כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
לפני החתונה גבר : סוף-סוף. חיכיתי לזה כל כך הרבה זמן! אישה : אתה רוצה שאני אעזוב? גבר : מה פתאום?! אל תחשבי על זה אפילו! אישה : אתה אוהב אותי? גבר : ברור! תמיד! אישה : האם אי פעם בגדת בי? גבר : איכס! ברור שלא! אישה : תעשה סקס רק איתי? גבר : בטח! בכל הזדמנות שתהיה לי. אישה : האם תכה אותי? גבר : השתגעת? אישה : אני יכולה לסמוך עליך? גבר : כן. אישה : אהובי! אחרי החתונה... פשוט קראו את הדיאלוג מהסוף להתחלה.
-
- 20 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
האם כדאי? כי מצד אחד יכולים להכנס ג'וקים,או שבטעות אפשר לתת מכה בתוך המחשב לאחד הרכיבים הפנימיים...וגם נראה לי שמצטבר יותר אבק ככה...אבל מצד שני המחשב מתחמם פחות (למי שיש קירור אוויר מן הסתם)
-
- 39 תגובות
- 4k צפיות
-
-
נורא אשמח אם אנשים יביאו לי שירים שאוהבים.. בתקווה שגם אני יאהב ;D אם יש רשימה של שירים עוד יותר טוב.. (אם למישהו יש גם טראנסים טובים אשמח אם תביאו לי שם..)
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי הנה בעיה בסיסית כי רק התחלתי ללמוד כיתה י' לפניך אלגוריתם מילולי: בחר מספר שלם וחיובי חבר את ספרות המספר חלק את תוצאת הסכום ב-3 הצג כפלט את שארית החלוקה שהתקבלה רשום מהם הערכים האפשריים שיוצגו כפלט בעקבות ביצוע האלגוריתם? הסתבכתי בלהבין את השאלה שואלים כמה אפשרויות יכולות להיות? או איזה תשובות אפשריות יכולות לצאת לי מאותו מספר שהכנסתי אם אני אחבר את הספרות שלו בצורה שונה? כי אם כן תמיד תהיה תשובה אחת תודה לכל מי שיעזור
-
- 12 תגובות
- 747 צפיות
-
-
אין לנו ספרים ואין לנו חומרים כלל והמורה החדש החליט לזרוק עלינו שיעורים, אני בטח שהחומר הנל הוא בסיס וכמובן הוא הצבה פשוטה בנוסחה, אבל אין לנו כלום, שום חומרים. השאלה היא - הנל ניצה במרחק 2 מטר ממראה מישוארית, וברצוניך לצלם את דמותך המשתקפת במראה. לאיזה מרחק יש לכוון את המצלמה על מנת שתתקבל תמונה חדה? נמק. עכשיו דברים שלא הבנתי: א. מה זה לאיזה מרחק? ב. f=r/2 זה נכון? מה שאומר לכוון למרחק פיקוס 1 מטר? אשמח אם מישהו יעזור לי פה, תודה.
-
- 2 תגובות
- 641 צפיות
-
-
מישהו היה בגדנע בשדה בוקר איך שם מה עם המקלחות תודה כי אני הולך עוד שבוע
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מחפש סרט בשבילי ולחברה להיום בערב שיש ברשת באיכות טובה. ז'אנרים מועדפים - קומדיה-רומנטי אימה-מתח מתח קומדיה לא נעורים. תודה
-
- 14 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
- 10 תגובות
- 957 צפיות
-
-
מה נשמע חבר'ה? בכל מקרה הפרופיל שלי 97 עם סעיף על ראייה. קבא ודפ''ר גבוהים. נפלתי מירפ''א א'] - מנסה לסדר לי עוד אחד. בכל מקרה אני לא סגור על איפה אני רוצה - גו'בניק או קרבי. מצד אחד אם זה קרבי - אז חובלים או לא סתם גולני. מצד שני - גו'בניק - משהו במחשבים חייתי. התחלתי בכושר קרבי בשיבל שהכל יהיה פתוח. אבל אני לא יודע לאן אני רוצה. אני רוצה משהובמחשבים טוב שאחרי צבא אני מסודר, אבל אין לי ידע בתכנות או משהו, אני ב5 יחידות רובוטיקה וכימיה. אני אקבל זימון ליום סיירות - אם אני הולך מאה אחוז אני בקרבי!? אם אני מבריז יש מצב שישלחו אותי רק לגולני או משהו ושאר הדברים לעורף לא לחזית? גאמא - שלחתי לפני חודשים את מה שהם ביקשו מהאינטרנט ועדין לא קבילתי זימון - יכול להיות שאני לא מתאים…
-
- 33 תגובות
- 3k צפיות
-
-
אשתי פתאום גילתה שהיא חייבת לנסוע לאשדוד ולצערי אני חייב להשאר בי-ם עד הערב ואז כבר לא יהיו אוטובוסים, אז חשבתי אחרי זה לקחת מונית שירות לת"א ומשם לאשדוד. הבעייה היחידה זה שאני לא יודע אם בכלל יש מוניות שירות לאשדוד ואני לא רוצה להגיע לת"א ולגלות שאני תקוע.
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
מלאתי את השאלון אבל אני לא מבין איך לשלוח את זה.. סתם ככה לכתוב על המעטפה "יחידת דואר צבאי 01062 צה''ל - שלישות"? אה, ו... צריך בולים? לא להרוג אותי בבקשה, ותודה
-
- 5 תגובות
- 893 צפיות
-
-
שלום האם מישהו מכיר מפסק לאור שמפעיל ומכבה את האור על ידי מחיאת כף ? משהו כזה: http://www.amazon.com/Clapper-Sound-Activated-Switch-Each/dp/B0000CGKLR
-
- 5 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
רציתי לדעת אם עדיין יש אנשים מה-SCENE כמו retaliator, information superhighway, puky, omc וכו'... מעניין לדעת...
-
- 28 תגובות
- 3.3k צפיות
-
-
אהלן www.tiket.co.il עוד חודשיים TNA מגיעים לישראל ואני רוצה לקנות 2 כרטיסים למופע ואני רוצה לדעת אם האתר הזה אמין ואם מישהו כבר הזמין דרכם כרטיסים ולפי מה שקראתי בתקנון אני מזמין דרך האינטרנט ואני צריך ליסוע לחיפה לקחת תכרטיסים? תודה
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
היייי אנחנו מתכננים לרדת לאילת אני ועוד 5 (triple date) וחשבנו על לשכור דירה לסופ"ש של 2 לילות (חמשוש) עדיף עם 3 חדרי שינה (או 2 וסלון) בכל מיקרה אם מישהו פה מכיר משו נחמד וזול זה יכול מאוד לעזור... טנקס לילה מצויין
-
- 2 תגובות
- 814 צפיות
-
-
אהלן www.tiket.co.il עוד חודשיים TNA מגיעים לישראל ואני רוצה לקנות 2 כרטיסים למופע ואני רוצה לדעת אם האתר הזה אמין ואם מישהו כבר הזמין דרכם כרטיסים ולפי מה שקראתי בתקנון אני מזמין דרך האינטרנט ואני צריך ליסוע לחיפה לקחת תכרטיסים? תודה
-
- 0 תגובות
- 595 צפיות
-
-
היי מחפש TRANCE \TRACK ישראלי שבו שרה בחורה שנשמעת כמו מאיה בוסקילה היא שרה גם בעיברית וגם באנגלית
-
- 2 תגובות
- 659 צפיות
-
-
איזה חניות יש מבצעים על מסכים טלויזיות ואיזה הנחות? תודה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 647 צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3446558,00.html כל הכבוד להם אם השרות יהיה טוב וזול אני יצתרף
-
- 24 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
סתם משהו שמצאתי ברחבי הרשת http://modblog.bmezine.com/2007/07/26/best-windows-tattoo-ever/
-
- 12 תגובות
- 992 צפיות
-
-
תסכימו איתי שזה בעיתי להתחיל עם שכנה ,ואני משתדל לא לעשות זאת בדרך כלל . אולם הפעם חרגתי ממנהגי וביקשתי משכנתי שהיא מורה לאנגלית ומבוגרת ממני בכמה שנים טובות ,עזרה בתרגום טקסט לאנגלית . היא נענתה בחיוב והייתה סימפטית מאוד, ובתום הפגישה (לצורך התרגום בלבד לא היה שום דבר רומנטי במפגש עצמו) הצעתי לה לצאת ביחד . היא התחמקה באלגנטיות מהצעתי ונראה לי שהיא הייתה די מופתעת מכך . יתכן גם שעצם ההפתעה גרם לה להגיב בסירוב אוטומטי . בכל מקרה מאז עברו כמה שבועות שבהם מלבד Hay , bay , הדדי לא ארע דבר ,והאמת שהייתי מאוד עסוק בענייניי ,ובכלל אני לא הטיפוס שמתעלק ורודף אחרי בחורות . לפני מספר ימים ביקשתי ממנה שוב פעם עזרה בתרגום מאמר לאנגלית , וגם הפעם היא נענתה בחיוב. האמת , אין לי …
-
- 138 תגובות
- 34.3k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3446734,00.html מה אתם חושבים על השביתה? צריך לעשות אותה? כדאי להם לחכות איתה קצת עד אחרי החגים?
-
- 15 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
ליד הבית שלי עכשיו חזרה מבית הספר [1500 מטר ריצה אחרי ספורט ] עקצה אותי יתושה. מה עושים נגד זה? זה מקשיח לי את איזור העקיצה :-X ונראה כאילו היא עקצה אותי מספר פעמים או יותר מדויק, עקצה אותי ואז סיבבתי את היד כאינסטינק ו"שרטה" אותי ובפרק היד :-X אז מה יש לעשות נגד זה?
-
- 31 תגובות
- 12.5k צפיות
-
-
כאשר מישהו פותח חנות חדשה מחשבים, מה צריך להביא? זכרונות ספקים דיסקים וכו...אני צריך שמישהו יעזור לי בזה, תודה מראש. -=עריכה=- וכמויות ...תודה.
-
- 20 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
הכירו לי אותה....עכשיו תגובה רצינית תנו לי...איך היא? וזו התמונה שיש לי למרות שהיא באיכות חרא זה מה שידידה שלי שלחה לי
-
- 6 תגובות
- 712 צפיות
-


