כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
היי אנשים, אני מעוניין לעבוד כמאבטח ברכבת. אם מישהו שעבד שם/יודע בוודאות יכול לענות לי על השאלות הבאות אני אודה לו: - מה תקופת ההתחייבות? הבנתי ש-9 חודשים? - האם אני יכול לבחור משמרות? - האם יש רוטציה בין עבודה על הרכבת/ברציפים? או שאלה דברים שונים? - מה אורך קורס ההכשרה? יש לציין שאני חייל משוחרר, שירתתי שירות מלא כלוחם.
-
- 0 תגובות
- 833 צפיות
-
-
אבא שלי טס להונג קונג וחשבתי על האפשרות שיביא לי לייזר [מהסוג של הלייזרים הירוקים החזקים..] איך אפשר לברר איפה בהונג קונג נמכרים לייזרים ובאיזה מחירים? חפשתי קצת אבל לא מצאתי ממש.. תודה
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
הכל התחיל ביום שישי, זה היה יום חם ושקט, אמי הכינה קציצות בשר כהרגלה במטבח, שיהיה לנו מה לאכול לאחר הצום. אמרה לי אמי: דורון, הורד בבקשה את הפח, למען לא יבאיש ביום הכיפורים הבא עלינו לטובה (או יותר נכון: נו תזיז תתחת ש'ך תוריד תפח שהוא לא יתחיל להסריח לי פה) אח"כ אמרתי, אח"כ. את יום הכיפורים בילינו בחשמאונאים, שחזרנו, הפח עדיין עמד בארון זבל, אז אמרה לי אמי: דורון, הורד בבקשה את הפרק ורוקנו מזבל, למען לא יבאיש מחר (או: נו נמאס לי מהעצלנות שלך תוריד כבר את הפח לכל הרוחות). אח"כ אמרתי, אח"כ. היום, השקימה אמי בבוקר עם ציוץ הציפורים, כדי להכין לי מטעמים לבית הספר, אך אוי ואבוי,חשכו עיניה! כל הבית מלא רימות! בסלון, במטבח, בספות,על השטיח! כל הבית! אתם בטח מתארים לעצמכם מה אמרה …
-
- 23 תגובות
- 18k צפיות
-
-
שלום חבר'ה :] מחר תתקיים בחינת הפסיכומטרי שלי באונ' בר אילן. ככל הידוע לי , זה ברמת גן, אך איני יודע איזה רחוב,איך להגיע וכו'...וגם המזכירה שהתקשרתי לא עזרה כלל וכלל X: יש למישהו הוראות איך להגיע לשם? רחוב או משהו? תודה :]
-
- 8 תגובות
- 982 צפיות
-
-
-
אני מחפש אתר להוריד ממנו או לשמוע ממנו האוסים חדשים...יש למישהו?
-
- 0 תגובות
- 730 צפיות
-
-
-
http://video.google.com/videoplay?docid=1366169512260932940&hl=en
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
נראתה תמימה הבחורה.. http://www.nfc.co.il/Archive/001-D-141102-00.html?tag=21-12-27
-
- 15 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום, אפשר להגיד ששנים אני לא ממש מגיב כאן כי אני לא כ"כ קשור לנושאי האתר, אבל נראה אם תוכלו לתת לי רעיונות. רקע: אני חייל בן 20, לצערי כרגע אני עושה יומיות אז יש לי לפעמים עודף זמן בבית. תחביבים רכושניים: טלוויזיה, מחשב. לא משחק במחשב או מבצע פעילות שדורשת שדרוג, לא מתעניין במודיגג או OC יש לי: מצלמה, מצלמת וידאו, MP3 של 20 ג'יגה ופלאפון מספק, ככה שגם אותם אני לא צריך או יש צורך לשדרג בקיצור... מה עוד אפשר? כיוון אחד שאני במחשבה מאוד בסיסית לגביו זה בתחום התצוגה. יש לי כרגע מסך CRT 19 של סמסונג שעלה די הרבה בזמנו, ועם כרטיס טלוויזיה אני רואה בו גם טלויזיה (מחובר לממיר). מצד אחד תצוגה גדולה יותר בשביל סרטים זה יכול להיות נחמד,אבל אנ'לא ממש יודע איפה לדחוף טלויזיה כזו בחדר…
-
- 4 תגובות
- 826 צפיות
-
-
http://www.nescapades.com/gameroom.htm ועוד תוספת קטנה, חדר של מפיץ פיראטי:
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
*Hitler[AoE] has joined the game.* *Eisenhower has joined the game.* *paTTon has joined the game.* *Churchill has joined the game.* *benny-tow has joined the game.* *T0J0 has joined the game.* *Roosevelt has joined the game.* *Stalin has joined the game.* *deGaulle has joined the game.* Roosevelt: hey sup T0J0: y0 Stalin: hi Churchill: hi Hitler[AoE]: cool, i start with panzer tanks! paTTon: lol more like panzy tanks T0JO: lol Roosevelt: o this fockin sucks i got a depression! benny-tow: haha america sux Stalin: hey hitler you dont fight me i dont fight u, cool? Hitler[AoE]; sure whatever Stalin: cool deGaulle: **** Hitler rushed some1 help Hitler[AoE]: lol byebye frenchy…
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יו איזה יום כיפור היה, אז ככה, כמעט ילד קטן עם אופניים נכנס בי סבלתי מהרעש של הילדים הקטנים ששמים כוס חד פעמית בגלל של האופניים שכבייכול נותן "רעש" של אופנוע. אני ועוד 8 מהחברים שלי התעמתנו עם איזה ערבי ואיזה רוסיה שקיללו אותנו סתם ככה, העדפנו לשמור על שקט כי יכול להיות והוא היה חמוש. :2gunsfiring: הטוב בכל זה: שפגשתי כל מיני חברים מן העבר כמו בכל שנה. הפגנו את השיעמום ייחד. (אני וחבר שלי מרוב שעמום חשבנו ככה ללכת לאיזה צומת ולעשות שם על האש ולאכול המבורגר עם חומוס צ'יפס סלט, עוד דבר אכזרי, בגלל שהילדים הקטנים עם האופניים עיצבנו אותנו חשבנו לקחת ג'ריקן של בנזין לשפוך על הכביש ולהדליק אש ככה יהיה חומה של אש והם לא יוכלו לעבור )
-
- 21 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
במזל טוב שמתי את ידי על כל ששת הסרטים (בדרכים חוקיות, כן? קריצה קריצה) אני צריך עצה איך לראות אותם, לפי הסדר המספרי או הכרונולוגי של היציאה שלהם לאקרנים?
-
- 11 תגובות
- 856 צפיות
-
-
לא יודע למה נזכרתי רק עכשיו לפתוח את הת'רד הזה, אבל זה ת'רד חובה בכל פורום אז מה מתנגן לכם ברקע עכשיו? אצלי: Domestic and X-Noize - Flaming Dart
-
- 10 תגובות
- 865 צפיות
-
-
התחלתי זה מצריך אפיה, אז אולי תבקשו מאמא שלכם עזרה... OK אחרי שצחקנו עוגת בשר קוצצים 4 בצלים גדולים ומטגנים מוסיפים לטיגון 0.5 ק"ג בשר טחון מתבלים במה שאתם אוהבים - מלח, פילפל, רוטב סויה, אבקת מרק... במקביל מרדדים בצק עלים שמים נייר אפיה בתבנית ועליו את עלה הבצק שופכים את תערובת הבצל והבשר מכסים בעוד עלה של בצק עלים מרודד חורצים את העלה העליון מורחים בביצה מפזרים שומשום מכניסים לתנור שחומם מראש, לאפיה כמו של בורקסים. זה אומנם לא הכי פשוט, אבל התוצאה מדהימה. אי אפשר להפסיק לאכול את זה
-
- 33 תגובות
- 5.6k צפיות
-
-
-
^ אני מחפש כלי כזה ואני לא מוצא (לא מחבט) למישהו יש מושג? תודה
-
- 7 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
היי, אני משתמש בנרו ורוצה לצרוב קובץ ISO ל-DVD... הבנתי שיש דרך שהוא "יפתח" את הקובץ בצריכה ואני אקבל דיסק של תוכנה רגיל מוכן להתקנה... יש מי שיכול להסביר לי איך עושים את זה שנייה? תודה מראש, אור.
-
- 3 תגובות
- 747 צפיות
-
-
אני מחפש טראנסים יפנים מהירים עם מלודיות ארוכות מישהו מכיר?
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
היי. יצא לי לראות את הסרט ואני לא מבין דבר אחד, מדוע יש בו תמונות שנמשכות פריים אחד החל מהדקה ה49 שלו? מה פשר הדבר? :s05:
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
-
- 15 תגובות
- 2k צפיות
-


