כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם, אני מחפש עסק אמין שמוכר מערכת של אתר מסחר אלקטרוני יחד עם האבטחת SSL ואחסון. אם העסק הזה גם מעצב את האתר ולוגואים לעסק ומה שמסביב עוד יותר טוב.
-
- 0 תגובות
- 625 צפיות
-
-
לא מתחרים לאתר משהו שפאשר לצבור עוד ידע ולחלוק עם האנשים בפורם פה אבטחת מידע,האקינג,קראקינג וכל מה שקשור אפשר ועדיף באנגלית (לפרטי בבקשה) תודה
-
- 0 תגובות
- 580 צפיות
-
-
-
אני מעריץ של לינקין פארק מאז שאני זוכר את עצמי, מרגע ששמעתי את CRAWLING בMTV כשהייתי קטן עד עכשיו אני חולה על השירים שלהם. לאור ההודעה שהם עומדים להוציא אלבום חדש הייתי באקסטזה כי ציפיתי לחומר יותר טוב, במיוחד לאחר השירים המעולים שלהם שאין טעם אפילו להתחיל רשימה אבל כשאני שומע את האלבום החדש... זה פשוט לא זה... הם שימו את הסגנון לגמרי, מייק שינודה עדיין חביב ומנסה להביא את זה אותו סגנון אבל צסטר בכלל הורס... לדוגמא Bleed it out שפופולארי בזמן האחרון, צסטר צועק סתם צועק בלי תוכן במילים או כלום... קיצור זה רק אני מרגיש ככה או שהם באמת איבדו את זה?
-
- 31 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
Blink wildly and then close your eyes really tight for an interesting light show (Amusement Potential: 1-5 minutes) See a variety of blobs, stars and flashes. Try to make out shapes and see if your subconscious is trying to send you a message (perhaps that funny shape is saying, 'send all your money to urban75.com'?) See how long you can hold a note (Amusement Potential: 4-20 minutes) Not that much fun, but it sure passes the time. Play with a friend, or try to beat your own personal best. Inhale deeply and then try and make a noise for as long as you can. Earn extra points for making your partner laugh or ending on an amusing note. Try to not think about penguins (Amusem…
-
- 4 תגובות
- 774 צפיות
-
-
איפה אפשר לעשות ציפוי פלסטיק קשיח לפוסטרים בגודל של 150 על 130 ס"מ בערך? ואם מישהו יודע כמה דבר כזה צריך לעלות,תודה.
-
- 0 תגובות
- 600 צפיות
-
-
סתם מעניין אותי לדעת כל כמה זמן האנשים בפורום קונים/מחליפים מחשב??? דניאל.
-
- 25 תגובות
- 2k צפיות
-
-
אין לי דבר טוב או רע להגיד הליהם פשוט אני חושב לקנות מהם WII ואני לא יודע אם הם חנות טובה או לא אז בבקשה מי שקנה מהם תכתבו יתרשמות מהחנות
-
- 0 תגובות
- 740 צפיות
-
-
מה הרזולוציה הטבעית של מסך 1.8 אינץ mp4 תודה
-
- 2 תגובות
- 699 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי אופנוע מסוג DR350 הינה תמונה ופשוט צבעתי אותו בשחור (ניראה לי שעשיתי טעות מרה) חוץ מהחלק הקדמי שפשוט מעלף עם המסכה הזאתי: http://www.moto-depot.co.il/product_info.php?cPath=439_852_753&products_id=1583 http://www.moto-depot.co.il/product_info.php?products_id=1299 עכשיו כל שאר האופנוע צבוע בשחור צבעתי עם ספריי, יצא פשוט מזעזע מה שנשאר לי לעשות זה "לטשטש" את הספריי עם מדבקות יפות עכשיו רצתי שמשהו בזמנו הפנוי כמובן ועם קצת חשק יכין בפוטושופ מדבקות יפות ואני דפיס וילך לבית דפוס ושיעשו מזה מדבקה ואני ידביק על האופנוע, קצת רעיונות: *מה שבעצם אני צריך זה מדבקות למיכל דלק, ולפלסטיקים בצדדים תודה מראש לכולם =]
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום אנשים אני וכמה חברים מעוניינים ליסוע בחופש לאחד מהפארקים הללו מה שמוביל לשאלות הבאות: 1. האם אלו 2 הפארקים היחידים בסיגנון הנ"ל בארץ? 2. מי לדעתכם כדאי יותר אם אנו מחפשים פאר עם מתקנים מפחידים/מעוררי אדרנלין ככל האפשר?
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היי, מקווה שזה לא נוגד את החוקים גם אני הולכת להיות סטודנטית בתל אביב ואני ממש נואשת למציאת דירה במחיר טוב, משימה בלתי אפשרית. אם למישהו יש טיפים מידע סוכנות תיווך מומלצת.. אני אודה לכל פיסת מידע. תודה!
-
- 3 תגובות
- 978 צפיות
-
-
ראו תמונה. לפני כ 5 חודשים גזמתי לו את הגבעולים. הם לא צומחים יותר. מאז צמחו לו עוד 3 עלים ירוקים חדשים ועוד אחד קטן בדרך. אני משקה אותו במים מינרלים ובדשן סחלבים פעם ב 3 שבועות. יש למישהו עיצה. ככה זה צריך להיות? [attachment deleted by admin]
-
- 24 תגובות
- 3k צפיות
-
-
שלום רב, שאלתי כללית מדי אך אשמח לתשובה הולמת. (מקווה שזה הפורום המתאים לשאלה הזאת - אם לא שמנהל יעביר אותי) באתר ישראלי שבו יש כ1000 כניסות ביום. כמה כסף אפשר וצריך לעשות מgoogle adsense ?
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני גר בפ"ת ליד סגולה אז מאיפה אוכל לקחת אוטובוס כדי להגיע לשם?
-
- 1 תגובה
- 593 צפיות
-
-
http://break.com/index/best-passed-out-prank-ever.html :lol:
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום שלום.. אוקי, לאחר שחרשתי על שוטי הנבואה, האזנתי למספר שירי מוש והתעניינתי מעט בבוב מארלי הגיע הזמן לגוון קצת. לא שהמוזיקה נמאסה עלי, פשוט אני "מפחד" שלא אוכל לשמוע אותם יותר. אני מקווה שהבנתם את הסיגנון שאני מדבר עליו.. אז איזה עוד להקות\הרכבים כאלה יש? אני בעיקר מחפש שירים ישראליים, אבל לועזיים יהיו סבבה. תודה לכל העוזרים Install
-
- 1 תגובה
- 974 צפיות
-
-
ערב טוב. אני לפני קניית עדשות מגע והייתי רוצה מס' פרטים: א' יש איזה נזק שהעדשות יכולות לגרום לעיניים? הכוונה שמעתי פעם שזה שורט את הרישתית/קרנית (אחת מהן או משהו דומה, אני לא כל כך זוכר), האם יש אמת בדבר? או שהן גורמות לנזק אחר אם בכלל? ב' אני אשים אותם לעיתים קרובות עד רחוקות (לא כל יום. ביציאות, אירועים ובטיולים וסיורים למינהם). הבנתי ששנתיות לא טובות כי הסיכוי לזיהום גדול יותר, ויומיות יקרות מדיי, לכן יש לי אפשרות בחירה בין חודשיות לחד פעמיות. מה ההמלצה שלכם? ג' יש המלצה איפה לעשות? אופטיקה הלפרין? מרכז האופטיקה? אופטיקה מרקוביץ'? ד' מלבד עדשות שנתיות/חודשיות/יומיות, יש סוגי עדשות למינהם (אני לא מדבר על צבעוניות)? ה' יש המלצות לאיזה תמיסה לקנות? גם כאן שמעתי שתמיסה מסו…
-
- 7 תגובות
- 5k צפיות
-
-
אוקיי אז ככה , אני מסתפר קצוץ כל שבועיים שלושה ונמאס לשלם כל פעם 40 ש"ח לתספורת של 5 דקות. אני מאמין שיש פה עוד כמה אנשים שמסתפרים בבית והשקיעו במכונה טובה שעושה תספורת כמו שצריך (1 מ"מ שיער ככה ) יש איזו המלצה למכונה טובה ששווה את ההשקעה? חיפשתי בזאפ דגם שראיתי אצל הספר אבל היא עולה 800 ש"ח בערך , לא יודע אם שווה להשקיע סכום כזה. אני זקוק לעזרה ממישהו שמסתפר בבית בעיקר .
-
- 6 תגובות
- 992 צפיות
-
-
לפי מה ששמעת יזה יוצא ב24.. השאלה אם היום בלילה או מחר בלילה.. וכל כמה זמן יוצא עכישו פרק של פריסון ברייק..? כל שני בלילה? או כל שלישי בלילה? (בארצות הברית כמובן..)
-
- 59 תגובות
- 4k צפיות
-
-
הזמנתי לסופ"A שייט בקייאקים שם ואני רוצה לעשות טיול באיזור . מישהו מכיר מסלול נחמד לטייל בו באיזור? תודה
-
- 0 תגובות
- 506 צפיות
-
-
יש כמה פרקים של MYTHBUSTERS שאני רוצה לשמור למחשב שלי... איך אני שומר / מוריד אותם מTV-LINKS? שום תוסף שיש לי שאמור להוריד את הסרטים לא עובד...
-
- 6 תגובות
- 809 צפיות
-
-
טוב אז ככה בבקשה על תאפכו תדיון עלי ותכניסו עצות דביליות כמו שקורה כימאת תמיד בדייונים כאלה -ואני מבקש גם מהמנהלים בבקשה תפקחו שזה לא יאפוך לעוד דיון עלי בכל מיקרה אח שלי מחפש דירה לשכור באזור השרון אז אחת מהדירות שהוא הלך ליראות ואני ראיתי איתו היה כתוב (משהו בסגנון) הם ביקשו על הדירה 3000 שקל אז בדרך חשבתי -דירה כזאת זה בטח משהו סביר בקיצור אנחנו נכנסים לבנין מתחילים לרדת אחרי הבחור במדרגות וזה לא קרקע אלה קומה תחתית נכנסים לבית המזגן פועל-בטח בגלל שיש חלונות קטנים קרוב לתיקרה וצמודים לחניה של הבינין הסלון קטן יותר מהחדר שלי שגם הוא קטן וחדר השינה עוד יותר קטן המטבח מחובר לסלון וכולל בעיקר ארון כיור ומקרר הריהוט מנימלסטי (מעניין למה...) וחד…
-
- 26 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
אז ככה אני מחפש סרטים טובים לראות, בין אם בקולנוע בין אם בחנות בלוקבסטר הקרוב ובין אם להשתמש בדרכים כאלו ואחרות בכ מקרה אני מחפש סרטי פעולה עם אפקטי סאונד נחמדים וכאלה וכן הרבה מתח בתודה מראש,
-
- 0 תגובות
- 570 צפיות
-
-
צריך משהו כמו סדנת איפור או שיער או איזה דבר דומה למסיבת בנות, מישהו מכיר מפעילה באזור המרכז שעושה אירועים מהסוג הזה?
-
- 5 תגובות
- 771 צפיות
-


