כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
מישהו יודע באיזה ערוץ המשחק ישודר? באינטרנט כתוב "ערוץ בתשלום"... איזה ערוץ בתשלום? 5+? 5+ Live? ספורט 1? ספורט 2? תודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 602 צפיות
-
-
אוקי חבר'ה אני ממש זקוק לעזרה, היחידיה החמישית שלי בכימיה היא מחקר, עכשיו הכול זה עבודה שלנו, והמורה אמורה להנחות אותנו, מה שלא קרה בגלל העיצומים, עד עכשיו ההינו צריכים להגיש לה סקר מקורות מידע, ואת זה עשיתי, מעין ביבילוגרפיה עם סיכום קצר מכול מקור, עכשיו קיבלתי מייל מהמורה שהיא רוצה עוד לפני סוף החג "רקע עיוני למחקר", איך זה אמור להראות, מה אמור להיות בתוכו?
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
שבת שלום. אחותי אמורה לחזור בקרוב מתאילנד, וביקשה ממני לבדוק את עניין הoverweight. מישהו יודע מה המגבלה שם? וכמה קנס משלמים? אני מדבר על הנמל תעופה בתאינלד. תודה מראש Install
-
- 7 תגובות
- 645 צפיות
-
-
אני צריך לקנות בקבוק של "שנטרז". אני בטח מאיית את השם לא נכון, כי גוגל לא מביא תוצאות! מישהו יודע איך רושמים את השם כמו שצריך?
-
- 2 תגובות
- 785 צפיות
-
-
ראיתי את זה בפורום אחר ופשוט נקרעתי מצחוק!!!! חייב לשתף אותכם!!! Hey, I was wondering if you had any time to spare, maybe we could fall in love Do you know karate? Cuz your body is kicking. If your left leg was Thanksgiving and your right leg Christmas, can I visit you between the holidays? Wanna play army? I salute, and you blow the hell out of me Do you have a mirror in your pocket, cos I could see myself in your pants. i sprayed axe all over myself. jump on me now Sooo, hey. Guess what. I got money I'm English. Do you have any English in you? Would you like some? My face is leaving in 10 minutes. Be on it. I'm tired.... Sleep with me. Come over and sit on m…
-
- 4 תגובות
- 919 צפיות
-
-
בגלל שאתם לא מכירים אותי ואין אף אחד שיפתח בישבילי אז,יש לי יומהולדת 14 היום. יום שבת! =] אז מזל טוב לי ותודה רבה לכל מי שיגיד לי 14 גיל חשוב [אומרים את זה על כל גיל אני יודע חחחח] ד"א משהו שידידה עשתה לי
-
- 38 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
לפני כמה זמן קניתי משהו בחנות מחשבים ברמת גן, ליד רחוב שדרות ירושלים. היה נדמה לי שקראו לחנות zigzag2000, אבל עכשיו נכנסתי לאתר שלהם ומסתבר שהם בכלל בנווה מונסון.. אני אתן כמה אפשרויות ותענו לי מה קרה: א. זיגזאג באמת היו ברמת גן ועברו. ב. יש להם יותר מסניף אחד. ג. הזכרון שלי לא עובד וזאת בכלל הייתה חנות אחרת. (אני נוטה להאמין שזאת האפשרות הנכונה אם כן, יש למישהו מושג איזה חנות זאת הייתה יכולה להיות?) ד. כל התשובות נכונות.
-
- 3 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
המחשב שלי כבר בן שנתיים ויש לי כבר בעיות קירור הוא גם לא ממש מתאים לויסטה מה אני יכול לשדרג במחשב בתקציב של עד 1300 ש"ח גג
-
- 3 תגובות
- 689 צפיות
-
-
היי חבר'ה.. מכיוון שיש לי רק נקודה אחת בה מחובר הקו טלפון של HOT בבית, ואני בדירה עם שתי קומות מאוד חסר לי האלחוטי אחרי שהיונדאי הקודם מת. חשבתי על שני אלו, לאחר ההמלצות בזאפ: Uniden APX7000-2IL Panasonic KX-TG7100 ב-360 ש"ח מקבלים שתי יחידות של ה-Uniden, וב-300 ש"ח יחידה אחת של הפאנאסוניק. כמה שאלות: 1. ה-uniden עובדים ב-2.4GHZ? אני יודע שהתקן ל-DECT הוא 1.9GHZ אבל קראתי את זה איפשהו שיתכן ששלהם עובדים ב-2.4 וזה עלול להפריע ל-WLAN. 2. ב-Uniden השלוחה לא צריכה להתחבר לקו הטלפון אלא רק לחשמל נכון? בוא נגיד ומת לי הטלפון של יחידת הבסיס אבל הבסיס ממשיך לתפקד, האם השלוחה תמשיך לתפקד? הפאנאסוניק נראה לי יותר איכותי, אבל בהפרש המחירים ביניהם עדיף לשלם עוד קצת ולקבל שת…
-
- 1 תגובה
- 952 צפיות
-
-
מישהו שם לב להאטה בקצבי ההורדות מ RS? כבר כמה ימים שאני מוריד בסביבות ה-30kb/sec עם חבילה של 1.5MB יש לי חשבון פרימיום ואני בדר"כ מוריד במקס' של מהירות החיבור שלי. אשמח אם תנסו להוריד קובץ ותגידו לי האם אתם גם נתקלים באיטיות.
-
- 23 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
לאבא שלי יש מעין חלום ילדות וזה הנעלים האלה: המקום היחידי שאני מוצא אותם זה באייביי , מישהו מכיר חנויות שמוכרות סטוקים ישנים של אדידס? המחיר שלהם כולל מושלוח זה בערך 150 דולר - שזה המוןן... מישהו מכיר אנשים או חנויות בארץ שמתעסקות עם נעלים כאלה? עצות איך ואיפה לחפש? עברתי בערך שעה וחצי בגוגל כל לינק אפשרי.. הדגם המדויק הוא Adidas Rom Model : 018240
-
- 7 תגובות
- 8.6k צפיות
-
-
איפה אפשר לקנות בזול ? אני יותר חושב על להזמין מחו"ל מכיוון שבארץ המחיר מטורף ומבירור קטן משקפת שבארץ מחנות תקנה ב1500-2500 שקל תוכל להביא מחו"ל ב100-150 דולר, שזה ממש גנבה. מישהו מבין בזה כאן ? אם כן שיעזרו לי, בקשר לחניות מומלצות, חנויות ששולחות לישראל אולי EBAY, חברות, דגמים טובים וכו'... תודה.
-
- 32 תגובות
- 6.5k צפיות
-
-
ספרו על חוויות מביכות! אגב, אני לא מצליח להזכר באחת טובה...אז לא נורא.
-
- 5 תגובות
- 2k צפיות
-
-
לפני כמה שנים נרשמתי לפייל פאל ואני לא זוכר את החשבון שלי. אם אני עושה חשבון חדש עם אותם פרטים זה יהיה בסדר? המ.. משהו יודע אם אני יכול לפתוח חשבון באיביי ולמכור או לקנות דברים והכול דרך פייל פאל?
-
- 2 תגובות
- 673 צפיות
-
-
מזעזע פשוט... היא לבטח תגדל להיות מה שנקרא "בחורילה". http://news.yahoo.com/photo/070926/ids_photos_ts/ra3291886192.jpg;_ylt=ArpHNzQuaxou3I3SqBFSGvyek3QF
-
- 2 תגובות
- 920 צפיות
-
-
-
- 1 תגובה
- 685 צפיות
-
-
גלשתי להנאתי הרבה באחד מהאתרים האיכותיים שקיימים במרחב הדיגיטלי ותקלתי בפרסומת שאני די רגיל לראות(בוא לפגוש בחורות יפות באיזורך). לא ציפיתי שהם יחשבו שאני גר איפה שהם חשבו.... אם הייתי בעלה(והיו קוראים לי יוסוף) של זאת עם החוטיני הייתי מאוד כועס עליה... [attachment deleted by admin]
-
- 8 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
היי אנשים תשמעו איזה דבר מטומטם נידקרתי בקטנה בבטן אתמול :kopfpatsch:
-
- 16 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, שבוע הבא אני מזמין מהחנות סקאיי פיסי מחשב והרגע שרציתי להרכיב מפרט שמתי לב שרוב המחירים פשוט צנחו! האם אמורה להיות עוד ירידה במחירים? או שזה פשוט בגלל הדולר או משהו? תודה!
-
- 2 תגובות
- 607 צפיות
-
-
רציתי לדעת אם זה מסובך להרכיב מחשב לבד? ואם יש איזה תמיכה בנושא
-
- 7 תגובות
- 711 צפיות
-
-
בוקר טוב. אני רוצה לקנות את העכבר MX518 ואני מתלבט איפה לקנות אותו בKSP או באייבורי. שתי החנויות מתמחרות אותו במחיר של 220 שקלים וזה המחיר הזול ביותר שמצאתי ברשת. אני יודע שמבחינת שירות בקניית מחשב הם על הפנים, השאלה היא איך הם מבחינת שירות ומימוש אחריות בציוד היקפי, ושלא יקרה מצב שאני אקבל עכבר משומש/מחודש. תודה, אופיר.
-
- 36 תגובות
- 7.6k צפיות
-
-
איך המלון הוא עולה לי 1600 שקל מראשון עד רביעי חצי פנסיון(חול המועד) מישהו היה במלון?איך הוא?
-
- 9 תגובות
- 945 צפיות
-
-
-
רכשתי עכבר G5 מנועה מחשבים. הם חייבו אותי ואמרו (גם לפי האתר) החבילה נשלחה. חלפו שבועיים והחבילה עדיין לא הגיע. מה עושים במקרה הזה? כיצד אני מוכיח שלא קיבלתי את החבילה? *הערה חשובה*: דואר ישראל אשמים בעיכוב המשלוח, לא נועה מחשבים.
-
- 30 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
שלום, אני מחפש אתר או תוכנה שמתרגמת מילה או ביטוי להמון שפות כלומר אני ירשום לדוגמא "שלום" וזה יכתוב לי את המילה "שלום" בכמה שיותר שפות. כמובן שזה יכול להיות באנגלית, אבל רצוי עברית
-
- 3 תגובות
- 640 צפיות
-


