עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by Freeze,

    לאלה שקנו מ www.tomerposters.co.il , מה דעתכם עליהם? קיבלתי אתמול פוסטר ממש יפה מידידה שלי, וחשבתי לקנות עוד כמה פוסטרים ולעצב לי את החדר. היא הביאה לי את האתר הזה, ואני רוצה לדעת אם אנשים הזמינו מהם פוסטרים מהאינטרנט, והאם הם אמינים וטובים (כלומר, לא ישתמשו לי בכרטיס אשראי...) האם אפשר להזמין מהם פוסטרים בטלפון, או אפילו להזמין מהם פוסטרים ולקחת מהחנות את ההזמנה?

    • 1 תגובה
    • 698 צפיות
  2. Started by SilentD.M,

    היום רכבתי על האופניים שלי (במהירות מטורפת יש לציין) באיזה סיבוב קטן האופניים שלי התרוממו באוויר ולא הצלחתי לפנות, נכנסתי לתוך איזה תעלה ובאמצע פגשתי קיר, נכנסתי בו עם הראש כלכך חזק שאני לא זוכר איך נפלתי בכלל, למזלי לבשתי קסדה. אחרי אומדן הנזק לי ולאופניים ראיתי את הקסדה שלי שכמעט התנפצה, אחרכך הבנתי שהקסדה ממש הצילה אותי. עכשיו אני אחרי ביקור בבית חולים אחרי צילומים , חשדו ששברתי את האצבעות וצלעות למרבה המזל אני בסדר. אני בטוח שסיפורים כאלה כבר שמעתם ... באופן אירוני זה קורה בתקופה שהחוק הקסדה נכנס לתוקף... רציתי לדעת מה אתם חושבים עליו אתם חובשים קסדה כן\לא מה דעתכם על החוק? חוק או לא חוק אני יחבוש קסדה עכשיו תמיד.

    • 39 תגובות
    • 2.5k צפיות
  3. אני רוצה לקנות משחק דרך איזה אתר, אבל אני לא יודע עד כמה האתר אמין... אז רציתי לשמוע חוות דעת שלכם אם יש אתר טוב: *שאפשר להיות בטוח שלא ייעשה שימוש אחר בכרטיס אשראי (ייגנוב...) *השירות מצויין (כלומר המשחק ייגיע דיי מוקדם). תודה לעונים.

    • 3 תגובות
    • 824 צפיות
  4. Started by lev-27,

    יש מספר דברים בפרק "נפילה חופשית" שאני לא מבין. אתן תרגיל לדוגמא: א. באיזו מהירות יש לזרוק כדור כלפי מעלה על מנת שיעלה לגובה מרבי של 5 מטר? איך אני מגלה את זה? אתן דוגמא נוספת: כדור נזרק מגג בנין שגובהו 80 מטר כלפי מעלה במהירות התחלתית 30 מ/ש. איך אני יודע מהו העתק המרבי שהכדור יכול לעבור לפני שהוא נעצר ומתחיל לרדת למטה?

    • 12 תגובות
    • 7.4k צפיות
  5. http://www.todayandtomorrow.net/2007/09/30/iran-so-far/ אני מריץ את זה בלופ כבר 20 דקות , התמכרתי? D:

    • 4 תגובות
    • 851 צפיות
  6. Started by סמיילי,

    • 4 תגובות
    • 799 צפיות
  7. שלום.. אני מעונייין לרכוש מכשיר דרך אתר האינטרנט שלהם.. ודי מפחד.. (למרות שהמחיר מאוד מפתה) מה אתם אומרים ? http://www.video.org.il/Product.aspx?productid=1230 תודה לעזרים

    • 2 תגובות
    • 574 צפיות
  8. Started by Crash5,

    אני רוצה להתחיל לצפות בסדרה אבל אני מתלבט מאיפה להתחיל הבנתי שעכשיו רצה עונה מספר 8 בארה"ב כמו כן, ראיתי שיש בעצם 3 שמות שונים לסדרה: CSI, CSI: NY, CSI: Miami מה ההבדלים בינהם ואיזה עונות שייכות למה? האם זה הגיוני לראות את מיאמי או שעל מנת להבין את העלילה צריך לראות את כל העונות? תודה לעוזרים!

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Started by amit_amit,

    שאלה בעיקר למנהלים, אבל כל מי שיכול לעזור שיבורך האם המד תגובות שבצד לא עולה בפורום כללי? כי שמתי לב שאצלי הוא בקושי עולה (אני רוב הזמן בפורום כללי) אז יש קשר או שזה סתם בעיה אצלי במשתמש?

    • 4 תגובות
    • 734 צפיות
  10. לצערי הרב היום נגנב לי הארנק ובתוכו היה הרישיון השאלה שלי האם אני יכול לנהוג או שאני חייב לחכות לרשיון החדש?

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  11. Started by ofirr,

    כרגע אני משתמש בתוכנת TLN eMule v6.0 ולטעמי היא מיושנת,כבדה (לא מעט זמן לוקח לתוכנה להסתיים כשאני סוגר אותה),איטית וכבר פאסה. התקנתי תוכנה נוסטלגית שהייתה אז מאוד מהירה וקלה LHeMule_v2.2 למי שזוכר, לבדוק אולי אולי היא תוריד אבל היא לא מוצאת כלום בחיפוש אז אין לי מה להשתמש בתוכנה הזו למרות שמאוד הייתי רוצה להשתמש בה. אני נעול להסיר את שתי התוכנות האלה ולהתקין אחת חדשה. לכן, אני מעוניין בהמלצה לתוכנת אימיול הטובה והמהירה ביותר שאתם מכירים (שלא תיהיה גם כבדה) והמלצה לאיזה כמה שרתים מומלצים להתחברות (עדיף לפי סדר מהראשון לאחרון) ואיזה שרת המומלץ ביותר. תודה, אופיר.

    • 3 תגובות
    • 904 צפיות
  12. אני בארגון המורים בכל מקרה ממש מקווה שיש שביתה

    • 38 תגובות
    • 2.3k צפיות
  13. Started by BoriTTo,

    אני דייג מתחיל ורוצה ללמוד עוד ולהעשיר קצת את הידע. מישהו מכיר איזה אתר או קהילה של דיג עם מדריכים ? כי די לא הצלחתי למצוא. צריך מידע כמו: מקומות בהם אפשר לדוג בארץ הסברים של קשירות כמו קשר תליין למקרה שאחד הנבלות יברח לי עם הקרס. פיותיות וממה להכין אותם? איזה דגים יש לנו בארץ, מה הדרך הכי טובה לדוג אותם ואיך לבשל אותם בשטח ובעצם כל מידע יעזור.

  14. היום אני יוצא עם החברים לטבריה ואנחנו מחפשים חוף [גם אם בתשלום] בלי ערסים או הרבה צעירים, וגם שיהיה שם גישה לרכב שיהיה אפשר לשים מוזיקה. ובתכ'לס תביאו גם עצות כי זה פעם ראשונה בטבריה, מה לעשות ומה לא, איפה לקנות ואיפה לא?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  15. Started by eegg,

    אני הולך מחר לנועה אז זה דיי דחוף ויש לי בערך 500 שקלים לבזבז כרגע זה מה שאני בטוח קונה: COOLER-MASTER COOL DRIVE 6 ¤150.00 Sunbeamtech CASE CHASIS LIGHT LEGS ¤30.00 SUNBEAM LASER LED WHITE ¤40.00 הלדים זה רק ליופי וזה בשביל המפרט שבצד הנה הטמפ כרגע ויש מוד של 80mm מאוור מתחת לכרטיס מסך וחשבתי לקנות עוד אחד מה דעתכם צריך idle -42cpu 48-gpu hdd-55 load -50cpu 55-gpu hdd-56

    • 0 תגובות
    • 507 צפיות
  16. Started by TAsraf,

    אוקי רק השנה התחלתי ללמוד פיזיקה וביום ראשון הבא יש לי בוחן מישהו יכול לתת לי הסבר מהם ה3 דברים הבאים: 1.תרשימי כוחות (מלבנים + חיצים) 2.כוחות מגע 3.שאלה : כיצד יודעים שעל גוף מופעל כוח אין צורך בהרבה טקסט אבל אם יש אני אשמח אני מבין פחות או יותר תודה :xyxthumbs: [ההיתי חולה סעמק לא ההיתי בשיעור,למרות שאני מבריזן לא קטן=]]

    • 22 תגובות
    • 1.4k צפיות
  17. אני צריך אחריות טובה על חלקים בעיקר. כלומר למשל אם לוח אם/זיכרון/מעבד לא תקינים - החלפה ללא חקירות/בלבולי שכל מיותרים. אני סטודנט שגר בעיר ואני מעדיף אחריות מחנות קרובה יחסית. יש להדגיש שאני לא זקוק לאחריות בסגנון "לא עולה לי הווינדוס"/"יש לי וירוס", אלא תקינות חלקים בלבד. ידוע לי על סניפי KSP ו-IVORY אך לפי הבנתי הם מעט בעייתים. אשמח לשמוע על ניסיונות אישיים עם חנויות בבב"ש.

    • 4 תגובות
    • 656 צפיות
  18. אני מעוניין למצוא שעונים של CASIO סדרת EDIFICE במחירים נורמאלים! למשל מה אתם אומרים על השעון הזה? http://zap.co.il/model.asp?model_id=401635 המחיר מצויין בלינק פשוט אני רוצה חנות שמוחרת בסביבת המחיר הזה ולראות את השעון בעניים שלי... כול חנות שעברתי המחירים מוגזמים כפול מהמחיר ברשת!

  19. כמה שווה חצי ליטר של בירה לפיתה אחת מבחינת קלוריות?

    • 16 תגובות
    • 3.5k צפיות
  20. Started by ori-silver,

    אני רוצה להזמין פאד qck שעולה שם 59 ש"ח לגרסא הרגילה. http://www.pcgames.co.il/products/product.aspx?productid=1028 המחיר הוא הכי טוב שמצאתי וזה רק 10 ש"ח משלוח האם האתר הזה אמין ומספק את הסחורה?אני ממש שונא להזמין דברים דרך האינטרנט אבל אין לי ברירה כי אף חנות ליד הבית שלי לא מוכרת פאדים טובים.

    • 2 תגובות
    • 779 צפיות
  21. מה קורה אנשים... יש לי עבודת חיבור לאנגלית דוברים, ורציתי להכניס משפט מפציץ... מצאתי אחד שעוד קשור!! חח אבל הוא בעברית. "המסתורין הוא הדבר היפה ביותר שביכולתנו לחוות. ממנו צומחים כל אמנות אמיתית וכל מדע אמיתי" -אלברט איינשטיין. זה כתוב על גב הספר E=MC2 של דיוויד בודאניס, למי שיש... בקיצור, ניסיתי לתרגם את זה, יצא יפה אבל אני לא בטוח שאין לי טעויות. תנסו אתם! שפה כמה שיותר גבוהה... דרגה אחת לפני thou shalt bow before me! וחבריו

    • 8 תגובות
    • 714 צפיות
  22. Started by LoveStoned,

    יש לי 3 פטמות דעכתם . [attachment deleted by admin]

    • 38 תגובות
    • 12.3k צפיות
  23. הולך להעביר את הזמן בבית עם המזגן, בחדר עם המחשב והסראונד שלי נרגילה ובירות.... מחפש המלצות לסרטים טובים.... פשוט לוקח זמן אמממ, להשיג אותם אז צריך להתחיל לעבוד על זה לקראת החפש"ש... לא אכפת לי חדשים ישנים אבל לא סרטי בנות..... תודה.

    • 20 תגובות
    • 2.3k צפיות
  24. Started by Fortunes,

    שלום חברים! עוד שבועיים בשעה טובה אני מתחיל ללמוד הנדסת תקשורת בבן גוריון. נשאלת השאלה - האם אני צריך מחשב נייד? אולי אפשר להסתפק במחשב נייח כשבתמורה לכסף אקבל מחשב הרבה יותר חזק? נכון, מחשב נייד הוא "נייד", אבל האם באמת אני צריך את זה? השאלה מופנת בעיקר לסטונדטים שאולי יתרמו לי קצת מהניסוין שלהם. תודה :]

    • 20 תגובות
    • 4.6k צפיות

דיונים חדשים בפורומים