כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
שלומות חברי הפורום, מחר בבוקר צפוי לי צו גיוס. הינני 1.75 לערך ושוקל 50 ק"ג בלבד... קרבי אני כבר בטוח לא אהיה, אך אני מאוד רוצה לשרת - ובשביל כך אסור לי "לאבד" יותר מדי פרופיל בגלל תת-המשקל... מישהו מכיר דרכים להמשין ומהר? לאו דווקא באופן תמידי, אלא רק בשביל מחר שאני אשקול טיפה יותר בשביל המודד-משקל הצבאי ואוכל להתגייס במקום לקבל שיחרור על 21 ולנשק רגליים על מנת להתנדב?
-
- 24 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
האם יש חנויות מודינג שהלקוח מזמין חריטה איפה יעשו לו את החיתוך במארז ישימו פרספקס מאווררים התקנת פאן באסים וכאלה? אני צריך לדעת אם יש כאלה חנויות בארץ\בחו"ל בשביל פרויקט שאני עושה לעיצוב בבית הספר מקווה שאין חנויות כאלה כי כבר אין לי רעיון לפרויקט פשוט אני לא מצאתי בגוגל מצאתי סתם חנויות שהחנויות עושות הרבה מארזים עם שיפורים ומודינג אבל לא ראיתי משהו ייחודי למישהו ע"פ הזמנה. תודה לעוזרים.
-
- 1 תגובה
- 560 צפיות
-
-
שלום, אני מת כבר לגמור עם זה, אני רוצה כבר לעשות תיאוריה רק שאבא שלי לא יכול לקחת אותי. אז מישהו מכיר איזה קו שמגיע מפתח תקוה למשרד הרישוי בחולון? (אין סיכוי שאני הולך למשרד הרישוי בפ"ת )
-
- 11 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
סוף סוף שידרו את התוכנית הזאת, זה אכן בלתי נסבל האיחורים האלה, גם בגלל פקקים בעיר וגם מס' גדל מידיי שנה. http://www.keshet-tv.com/VideoPage.aspx?MediaID=24039&CatID=250&CurrentCatID=330 מישהו מפה עוד סובל בגללם? ומצאתם לזה פיתרון? (אגב, אני בעצמי שלחתי להם אימייל על העומסים במשרדי הרשויות במיוחד בפתח תקוה)
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יאללה ת'ראד חדש שיהיה מעניין כל אחד אומר משפט שמתחיל ב... ניחשתם נכון אתם מכירים את זה אז יאללה אני יתחיל אתם מכירים את זה שהטלפון מצלצל ואתם בשירותים ואתם תעשו הכל כדי להספיק להגיע לטלפון ואיך שתיגעו בו הוא יפסיק לצלצל אתם מכירים את זה שמתקשרים אליכם מחסוי ואתם עונים ואומרים את השם של מי שבדרך כלל מתקשר חסוי ואז מגלים שזה החברת ביטוח או משו חח תמשיכו מכאן אתם
-
- 52 תגובות
- 5.8k צפיות
-
-
ראיתי בפורום מדריך לעשות דלת כזאת שקופה במארז... זה המדריך הראשון שיש שלוחים על מדריכים.. עכשיו רציתי לדעת אם נראה לכם שווה לעשות את זה?
-
- 1 תגובה
- 485 צפיות
-
-
אני קורא פה אנשים שקונים מחשבים באלפי שקלים וכרטיסי מסך בסכומי עתק, ו השאלה למה ? היום בעידן קרבות הענק בין כל חברות הקונסולות זה הדבר הכי משתלם לקנות . הרבה יותר זול, אמן , נוח . רוב המשחקים כבר מזמן עברו לקונסולות . (למעט אסטרטגיות ) הקונסולות היום חזקות הרבה יותר ממחשב ממוצע .ניתן לחבר אותם למסכי ענק בלי כל הבאגים שמאפיינים מחשב . מכניסים משחק הוא מיד עובד . אשמח להבין מדוע אנשים עוד מבזבזים כספי ם על מחשבי משחק ?.
-
- 23 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
נתונות משוואות של שני ישרים Y=4X+2 ו- Y=-2X+17 הם נחתכים בנקודה M צריך למצוא את שיעורי הנקודה M תודה לעוזרים
-
- 4 תגובות
- 627 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות מהם מחשב ורציתי לדעת אם הם אמינים, זולים יחסית ואיך השירות. תודה רבה למי שעונה.
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום אני גר בירושלים ורוצה להזמין מחשב חדש ואני ממש מתלבט מאיפה להזמין... מצד אחד קראתי הרבה ביקורות גרועות מאוד על KSP שיש להם סניף בירושלים וכל החנויות הטובות נמצאות ליד תל אביב-רמת גן-ראשון לציון. מאיפה כדאי להזמין לי? כי אם פתאום המחשב יתחיל לעשות בעיות צריך להתחיל לשלוח חלקים כי אין לי שום חנות ליד הבית... תמליצו לי על משהו כי אני אבוד ואין לי מושג כבר מה לעשות :\ תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 670 צפיות
-
-
בסיגנון זה של גוגל? לא צריך לציין שאין לי סכומים כאלה אבל מסקרן ומי שכותב שיכתוב בבקשה איפה הוא מצא את זה (שזה עולה ככה) תודה :]
-
- 25 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
-
מה אתם אומרים תהייה שביתה ? לי מתאים כמה ימי חופש
-
- 64 תגובות
- 3.6k צפיות
-
-
מישהו מכיר כמה אתרים נחמדים שאפשר יהיה לקנות בהם דברים מעניינים... אתרים ישראליים כמובן.. קניתי 2 קפוצ'ונים באתר של bolenat מחפש סתם כאלה דברים נחמדים לחורף... לא מותגים
-
- 6 תגובות
- 929 צפיות
-
-
עכשיו יצא החוק החדש שאסור לנסוע ולדבר בפלאפון אלא אם יש לך דיבורית. אם אני מדבר באוזנייה(BT או רגילה) אז אני עדיין יכול לחטוף קנס? תודה
-
- 9 תגובות
- 13.7k צפיות
-
-
שלום, אני צריך לקנות מחשב חדש ויש לי את הכסף והכול כרגע הכיוון הוא למעבד QUAD וכרטיס מסך 8800 השאלה היא האם לא כדאי לחכות עד חודש נובמבר בו על פי פרסומים שונים שראיתי פה באתר ובאתרים אחרים צריכים לצאת הפרנין וכרטיס 9800 או שזה יקח עוד הרבה זמן? תודה
-
- 17 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לא בוידאו - כבר מזמן אין לי מכשיר וידאו עובד כדי לנגן אותו. רצינו לעשות ערב נוסטלגיה... תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 683 צפיות
-
-
הזיכרונות שלי מחזירים שגיאות ב MEMTEST86, ולאחרונה הווינדוס קצת משתגע מעצמו, אני שיערתי שזה בגלל הזיכרונות. הזיכרונות החזירו לי 20 שגיאות אחרי 18 דקות, כשראיתי את זה עצרתי את הבדיקה, מה הטעם להמשיך?.... הזיכרונות במפרט שלי... יש עצות איך ומה?, החנות שאליה אני הולך (שממנה קניתי) זה בחיפה. זה KSP, מקווה שלא יעשו בעיות..
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
תודה חבר'ה... אז ככה, ראיתי כמה קטעים מסרט, ותהיתי עם מישהו יכול לעזור לי לזהות את הסרט. -קודם כל, זה סרט על זומבים. קטע ראשון: (מצטער עם אני קצת לא ברור, צפיתי בקטעים ללא קול ולא ממש הבנתי מה קורה) מסיבה... כלוב עם שני זומבים בפנים שקשורים בשרשרת... הרבה צופים מסביב... גבר זורק בחורה בכוח לתוך הכלוב, הבחורה נאבקת קצת עם הזומבים, ואז מגיע גבר, יורה בשני הזומבים ומציל אותה. קטע שני: גבר, לבוש בחליפה, יושב בתוך רכב אשר נמצה בחניון תת-קרקעי, בזמן הנהג שלו (כנראה) פותח את שער היציאה של החניון (הוא במרחק כמה מטרים מהרכב). כשהוא (הנהג) רואה זומבי מתקרב אליהם, אז הוא צועק לבחור שהיה במכונית משהו, ובורח דרך השער. הזומבי מתקרב למכונית, מנסה לשבור את החלון ולא מצליח, הבחור שולף אק…
-
- 2 תגובות
- 628 צפיות
-
-
אוקיי אז עכשיו חזרתי לצפון הרחוק, הייתי בטוח שמשתמשי הפורום מהמרכז יקדימו אותי אבל הם כנראה עצלנים. בכ"מ, אני לא ארחיב יותר מדי כי אני לא טוב בזה: היה פשוט ענק! גם השירים החדשים וגם קיבלנו הוכחה שאנט יכולה להחזיק יפה מאוד גם את הישנים. זהו, אפשר ללכת לישון בשקט.
-
- 7 תגובות
- 652 צפיות
-
-
אח שלי נוסע עוד מעט לסינגפור, רציתי לדעת אם מישהו מכיר איזה חנות סינגפורית לרכיבי מחשב שיש לה אתר . אני רוצה לדעת את המחירים שם פחות או יותר ואם הם יותר זולים מארצות הברית. תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 549 צפיות
-
-
אני חושב שעליתי על באג במטריקס. מקור המילה ערפד בעיברית הוא מקטע בתלמוד מהמאה ה2 "צבוע זכר לאחר שבע שנים נעשה עטלף, עטלף לאחר שבע שנים נעשה ערפד" מכאן שחשבו על עטלף ערפד. הנה הבעיה, עטלפי ערפד קיימים רק באמריקה! שכידוע התגלתה רק במאה ה15... מישהו יכול לישב את הסתירה?
-
- 21 תגובות
- 7.7k צפיות
-
-
-
- 3 תגובות
- 726 צפיות
-
-
שלום לכולם, לא מצאתי בחוקים שאסור לפתוח משהו על כזה דבר, אם אסור אשמח אם תגידו לי. אז ככה אני מחפש שרת לאחסן עליו את האתר שלי (אתר אישי לא הורדות או משהו פומבי מסחרי גדול) אני רוצה שהחברה המאחסנת לא תקרוס , כרגע הוא מאוחסן על שרת ישראלי שאני די מרוצה ממנו כשהוא עובד אבל הבעיה היא שהוא נופל די הרבה פעמים וזה מוריד אותי בדירוגים בכל מיני מקומות. לכן אני רוצה שתמליצו לי על שרת(כמובן בתשלום) שרוב הסיכויים שלא יקרוס ואם יקרוס יטפלו בו אנשים מיומנים ומבוגרים. אם אתם רוצים עוד קצת פרטים זה משהו בסגנון 300 מגה לאחסון ו-30 ג'יגה תעבורה. תודה רבה רבה לעוזרים , זה חשוב לי.
-
- 2 תגובות
- 590 צפיות
-
-
download rip: BRM- The One (Original Mix) [Mondo] i ripped it from DJ PEDRO DEL MAR's show. download link: http://rapidshare.com/files/60743723/BRM_-_The_One__Original_Mix__Mondo.mp3
-
- 3 תגובות
- 774 צפיות
-


