עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. לא מזמן שוחררו ברשת יעדי השיבוץ למחזור גיוס נובמבר. התאריך שלכם כנראה שהתעדכן אתמול וכך תוכלו לדעת לאין אתם הולכים. גם כן, היום קיבלתי אימייל מעולים על מדים. הקיוסק מידע עודכן עוד פעם וכתוב שם רשמית לאין אתם הולכים (תחת "יעד שיבוץ"). ובשביל כל התאריכים: http://www.yehida.org/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=19095 http://www.shavuz.co.il/recruit/article.asp?ArtId=766&SecId=715 אני ב-19.11, חטיבת גבעתי, מישהו רוצה להחליף?

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by fuck off,

    http://www.metacafe.co.il/watch/848020/sucking_fire/ אל תתקמצנו, ספרו.

    • 5 תגובות
    • 689 צפיות
  3. Started by Doctor Robert,

    היי קיבלתי צו ראשון אתמול. האם מישהו כאן התנסה בצו ראשון ויוכל לומר לי מה הוא מהלך העניינים שם? הבנתי שיערכו לי בחינה פסיכוטכנית, על מנת להתאים אותי לתפקידים ע"פ היכולת שלי, השאלה היא - האם כל הנושאים בבחינה הפסיכומטרית לא מצריכים ידע מקודם או שהם בוחנים בנושאים כמו אנגלית ושאלות מסויימות אחרות שמצריכות ידע (אם כן, אשמח אם תפרטו אלו) . עד כמה תהיה חשיבות לציון של בפסיכוטכני לגבי קביעת השירות שלי? אם אני אקבל ציון גבוה, הסיכויים שישבצו אותי בקרבי יהיו גבוהים יותר? (ז"א, האם זה כמו פרופיל, ככל שהוא יותר גבוה כך הסיכוי ללכת לקרבי גבוה יותר*) באופן כללי, יש עוד דברים שאני צריך לדעת לגבי מה מצפה לי שם? תודה

  4. Started by fuck off,

    כמובן שחבל על הבננה והכל אבל זה באמת שווה את זה כדי להציל איזה דיסק אהוב עם דברים חשובים עליו. http://www.metacafe.co.il/watch/748070/how_to_remove_cd_scratches_with_a_banana/

    • 3 תגובות
    • 869 צפיות
  5. שלום לכולם לי ולחברים שלי נתנו לעשות עבודה, קליפ על שיר כלשהו... בעריכה... המורה לא נתן לעשות שיר לועזי, רק מהארץ, אז החלטנו לעשות קליפ על "יום שישי את יודעת" אנחנו הלכנו בסגנון של מה שהולך היום קומדיה והמורה שלנו לא אהב את הקליפ, הוא אמר שהוא מפגר ולא קשור, טוב לפחות הוא צחק ממנו. אז אנחנו עובדים על סרט מעפן עם תמונות זזות, שהמורה "יהנה" ממנו... ואת הקליפ [glow=GOLD,2,300]המעולה[/glow] הזה הבאתי ליוטיוב. באמת יצא מעולה, ומצחיק, למי שיש 6 דקות ו28 שניות להביט בסרט, זה יהיה נחמד אם אתם יכולים תדרגו אותו ותוסיפו תגובות (* אזהרה: רמת הפיגור גבוהה במיוחד ) רק רצת על השחקנים: מי שבשחור בלי הפנים זה אני, אור כהן מי שבחולצת שז"ר זה האח הקטן של חבר שלי, לירון ומי …

    • 58 תגובות
    • 4.4k צפיות
  6. כנסו ל KIPKAY.COM ותראו איזה דברים מגניבים יש שם. יש באתר הזה סרט שמראה איך לחסוך בדלק. אומרים שם שאפשר לשים אציטון נקי בדלק וזה ישפר משמעותית את הצריכה שלו. הבחור אומר שזה מה שחברות הדלק והנפט לא רוצים שנדע. אוקי, אז עכשיו שאנחנו יודעים, זה נכון? למה שזה ישפר את צריכת הדלק?? מישהו מוכן להתנדב לניסוי??

    • 9 תגובות
    • 2.6k צפיות
  7. המילים הכי מסובכות ונדירות שאתם מכירים (ברמה של פסיכומטרי+) אם אפשר גם עם הפירוש תודה

    • 7 תגובות
    • 12.4k צפיות
  8. היי! רציתי סתם לשתף אתכם במשהו... יש איזה אירגון(לא הכי חוקי אבל לא משהו שאני אישית מסתכן בהיותי חבר בו) פוקר שהתחיל לארגן טורנירי פוקר בישראל לחבריו הרשומים בלבד. בגלל הסחבת בהתאחדות הפוקר הארצית שלנו ובגלל שאין ספונסר אליפות הארץ מתרחקת מאיתנו וכך גם הליגה הארצית המתוכננת, אירגנו לפני חודשיים טורניר פוקר, שהשתתפו בו 88 שחקנים. היה מאוד נחמד, לפי מהסירטונים שהעלו. אירגנו למחר גם טורניר. צפויים להשתתף בו כ130 שחקנים הפעם. התלבטתי מאוד לגבי ההשתתפות במשחק. התחלתי לקרוא ספר של אחד מגדולי שחקני הפוקר בעולם: דויל ברנסן. אני בעמוד 510 מתוך 690.(באמצע דילגתי על איזה 300 עמודים עק כך שמסבירים שם גם על פוקר מסוג אומהה וסטאד והיי\לו \ספליט וזה לא מעניין אותי. אני שמחק רק הול…

  9. Started by coorva,

    עברתי ל-012 ואם אני נותן שם של מישהו שגם ב-012 אני מקבל זיכוי על חודש שלם......ואם אני לא טועה גם הוא מקבל. אם בא למישהו לעשות מצווה, אשמח אם יצור עימי קשר באי.סי קיו 131383840 תודה

  10. Started by cleric,

    http://www.metacafe.com/watch/859124/amazing_audio_illusion

    • 19 תגובות
    • 1.9k צפיות
  11. Started by VitaminP,

    האלבום מאת DJVITAMIN (=אני) סוףסוף עלה לרשת 13 שירים MP3, באלבום מוזיקה כמעט מכל סוג שיש וכל מי ששמע את האלבום מצא משהו שהוא אהב שם. תורידו מ http://www.israfiles.com/show/48044/DjVitamin.rar (כדי להוריד תלחצו " אני מסכים לתקנון ומעוניין להוריד את הקובץ ") אני מצפה לתגובות בבקשה. תהנו!!! ***למי שיש בעיות עם הורדת האלבום: תעשו שהאותיות D וV בDJVITAMIN יהיו גדולות בלינק ועל תלחצו על הקישור, אלא תעתיקו אותו לדפדפן.*** >>>נוספה עוד אפשרות הורדה מראפידשאר http://rapidshare.com/files/61402411/DjVitamin.rar.html

  12. Started by PayneBack3251,

    שלום רב... יש לי שאלה שמציקה לי כבר הרבה מאוד זמן רציתילדעת כמה עולה הכד הענקי הזה של המי עדן ששמים בבית התכולה שלו זה 5 גלון מממ..... מעניין {=

    • 5 תגובות
    • 13.3k צפיות
  13. מעוניין להתחיל להתאמן בבית. החלטתי שזה עדיף לי מאשר ללכת למכון מאחר וכל מה שאני רוצה זה משקולות. אני מעוניין לקנות כמה משקולות,אני מניח שבמקשל 4KG ו-8KG ואולי גם 12KG שישמו אותי לכל מיני תרגילים. מישהו מכיר מקום שבו אפשר לקנות בזול את העניין? אני מדבר על משקולות קטנות כמובן שמשמות לפיתוח השריר הדו ראשי ביד (אם אני לא טועה בשם) ולא אלו שמניחים על ספות ודוחקים. כמובן שלא ממש חשוב לי אם זה חאפר או לא כי אני לא צריך "אחריות" על השטויות האלה. אשמח להמלצות

  14. Started by Sting,

    אז לפעמים כשאתם סתם יוצאים לאן שהוא בצהריים ואין זמן להתקלח ולא שווה לבזבז בושם יקר AXE יכול להיות פתרון לא רע השאלה היא מרוב שיש הרבה לאיזה יש את הריח הכי טוב? אם יש המלצות לדברים אחרים בסגנון אז גם אפשרי לצרף

    • 4 תגובות
    • 2.3k צפיות
  15. כבר יומיים אני לא מצליח לתפוש את העירייה בטלפון. מישהו יודע כמה עולה ארנונה במוצקין ברחוב ורד? תודה לעונים.

    • 5 תגובות
    • 1.9k צפיות
  16. שלום יש לי שאלה, נניח וברצוני לקבלת את תעודת הבגרות שלי (את התעודה עצמה לא רק ציונים, אלה את הדף עצמו) לפי מה שהבנתי אני יכול לבקש מבית הספר אותו סיימתי העתק ואז לצלם אותו, אני צודק? כמו כן מתי אוכל לקבל תעודת בגרות? אני מתכוון לתאריכים (לפחות חודש), כאלו אחרי איזה חודש כבר 100% אפשר לבוא לבית הספר ולקלבל את התעודה עצמה? מקווה שהבנתם אותי

    • 13 תגובות
    • 13.6k צפיות
  17. Started by Yossarian22,

    שלום לכולם בחודש וקצת האחרון אני שם לב לתופעה מאוד מדאיגה ומציקה בערך פעמיים בשבוע אני מתעורר באמצע הלילה כאשר יד ימין שלי "רדומה" וזאת בעצם מילה קלה לתאר את זה. מה שבעצם קורה זה שאני לא יכול להזיז את היד בכלל. אני מרגיש עקצוצים כאלה וחוסר תחושה מוחלטת. אני יכול גם לחתוך לעצמי את האצבע עם סכין ואני לא ארגיש כשזה קורה אני בד"כ משפשף את היד ושם אותה כלפי מטה כדי שהדם יזרום אליה. זה מאוד מציק לי וחוץ מזה שזה כואב ומפריע לשינה שלי אני חושש שזה יכול להיות סימפטום של משהו יותר גדול וחמור, כמו קריש בדם או משהו אחר[חיפשתי טיפה בגוגל] ראוי לציין שכל החיים שלי אני ישן באותה צורה[בד"כ על הצד] ורק לאחרונה זה קורה לי, לא שיניתי שום דבר בהרגלי השינה שלי. יש לכם עיצות מה לעשות ?

  18. שלום, חבר ביקש שאני אוציא לו את האקורדים, אבל אני לא מצליח לשמוע כל כך טוב את המעברים שיש שם. מישהו יכול לעזור לי ולהוציא לי את האקורדים? תודה מראש.

  19. מה קורה אנשים, שמעו צריך להביא את THREE DAYS GRACE לארץ כדי שיתנו הופעה! בואו תצתרפו לעצומה באתר EVENTFUL כדי להביא את TDG לתל אביב! זה לא עולה כסף!!! תצתרפו פה: http://eventful.com/demand/D0-001-000150159-6 מי שלא מכיר ת'להקה - כנסו ליוטיוב ותעשו חיפוש ללהקה ותמצאו קליפים שלהם. גם אם אתם לא אוהבים אותם תצתרפו (PLZZZZ) :

    • 0 תגובות
    • 609 צפיות
  20. צהריים טובים לכולם, בזמן האחרון התחלתי להתעניין במספר קורסים והכשרות בתחום המחשבים. במשך זמן זה, מצאתי מספר תחומים: DATABASE, ניהול והנדסת רשתות, תוכנה. ברשותי ידע רב בתחום החומרה בלבד והכרות מצויינת עם OFFICE, WINDOWS והרשת. רציתי לשאול את אלה שכבר עברו את ההכשרות הנ"ל ואת אלו שמתעניינים בהם, מה כדאי לדעת? למה יש הכי ביקוש? מה הכי משתלם? בנוסף, איפה כדאי ללמוד ? איזה מסלולי הכשרה טובים? אשמח לכל עזרה ודעה אבל שתהיה עניינית. תודה, דן

    • 0 תגובות
    • 620 צפיות
  21. Started by שוקי123,

    עזר חובה-חינם ללומדי הדף היומי... שלום! .. אני ממליץ על סרגל כלים אטרקטיבי ללומדי הדף היומי! סרגל בו יהיה לכם יותר קל ללמוד את הדף היומי בחופשיות ובהנאה מרובה! מובטח! הסרגל מומלץ ע"י כלל רבנים ויראי שמיים! היכנסו עכשיו ! ותורידו ! לא יהיה לכם על מה להיצטער!! חובה בכל בית! והכל חינם! בלי לשלם אגורה. כתובת:http://daf.ourtoolbar.com כמו-כן יש באתר את זמני שיעורי הדף היומי בארץ כתובת:http://dafyomi.off.co.il/shiurim תזכו למצוות! לימוד פורה!

    • 12 תגובות
    • 852 צפיות
  22. Started by y_a_n_i_k,

    תודה רבה [br]פורסם בתאריך: 08 אוקטובר 2007, 00:45:30 אם מישהו יכול לעזור אני אשמח....

    • 0 תגובות
    • 610 צפיות
  23. Started by eliau21071981,

    הגעתי למסקנה שאני רוצה ללמוד ואני אוהב מאוד מחשבים אני איש מחשבים ככה מהשטח מבין טוב מאוד מפרמט ומתקן תלות ללא הרף אבל בשביל להתקדם צריך ללמוד הלכתי ובררתי אמרו לי שאני יכול ללמוד הנדסאי תוכנה במכללה ואין לי בגרות אבל אבל אמרו לי שאני לא צריך בגרות מלאה אלה רק 3 אנגלית 3 מתמתיקה ו2 עברית אני רוצה להתייעץ איתכם אנשים אם כדיי ללכת על זה? האם יש שוק למקצוע? האם מישהו יכול לספר מנסיון אישי מה לומדים והאם שווה ללמוד את זה? אני אישית מאוד רוצה להתקבל לעבודה בחברות גדולות כמו מייקרוסופט גוגל אינטל HP וכו'... בהייטק הכוונה האם הלימודים ההאלה יאפשרו לי מפתח כניסה למקומות כאלה גם אם אין לי בגרות מלאה? :s05: תודה מאוד רבה לעוזרים וליועצים

  24. Started by gal663,

    שלום חברים! מישהו יודע אולי איך אני יכול להשיג את שמות השירים המופיעים באסקימו לימון?? תודה גל

    • 2 תגובות
    • 804 צפיות

דיונים חדשים בפורומים