כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
אני מתכנן קניית מחשב בקרוב. אני עוד לא סגור על מפרט... התקציב הכולל יהיה כ-6K כולל מסך וציוד היקפי דודה שלי מגיעה מארה"ב בעוד כמה שבועות. האם יש רכיב או שניים במחשב שכדאי לי לקנות באמצעותה מארה"ב שיוזילו בכמה מאות שקלים את המחיר הכולל של המחשב? למשל - לקנות שם את כרטיס המסך? (בלי שאני מבין עדיין יותר מדי אני מאמין שאני אקח כרטיס מסך מסדרת 8800GTS) האם אתם ממליצים לעשות זאת או שעלולות להיות בעיות אם האחריות וכדאי כבר לקנות את כל הרכיבים בארץ באותו מקום מאשר לחסוך כמה מאיות?
-
- 14 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני מחפש תווים לשיר "יותר מזה אנחנו לא צריכים" (לפסנתר)
-
- 1 תגובה
- 731 צפיות
-
-
קניתי מחשב והוא כבר אצלי שבוע בערך , רציתי לומר המון תודה לכל מי שעזר וייעץ ! אני מרוצה מהמחשב עד השמיים ... קניתי מT.M.S (למרות שהחנות ממוקמת בצפון - אני גר במרכז) אני חייב לציין שאני מאד מרוצה מהשירות , חשבתי שהיה לי בעיה בלוח אם , הם באו עד לכאן עוד ביום של ההספקה של המחשב , ניסו לסדר את זה ולא הצליחו , באותו יום הוא כבר ניסה להשיג לוח אם חלופי אך לא היה במעבדה בת"א אז הוא שלח לי את זה למחרת מק.מוצקין וזה הגיע לת"א יום אחרי החליפו לי את הלוח אם הראו לי שהכל עובד, אפילו התקשרו אחרי שחזרתי הביתה לשאול אם הכל בסדר , אומנם זה שירות רגיל שמקבלים באירופה אך בישראל כולנו יודעים שזה נדיר ולכן חשבתי לציין זאת , עוד דבר זה שהם שדרגו לי את הזכרון כי מה שהזמנתי אזל להם וזאת ללא…
-
- 1 תגובה
- 607 צפיות
-
-
נגיד ואני נוסע ועוקף מכונית של משטרת תנועה (שלא בתפקיד -כלומר בלי האורות מהבהבים ) ונגיד שהוא נסע סביבות ה 120 והעקיפה מבוצעת במהירות יותר גבוהה סביבות ה 140 ואז עוברים לנתיב הימני ,העם השוטרים יכולים לעצור אותי על משהו ?(אני חושב שעל מהירות בטוח לא אבל כנראה בדיקה רגילה ) עם משהו עבר או חווה דבר כזה שיספר פשוט מעניין ....למה אתמול עקפנו אוטו משטרתי בעצם 2 -פעם ראשונה לא קרה כלום פעם שניה הוא אמר לנו עצור בצד ועשה בדיקה ....
-
- 48 תגובות
- 5k צפיות
-
-
-
שלום ...האמתי זה שאלה מתבקשת עד כמה אנשים פעילים באתר ואיזה רמת שיגעון הם נמצאים .. אני נכנס מספר פעמים ביום זה למעשה האתר הראשון שאני נכנס עליו כאשר אני ניגש למחשב ואני מתעדכן כאן יותר מאשר אני מתעדכן בחדשות ..
-
- 4 תגובות
- 714 צפיות
-
-
מישהו אמר לחבר שלי שהוא הגיע עם אופנוע T-MAX ל-290 קמ"ש לפי דעתי זה לא הגיוני , חבר שלי מאמין לו..
-
- 25 תגובות
- 8.3k צפיות
-
-
אחת לא משהו אבל חייבים בהודעה הראשונה: בחור נכנס לבר, מדוכא. הולך לשולחן ומבקש מהברמן וויסקי.. הברמן שואל "מה קרה?", האיש עונה "אין, אני לא מצליח עם בחורות. אני לא יודע להתחיל איתן, וזה הורס הכל". הברמן מסתכל על אחת ואומר לאיש "הנה, אני אתן לך עצה. אתה רואה את הזאת שיצאה מהשירותים? לך אליה, ותגיד לה שהעיניים שלה כחולות כמו הים, ושהשיניים שלה הן כמו פנינים." הולך הבחור ומדקלם לאישה את מה שהברמן אמר, האישה מאושרת ועונה "וואוו! תודה!" עם חיוך גדול על הפנים. האיש מסתכל אל הברמן ולוחש לו "נו? מה לעשות עכשיו?", הברמן עונה לו "תאלתר", אז האיש אומר לבחורה - "נו, אז מה? חירבנת, אה?". :lol: יאללה שימו שלכם
-
- 22 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
סטייל rammstein - Amerika או depeche mode - Enjoy the silence... מכירים?
-
- 6 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
ברצוני לקנות מחשב אך איני מעוניין בקניית מחשב קומפלט וגם לא בדרך שבו "מרכיבים" מפרט בחברות כמו אייבורי,KSP,אלוף המחשבים וכו'. אני רוצה לקבל קצת מידע לגבי הרכבת מחשב,אילו רכיבים צריכים להיות מתואמים ומסונכרנים אחד עם השני(איזה דברים צריך לקחת בחשבון,כיצד בוחרים כל רכיבלוח אם במהיריות שונות עם מעבדים ספציפיים,זכרונות מתאימים לעבודה וכו'). מי יכול לתת לי מענה/להפנות אותי לגורמים רלוונטיים?? תודה לכם חבר'ס
-
- 2 תגובות
- 654 צפיות
-
-
-
את הבדיקות הרפואיות, להעביר אליהם בדואר או להביא להם שם? תודה..
-
- 5 תגובות
- 780 צפיות
-
-
http://movies.walla.co.il/?w=/4501/1167403 סופסוף הוא הגיע!! לאחר הכישלון של הסרט הקודם אני חייב לומר שהסרט הזה הוא ממש שינוי מרענן
-
- 4 תגובות
- 946 צפיות
-
-
אז ככה אני כרגע בן 15 וחצי גובה 169.. אבא שלי 174 ואמא שלי 160.. בעקרון אני די לחוץ מהגובה שלי למרות שעשו לי בדיקת עצמות וכל הרופאים שראו את זה אמרו שיש לי גיל עצמות קטן באיזה שנה וחצי מהגיל האמיתי (לא זוכר בדיוק כמה אבל מעל שנה בטוח) ושאני בכיף יעבור את אבא שלי.. רציתי לשאול כמה דברים - ריצה על אספלט\מדרכה יכולה להזיק לגדילה? ישיבה ממושכת על המחשב יכולה להזיק לגדילה? (החשש שלי הוא שאני לא יושב בריא וגם יש לי לפעמים כאבי גב.. ובגלל זה אני רוצה למצוא ספורט חוץ מהגלישה שאני יוכל לעשות באופן יומי כדי לשפר את המצב ולא לשבת הרבה מול המסך... עד כמה יכולה להשפיע הישיבה הממושכת מול המחשב על הגדילה זה יכול להיות משמעותי?) עכשיו ככה, אני יודע שאבא שלי בגילי היה יותר נמוך ממה שאני …
-
- 13 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום אני לומד לקבלת תעודה של סיסקו CCNA אבל שינו את המערכת הזאת... וכניראה שאני יקבל תעודה של CCENT השאלה שלי היא האם זה עדיין שווה להמשיך ללמוד או שאני מבזבז את הזמן בקורס הזה?
-
- 11 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
אתמול עשו לי בדיקה בביצים ואמרו לי שיש לי כנראה כילה.. הרי כילה זה אומר שהמעיים יורדים לך כזה למפשעה.. עכשיו אני מרגיש את הדבר הזה אם אני נוגע.. אבל אני הרגשתי אותו כבר איזה שנה שנתיים אולי יותר.. ואפעם לא כאב לי בצד.. והרי כילה אמור לבוא עם כאבים? אז בעצם יש לי את הדבר שאמורים להרגיש.. אבל אין לי כאבים.. למרות שיש לי את הדבר הזה מלא זמן כבר.. אז בעצם יש לי כילה או לא? יש לציין שכשאני שוכב אני לא מרגיש את הדבר הזה במפשעה וזה נעלם..
-
- 9 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
היי, החלטתי ללמוד קצת בכוחות עצמי בזמן השביתה. חיפשתי בספר של גבי יקואל הסברים, אך מצאתי הסבר רק לפתירת התרגיל כאשר מדובר במעגל קנוני. (מעגל שמרכזו בראשית הצירים) מישהו יכול לתת לי את הדרך לפתירת התרגיל? תודה! [attachment deleted by admin]
-
- 9 תגובות
- 872 צפיות
-
-
-
אם לא , איך תעודה זו אמורה להיראות ?? מן הראוי לציין כי בתועדת ההערכה רשומים תאריך הגיוס / שחרור , המקצוע הצבאי , חו"ד מפקד וכו' תודה.
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
:lol: איזה פרק ענק! לדעתי אחד הטובים שהיו העונה. הלואי שקייל ימצוץ לו בסוף
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
זהו, החלטתי. אחרי שיפור בגרויות ופסיכומטרי אני רוצה לטוס לחו"ל כדי לנקות את הראש לפני תחילת הלימודים. חשבתי לטוס לסין למספר שבועות. בשביל הטיסה אני מזמין מדריך מאד מפורט מ-Amazon ואתחיל לתכנן את הטיול. אבל יש שאלות שהמדריך לא יענה וברצוני לשאול אתכם, חברי לפורום, כי אני יודע שיש כמה שטסו לסין. שאלות: א. כמה זמן הטיסה? דרך מי? מה המחיר? חשוב לציין שהטיול יתחיל מהונג-קונג. ב. קרובי משפחה טסו לסין לפני מספר חודשים וחטפו הרעלות מזון על ימין ועל שמאל בגלל התנאים הסניטריים הירודים. מישהו נתקל לצערו בחוויות דומות? מאיזה מקומות עלי להימנע? ג. מישהו השכיר רכב? אם כן מה המחיר? ד. איפה אתם ממליצים לבקר? שימו דגש על אתרים היסטורים. קניונים אני יכול לראות גם בארץ. ה. יש המלצות?
-
- 6 תגובות
- 778 צפיות
-
-
זוכרים את הדיון הדי גדול שהיה מזמן על זה, קיצר לא מצאתי אותו ואני מחפש את האדם שאז הביא חשבונות..(יכול להיות שמחקו את הטרד?)
-
- 3 תגובות
- 851 צפיות
-
-
לא מזמן התחלתי להתאמן ואני לא ממש יודע מה אני מאמן חוץ מידיים אז רציתי אתר שאני ידע בדיוק מה אני מאמן ואיך לאמן כל שריר בגוף
-
- 4 תגובות
- 696 צפיות
-
-
אני בכיתה י' ורק התחלנו ללמוד פיזיקה... מה שלמדנו: כל הנושא של זמן מהירות ותאוצה [קבועה בלבד]. הבעיה: נהג קטר הנע במהירות 108 קמ"ש מגלה שעל המסילה עליה הוא נע נעה רכבת איטית באותו כיוון. הנהג מפעיל את הבלמים כאשר המרחק בין הרכבות הוא 350 מטר. הרכבת האיטית נעה במהירות קבועה של 36 קמ"ש והקטר מאט בקצב קבוע של 0.5 מטר\שנייה. א) האם תתרחש התנגשות? אם כן באיזה מרחק מהמקום בו הפעיל הנהג את הבלמים היא תתרחש? אם לא - באיזה מרחק תמצא הרכבת מהקטר ברגע שבו הוא נעצר? ב) מהי התאוצה הגבולית שתמנע התנגשות? אני צריך את הדרך המלאה כולל הסברים... תודה מראש לעוזרים.
-
- 3 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אני כרגע לומד בי"ג.. את המבחן הראשון לקורס תיכנות של בסמ"ח ("מחשבון-קרב") עברתי. שלחו לי זימון למיון הסופי(בדצבר).. יש פה מישהו שכבר עשה את המבחן בעבר ויודע על איזה חומר הוא? סגנון שאלות רמת קושי וכו'? זה גם ראיון או רק מבחן? טיפים? תודה
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-


