כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
התחלתי ללמוד נהיגה, עשיתי 8 שיעורים וברצוני להחליף מורה. נגיד אני קובע מחיר עם מורה חדש. איך אני מוכיח שכבר עשיתי 8 שיעורים?
-
- 16 תגובות
- 19.7k צפיות
-
-
בכל אתר שלישי שאני נכנס אליו, בחצי שנה האחרונה, יש את ההודעות בסגנון הזה - "אתה המבקר ה-X, זכית! לחץ כאן כדי להיכנס", והן מופיעות בצד, למטה, לפעמים באתרים מסויימים פופאפים נפתחים רק בשביל ההודעה הזאת, בקיצור... היא נמצאת בכל מקום! מה זה הדבר הזה???
-
- 15 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי אני לומד בכיתה י' במגמת טכ"ם (הנדסת תוכנה) כעיקרון עכשיו אנחנו לומדים c# היו לי עד עכשיו שלוש בחנים והיום מבחן בבוחן הראשון קיבלתי 83 בשני לא הלך לי עשיתי טעויות דביליות 56 :-X ובשני 61 מאותה סיבה :-\ היום היה לי מבחן למדתי אליו המון המון שעות תירגלתי המון תרגילים הודיעו לנו על המבחן ביום ראשון. מאז שקיבלתי תציון הקודם עד אתמול למדתי למבחן. ועדיין לא הלך לי ממש טוב במבחן לא צפוי ציון גבוה בקיצור אני שוקל אם להישאר במגמה בכלל ואני לא יודע מה עוד לעשות בשביל להשתפר בציונים אני מאוד רוצה להישאר במגמה כי זה מעניין אותי תודה
-
- 3 תגובות
- 502 צפיות
-
-
חנות שיהיה אפשר לבחור מפרט של רכיבים באיכות סבירה. ולא לדאוג לגבי השירות ורמאות. במחירים טובים כמובן...
-
- 0 תגובות
- 572 צפיות
-
-
אתה מרים את השפורפרת ומחייג על המקלדת. סיפור אמיתי :-\
-
- 216 תגובות
- 40.6k צפיות
- 1 follower
-
-
http://flash.pivpiv.dk/testgay.html בדיקה לראות אם אתה הומו יצא לי שאני לא הומו בוא נראה אותכם IF YOU DARE! :xyxthumbs:
-
- 15 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
למי שעדיין לא מכיר, זה סידרה (הראשונה עד כמה שידוע לי) שנמכרת פרק פרק (2$ לפרק אאל"ט), באופן בלעדי באתר שלה (כמובן עד שמישהו לא מעלה לתוכנת שיתוף כלשהי :) אין שידורים בערוצים המסחריים... מהיוצרים של סטארגייט SG1 ואטלנטיס, והכוכבת זו זו שמשחקת את סמנת'ה קארטר... ממה שראיתי נראה נחמד מאוד... ולא, אפילו לא קרוב לסטארגייט... אולי רק בקטע של יצורים מוזרים... שאלה: מה האורך של כל פרק? ממה שאני מצאתי (באתרים לצפייה בTV בסטרימינג... דוגמאת tv links שנסגר...) אורך של כל פרק זה משהו כמו 10~15 דקות... זה האורך האמיתי או רק של הפרומואים\ טיזרים?
-
- 3 תגובות
- 627 צפיות
-
-
האם יש תוכנה שהופכת שירים למנגינות? נגיד הייתי רוצה TUNE של wake me up when september ends. האם יש דרך להפוך את השיר למנגינה כזאת? (זה טוב לצלצול פלאפון וכאלה) כלומר במקום מילים שומעים מנגינה.
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
קיבלתי SMS מהמספר ICQ 223459071 במקביל אחרים קיבלו SMS כאילו ממני (כמובן שלא שלחתי כלום) גם דרך ה ICQ עשיתי חיפוש על המספר וברור שהשולח הוא לא בעל המספר ICQ הזה. מופיע גם nickname בתחילת ההודעה אבל חיפוש עליו באתר של ICQ לא מביא תוצאות... יש איזשהי דרך שאני יכול לדעת מי השולח?
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני רוצה להתנתק מברק, מה הדרך הכי טובה לעשות את זה כדי לא לסבול מעיכובים שונים ומשונים? א, ואיזה פרטים אני צריך? 4 ספרות של כרטיס אשראי ומס תז?
-
- 2 תגובות
- 571 צפיות
-
-
יש לי מספר שאלות: 1. האם עד כה נתבע מישהו על הפרות זכויות יוצרים למעט מוזיקה (משחקים, סרטים ומדיה אחרת)? 2. האם נתבע אדם פרטי בישראל, כלומר לא אחד שהפעיל אתר? 3. האם חוקי לדרוש מספקית האינטרנט את כתובת הIP שלך? 4. כיצד ניתן לדעת מיהו בעל הזכויות על תכנים שאינם ישראלים (כגון שירים לועזיים, סדרות לועזיות, סרטים לועזיים וכו') בבקשה לענות לי בהרחבה עד כמה שאפשר. (אם כי אני אסתפק בכן
-
- 0 תגובות
- 526 צפיות
-
-
מישהו יכול לתת לי רק את תחילת הגישה לפתרון של התרגיל הזה.? כלומר מה אני אמור לעשות ואני כבר ימשיך לפתרון השאלה כי אני לא ממש הבנתי מה רוצים ממני :-( תודה ! ;D [attachment deleted by admin]
-
- 13 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אהלן,האם יש פה מישהו שמתגייס בשבוע הבא למודיעין שדה? 18-19/11
-
- 0 תגובות
- 585 צפיות
-
-
כנראה שיש מצב שאני קונה מהם אני רוצה לדעת מה אתם חושבים עליהם אם שירות טוב, אין בעיות עם חלקים משומשים ועוד... ושמעתי שהם 4 אנשים כולה בחברה אחת שהיא דיי גדולה תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
-
ערב טוב .. אני יספר את הסיפור שלי בקצרה , ביום הגיוס שלחו אותי לבסיס תובלה בחיפה בתור נהג משאית , הצלחתי לצצאת משם אחרי שהפכתי עולמות , היום הגעתי לבקום , שלחו אותי לחיל הים בתור מאחזק תחמושת ... אני עם פרופיל 45 רפואי , אני בניתי על זה שאני יהיה ג'ובניק שעושה יומיות ומעביר תשירות בסבבה , הבנתי שמאחזקר תחמושת נשאר כל השבוע בבסיס .. אני שוקל ללכת לקב"ן ולצאת על נפשי .. במה זה פוגע בחיים ? אני אוכל לעבוד באינטל וכל חברות ההי טק ? איפה דורשים צבא היום ? ומישהו בכלל יודע מה זה מאחזק תחמושתב למען השם?!@! כבר נשבר לי מהצבא ואני שם רק חודש ...
-
- 23 תגובות
- 3.9k צפיות
-
-
אז ככה, יש לי עד מרץ לעשות פסיכומטרי. הבנתי שיש בפברואר בחינה ובהתחלה חשבתי לא לקחת קורס ולא להשקיע בזה יותר מדי אבל אנשים משכנעים אותי לקחת קורס. אני אספיק להירשם לקורס שיכין אותי לפסיכומטרי בפברואר (במרץ מתגייס)? או שמאוחר מדי? אם כן, אז על מי אתם ממליצים? תודה
-
- 15 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
יש לי כרגע כרטיס אשראי מקומי. עוד מהתקופה שהייתי חייל , ואני רוצה כרטיס בין לאומי שאפשר לקנות איתו ב ebay. איזה אפשרויות יש לי ? מאסטרקארד או ויזה ? האם זה עולה כסף להחזיק כרטיס כזה ? דמי חבר או משהו כזה? נראה לי משהו כמו איזה 200 שקל בשנה ועוד 21 שקל על ביטוח ? איזה כרטיס הכי מומלץ? אם אני רוצה אותו רק בשביל קניות ברשת , בלי להגדיל את תקרת האשראי ובלי כלום ? או שאולי כדאי להשאר עם הכרטיס של החיילים בגלל ההטבות ? עד עכשיו שהזמנתי דברים מחו"ל היייתי צריך לעשות את זה עם web card , מין שירות כזה של ישראכרט.
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום חברים אני מחפש את ה-sound track של אמריקן פאי 5 (the naked mile) אם תוכלו לעזור לי את צריך את כל השירים שהיו שם. תודה רבה לכם!
-
- 1 תגובה
- 627 צפיות
-
-
שלום רציתי לשאול מס' שאלות בנוגע לחשבון פרימיום של ראפידשאר. האם אפשר לצלם באמצעות כרטיס אשראי בלבד? ללא חשבון בפייפאל? איך נרשמים? אם אפשר מדריכון קטן על האתר וההרשמה שם. והאם הם בתום התוקף של החשבון, מחייבים מחדש או שצריך לחדש אותו אם מעוניינים להמשיך לקבל את השירות? תודה.
-
- 4 תגובות
- 829 צפיות
-
-
איפה ניתן להשיג באינטרנט תווים רגילים לגיטרה, לא אקורדים\טאבים או משה זה לא יהיה? אני רוצה שאחי ילמד את שיר הפתיחה של מקגיוור אבל הוא לא רוצה טאבים..
-
- 0 תגובות
- 503 צפיות
-
-
האם למישהו יש נסיון עם החנות בכפר סבא הנקראת COM4U? אני מעוניין להזמין כמה חלקים משם ורציתי לדעת איך השירות במקרה וצריך לממש אחריות. אני רוצה להזמין דרך האתר, ושמתי לב שכאשר לוחצים על כפתור ההזמנה, אני מקושר לאתר אחר ששם צריך להזין את הנתונים באתר שנקרא e-shop.co.il, פשוט רציתי לדעת אם אין בעיה להזמין דרך האתר.
-
- 0 תגובות
- 539 צפיות
-
-
אהלן חברה! אני מתגייס שבוע הבא למוד"ש (19/11) ורציתי לדעת איזה ציוד עלי להביא איתי מהבית, כל מיני טיפים שצריך לדעת בקשר לצבא. אני הולך לעבור טירונות בחורף אז יהיה קר. אגב, מישהו יכול לשפוך לי קצת אור על התפקיד, על הטירונות שאני יעבור? הפרופיל שלי הוא 72. תודה!
-
- 2 תגובות
- 710 צפיות
-
-
עכשיו יש לכולנו הזדמנות גם להתלונן ולא רק לבכות, בזכות הריכוז כתובות הנחמד הזה. גזור ושמור: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3366564,00.html
-
- 1 תגובה
- 860 צפיות
-
-
עכשיו ראיתי את הסרט השלישי של הסידרה הזאות ואני ממש אוהב את הסרטים, ואיך שנגמר ה-3 חייב להיות ה-4 בצילומים או משהו.. יש למישהו תאריך יציאה שלו? או בערך מתי אמור לצאת ה-4?
-
- 1 תגובה
- 551 צפיות
-


