כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
ראיתם מחר יוצא הסרט היטמן אתר הבית : http://www.matalon.co.il/Minisites/hitman/hitman.html אני אחד שחולה היטמן סיימתי את כולם אז נישמע מעניין מה אתם אומרים? אני מחכה שאולי יהיה אותו ב TL באיכות 720p :silly:
-
- 22 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אני בוחר כיוון לחיים ואחת מהאפשרויות זה ללמוד הנדסת אלקטרוניקה. מה שמעניין אותי זה מה אפשרויות התעסוקה אחרי סיום התואר? הכוונה למה עושה בפועל מהנדס אלקטרוניקה(חוץ ממחקר ופיתוח)?
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני גר בנשר, ישנתי באותו זמן והרגשתי את המיטה רועדת, הקטע הוא שבדיוק באותו זמן שמעתי דפיקות של פטיש מהשכנים למטה אז הנחתי שזה מזה והמשכתי לישון. (מחשבה מטופשת אני יודע, אבל זה היה תוך כדי שינה אז לא הייתי בדיוק מאופס ...) עכשיו נכנסתי לYnet וראיתי את זה: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3473545,00.html עוד מישהו הרגיש?
-
- 28 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
זקוק לעצות מה לקחת איתי לנשנש למבחן פסיכמטרי, כדי להזריק קצת אנדרנלין למוח, על מנת שהמוח לא יכנס לקומה במבחן
-
- 8 תגובות
- 883 צפיות
-
-
יש תוכנות פשוטות שעובדות על כל מכשיר סלולרי כמעט. עובדות גם על המכשירים הפשוטים יותר כמו 6600 וכו'. בקיצור, התוכנות האלו לא צריכות גישה לWAP ול GPRS. הם צריכות רק מקלט GPS ואותו אפשר לרכוש חד פעמית. הבעיה הגדולה היא מפה. אז חשבתי אולי לקחת את המפות עם זום גדול ורזולוציה הגבוהה מ גוגל. הםא אפשר לקחת את המפות מגוגל במכה אחת? כלומר, אני מסמן את כל מדינת ישראל ועושה DOWNLOAD לכל המפות(בזום המקסימלי)? מכל זה ניצור מפה אחת גדולה ואותה נכניס ללתוכנת ניווט. תודה לעונים.
-
- 33 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
איפה אתם ממליצים לקנות מחשב (ייעוד בעיקרו למשחקים), בנתניה או בסביבתה הקרובה. כיוון שאני גר בנתניה, אני לא מעוניין להתחיל ליסוע רחוק. אני מחפש חנות עם שירות אדיב, מקצועי ושעומדת מאחורי האחריות שהיא נותנת. בתודה מראש
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום. אני יודע שדירוג הקב"א אמורה להישאר מסווגת, אך לפי מה שהבנתי אפשר לנחש בערך איזו קב"א יש לך לפי המנילה והזימונים הטרום-צבאיים. אפרט מה היו האפשרויות שלי, ותגידו לי מה לדעתכם יכולה להיות הקב"א שלי בערך. פרופיל: 82-97 (לא בטוח, ישנם 3 סעיפים - ללא שום הפרעות), בנוסף לכך אני בן יחיד, כך שבמנילה לא פירטו לאילו יחידות קרביות באפשרותי להגיע - לעומת זאת פשוט שאלו אם אני מעוניין, והורי מסכימים שאשרת כחייל קרבי. במנילה, ניתנו לי האפשרויות הבאות: 1. מדריך כושר קרבי 2. מדריך נוער מרחב \ מדריך נוער בסיס 3. חובש 4. מחשבים - תכניתן \ מנהל תשתיות מערכות מחשוב 5. מערך הנהיגה הכבד 6. שירות בחיל האוויר והחלל 7. המערך הטכני בחיל האוויר והחלל 8. המערך הטכני בחיל החימוש 9. מפקד כיתת טירו…
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
העכבר החדש לנשים - להיט! לחצו על התמונה על מנת להגדיל (בלי שקל תשעים). [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 623 צפיות
-
-
-
http://voshy.com/videos/view.php?id=t6pnxn4k
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לא ידעתי בדיוק איך לנסח את השאלה במשפט. בכל אופן: התחלתי לא מזמן לעשות סטים (אני עושה 80% מהתוצאות של המבחן שלי בבצפר, 3 סטים עם הפסקה של 2 דקות בין כל סט, וכל סט מורכב מכפיפות בטן ושכיבות סמיכה). והשאלה שלי היא באיזה תדירות מומלץ לעשות את זה? אפשר לעשות כל יום או שצריך לתת לשרירים "לנוח"? ומה השעה הכי טובה לעשות?
-
- 1 תגובה
- 560 צפיות
-
-
אשמח אם מישהו ינסה לפתור את התרגיל או לפחות להגיע למצב של n=k+1 תודה. [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 499 צפיות
-
-
כרגע אני בשלב הגיבוש לטייס.. כמובן שטייס זה האופציה הכי טובה ושאני הכי רוצה.. *אז קודם כל שאלה ראשונה בהנחה שאני עובר את הגיבוש.. כדאי לי ללכת לעתודה לפני הקורס? אני מודע לזה שאם עושים לפני הקורס עתודה.. לא צריך את השנה האקדמאית שיש בקורס טיס.. זה עוזר לך בעוד משהו חוץ מלא לעשות שנה אקדמאית בקורס? כמו כן האם זה בכל מקצוע שתעשה בעתודה? או שיש דברים מסויימים שרק אם תעשה אותם לא תצטרך את השנה אקדמיה..? ואם אתה עושה עתודה לפני הקורס ובשנה אקדמיה רוצה לעשות תואר שני.. זה אפשרי? *בנוסף ראיתי בעתודה מגמה למצטיינים של "פסגות" והשנה פתחו שם חוץ מפיזיקה והנדסת חשמל גם מגמה בהנדסת תכנה + תואר שני במדעי המחשב (בלי התזה) כמה שנים בדרך כלל לוקח לעשות תואר ראשון + שני במחשבים? כאיל…
-
- 0 תגובות
- 758 צפיות
-
-
כמו: Skazi - Hit N' Run, Infected Mushroom - Becoming Insane. נראה לי שאלה השתיים שאני מכיר - טראנסים עם lyrics. מישהו יכול להמליץ לי על עוד? תודה.
-
- 5 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
אני רוצה להתייעץ לגבי שדרוג המחשב שלי. באיזה פורום אני אמור לכתוב בקשר לזה?
-
- 1 תגובה
- 549 צפיות
-
-
Blinker (4:02 PM): איזה ברקים אחושילינג (מסווג (4:02 PM): צלם כמה צילמתי .. לא האמנתי עד כמה זה מרתק .. אך גם קצת מסובך .. 2 תמונות מתוך 200 ומשו אם גם אתם אוהבים לצלם אז צאו לחלון ונסו לצלם איזה ברק או 2 ושתפו אותי בתמונותייכם עריכה: חה חה ההודעה ה 500 שלי .. בעצם לא .. זה הרי פורום כללי
-
- 4 תגובות
- 872 צפיות
-
-
אוגר קטן שרץ בתוך הגלגל הקטן שלו ולא מוותר, עד שהוא מאבד שליטה: http://www.vch.co.il/video-407.html תהנו.
-
- 2 תגובות
- 575 צפיות
-
-
אבא שלי הביאי לי עוד חברה שמוכרת מחשבים והפעם הם: pcpro4all אם מישהו יודע עליהם משהו בבקשה להגיד כי פעם ראשונה שאני שומע עליהם... pcpro4all.com תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 524 צפיות
-
-
לכל אחד (חוץ מאלה שהניק שלהם הוא שמם הפרטי ) יש סיפור מאחורי הניק ובחירתו.... מה הסיפור מאחורי הכינוי שלכם ?
-
- 25 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
-
טוב, אז החלטתי ללמוד לבד מאחר ואני אדפק עם חתיכת כמות רצינית של חומר בפיסיקה אם אני לא.. (כיתה יב') ואחרי שקראתי את החומר, עלו לי כמה שאלות שאני מקווה שתוכלו לעזור לי בהן: 1. בהגדרה של זרם חשמלי נתון שהזרם מוגדר כשינוי במטען לחלק לשינוי בזמן, אך נתקלתי גם בצורת הכתיבה הזו: I=dQ/dT. אני יודע שהאות d אמורה לסמן דיפרנציאל, האם זו הגדרה יותר מדוייקת או אותה ההגדרה כתובה אחרת? 2. בספר של יורם אשל "חשמל ומגנטיות" הוצג הפיתוח הבא לנוסחה של מטען כפונקציה של הזמן בטעינה/פריקת קבל: את כל מה שכתוב לפני "הפיתרון למשוואה הוא", הבנתי. לא הבנתי איך הם הגיעו לנוסחה הסופית מהשלב שלפני האחרון (כנראה מעורב הוצאת ln איכשהו ???) 3. עוד מספרו של יורם אשל, נתנו דוגמא: בדוגמא שנתנו, לא …
-
- 4 תגובות
- 791 צפיות
-
-
שאלתי היא אם מופיע באינטרנט מחיר X על מוצר ואני מזמין אותודרך האינטרנט האם הם יכולים לומר שחלה טעות ושהמחיר הוא X+Y או שהם מחויבים למחיר ההזמנה
-
- 3 תגובות
- 604 צפיות
-
-
היי, יש לי קובץ asx שעושה סטרימינג לווידאו ואני רוצה לשמור את הווידאו הזה.. יש למישהו מושג איך אני עושה את זה? כי אני צריך לשים את הסרטון על דיסק או קי ולהראות אותו על מחשב שלא מחובר לרשת... (מצידי אפילו להקליט את המסך..) תודה, אור.
-
- 8 תגובות
- 757 צפיות
-
-
שלום. אנו מחפשים אומן שיכול לצייר על מארזי מחשב (ציור על מתכת עם כל המשתמע מכך) ציורים לפי הזמנה אישית - בתשלום כמובן. נא לצור קשר בפרטי.
-
- 0 תגובות
- 992 צפיות
-
-
טוב אז ככה דיפדפתי באתר של WWE וכצפוי התסריטים דפקו תקברן בתסריט הרגיל שמישהו מיתערב בקרב כאילו לא ראינו את זה מיליון פעם בעבר הWWE נותן לצעירים את מרכז הבמה כבר שנים והתסריטים שלהם דפוקים כבר המון זמן TNA לאומת זאת ניראה קרוב למה שWWE היה פעם והיום הרבה יותר מעניין גם התוצאות של הקרבות לא צפויות מראש בWWE זה ברור לי שסינה יחזור יתנו לו תחגורה ושבטיסטה יהיה גם במרכז הבמה שחקנים כמו הקברן\וHBK וכו לא יחזיקו בחגורה הרבה אם יתנו להם ליזכות ובקרבות חגורה ידפקו בקיצור משעמם ומגוחך כי דמויות כמו סינה ובטיסטה משעממות מאוד בגלל זה אני רוצה לעבור סופית לצפות בTNA ואני מבקש שמות של התוכניות והPPV שלהם בתודה קרירין
-
- 4 תגובות
- 658 צפיות
-


