עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by itay127,

    האם החנות זיגזג כ"כ יותר טובה מסקייפיסי? כי ההבדלים במחירים ממש גדולים.. מישהו פה כמה בזיגזג? למישהו יש ניסיון? אני רוצה לקנות מהם אבל אני לא יודע אם הם כ"כ יותר טובים..

    • 46 תגובות
    • 4.9k צפיות
  2. Started by RGod,

    מעוניין לקנות מכשיר סלולרי של NOKIA דור 2 ,3 מחנות אמינה בחיפה ,אפשרות דרך האינטרנט ,מחכה להמלצות. מחיר עד 1300 שח ,שיהיה רדיו ,מצלמה ,בלו טופ ,עדיף דור שני ,העיקר לדיבור .

    • 7 תגובות
    • 868 צפיות
  3. דיקטטורה בעולם ה WEB 2.0 http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3476140,00.html זהו תקדים מאוד עצוב, החששות שלי על גוגל גדלות מיום ליום

    • 15 תגובות
    • 1.5k צפיות
  4. הרגשתי רעידה קטנה של כ 2 שניות בערך ב 8. עוד מישהו הרגיש שזהה לו המיטה?

    • 18 תגובות
    • 2.4k צפיות
  5. Started by ArielBiMBa,

    אני לא יודע אם השאלה הזאת שייכת בדיוק לפה,אבל אני חושב שזה הכי רלוונטי לפה. בכל מקרה,מה עובר המחירים של TMS?? לפני כמה ימים הקפיצו את המחיר של ה8800GT ב140 שקל,הם אומרים שזה העלאת מחירים אצל הספק והכל ושכשחנויות אחרות יקבלו מלאי גם הם יבצעו העלאת מחירים דומה לכרטיס.וזה עוד היה נסבל בגלל שהם הורידו מחיר בין 5 ל15 שקלים להרבה רכיבים אחרים ואז לפחות חלק מההפרש התקזז. אבל היום אני רואה שהם שוב פעם העלו את המחירים לכל החלקים בחזרה למחיר המקורי שהיה לפני שבוע ככה כשהכרטיס היה על 1460 אבל מחיר הכרטיס כעת נשאר ונעמד על 1580(לSPARKLE,לכרטיס של ג'יגהבייט 1590) טל/גיא,מה קורה שם אצלכם? נכון אתם לא חייבים לאף אחד דין וחשבון אבל סה"כ מחיר יותר גבוה = פחות לקוחות ואם תוכלו לתת הסבר זה …

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by galedri,

    שלום, יש אתר שהוא דומה למה שיש באתר הזה אתם יודעים תומכים במחשב וכל זה ושחכתי מה הכתובת שלו זה מה שאני זוכר: www.iponaul משהו כזה מישהו מכיר אתר כזה??

    • 1 תגובה
    • 850 צפיות
  7. Started by אמיר יצחקי,

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  8. Started by pergola,

    משהו אבל עם רזולוציה 1440X900 או 1280 או משהו..

    • 1 תגובה
    • 609 צפיות
  9. Started by emil57,

    אהלן אנשים.. וואלה רציתי לישאול (תאלו שיש להם מושג או עברו ניתוח אף) אם אני עובר ניתוח אף, האם ידוע לכם שיש איזה שהם בעיות בנשימה בעקבות הניתוח? אם זה בטווח הקרוב או הרחוק.. או כל בעיה אחרת..? אלו מכם שעברו תניתוך תנו תהערות שלכם, עצות, איפה הכי כדאי לדעתכם לבצע תניתוח, כמה זה עלה לכם, ומה שעולה לכם בראש.. תודה..

  10. האם אני יכול להחזיר מסך שקניתי אתמול, כאשר כל החלקים (כולל אריזות, וקלקרים למיניהם) נמצאים ברשותי?

  11. Started by Born2Kill,

    שלום, הרגע התקשרו אליי מבזק בקשר להצעה שידרוג מהירות האינטרנט, מ-2.5M ל-4M בטענה שאני ייקבל 3 חודשים חינם אינטרנט במהירות הזו ובחודשים הנוספים אני אשלם תוספת של 5 ש"ח... כמובן שאני אצטרך להתחייב לזה לשנתיים. האם זה שווה, בטענה שאני אתחייב שנתיים?

    • 17 תגובות
    • 1.6k צפיות
  12. Started by EVGA-yuvalll22,

    חזק ביותר וביותר <<<< http://www.youtube.com/watch?v=x3KOXSAwfrA&mode=related&search >>>>> . . . . . . .תצפו ותבינו על מה אני מדבר

    • 7 תגובות
    • 805 צפיות
  13. לא ידעתי איזה פורום לשים את זה, אז כתבתי כאן.. יש לי P4 2.8GHZ 1GB זיכרון מערכת הפעלה XP. שמתי קובץ שהוא 1080P והוא פועל לאט והדיבור לא מתאים לתמונה. האם יש בגלל המחשב שלי או שזה קודק או משהו?

    • 9 תגובות
    • 838 צפיות
  14. מה הייתם מעדיפים? ולמה.

    • 271 תגובות
    • 23.9k צפיות
  15. וזה חוקי בכלל לעשות את זה בפרטי?

    • 2 תגובות
    • 2.2k צפיות
  16. Started by ofer40,

    היי יש לי בעיה בדיסק הקשיח וצריך להחליף אותו. החנות EASY DEAL ששם קניתי אותו לא עונה כבר שלושה ימים. כשאני מנסה להיכנס לאתר של EASY DEAL אני מקבל הודעה עם מספר טלפון ודואר אלקטרוני. שלחתי להם הודעות וניסיתי להשיג אותם בטלפון אך אין תשובה כבר מיום ראשון. דיברתי עם טקדטה והם דורשים 20 דולר+מע"מ כדי להחליף את הדיסק שהוא באחריות. לחילופין היא אומרת לי לפנות לגרנד אדוונס שזה דיסק שלהם. נראה לכם הגיוני שצריך לשלם 20 דולר בשביל להחליף דיסק באחריות? תודה

    • 3 תגובות
    • 808 צפיות
  17. Started by itay127,

    אני צריך חנות טובה שלא יהיו לי בעיות ושכל הרכיבים שלהם יהיו חדשים, באזור נתניה רעננה הרצליה..

    • 7 תגובות
    • 879 צפיות
  18. Started by Master Boo,

    http://www.thinkgeek.com רציתי להזמין משהו בעזרת MasterCard, אבל כשהגעתי לשלב האחרון של לאשר את ההזמנה קיבלתי שגיאה. שלחתי להם מייל, אבל לא נראה כאילו הם מתכוונים לטפל בזה. חשוב לציין שכל הפרטים שהזנתי שם נכונים, נבדקו שוב ושוב, ואותו כרטיס שימש להזמנות מחו"ל באתרים אחרים. השגיאה שאני מקבל: An error occurred trying to submit your information to our credit card processor. Please double check that your billing address and phone number are correct. NOTE: Every time you click Place Order, your bank places a hold on the funds in your account. Please call us at 888-433-5788 to place your order by phone if you continue to have problems placing your order. למישהו יצא להזמין מ…

    • 7 תגובות
    • 898 צפיות
  19. אורח mikicita
    Started by אורח mikicita,

    היי רציתי לדעת איפו אפשר להשיג את קורא ה-RFID וטביעות אצבעהזה מישהו אולי יכול לשאר כמה דבר כזה עולה? או איפו אפשר להשיג את זה בישראל?

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  20. Started by Andrey22,

    יום סיירות הקרוב יתקיים ב-10 לינואר. קיבלתי זימונים,מי עוד קיבל כאן בפורום או עבר את זה כדי לתת טיפים.

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. היי! אני, כחבר באתר TORRENTLEECH, חושב שהסיבה מוצדקת. כל מי שאני מכיר שרשום ב - TORRENT LEECH משתמש בתוכנה אני חושב כדי להעלות את ה - RATIO... אני "צדיק" , מעלה כמו בנאדם הוגן, לפעמים משאיר את המחשב דלוק רק כדי שיורידו ממני, ובסופו של דבר , זה עושה רק טוב, הרטיו עולה והכל טוב ויפה, וכשצריך מורידים מה שצריכים. לא מבין מה זו הטיפשות הזאת להשתמש בתוכנה כדי להעלות את הרטיו, מה הבעיה להעלות קבצים כמו בני אדם? תזרעו קצת, לא יזיק (לא מדבר על מישהו ספציפי, בכללי) ניסיתי להיכנס מקודם לאתר TORRENTBYTES, רשם לי משהו בקשר לאיי פי, שאין גישה, אין גישה לישראלים באתר? והאם אתם מכירים עוד אתרים כמו TORRENTLEECH שצריך הזמנה אליהם? דיון מעניין זה יכול להיות, תרשמו מה דעתכם.

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. קניתי לא מזמן מחשב נייד ורציתי לשאול עד כמה זה מזיק / לא מזיק להשאיר אותו דולק בלילה בשביל להוריד קבצים מסויימים. תודה

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. היום יצאתי עם חברים, אז היינו בפיצוציה וקניתי כמה שוקולדים וגחלים והמשכנו קיצר אנחנו הולכים בחושך פתאום עוצרת לידו מכונית רגילה לחלוטין, ויושב בה איש צעיר ממוצא אתיופי (אני לא בא להיות גזען, פשוט אצלנו האתיופים בעיר עושים הרבה צרות והם פושעים של ממש אז יצא להם שם, ככה זה... מצטער אם זה פוגע במישהו, לא פעם ולא פעמיים שנערים התחילו איתי בלי סיבה) ואומר לנו איפה אתם גרים, אז אני אומר לו את השם של העיר, אז הוא אומר לי מה יש לך בכיסים? עכשיו היה עלי 400 שקל והאשראי ופלאפון ומפתחות של הבית והכל. אז הוצאתי את השוקולדים מהג'קט ואמרתי לו רק זה. אז הוא "אתה רוצה שאני אצא מהאוטו בגללך? אני אביא לך סטירה", "איפה אתה גר? באיזה רחוב?" אז אמרתי לו בהיסוס את שם הרחוב, והוא מדבר עם חברים …

    • 37 תגובות
    • 4.2k צפיות
  24. Started by בלה,

    אני מחפש טלויזיה ואסור שתהיה רחבה יותר מ 70 ס"מ. לפי מה שראיתי 21 אינץ' זה מה שאני צריך. התקציב הוא 1000-1200 בעיקרון אבל קבעתי אותו רק לאחר התבוננות בטלויזיות בגדלים האלו. אני יכול להגדיל/להקטין אם אני אראה שיש סיבה טובה. ממש לא משנה לי אם הטלויזיה היא LCD או לא מבחינת הגודל כי היא תהיה בתוך ארון כך שהנפח שתתפוס לא משנה בכלל. בנוסף, אם אני אקח LCD המחירים יוכפלו ויגיעו ליותר מ 2000 וזה לא הכיוון שלי כרגע(דרך אגב, ההבדל באיכות הצפייה בגדלים האלה בין lcd למסך רגיל משמעותי?). חשוב לי שהטלויזיה תהיה איכותית (מבחינת איכות הצפייה, תוצרת של חברה טובה ואמינה וכו'). אם למשל העלאת התקציב תקפיץ את הרמה של הטלוויזיה אז תסבירו למה בבקשה ותתנו המלצה גם לתקציב שכתבתי כאן וגם לטלויזיה מ…

    • 5 תגובות
    • 771 צפיות
  25. שלום אני מעוניין לקנות בקרוב מחשב חדש וחשבתי לקנות מ-foxpc. אתר החנות: http://www.foxpc.co.il מישהו כבר קנה מחשב או חלק מחשב מ-foxpc? הייתי שמח לקבל את חוות דעתכם על החנות הנ"ל. נ.ב זה הפורום המתאים לשאלה שלי נכון? תודה

    • 0 תגובות
    • 692 צפיות

דיונים חדשים בפורומים