עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by Overkiller,

    שלום חברים; יש לי פרופיל 82, עם סעיף ראיה וסעיף מבנה כף רגל לא תקין (אולפוס-ההפך מפלטפוס) עכשיו לאחרונה מתברר שיש לי בעיות בגב....אך הורדת הפרופיל מתבצעת? אני צריך לפנות ללשכת הגיוס ולקבוע תור? או להופיע שם? או לשלוח מכתב....בעצם איך כל הפרוצדורה מתבצעת? תודה לעונים.

    • 7 תגובות
    • 1.7k צפיות
  2. Started by GRiM,

    אם אני אקח אחריות על מלחמת לבנון השניה, יפטרו אותי מהצבא?

  3. Started by y_a_n_i_k,

    כרטיסים שנרכשו בארץ לשימוש בחול, מחו"ל לארץ עם טיסת מעבר והדף מידע הודפס פה, לפי איזה זמנים הנחיתות וההמראות??? לפי הזמן בארץ או לפי הזמן מקומי??? תודה

    • 2 תגובות
    • 516 צפיות
  4. מה אפשר לקנות לו? אנחנו רוצים לקפוץ מחר לפני 9 לקניון לקנות לו משהו, אבל לא יודעים מה. אללה!!! רעיונות! תקציב... אמ... משהו סביר... 500 בערך.

    • 39 תגובות
    • 3.2k צפיות
  5. Started by NAZRAK,

    בניסיון לגוון את נושאי הפורום מעבר לדיונים רשמיים על משחקים, אני מצטרף לקבוצה הקטנה בפורום שמביאה גם דברים מעבר לזה... זהבי עצבני של הגיימרים: http://cinemassacre.com/AVGN/Nes_Nerd_videos.html הוא קוטל משחקים ישנים ואפילו דופק מכות לכל מיני דמויות, מומלץ בחום לשנן את מילות הפתיח. אני ממליץ להתחיל עם הביקורת על חזרה לעתיד. זוכרים את סדרת סטריט פייטר האהובה? מה שלום הדמויות שלה אחרי כל השנים האלה? http://www.collegehumor.com/tag:streetfighterthelateryears זה ממש עושה טוב על הלב לראות את כל ההשקעות הקטנות האלה בסגנון, ככה מראים שיש עוד דברים שניתן להשקיע בהם בתחום פרט לביקורות וידאו. כמובן אם יש לכם עוד קישורים מעניינים אתם מוזמנים לפרסם פה.

    • 3 תגובות
    • 839 צפיות
  6. Started by TOMY-BOY,

    שלום רב, היתי אתמול בסלקום וראיתי שיש מבצע של מכשירים 1+1 בנוגע לתוכנית שיחות אין לי בעיה כי בדקתי שהיא משתלמת. אבל בקשר למבצע עצמו ישנה בעיה של 3 שנים התחיבות (לא כזה מפריעה) וישנה גם התחיבות לחבילת אינטרנט ל2 המכשירים שעלותה 20 שקל בחודש לכל מכשיר שזה יוצא ב3 שנים 1440 לשני המכשירים רק על האינטרנט. מה לדעתכם? המבצע משתלם או לא? בתודה, תומי

    • 4 תגובות
    • 656 צפיות
  7. http://youtube.com/results?search_type=search_videos&search_query=mitchell%20webb&search_sort=relevance&search_category=0&search=Search&v=&uploaded=&page=2 ממליץ על German SS officers הרג אותי "they'v got skulls on them" hans,are we the buddies?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. למה לא משדרים משחקים מענינים של הליגה האיטלקית??? לא שידרו יובנטוס-אינטר עכשיו לא משדרים יובנטוס-מילאן במקום זה משדרים לי משחקים של קבוצות תחתית שמשעממים לך תחיים

  9. אני הייתי רוצה של פיטר חעחע הייתי בא אליכם הביתה ולומד את כל הכוחות שלכם סתם, הייתי רוצה את הכוח של השוטר, יו לקרוא מחשבות זה גדול, לשים מחשבות בראש של אנשים זה ענקקק!!! יותר טוב מלעצור את הזמן! מה צריך לעצור את הזמן באמצע מבחן שאפשר להגיד למורה להביא לך 100? ;D מה אתם הייתם?

    • 58 תגובות
    • 6.6k צפיות
  10. מישהו יודע איפה נמצאת החנות ? *ואחד המנהלים לא זוכר את השם,מה הבעיה בשאלה הזאת ? פורום בנושא מחשבים ואני שואל שאלה שקשורה לחנות מחשבים לא יותר מזה.

  11. כאשר אני מחבר את הנגן לUSB אני מקבל שלושה צלילים מהירים, מה זה אומר? *הנגן הפסיק להיות מזוהה על ידי המחשב אחרי שעשיתי לו עדכון קושחה

    • 2 תגובות
    • 656 צפיות
  12. מישהו איפה הוא נמצא ?

  13. אז קניתי אצלם מחשב. לשמחתי הרבה, לא בשבילי. רוב החלקים הגיעו לפי המפרט. את המקלדת הם החליפו בין logitech media keyboard ל logitech internet 350 ps2, אבל מילא. את המעבד הם נתנו ב tray במקום ב box, למרות שכתוב בפירוש box באתר. אבל נו שויין. את המסך הם החליפו בין l194wt ל l192ws. בהתחלה הם אמרו לי שזה אותו הדגם בדיוק, רק מאירופה. אחרי שאלה בפורום מסכים, ובדיקה באתר של LG, ראיתי שבדגם שהם נתנו לי אין כניסת dvi (תודה לפורום מסכים...). עוד פעם התקשרתי, ושוב פעם ניסו למרוח אותי שזה דגם זהה לגמרי. אם לא יותר טוב בעצם. התעקשתי שאני רוצה לקבל את מה שהזמנתי, או לקבל החזר כספי על המסך. הם התעקשו שאין את ה l194wt במלאי, וזה עלול לקחת חודשים. ושאם אני רוצה להוסיף עוד קצת, אני יכול לקבל…

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. שלום לכולם אני בחור בן 26 אוהב את תחום המחשבים ולא מזמן הציעו ללמוד את המקצוע בקרת איכות תוכנה - QA ואני לא יודע עם יש ביקוש בשוק למקצוע הזה ואם יש משכורת טובה בזה האם למשהו ממכם יש מושג האם שווה ללמוד ורצוי או שלוותר ? הקורס הוא במכללת נס בבאר שבע אורך הקורס הוא כשנה מחיר 12,675 תודה על עזרתכם

    • 15 תגובות
    • 1.7k צפיות
  15. Started by Raped,

    טוב אז ככה היום הלכתי לחנות גיבור מחשבים שנמצאת ברמת גן כדי לקנות את הכרטיס מסך Gigabyte GeForce 8800GTS 512MB במחיר 1500 ש"ח אני נכנס לחנות מדבר איתו קודם כל אני בודק תקופסא והכל הכל נראה משומש כאילו מישהו החזיר לו את זה עכשיו אני אמרתי לו שאני רוצה לשלם בצ'קים צ'ק אחד מזומן וצ'ק אחד דחוי הוא רצה לקחת לי תשימו לב רצה לקחת לי 10% ריבית הוא מזיין תשכל שהוא עובד עם ERN ובכלל ERN חברה שבודקת תצ'קים או משהו כזה ולפי ERN אסור לו לקחת יותר מ2-3% ריבית בקיצור הגעתי למסכנה שגיבור מחשבים = חבורה של רוסים נוכלים הוא חשב הוא נפל על תייר אני עוד שניה רבתי איתו מכות בחנות אני לא ממליץ לכם לקנות ממנו היה שם אחד קנה מסך LG דק 19 אינץ' פתח אותו הכל שריטות הכל דפוק בקיצ…

    • 8 תגובות
    • 942 צפיות
  16. אומרים לי ש-4 משפחות יצאו למנגל, והכינו 9 סטייקים זהים, ו-12 שיפודים זהים. המשפחות אינו נחשבות זהות. כמו כן, סטייק כמובן אינו זהה לשיפוד. א) בכמה דרכים ניתן לחלק את 12 השיפודים בין המשפחות ? יש לחלק את כולם וייתכן שמשפחה לא תרצה בכלל שיפודים. ב) בכמה דרכים ניתן לחלק את כל האוכל בין המשפחות ? חובה לחלק את כל האוכל וייתכן שמשפחה לא תרצה אוכל בכלל. ג) בכמה דרכים ניתן לחלק רק את 12 השיפודים בין המשפחות, אם משפחת כהן חייבת לקבל לפחות 3 שיפודים, וכל משפחה אחרת חייבת לקבל שיפוד אחד לפחות ? ד) בכמה דרכים ניתן לחלק את כל האוכל בין המשפחות, אם כל משפחה חייבת לקבל לפחות שיפוד אחד ולפחות סטייק אחד ? את סעיף ד' אני חושב שאני יודע כי זה אותו עיקרון כמו "הסבתא והסוכריות" אבל א…

    • 7 תגובות
    • 839 צפיות
  17. Started by Guarding angel,

    http://youtube.com/watch?v=xKkLcZUzctY&feature=related and moreeeeeeeeeeee

    • 2 תגובות
    • 801 צפיות
  18. Started by iem,

    ברצוני להתקין תוכנת מעקב על אחד המחשבים ברשת הביתית שלי שלא תשאיר לי אייקון ליד השעון במחשב. התוכנה הזאת ייעודה הוא לראות מה עושה המשתמש בכל רגע נתון לפחות מה הוא עושה באינטרנט (תמונה ויזואלית בזמן אמת). אני מודע לקיומה של תוכנה בשם Teacher Op אבל היא משאירה אייקון יש אחת כזו שלא תשאיר? תודה מראש !

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. זוהי כתובת האתר: http://www.esnips.com אפשר לסמוך ?

    • 0 תגובות
    • 543 צפיות
  20. בעודי משוטט בכתבות ה-YNET נתקלתי בכתבה הזו: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3476427,00.html ופשוט הייתי מזועזע מהמצב הקשה אליו נקלענו ברמה הלימודית בבתי הספר בכלל, וברמת המתמטיקה בפרט בארץ. איכשהו הגענו למצב בו הממוצע הארצי בבחינת המיצ"ב במתמטיקה לכיתות ה (אני לא סגור אפילו אם ראוי לקרוא לזה מתמטיקה בשלבים האלו, אולי חשבון יתאים יותר כאן) הוא 56.9. מה שעצוב עוד יותר שהרמה לא משתקפת באופן מדויק בתוצאה הזו, שכן נהוג לתת יום "חופש" לתלמידים חלשים ביום הבחינה, מורים זונחים לרוב את תכנית הלימודים לטובת הכנה לבחינה חודשים לפני קיומה, ואף נוטים לעזור לתלמידים בפתרונה בדרכים יצירתיות (או שלא...) כאשר ההבנה הכמותית לא קיימת כבר בשלבים כל כך מוקדמים, איך מצפים שתלמידים יתמו…

    • 44 תגובות
    • 3.5k צפיות
  21. שלום חבר'ה אתמול הייתי בהרצאה של מכללת אורט הרמלין לעתודה טכנולוגית ונשארו לי ממש כמה ימים להחליט האם אני נרשם או לא. החלטתי להתייעץ אתכם. האם יש פה מישהו שהיה בעתודה טכנולוגית במסלול "טכנאי תכנות"? אתם יכולים בבקשה לפרוש מולי את היתרונות ואת החסרונות של זה? מה הסיכוי להגיע לקרבי [עם פרופיל גבוהה] אחרי סיום י"ג? מה המשכורת בקבע? [9 חודשים] אם אפשר לקבל עוד קצת מידע, ובכלל מה דעתכם על עתודה טכנולוגית? תודה, יאן.

    • 27 תגובות
    • 7.8k צפיות
  22. שלום... אני חייב להגיד קודם כל שאין לי בכלל דעה שלילית (או שלפחות לא הייתה לי...) על IQPC, אפילו קניתי מהם את המחשב שלי וקיבלתי יחס מצויין (לא יודע אם זה היה כדי שאני אקנה את המחשב...). קודם כל לפני הכול: אני יודע שיש פה נציגים שם IQPC בפורום, ואני מבקש מכם להגיב ולרשום מה היה שם מהצד שלהם. כל מה שאני אומר פה זה לפי מה שאני הבנתי, ואם זה ככה זה באמת גרוע. בכל מקרה, היום חבר שלי היה שם כדי לקנות מחשב (בעצתי), ובאותו הזמן הוא הגיע לקחת מחשב ישן יותר שהוא נתן להם לתקן לפני כמה זמן. כשהוא הגיע לשם הוא פתאום שומע משהו נופל, הוא מסתכל ורואה שהפילו לו את המחשב שהיה מונח על איזה כיסא. ואז הם לא הסכימו להחליף לו, והם בקושי בדקו אם משהו לא בסדר, ורק אחרי הרבה צעקות הם הסכימו להחליף…

  23. אוקיי אז ככה קיבלתי הצעה מבזק בינלאומי לשלם להם לספק+תשתית בזק של 5 מגה על 500 העלאה במחיר של 160 בחודש כרגע אני משלם 80 תשתית ו60 ספק HOT+012 ל1.5/500 , מחיר שערוריתי איך ההצעה שקיבלתי ? אטרקטיבית? לא להשוות למה שאני עכשיו אלא בכללי תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by exercise,

    http://www.collegehumor.com/video:1790939 גאון מי שחשב על זה

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. אף פעם לא הרגשתי רעידות אדמה גם כשהייתי ער ובמודעות מלאה על רעידת האדמה שהייתה באמצע הלילה לפני שבוע קראתי בYNET ארבעים דקות אחרי, והתפלאתי שלא הרגשתי יש למישהו תשובה למה?

    • 16 תגובות
    • 1.6k צפיות

דיונים חדשים בפורומים