כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
היי אנשים השתחררתי מהצבא ואני צריך לבחור קופת חולים מחדש על איזה אתם ממליצים ואם יש בכלל איזה שהו הבדל ביניהם דרך אגב לפני הצבא היתי בלאומית האם כדאי לחזור או לחפש משו עדיף?
-
- 6 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
ב PAYPAL אני צריך לשים כרטיס אשראי אפילו שרק כסף נכנס ממכירות בEBAY? ואחרי שלמשל יש לי 200$ בחשבון PAYPAL אני יכול לקנות חופשי נכון ?
-
- 1 תגובה
- 700 צפיות
-
-
באופן אישי אם הייתה אפשרות יותר גרועה מ-4, הייתי בוחר אותה. פשוט נמאס ממנה ומההמלצות המפגרות שלה. :bash: עוד מישהו מסכים איתי?
-
- 4 תגובות
- 780 צפיות
-
-
איך היה שם? בשני המקומות זאת עבודה במשמרות או איך?
-
- 12 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
כאלה שלא מתפרקים או נראים כמו סמרטוט. בחיפה. תודה
-
- 3 תגובות
- 656 צפיות
-
-
שיהיה לכולנו חג שמח ומלא סופגניות (אבל לא יותר מדי)!!
-
- 25 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
www.worldcommunitygrid.org תתרמו את הכוח הלא מנוצל של המחשב שלכם למען מלחמה בסרטן, איידס ומציאת תרופות יעילות. התוכנה הזאת מריצה משימות שהן בעצם סימולציות(לא כל כך פשוטות וגם רבות מאוד) של התנהגויות שונות של חלבונים(פרוטאינים שהם רבים ומסובכים) ועוד. אם אתם רוצים לדעת יותר פשוט תחפשו את התשובות באתר של הפרוייקט ובפורומים שלו. כל מה שצריך זה להרשם לאתר שלמעלה, להוריד תוכנה למחשב ,להתחבר איתה ולהתחיל לתרום את החלק שלכם במאבק החשוב הזה. התוכנה לא גורמת למחשבים בני שנתיים +- לזחול ולא תרגישו אפילו ושתרצו לשחק תוכלו בלחיצת כפתור להפסיק את הפעילות שלה ככה שהביצוים במשחקים ותוכנות כבדות לא יפגעו. בנוסף התוכנה לא פוגעת במהירות הורדת קבצים כך שאין מה לדאוג http://www.worldcommunit…
-
- 54 תגובות
- 8.3k צפיות
-
-
יש לי שאלה, יש תוכנית מסויימת היום בשעה 10pm et/pt. עכשיו אין לי מושג באיזה שעה זה יוצא בישראל.. ניסיתי כל מיני חיפושים ופשוט לא הבנתי מה זה et/pt... מישהו יכול לעזור לי?
-
- 6 תגובות
- 14.2k צפיות
-
-
אתמול הייתי בקולנוע (ראינו את hitman , חרא של סרט) וראיתי לראשונה את הטריילר של הסרט החדש עם וויל סמית' , i am legend . הופתעתי כי לא שמעתי עליו לפני כן והוא נראה ממש טוב, מה אתם אומרים? הנה הטריילר: http://www.apple.com/trailers/wb/iamlegend/trailer2/large.html (דורש quicktime)
-
- 5 תגובות
- 945 צפיות
-
-
שלום רב, אני מעוניין לעושת מנוי למגזין מחשבים (דפוס)... הייתי מעוניין לקבל את המלצתכם. כרגע ההתלבטות שלי היא בין : 1.smbplus 2.PC Magazine 3.pcplus יש עוד מגזיני מחשבים שפספתי ? ועל איזה מגזין אתם ממליצים לעשות מנוי ? תודה מראש.
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מחפש למשל לברר כמה עולה כיום בארץ -קוב בטון \או מחירי אץ ,מחירי וכו . העם קיים אתר של מחירון לכל זה ?העם משיהו יודע מחירים ?..לצורך חישוב כמה יעלה לבנות בית .
-
- 2 תגובות
- 837 צפיות
-
-
כבר הרבה מאוד זמן שאנחנו סתם יושבים בכיף מעשנים נרגילה במקלט של חבר. יום חמישי באה משטרה בדקה שאין סמים ולאחר שלא גילתה כלום אמרה לחבר שעל פי החוק אסור לנו לשבת שם, וזה לאחר הסברים שיש אישור מוועד הבניין והכל. אני לא ילד בן 12 ואני יודע שאין כמעט סיכוי שיש חוק כזה, אם מישהו יכול לחדד לי את הכיוון או להביא לי חוק כזה או אחר שיבהיר את העמדה של החוק מאוד יעזור לי.
-
- 5 תגובות
- 871 צפיות
-
-
http://www.youtube.com/watch?v=eJet-mkCusc&feature=related
-
- 20 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
למי שאין חוסם פלאשים, בטח שם לב לפרסום של המגזין popular science שמפורסם באתר פה. נרשמתי ושילמתי עבור מנוי לשנה לפני מספר חודשים והוא דיי מעניין, רק מה הוא לא מגיע בזמן! בזמן ההרשמה נאמר לי בטלפון על ידי נציגת מכירות שהמגזין יגיע אלי בין ה-15 ל-20 כל חודש. רק שהבעיה היא שכל חודש אותו סיפור, צריך להתקשר אליהם ולהגיד להם שהמגזין שוב לא הגיע ורק אז הם שולחים אותו. הבעיה הזו קיימת רק אצלי? ז"א יכול להיות שאולי מישהו ברשות הדואר גונב לי את המגזין? כי לא פעם המגזין הגיע פתוח ולא ארוז בצורה הרמטית
-
- 0 תגובות
- 539 צפיות
-
-
אני צריך חנות מחשבים באיזור ירושלים מישהו יכול להמליץ??
-
- 5 תגובות
- 874 צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3478552,00.html הכל בגלל ההי דפנישן
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום תאריך הגיוס שלי הוא יולי 2008. אני לא עושה מגמת מחשבים בבצפר אבל כן עושה קורס למחשבים. אני מעוניין ביחידות מחשבים/טכנולוגיה וכו'. 1) למי מתאים י"ג או י"ד? 2)אם אני מעוניין בי"ג, עד מתי אני צריך להודיע לצבא שאני מעוניין בכך? 3)במידה ואני נרשם לי"ג, ובמהלך השנה יתקבל ליחידה שמתאימה לי, מה עושים אז? סתם לומדים י"ג?! 4) איפה אני יכול לברר באיזה בתי ספר יש י"ג? תודה על העזרה
-
- 9 תגובות
- 956 צפיות
-
-
שלום אני שומע על המון אנשים שמשלמים הרבה פחות ממני ואני לא מבין פשוט איך?? לבזק אני משלם ל-3 חודשים ראשונים על 2.5/250 40 שזה בסדר אבל אח"כ 80 מחיר קבוע... בזק בינלאומי 3 חודשים ראשונים חינם אח"כ 70 או 80 לחודש לא זוכר בדיוק... העניין שאני בהתחייבות ואני יודע שלמרות זאת אין בעייתיות לעבור לחבילות אחרות עם יותר רוחב פס בתקופת ההתחייבות שמתי עין על ה-4MB(שלא תבינו לא נכון..אם אני יעבור ל-4מגה אני לא מחפש גם הוזלה וגם לעבור ל-4...ל-4 150-160 בחודש לספק+תשתית ייראה לי סביר..ל-2.5 לא כ"כ) בכל אופן מה דעתכם על המחיר שאני משלם ? אם יקר איך לדבר איתם בטלפון על מחיר זול יותר ? לבקש נציג בכיר יותר ? לאיים בהתנתקות (שלא נראה לי כ"כ עוזר כבר...במיוחד לא שאני בתקופת התחייבות) ? יש לצ…
-
- 19 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
http://www.flixxy.com/speed-bump.htm ;D
-
- 11 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אם מישהו יודע היכן ניתן להשיג את הדגם הספציפי שבתמונה, אני אודה לך מאוד. [attachment deleted by admin]
-
- 14 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
הייתי שבוע שעבר בירושלים למשך כמה ימים ובואנה כמה תיירים!! אני לא זוכר כזה דבר מפעמים קודמות!! הרחובות פשוט מוצפים בתיירים זה דבר טוב שלא תבינו אותי לא נכון עוד משו לכל האנשים שביקרו בירושלים בחודש האחרון ולאנשים שעומדים לבקר שם וכמובן לאנשים שגרים בירושלים יש את המדרחוב החדש הזה שנקרא כיכר ממילא ויש שם הופעות כאלה של אש ופעלולים מה אתם אומרים על זה? למי שראה כמובן... יותר מאוחר אני יעלה תמונות...
-
- 31 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
ראיתי את הסרט ביום שבת עם חברים חשבנו יהיה חרא סרט כמו שאומרים המבקרים אל תחמיצו את הסרט הזה אל תקשיבו למבקרים הם אידיוטים שצריך לשלוח אליהם רוצח שכיר הסרט מצוין ברמה של BROUNE IDENTITY המשחק טוב התסריט טוב הכל טוב הסרט הזה שבר את ה"סרטים מבוססי משחקי מחשב הם חרא" נראה לי יש הסכם כזה בין המבקרים שאם יוצא סרט שמבוסס משחק מחשב ישר לתת חרא ציון תראו את ההבדלים בציונים בין המבקרים לבין הצופים\משתמשים רגילים http://www.metacritic.com/film/titles/hitman
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מישהו יכול להמליץ לי על חנות מחשבים טובה באיזור ירושלים או שיש לה לפחות סניף באיזור? תודה מראש..
-
- 0 תגובות
- 512 צפיות
-
-
לפני מספר ימים נסעתי לי לתומי בעיר כשלפתע הרכב שלפני בא לפנות שמאלה בלי איתות אפילו אך התחרט ובעצם דפק ברקס פתאומי במקום... לחצתי על הברקס ישר בחוזקה אך האוטו החליק לכיוונו אפילו האנד-ברקס לא עזר ! היו חסרים לי ממש עוד 5 סנטימטרים לעצירה , בקיצור היה מגע ממש קל והפנס ברכב שלי נשבר בעקבות כך לרכב השני לא נגרם כל נזק. עכשיו אני מודע לכך שהחוק היבש אומר שאני אשם בגלל אי שמירת מרחק, אבל עדיין הדבר הזה נורא נורא מעצבן !!! לא נסעתי מהר מידי ואפילו שמרתי מרחק סביר ממנו , יש עוד גורמים שמשפיעים כמו איכות כביש לקויה, כביש רטוב והבדלי כושר עצירה של כל רכב . הרכב שעצר בפתאומיות היה רכב מדבקה חדש הרכב שלי מודל 94 ... בכל זאת יש כאן הבדל מסויים למרות שהרכב מטופל כראוי. אז מה אני אמור…
-
- 30 תגובות
- 3.3k צפיות
-
-
ולמה? אני מעוניין לעשות ביטוח אבל אני לא יודע אם כדאי,וגם מצד שני חברים שלי אומרים לי שאני משוגע שאין לי ביטוח שכזה. תודה
-
- 27 תגובות
- 1.9k צפיות
-


