כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
אפשר ב-36 תשלומים, רוצו לקנות http://www.olsale.co.il/olsale/heb/itemdetails.aspx?auction_id=22661745&type=2
-
- 3 תגובות
- 792 צפיות
-
-
אהלן אנשים..! מישו יודע איפה נמצא מועדון ה'אייב' בת"א? שמעתי זה ברחוב המסגר לא? תנו דרכי הגעה למקום.. תודה..!
-
- 0 תגובות
- 685 צפיות
-
-
ידיד שלי אסף 200 קלטות וידאו ישנות שהן מלאות בזבל.. הוא חשב שהוא יוכל לנסות למכור את זה לאנשים (ימחק את כל מה שיש בקלטות) אבל לא נראה לי שהוא הצליח להשיג לקוחות מה אתם הייתם עושים עם 200 קלטות בבית? אני הייתי זורק לפח
-
- 12 תגובות
- 5.8k צפיות
-
-
עשיתי מחקר מהיר וגיליתי שניתן להיבחן בארץ ב-SAT במחיר סמלי של 61$. בחינת SAT פותחת אפשרות ללמוד בארצות הברית, אבל האם זה משתלם? מהם היתרונות בלימודים בארה"ב?
-
- 35 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
לא יודע אם זה קשור יותר לפורום לוחות אם או תוכנה או חומרה וכו'
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מישהו יכול להמליץ לי על ספר של בערך 100-150 עמודים באנגלית לדו"ח קריאה?
-
- 10 תגובות
- 5.4k צפיות
-
-
לפני כמה חודשים פתחתי ת'רד עקב שמועה שהחברים בלהקה קשורים בדרך כלשהי לנאציזם, התגובות שללו את השמועה וחלקם הצדיקו את עצמם ע"י זה שחבר בלהקה נשוי לאשה חצי יהודיה. לא מזמן נודע לי שהלהקה משתמשת בסרטי תעמולה הנאצים בהופעותיהם. סרטי התעמולה הם של "לני ריפנשטאהל" (Leni Riefenstahl) שידועה מסרטי התעמולה הדוקומנטריים שיצרה למען המפלגה הנאצית. מעבר לכך הם מפגינים המון מיליטריזם בסרטונים שלהם ובהופעות. אני מחפש כרגע (וללא הצלחה), ביוגרפיות של חברי הלהקה כדי לראות צאצאים של מי הם היו וכיוצא בזה. אני אשמח אם תתרמו מקורות. מצאתי עוד איזה פוסט בבלוג כלשהו שמסביר על הסימבוליזציה והמסרים הסמויים: http://raumfahrer.wordpress.com/rammsteins-nazi-colors/ והלוגו ושאר הדברים אינם מש…
-
- 28 תגובות
- 7.6k צפיות
-
-
assassin's creed מכר מיליון עותקים בפחות משבוע מיום יציאתו, לפי האתר של יוביסופט הם שברו שיא של עצמם. הינה כמה תמונות מהאולפנים שהפיקו אותו בקנדה Ubisoft Montreal: http://www.ubisoftgroup.com/gallery_files/site/270/358/1600.zip
-
- 16 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
שולם, בזמן האחרון בה לי איזה סרט Kung fu , לחימה או משהו אבל אני לא יודע מה טוב , משהו יכול להמליץ לי בבקשה על סרט טוב ?
-
- 20 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
אני נוסע עוד שבוע לניו יורק ל-3 ימים... ואני מת לנצל את זה. התקציב הוא 500$ בערך לבזבוזים... אני נוסע לבד, ככה שמשהו גדול (כמו מסך, רמקולים, או קונסולה נייחת) זה יהיה קצת מסורבל ובעייתי... (אחרי ניו יורק אני ממשיך למקום אחר ל-10 ימים) אז יש לכם הצעה לאיזה משהו נחמד? (יכול להיות גם כמה דברים... ) תודה לעוזרים מראש
-
- 56 תגובות
- 5.1k צפיות
-
-
לא מצאתי מי זה טכנאי הפורום ומי הבעלים כאן. היה כאן אשכול לא מזמן שקראתי מי אחראי על קשרי חוץ מי על הפורומים וכו' אבל לא מצאתי אותו עכשיו. אז פתחתי כאן אשכול. בקשר להצעה שלי - אני מציע למי שאחראי כאן על תחזוקת הפורום (הטכנאי, אם יש) להתקין מוד (אם יש) או לבנות אפשרות "תגובה מהירה" בתחתית דף כל נושא. יש את זה בלא מעט פורומים כך שהעניין הזה לא חדש. מה שאומר שבתחתית העמוד תיהיה תיבה קטנה שיהיה אפשר להגיב ישירות בתחתית העמוד בלי ללחוץ על "פרסם הודעה" ולחכות עוד כמה עשרות שניות עד שהדף יטען. למה? קודם כל זה יחסוך זמן. ובנוסף לזמן, אני אישית שקורא משהו ואני רוצה לכתוב זה מעצבן לחכות שהדף יטען כי לא מעט קורה שיש שלי הרבה לכתוב ואני שוכח קצת. עריכה: נושא חשוב ששכחתי להתייחס אליו …
-
- 2 תגובות
- 650 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות אקס בוקס גרסת PAL וחשבתי על האפשרות לשלוח מאירופה לארהב ואז להביא את זה משם אין לי בעיה .. ועל הדרך להביא 8800GT ... קיצר מישהו מכיר חנות אמינה כזאת באירופה ? תודה ... וחג שמח.
-
- 3 תגובות
- 692 צפיות
-
-
שלום רב האם יש למישהו במקרה שלט למגאסון למכירה באיזור הצפון? מי שלא יודע מה זה זהו משחק טלוויזיה ישן שיצא באמצע שנות ה- 90. הצלחתי לתקן את המכשיר עצמו ע"י כמה הלחמות אבל השלט מת. תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 755 צפיות
-
-
חברתי ואני רוצים לצאת לחופשה קצרה במלון מיד אחרי חנוכה - 2 לילות באמצע השבוע (חצי פנסיון או פנסיון מלא) בטווח מחירים של 700-1000 ש"ח לאדם (אנחנו מתכננים להוציא עוד כ-300 ש"ח על טיפולי ספא במלון). עד כה ההצעה שנראית הכי אטרקטיבית (מבחינת מחיר ומבחינת מה שראינו על המלון) היא מלון מרידיאן ים המלח - 650 ש"ח לאדם (חצי פנסיון) או 850 (פנסיון מלא). מישהו מכיר את המלון? יכול לספר משהו עליו (חוויות טובות / רעות)?
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אפשר המלצה לאימיול שלא דורש הרבה מהמערכת והכי חשוב מהיר (פרוץ נדמה לי יהיה עדיף). כי אני מרגיש שהאימיול הנוכחי שלי -spike2 v0.4 למרות שהוא די חדש לא משהו. אז אם יש למישהו המלצה/לינק לאימיול כזה - אשמח לקבל זאת. וגם..למישהו יש כאן קישור להורדת רשימה של שרתים להתחברות? יש לי רשימה(http://kademlia-net.de/emulefuture/server.met) באימיול הנוכחי ותמיד מופיעים אצלי רק 6 שרתים ואני מצליח להתחבר כל הזמן רק לשרת אחד - TVU DonkeyServer No1.
-
- 1 תגובה
- 933 צפיות
-
-
חג חנוכה שמייח לכולם.. להפתעתי ראיתי שיצא היום עוד סדר בסדרת (המעולה..) American Pie. שמו הוא American Pie - Beta House. http://www.imdb.com/title/tt0974959/ כמעריץ הסדרה הופתעתי מאוד, הייתי בטוח שהסדרה תעצר לאחר הסרט השלישי, אבל לפתע אנחנו כבר בסרט השביעישישי (!).. אז חברים, תהנו מהצפייה, ותחזרו לפה עם ביקורת.. Install
-
- 23 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
שאלה חדשה - אותו נושא, שאלה של EvilSt!ng למטה. שאלה בכותרת, יש איזה משהו שמאמת לי שהוא אמיתי ולא זיוף? יש על הבקבוק איזה מספר סידורי , LF228B1K ומתחת 06:37. החשד שלי זה בגלל שאין על הפקק את המדבקה ששומרת שלא יפתחו את הבקבוק לפני המכירה, הוא סגור , הברזלים הקטנים בין הפקק לבין הטבעת שנשארת על הבקבוק עדין מחוברות. אז, מישהו מכיר דרך לאמת חוץ מטעימה?
-
- 31 תגובות
- 21.9k צפיות
-
-
שלום אנשים יקרים, אני מחפש "איש מחשבים" בקיא ובעל ניסיון רב בהרכבת רכיבי מחשב. אני מצוי בתהליך רכישה של מפרט למחשב חדש וזקוק לבעל ידע בתחום ההרכבה. בנוסף, אני מעוניין לפרמט מחשב קיים ולערוך בו שינויים קלים. אני תושב גבעת שמואל ולכן רצוי מישהו מאיזור בקעת אונו . תודה מיכאל
-
- 2 תגובות
- 674 צפיות
-
-
בטח שמעתם, שממש בקרוב בנק ישראל עומד להוציא מטבע חדש של 2 ש"ח. תהיתי, למה צריך מטבע כזה בכלל? הסתדרנו עד עכשיו יפה בלעדיו וזה נשמע כמו פרי המצאתו של אדם בבנק ישראל שהיה לו יותר מדי זמן פנוי.. מישהו יכול להאיר את עיניי בנושא?
-
- 27 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
שלום רב, אני רוצה לעשות מנוי לירחון מדע/טכנולוגיה/מחשבים מעניין -דפוס וחשבתי על אחד מהשניים האלה:popular science או scientific american רציתי לדעת למי יש פה מנוי לאחד משני הירחונים האלה ויכול להעביר דעה איך הוא? ובכללי, איזה ירחון נחשב ליותר מעניין/מקצועי בנושאי המדע- לאיזה יותר כדי לעשות מנוי??
-
- 4 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שלום . לפני כמה ימים חבר שלי אמר לי שאם מישהו עושה רשיון על קטנוע 125 סמק , אז ברשיון לא כתוב שהרשיון על קטונע אלה כתוב 125 סמק ואפשר לקנות כל דבר שיש לו מנוע 125 . השאלה שלי זה אם מישהו עושה רשיון על קטנוע 125 אחרי שהוא מקבל את הרשיון אפשר לקנות אופנוע שטח עד לנפח 125 ? תודה לעוזרים
-
- 22 תגובות
- 3k צפיות
-
-
אני רוצה שתמליצו לי שירים בסיגנון של השיר Metallica - Nothing Else Matters
-
- 3 תגובות
- 765 צפיות
-
-
ראיתי שהחנות מוזכרת בפורומים מידי פעם. ידוע למישהו אם אפשר לקנות שם עם כרטיס אשראי בינלאומי?
-
- 2 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
קיצר זה היה ממש מעצבן אתמול בערב אני נוסע ורואה ליד העיר שלי תחנה של אלון שמפרסמת בגדול מאוד שיש להם 25 אגורות הנחה... שזה הכי זול בסביבה, אצל כולם זה 15... אז ניכנסתי ומיליתי ב150 שקל... אחרי התידלוק אני מסתכל על המחיר שרשום במחשב של המשאבה.. והוא היה 6.27 והמחיר המלא הוא 6.42 חשבון פשוט שעשיתי יצא לי שזה 15 אגורות ואז אני מתחיל להיסתכל בתחנה ואני רואה בשלט אחד רשום 15 אגורות בשלט שני רשום 25 אגורות... ובכל מקום רשום משהו שונה... מה אפשר לעשות נגדם?
-
- 5 תגובות
- 646 צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3478780,00.html הגיע הזמן . מה דעתכם על זה ועל השביתה בכלל?
-
- 23 תגובות
- 2k צפיות
-


