עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. זה פלאפון של אורנג' אני מתכוון כשמישהו מתקשר אלי מנתגן לו שיר כזה עד שאני עונה נכון.. אז איך אני יכול לשנות אותו דרך המכשיר ?

    • 13 תגובות
    • 1.8k צפיות
  2. Started by shuku,

    האם יותר זול לקנות מחשב חדש לפני סוף השנה או שעדיף לחכות לתחילת שנה הבאה? מתי המחירים יותר זולים?

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by zurkin1232,

    סרטון ממש מצחיק על משחקים ל-Wii שמשום מה לא התקבלו והנה עוד אחד דומה (אבל פחות מצחיק) ואחרון חביב - סרטון שצוחק על Wii Fit (יותר נכון מחווה דעה כנה) תהנו!

    • 0 תגובות
    • 577 צפיות
  4. יש לי קובץ שהתקנתי היום, אבל אני חייב אותו תואם לכל שאר הקבצים שתאריכם היה ב7.12 אז איך אני משנהה שהמחשב יחשוב שהקובץ נוצר ב7.12? סליחה אם זה לא קושר לכאןץ פשוט לא ידעתי לאן...

    • 5 תגובות
    • 2.1k צפיות
  5. Started by J0n1,

    יש שם אנשים שאין לי מושג מיהם מישהו זיהה ישראלי? http://www.mivzakon.co.il/mailing/pictures/pictures/100(1).jpg מי מצא את בוש ואת בן לאדן?

    • 75 תגובות
    • 5.3k צפיות
  6. נשבר לי כבר זין , שיודעים מתי אני פה מתי לא ,כמה זמן אני פעיל\לא פעיל ועוד אלף דברים שונים .... אי אפשר לסנן כמו פעם בשקט ? קיצר יש תוכנה או משהו שיכול למנוע את כל זה ? תודה

    • 3 תגובות
    • 577 צפיות
  7. מה אתם אומרים על זה? אני ממש הזדעזתי איך מתעללים בחיות וזה עוד מאושר.. למי שלא קרא, אחד הדברים שכתובים שם הוא: חלק מהניסויים שלהם לוקחים קוף לא מרדימים אותו או מרגיעים אותו בשום חומר. מגלחים לו את הראש עם מיי חמצן(נכון?) דבר ששורף אש. אחר כך פותחים לו את העור שעוטף את הגולגולת עושים לו חור בראש מכניסים לו איזה חומר ועושים ניסויים, שוב כל זה בלי הרדמה בלי כלום. אה והוא עוד קשור לכיסא כשהוא מופרד בין כל חלקי הגוף שלו(עליון,תחתון ואמצעי) ולא יכול לזוז בכלל. ויש עוד הרבה הרבה דברים. =\

    • 43 תגובות
    • 2k צפיות
  8. Started by BIGmaMA,

    במרץ אני רוצה לעשות רישיון לקטנוע. אני לא מבין בזה כלום! מישהו יכול להסביר לי את כל התהליכים והשלבים ,ממה מתחילים ,מה עושים ,מה המחיר וכו'...כל מה שצריך לדעת בקיצור. [br]פורסם בתאריך: 14.12.2007 בשעה 19:20:46 [אני יהיה בן 16 במרץ]

    • 6 תגובות
    • 861 צפיות
  9. איפה אני קונה את Mx 518 באזור המרכז (חולון)?

    • 1 תגובה
    • 642 צפיות
  10. Started by ben060,

    http://idx.co.il/main/news/14.html אנחנו צריכים לדאוג?l

    • 7 תגובות
    • 731 צפיות
  11. Started by Domovoi,

    איך אני מחפש ומוצא מוסיקה?

    • 11 תגובות
    • 985 צפיות
  12. Started by One Man Crew,

    מישהו יודע.... ? :

    • 3 תגובות
    • 2.2k צפיות
  13. מישהו פה רשום לאתר הזה ומהמר בו? איך זה עובד בדיוק? איך משלמים ולאן מקבלים את הרווחים?

    • 2 תגובות
    • 1.7k צפיות
  14. Started by Alexkmr,

    יש לי שאלה קטנה. יש לי חשבון בנק. השאלה שלי היא: האם יש אפשרות להעביר חלק מין הכסף ל"תיקיה" נפרדת, אני לא מדבר על תוכנית חסכון. אלה פשוט שחלק מהכסף יהיה בחשבון בנק אבל שאני יוכל להעביר אותו לתיקיה נפרדת. משהו הבין אותי? \: עריכה: לדוגמה: אני עובד עכשיו ומקבל 3500 שקל. ואני מעונין לקנות מספר דברים. א. X ב. Y ג. Z ואני רוצה לחלק את הכסף שהרווחתי לכל אחד סכום מסויים.

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by Epsilon,

    http://finance.yahoo.com/charts#chart7:symbol=amd;range=1y;compare=intc;indicator=volume;charttype=line;crosshair=on;logscale=on;source=undefined בעוד שאינטל עלתה ב 30% בערך , AMD התרסקה ביותר מ 50%

    • 28 תגובות
    • 2.5k צפיות
  16. היום קיבלתי את המכתב הראשון שאני צריך לשלם לביטוח לאומי 280 שקל כל חודש. ואני שואל מה זה השטויות האלה@#?!@ ממה שהבנתי זה שאני משלם כדי שלמדינה יהיה כסף בשביל להביא אותו לכל המובטלים. ואם כן מה ביטוח בזה? את מה לעזאזל זה מבטח לי? ועוד משהו, מה זה המדינה המ*דיינת הזו? כמה ביטוחי חובה שלא נותנים לי כלום. בגלל חרא כזה אנשים יורדים מהארץ דרך אגב אני יג, ולא עובד. מה שזה אומר שגם אני מובטל.

  17. Started by Raped,

    זה אפשרי עם אני יביא כרטיס מסך מחול?? יעצרו לי את זה במכס או משהו עם אני יפרק אותו לחלקים וישים במסוודה בתוך הבגדים יעזור משהו?

    • 0 תגובות
    • 639 צפיות
  18. Started by redti,

    רציתי לדעת האם המשטרה נוטים לדייק בשליחת דוחות כבדים..נגיד ובוצעה עברה ב10 לחודש אז האם הם ישלחו ב10 בעוד חודשיים שלושה?

    • 1 תגובה
    • 544 צפיות
  19. מה המצב אנשים ?.. תראו ... אני בן 16 וחצי ומגיל 13 אני סובל מאקנה (פצעי בגרות) ברמה בינונית (אם אני לא טועה) ... איזו משחה לא ניסיתי כלום לא עובד והגעתי למסקנה שאין סיכוי שיעברו לי פצעי הבגרות ללא תרופה כמו רוקאטן . עשיתי בדיקת דם היום והתוצאות צריכות להגיע לרופאת העור שלי שתחליט איזה תרופה ובאיזה מינון אני אצטרך לקחת (לאחר שתבדוק אם הכל אצלי תקין ותמדוד לי גובה ומשקל וכל מה שצריך כדי לקבוע את המינון) . אני מניח שהיא תמליץ לי על רוקאטן אז פתחתי את האינטרנט וקראתי על הכדורים האלו והפחידו אותי התופעות לוואי שיש לה . הנה תמונה שכתובות בה כל תופעות הלוואי של התרופה http://img264.imageshack.us/img264/5117/img016fp9.jpg נבהלתי מהתופעות לוואי הנדירות . אני פוחד שיקרא לי משהו מש…

    • 48 תגובות
    • 4.8k צפיות
  20. הפלפאון תמיד פולט קרינה נכון? אבל נמוכה מזו שהפלפאון פולט בזמן שיחה.. נכון? בכמה נמוכה?

    • 4 תגובות
    • 714 צפיות
  21. http://movies.yahoo.com/movie/1809914565/video/5432337

    • 8 תגובות
    • 848 צפיות
  22. Started by ratiyha,

    שלום חברים, הוזמנתי למבחני התאמה בזמן הקרוב לפרוייקט גאמ"א של חמ"ן 1. רציתי לדעת אם מישהו יודע על זה משהו ומוכן לספר לי על זה עוד אני אשמח, 2. אני בעל הסמכת טכנאי PC ואני אני מאוד אוהב מחשבים האם זה הולך לעזור לי במבחנים האלו? 3. מה צריך להעשות כדי להתקבל זה יהיה נהדר אם מישהו יתן לי כמה טיפים תודה בכל אופן

    • 5 תגובות
    • 3.4k צפיות
  23. Started by J0n1,

    שלום. ראיתי שלכמה יש פה חשבונות פרימיום ויש כמה שאלות שלא מצאתי עליהם תשובות בFAQ שלהם אז אולי תוכלו לעזור לי: אני רוצה לאסוף נקודות ולקבל חשבון פרימיום, כמה נקודות עלי לאסוף? וכמה נקודות אפשר לעשות מקסימום ביום? תודה.

    • 1 תגובה
    • 584 צפיות
  24. Started by Vidati,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3482227,00.html לא יודע עד כמה זה אמין, למרות שאין סיבה לא להאמין לאור המוצרים שATI וAMD משחררת. המצב די מלחיץ אצל AMD הייתי אומר.

    • 0 תגובות
    • 526 צפיות
  25. Started by Dr. n00b,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3482366,00.html

    • 5 תגובות
    • 805 צפיות

דיונים חדשים בפורומים