עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by approx,

    לפגוש אותך היה גורל, להיות לצידך בחירה, אבל להתאהב בך היה מעבר לשליטתי. הרווחים שבין אצבעותייך נוצרו כדי לאפשר למישהו אחר למלא אותם , המישהו הזה הוא אני אף-פעם לא אהבתי אותך יותר, כי אף-פעם לא אהבתי אותך פחות: אני לא אוהב אותך עכשיו, כי אני אוהב אותך תמיד; אני לא אוהב אותך בלבד, כי אני אוהב אותך יותר ממה שהמילים יכולים לומר. אלה שלוש מישפטים שונים שאני רוצה שמישהו יתרגם לי אותם לאנגלית ברמה כמה שיותר גבוהה תודה.

    • 4 תגובות
    • 770 צפיות
  2. מישהו יודע איפה אפשר למצוא את הדגם M574LKW? ראיתי מישהו שלבש אותם ומצאו חן בעייני, רציתי למדוד וחיפשתי היום בדיזנגוף סנטר ולא מצאתי. כמו כן אם יודעים מה אמור להיות המחיר..

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  3. היי, נתקעתי עם התרגיל הזה ואין לי מושג כיצד לפתור אותו. מישהו יכול לעזור לי? תודה ??? [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 708 צפיות
  4. אני לא רוצה להוריד שירים מוכנים. אני בעצם רוצה להשאיר הודעה שכל מי שמתקשר אליי ישמע אותה לפני שאני עונה. אני רוצה להודיע שאין בכוונתי לענות למס' חסויים ושישאירו הודעה או ישלחו ס.מ.ס ויודיעו מי זה לפני שמתקשרים מטלפון חסוי. או שלפעמים אני מחליט שבמשך חצי יממה אני לא עונה לטלפונים ואני רוצה להשאיר מעין הודעה שאני בטיול ושבמידה וזה דחוף שיתקשרו לכך וכך... אני יודע שאפשר להשאיר הודעה קולית...אבל זה לא אותו דבר. היום רוב האנשים מנתקים ולא טורחים כלל להשאיר הודעה. קיצר זה אפשרי מה שאמרתי מקודם? 2) אפשר למנוע לגמרי קבלת שיחות ממספרים חסויים? כאילו שמי שמתקשר אליי ממספר חסוי יקבל הודעה שהמנוי מסרב לקבל שיחות כאלה 3) מי מחליט מתי הצליל יהיה תפוס או שיועברו לתא קולי? כי לפעמים אני …

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by J0n1,

    היי חברה מכירים את האנימציה הזאת של הסקלה של המוסיקה? שעולה ויורדת...? קיצר אני מחפש כזה בפורמט GIF או פלאש ואני אשמח לקצת עזרה תודה

    • 0 תגובות
    • 729 צפיות
  6. אני מחפש כיסא מנהלים טוב ואיכותי במחיר נורמלי . אני מודע למחירים הגבוהים ו1000-1500 שקל בא בחשבון עדיף פשוט קצת יותר זול אם אפשר ... איפה אפשר למצוא חנויות לא רוצחות כמו אופיס דיפו?

    • 13 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. Started by mt_nro,

    רציתי לדעת האם אתם צכירים דרכים טובות ללימוד פסנתר\אורגנית ללא מורה? (אתר\ספר מומלצים??) הכוונה שלי זה לא ללמוד רציני מדי אבל עדיין לדעת לנגן סביר (החלום שלי זה לנגן את clubbed to death [שיר הנושא של המטריקס] ואפשר גם בדרך את ההתחלה של Teenage wasteland ) יש עצות?

    • 8 תגובות
    • 898 צפיות
  8. Started by ac1240,

    מקווה שזה לא נוגד את חוקי הפורום פשוט לא ידעתי איפה לשאול את זה

    • 5 תגובות
    • 851 צפיות
  9. שלום חבר'ה, כותרת תודה מראש.

    • 12 תגובות
    • 893 צפיות
  10. שלום רב, מעוניין בהתקנת מערכת הפעלה במחשב חדש ובנוסף, מעוניין לפרמט ולשדרג מחשב קיים - P3, 800MHZ - באמצעות OC קל. אני מחפש מישהו מאיזור קרית אונו והסביבה שמעוניין לסייע בתשלום כמובן... (אני גר ליד אוניברסיטת בר-אילן) . תודה מיכאל 050-4411172

    • 1 תגובה
    • 512 צפיות
  11. זה תמונה של קקטוס שצילמתי (פיוטה) מישהו שמבין בנושא יכול להגיד לי בן כמה שנים הוא בערך? ואל תתבלבלו הוא ממש קטן פשוט עשיתי זום הוא קצת יותר גדול מפקק של בקבוק משו כמו 3 אצבעות

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  12. נאבד לי הפלאפון ואני צריך חדש. העיקר שיהיה קטן ונוח לתפעול, לא אכפת לי כל השאר לא צריך מצלמה אפילו תודה לפונים המנוסים

  13. האם זו רמאות או שבאמת מקבלים משהו? עריכה: אם מישהו מכיר עוד אתרים שעובדים על אנשים אנא תנו לינק וכך כולנו לא נבזבז את זממנו. תודה.

    • 0 תגובות
    • 692 צפיות
  14. Started by uzi_sch,

    GRAND THEFT MARIO http://www.youtube.com/watch?v=YOdjC6N58q0&rel=1 GRAND THEFT COLA http://www.youtube.com/watch?v=zfhZfSVuup4&rel=1 SILLY FATALITIES MARIO VS. SONIC the PRINCE OF PERSIA OUTAKES http://www.youtube.com/watch?v=9-6NlWT8yak&rel=1 "SOLID SNAKE" http://www.youtube.com/watch?v=ipdKefOtASI&rel=1

    • 16 תגובות
    • 2.2k צפיות
  15. Started by עוף קפוא,

    • 32 תגובות
    • 2.9k צפיות
  16. אני מזיע בכפות ידיים בצורה מוזרה זה כבר מציק רצח יש סוג של ניתוח או טיפול כלשהו שיכול לפתור ת'בעיה?

    • 5 תגובות
    • 806 צפיות
  17. חבר'ה, אין לי שמץ מה לבחור ... אני ביב' צריך לעשות פרוייקט 5יחל מערכות מומחות [http://www.csit.org.il/TEKEM/AI.htm] ואין לי שמץ מה לבחור.. יש הצעות?

    • 0 תגובות
    • 713 צפיות
  18. כל המפרט כבר מוכן קבענו שמחר נזמין את המחשב מחר מאיפה שאני רוצה, החלטתי להזמין מTMS ובגלל שזה רחוק לקחת משלוח ולהזמין טלפונית, אבא שלי לא הבנאדם שהכי מבין בעולם ובטח בגלל זה הוא לא סומך על הזמנה טלפונית ולא סומך על הזמנים שרשומים באתר של TMS. מה אני יכול לעשות כדי לשכנע אותו סופית אבל באמת סופית ושהמחשב יוזמן מחר אפילו שיש לו יום לחוץ? גיא זה יהיה נחמד אם תיהיה בין המגיבים פה. זה באמת מצב חירום אז אני מקווה מאוד שתענו. תודה לכל המגיבים! עריכה : מישהו יודע איך מתבצע אופן התשלום באשראי בחנות TMS כאשר מזמינים טלפונית? אשמח שאנשים עם ניסיון יענו לי על השאלה הזאת ספציפית.

    • 8 תגובות
    • 899 צפיות
  19. Started by אמיר יצחקי,

    אני יישן כבר תקופה ארוכה עם גרביים אבל השאלה האם זה בריא לרגליים? תודה

    • 25 תגובות
    • 2k צפיות
  20. Started by eqeqeq,

    אהלן האם אתם חושבים שכדאי לקנות מסך צ IVORY במחיר שזול ב 100 עד 200 ש"ח מכל חנות אחרת? תודה

  21. Started by Born2Kill,

    שלום, אני יודע שזה שאלה קצת דפקתית אבל המחברת שלי מבולגנת וגם מאז חופשת חנוכה לא פתחתי את המחברת...... (אני ב-3 יח' כיתה י"ב).

    • 2 תגובות
    • 9.6k צפיות
  22. Started by sherlock1212,

    איך אני פותר את המשוואה הזאת? 2log₃x-log₃(7x-2)=-1 תודה.

    • 3 תגובות
    • 718 צפיות
  23. Started by extasa,

    שאלה|תגידו יש כאן כמה פרויקט נטע? עם כן איזה שנה ומאיפה?

    • 0 תגובות
    • 520 צפיות
  24. Started by Holography,

    של ה-Ramones כמו שיש לבחור בקליפ הזה מתנה לחבר, תודה.

    • 0 תגובות
    • 678 צפיות
  25. Started by eladbu,

    שלום לכולם רציתי לדעת אם מישהו ממכם הזמין משהו פעם מאתר בחול ועשה משלוח לארץ.אני מעוניין להזמין IPHONE 16G 380$ ב EBAY אבל ידוע לי שהם לא עושים משלוחים לארץ יש לי כמובן אשראי בינלאומי אז אם למישהו יש נסיון עם העניין כולל עלות משלוח וכו

    • 11 תגובות
    • 932 צפיות

דיונים חדשים בפורומים