עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. מי ראה יצפאן? אתם חייבים לראות את הקטע הזה למי שלא ראה, ובמיוחד מתאים לחברי HWzone: http://www.keshet-tv.com/yazpan/LobbyVideo.aspx?MediaID=30241&CatID=3519&Level3=4494 "הופה! סלט!" :lol: :lol:

    • 44 תגובות
    • 3.1k צפיות
  2. העלאתי לעם- לינק להורדה- http://rapidshare.com/files/82022693/_ebook_-_Martial-Arts__Pressure_Points_-_Military_Hand_to_Hand_Combat_Guide.pdf אם תרצו עוד דברים בסגנון תגידו לי, יש לי כמה במחשב

    • 1 תגובה
    • 640 צפיות
  3. שלום, עזרו לי ממש בפורום הזה ובנו לי אחלה מפרט (ואני כבר מת לקבל את המחשב הזה). לאחר מכן, חיפשתי מחוץ לאתר חנויות מומלצות (כי אסור להמליץ פה על חנויות... ובצדק). ואז ביקשתי מהחנות הצעת מחיר אך החברה הזו עובדת עם סוגי רכיבים מסוימים ולכן קיבלתי בחזרה מפרט אחר שבמקום 2200 שקל עולה 2700. מה כדאי לעשות? האם הייתי צריך לפרסם בהודעה המקורית את החנות שבה אני רוצה לקנות כדי שיבנו לי על פי החנות הזאת? להוסיף את ה 500 שקל? מה בדרך כלל עושים אנשים במקרה זה? (אני מת"א) תודה מראש

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  4. הייתם קונים עכשיו מחשב ? משהו בסדר גודל של 8-10K למחשב בלי ציוד היפקי כמובן.. המרוץ הזה לא נגמר ... אבל מצד שני לשמוע שהוא יהיה חזק כמו האולטרה עושה משהו.. אותודבר היה עם הgts ו הgtx הישנים לפני שהגיעו הG92 ... בדילמה רצינית אשמח לקבל חוות דעת

    • 18 תגובות
    • 1.5k צפיות
  5. Started by Oranl,

    עלה לי רעיון לאשכול תמונות פנים המארז, בסגנון אשכול תמונת שולחן העבודה/סביבת העבודה... מה אתם אומרים? אני הראשון, אז הנה שלי: [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 751 צפיות
  6. לפני כחודש הזמנתי ארנק, זאת הייתה הרכישה הראשונה שלי. מחיר המשלוח לא היה מפורט, והוא הביא לי אותו במייל, אבל בזמן הרכישה שכחתי להכניס אותו, אז אמרתי לו והוא אמר לי לשלוח לו את זה דרך פייפל, שלחתי, והוא אמר שהוא ישלח לי את החבילה עוד באותו יום. לאחר כ3 שבועות שלחתי לו מייל ששואל מה עם החבילה, ואם יש לו מס' סידורי שלה שאפשר לעקוב אחריה, הוא שלח לי בתגובה שהוא לא שלח לי בכלל את החבילה כי לא שילמתי על המשלוח, התעצבני, ושלחתי לו צילומים של הקבלות בPayPal, והוא אמר שהוא יעבור על זה, עברו כשבועיים והוא לא עונה לשני מיילים ששלחתי מאז... חיפשתי טלפון שלו ולא מצאתי בעמוד של Ebay. מה אפשר לעשות? אפשר לדווח לEbay/Paypal ולקבל את הכסף חזרה? :-\

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  7. איך לומר בגרמנית: אני מתגעגע אלייך, מלאך יקר שלי \ I miss you, my precious angel תודה רבה למי שעוזר.

    • 8 תגובות
    • 848 צפיות
  8. התחלתי להתאמן והופיעו לי סימני מתיחה מגעילים שקשה להיפטר מהם אני מורח שמן נבט החיטה וגמרתי כבר כמה בקבוקים, אבל זה פשוט לא עוזר יודעים מה אפשר לעשות: א. בשביל למנוע לגמרה את הופעתם - שאני יוכל להמשיך להתאמן ב. להחזיר את העור למצב תקין? יש אולי איזה שם ניתוחים לזה (לא שהמצב כל כך גרוע, פשוט אני רוצה לדעת את כל האופציות) תודה

    • 12 תגובות
    • 3.5k צפיות
  9. הדוד הנדיב שלי הביא לי אקורדיון שכולל קייס (מזוודת נשיאה) שנראה כמו חדש ונשמע טוב ואמר לי קח תמכור והכסף שתרוויח - שלך! האקורדיון הוא מחברת "Scandally" תוצרת איטליה. יש לי כמה שאלות: א. האם החברה "Scandally" מוכרת? ואם כן, האם היא מוכרת לטובה? ב. איך אני בודק איזה דגם האקורדיון? (כדי לפרסם אני צריך פרטים מדויקים). אני צריך את המידע הזה די בדחיפות ואשמח לתשובות בהקדם. תודה מראש לעונים! (מקווה מאוד שיהיו עונים)

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by IlanF,

    what the fu** is this? why it is blocking me from accessing sites? anyone heard about it? [attachment deleted by admin]

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. אני מחפש אתר\רשימה של שמות רחוב בארץ באנגלית. אני מחפש את הרשימה הזאת בגלל שאני מעוניין להרשם ל Google AdSense,אבל אני לא יודע איך לכתוב את שם הרחוב שלי באנגלית (השם של הרחוב הוא כי"ח). תודה על העזרה

    • 3 תגובות
    • 14.2k צפיות
  12. Started by אמיר יצחקי,

    זה משגעעעעע אותי! אני לוקח טיפות אף אוטריוין וזה לא שווה הרבה,מישהו מכיר תרופות סבא? (: ותוך כמה זמן נזלת צפויה לעבור? תודה

    • 22 תגובות
    • 3.9k צפיות
  13. Started by Koko Ben Hamin,

    שלום לכולם,אני באמצע התכוננת למבחן באנגלית.. ויש שאלה: Why do you think Tami didn't leave a note with the present.. ניסחתי את זה ככה: Tami didn't leave a note with the present because she felt ashamed זה טוב ? וזה משנה כי יש לנו מורה זקנה כזאת מה זה בררנית חח..

    • 3 תגובות
    • 597 צפיות
  14. לעזאזל MS והכסף שלהם קבלו סרטון http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=24053 אולי צריך לשלוח מכתבים לביל ולהגיד לו שאם הוא יאחד את GUNS כולנו ניקנה 360 :lol:

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. HWZONE, חוק העישון החדש עדיין בסכנה - אנו עדיין זקוקים לעזרתך! נדחתה ליום רביעי הזה ההצבעה על הצעתו הגרועה של חה"כ צבי הנדל (איחוד לאומי-מפד"ל). יש לקרוא לחברי הכנסת ולסיעות הבית להתנגד להצעה של חה"כ הנדל! כבר שלחת לחברי הכנסת בשבוע שעבר? - תודה ויש לנו בקשה נוספת - פרטים בסעיפים 3 + 4 להלן. לא יצא לך לשלוח? - יש לך כעת הזדמנות נוספת. שיא החוצפה: אף סיעה בכנסת (לבד מחד"ש) לא דאגה לחייב את חברי הכנסת שלה להצביע נגד החוק - כולל המפלגה לה הצבעת! טענותינו בראשי-תיבות נגד הצעתו של חה"כ הנדל: ההצעה הנה פשטנית, תמימה ומזיקה ההצעה גורמת להפליה ההצעה פוגעת בזכויות העובדים ההצעה מפירה אמנה בין לאומית ההצעה תמנע צמצום כמות המעשנים בישראל בעלי אינטרסים כלכליים צרים הם המניע של ההצע…

    • 10 תגובות
    • 896 צפיות
  16. Started by eladbu,

    שלום לכולם ראיתי היום את הסרט no country for an old man שקיבל ציונים שהיו מביישים את הסנדק ווואלה לא הבנתי מה רוצים ממני??? אמנם עשוי היטב!!!! ולא הבנתי תסוף

    • 2 תגובות
    • 879 צפיות
  17. Started by achiya1,

    לנשים זה מובן אבל למה לנו יש?? זה משגע אותי!! מישהו יודע על שימוש עתידני בפיטמות שלי?

    • 52 תגובות
    • 8.3k צפיות
  18. Started by Koko Ben Hamin,

    היי.. אממ תראו לפני איזה שבועיים חודש בערך היה לנו מבחן במדעים..(קיבלתי 100+) בקיצור אז ביום שהחזירו לנו את המבחן עשו לכיתה המקבילה את המבחן..בסוף היום אחרי שעשו להם את המבחן הם אמרו לי שהיה להם וזה.. ושאלתי אותם אם זה כמו אצלנו והם לא הבינו למה אני מתכוון,הראיתי להם את שלי(כאילו לחברים שלי ששם) והם אמרו שזה כמו שלם. היום בסוף הלימודים ניגשת אלי המורה שלנו והיא שואלת אותי אם נתתי לילדים את המבחן..אמרתי שלא כי אני לא נתתי להם את השאלות .. חוץ מזה שהמבחן שהראיתי להם היה אחרי שהם עשו את המבחן..עכשיו נזכרתי בזה ,שהראיתי להם אחרי המבחן,אם אני אסביר לה על מה התבלבלו או לא יודע מה .. כי אמרתי לה לא ,אבל באמת לא כאילו איך אני אסביר.. הרי אני לא אמרתי להם איזה שאלות יש .. הרא…

    • 36 תגובות
    • 2k צפיות
  19. Started by sorwo,

    והמנצח: בלו ריי וורנר ברוס בחרה בפורמט הבלו ריי. בכך נראה שבאה לסופה מלחמת הפורמטים ל-DVD ברזולוציה גבוהה http://net.nana10.co.il/Article/?ArticleID=530664&sid=127

    • 2 תגובות
    • 635 צפיות
  20. היי לכולם אני רוצה לקנות מסך וראיתי בזאפ שלבד מגיבור שהבנתי שהם דיי גרועים אלה שתי החיות הזולות ביותר: http://www.pc365.co.il/product.aspx?p_id=7586 http://www.nirtech.co.il/catalog/product_details.aspx?prodid=2252 אני תוהה, מישהו מכיר אותן? קנה ויכול להגיד אם טובים / לא טובים שווה לקנות שם? אולי מישהו מכיר מקום אחר טוב שיתן לי מחיר טוב יותר? תודה

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by Lupin,

    אני קונה מחשב חדש בקרוב וחשבתי לקנות כרטיס מסך עם TV OUT וכך אני אחבר את הטלויזיה למחשב ואצפה בסרטים במקום להטמיע כתוביות, לצרוב וכל התהליך המייגע הזה. זה יכול לעבוד לדעתכם? איכות הצפייה וגודל התכתוביות יהיו מתאימים? לא מצאתי פורום מתאים, לכן כתבתי פה.

    • 3 תגובות
    • 551 צפיות
  22. Started by Guy King,

    http://news.walla.co.il/?w=/1/1217911 אני המצוטט בכתבה. וחבר שלי ממש מת לי בידים אתמול :'( ואני לא האמנתי שאני אי פעם אוכל לכתוב כזאת כותרת :-X

    • 39 תגובות
    • 3.1k צפיות
  23. שלום לכולם , יש לי את פרק 24 ו 25 מחוברים , לקובץ קוראים : Lost - 1x24 & 1x25 - Exodus (2 & 3).avi אני משתגע כבר בנסיונות לחפש תרגום שמתאים לגרסא הזאת... כל התרגומים שמצאתי לא מסונכרנים לגרסא הזו... יש מישהו שיכול לעזור לי עם זה? בבקשה , תודה!

    • 1 תגובה
    • 772 צפיות
  24. Started by Nihility,

    משעשע למדי מסך ASUS LS201

    • 26 תגובות
    • 2.2k צפיות
  25. Started by Doctor Robert,

    היי , אני מחפש ספר שמכיל בתוכו את כל החומרים לבגרות בספרות 2 יח' לימוד. מצאתי עד עכשיו ספרים עם חומרים חלקיים, כך שאני לא חושב שכדאי לקנות אותם. על איזה ספר משרד החינוך ממליץ? אם למישהו יש ניסיון עם ספר שמכיל את כל החומרים לבגרות בספרות 2 יח' לימוד, אני אשמח אם הוא ירשום כאן. תודה

    • 0 תגובות
    • 590 צפיות

דיונים חדשים בפורומים