עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. זה קשור לפורום הזה- אם אני רוצה להרכיב מפרט שלא מציעים באף חנות בתור "חבילה", איפה אפשר לקרוא המלצות על חנויות מתאימות? (אני לא יודע אם מותר פה בפורום גם להמליץ על חנויות).

    • 2 תגובות
    • 713 צפיות
  2. אני בבעיה קשה מאיוד יש לי יום הולדת 18 ביום שישי הקרוב,סביבות ה30 אנשים להזמין,בית קטן ועיר מעפנה. בעיר שלנו יש אופציה של מעין באר שאפשר להכניס אליו קטינים אבל לא בטוח שכל ה30 יכנסו לשם. אצלי בבית בלתי אפשרי גם ממחסור במקום בחוץ גם לא בדיוק אפשר בגלל שקר,גשם,רוח וכו(זוכרים ביוסיד שכל אלה שנולדו בקיץ קנאו באלה שנולדו בחורף? עכשיו זה הפוך). וכמובן שאני לא רוצה לצאת בהפסד של אלף שקל מיום הולדת. אשמח לשמוע אולי למישהו יש רעיונות למה אפשר לעשות עם 25-30 אנשים בלא יותר מידי כסף.

    • 17 תגובות
    • 25.1k צפיות
  3. Started by approx,

    אבא שלי רוצה ליקנות שולחן סנוקר (4מקלות ,2 סטים של כדורים,תאורה,ומה שעוד צריך ) השולחן צריך להיות בגודל מלא ומיקצועי כמה שיותר

    • 4 תגובות
    • 827 צפיות
  4. http://en.thisbitch.info/?id=5e5416281dd63b19dfc3233b2e14d86d שווה הצצה!

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. Started by One Man Crew,

    http://www.metacafe.com/watch/1029494/how_to_make_fire_balls מגניב. מישהו יודע על איזה חומר מדובר? מה זה? סוג של גז? והאם ניתן להשיג אותו בארץ? (איך קוראים לו בעברית פשוטה...)

    • 56 תגובות
    • 7.7k צפיות
  6. Started by hedva,

    זאת השאלה היה כבר דיון כזה לפני מספר חודשים, אבל זה תמיד מכה בשנית. הסיפור הוא כזה, אני לא נהנה מטקסים ומארועים גדולים (חתונות ברמיצוות ועוד), וזאת אפילו בלשון המעטה. בנוסף לא נהנה להוציא כסף שאת רובו לא רואים בכלל האנשים שמקבלים אותו (אבל זאת בעיה יותר קטנה). הוזמנתי לארוע של חברים קרובים. אמרתי שאני לא מגיע בגלל שיש לי סידורים באותו זמן (גם זאת לא הבעיה העיקרית). הזוג ומשפחתו לוחצים עלי להגיע כדי לשמוח בשמחתם. אמרתי להם ששמחתי איתם לפני ואני אשמח איתם גם אחרי ולא חשוב להיות בארוע. בסוף גם אמרתי שאני לא נהנה הכי בארועים, אבל הם כנראה לא הפנימו זאת. בקיצור הם לא כל כך מקבלים את זה. בעבר הייתי מוותר, הולך ועושה רושם... היום אני בשלב של קצת גם לתת כבוד לעצמי ולרגשות שלי. …

  7. שלום, אני צריך למצוא תמונות של מכוניות שהיו בישראל בשנות ה50. אודה לכם מאוד אם תוכלו לעזור לי. תודה רבה מראש.

    • 0 תגובות
    • 767 צפיות
  8. מישהו יכול לומר לי מה היה בסוף??? הפרק שיש לי זה פרק 21 עונה שישית שבסוף טוני יושב עם כרמלה והבן שלו במסעדה ומדו בדיוק נכנסת בריצה למסעדה כי היא מאחרת לפגישה המשפחתית. כל העולם ואישתו אומרים שבסוף טוני נרצח ואני מת ממתח בקיצור....מדו נכנסת בדלת המסעדה וכאן נגמר הפרק וכל העונה וכל הסדרה מה לעזזל???איזה סיום מטומטם סדרה ענקית....לא יכול להיות שהסיומת תהיה כזו מפגרת.....יש עוד פרק מעבר לפרק 21????? מה קורה בסוף????? כל השעות שישבתי לראות את הסדרה בשביל סיום מטומטם????אין מצב.....טוני חייב למות.....אין סוף יותר טוב מזה(אלא אם כן הם הולכים על עונה שביעית) ואגב.....מה עם נמלטים??....גם זה נעצר בעונה שלישית פרק 8.....שביתת הכותבים??? טוב תכלס אין כבר רעיונות אין על מה לכתוב עזרה…

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  9. אי צריך להיות ב9 וחצי בכותל, איזה קו הכי מהיר מהתחנה מרכזית בירושליים? וכמה זמן נסיעה? מהבדיקה שלי קווים 1 2 ו3 מגיעים לכותל, אבל אני לא יודע על איזה הכי כדאי לעלות, ובאיזה שעה לעלות, עד כמה שאני מכיר את ירושלים, היא פקוקה יותר מתל אביב...

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by BiG_BuG,

    שלום שלום :] אז ככה, נרשמתי למדעי המחשב בטכניון, עם סכם של 85.6 (הטווח של מ"מ הוא 85-87) כמה שאלות .. מנסיונכם האישי\ ממה שמעתם, האם נכון שהסיכויים שלי קלושים עם הסכם הזה ? שלחתי את טופס ההרשמה לפני ~חודש ועדיין הסטטוס שלי "טרם ניתנה החלטה", מישהו יודע אולי מתי אני אקבל תשובה (בקירוב ..) ? כי אם לא אתקבל אני צריך לשלוח טופס הרשמה לפסיכומטרי לפני שיהיה מאוחר מדי :\ טוב, בעצם שתי שאולות רק P: חשבתי שיצא לי יותר תודה רבה רבה לעונים !

    • 7 תגובות
    • 1.7k צפיות
  11. היי אם מישהו יוכל לעזור לי ולתת לי דרך(אם אפשר גם הסבר) זוהי השאלה: אופנוע ומשאית שהמרחק ביניהם הוא 150 ק''מ יצאו באותו הזמן ונסעו באותו כיוון כך שהאופנוע נסע אחרי המשאית. מהירות האופנוע הייתה גדולה פי 2 ממהירות המשאית. האופנוע השיג את המשאית אחרי 3 שעות. לאחר מכן הם המשיכו בנסיעתם. א.מה היו המהירויות של המשאית ושל האופנוע? ב.כמה שעות אחרי שהאופנוע השיג את המשאית המרחק ביניהם היה 125 ק''מ?

    • 4 תגובות
    • 943 צפיות
  12. שלום, יש איזה מישהו שמטריד אותי בטלפון ונראה לי מפיץ כל מיני שמועות. שולח לי SMSים כל הזמן וכו'. יש לי מספר הסלקום שלו, יש איזו דרך שאוכל לדעת את שמו עפ"י המספר? תודה רבה מראש.

    • 5 תגובות
    • 12.3k צפיות
  13. Started by עמיר שחר,

    שלום, אני מחפש בנרות תמונה של טום קרוז. התמונה צולמה במהלך צילומי הסרט השלישי בסידרת משימה בלתי אפשרית. התמונה צולמה בנהר שחוצה את פראג, אני זוכר שהבחורה (השחקניתMaggie Q אם אני לא טועה) שהיתה איתו בסירה לבשה מעיל אור אדום. חיפשתי את התמונה הזו בגוגל ובIMDB ולא הצלחתי למצאו. אשמח מאוד אם תוכלו לעזור לי. התמונה חשובה מאוד לצורך עבודה במסגרת הלימודים. תודה עמיר

    • 6 תגובות
    • 718 צפיות
  14. Started by dorviper,

    אתמול יצאתי מהבית וממש כמה דקות עוד בתוך המושב עשיתי תאונה אני נסעתי בכביש הראשי של המושב ומישהי (כמובן ) השתלבה לכביש הראשי אחרי פנייה שמאלה בגלל שכשיוצאים מפניה מן הסתם נוסעים במהירות נמוכה יצאתי לעקיפה (הייתי על 50-60) תוך כדי שאני עוקף אותה כשהרכבים היו בערך מקבילים היא התחילה לאותת שמאלה ובלי להאט/לעצור ישר חתכה ונכנסתי בה עם כנף ימין היא כנראה גם לא הסתכלה במראות לפני הפנייה בערך ראיתי את זה קורה אז שברתי שמאלה תוך כדי צפירה ולחיצה על הבלמים אבל עדיין נכנסתי בה ועפתי לכיוון חומה של בית אז שברתי בחזרה ימינה ועצרתי משו כמו 20 סנטימטר מהחומה מזל שגם אני וגם חבר שלי היינו חגורים ושזה לא היה במהירות גבוהה מדי אחרת זה היה נגמר אחרת בכל מקרה כולם בסדר רק המכוניות נפג…

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. Started by moshe_91,

    מה המצב אנשים ?.. עוד כ - 8 חודשים לאחי יש בר מצווה והוא מקבל 7000 ש"ח ולא יודע במה להשקיע . או ב - PS3 עם מסך LCD שהוא מסך מחשב וגם טלוויזיה או מחשב הכי טוב שאפשר לקחת ב - 7000 ש"ח כולל מסך במחיר . יש לי רק שאלה קטנה ... האם מסך שהוא מסך מחשב וגם טלוויזיה תומך ביציאות של הממיר של Yes + היצאה של ה - PS3 + בציאה של נגן DVD ?.. יאללה תגיבו ואם כבר אתם מגיבים תענו לי בקשה על השאלה הקטנה ששאלתי ...

    • 5 תגובות
    • 615 צפיות
  16. Started by Born2Kill,

    שלום, אני לא יודע איך לפתור את סעיף ד' בצורה הנכונה, אז בבקשה אם תוכלו להראות לי (חקירת פונקציה): http://img293.imageshack.us/img293/1593/scanll2.jpg

    • 3 תגובות
    • 584 צפיות
  17. חבר'ה תמליצו לי על שרת חינמי שיהיה אפשרי לאחסן קבצי אתר, שיהיה בלי פס פרסומות בראש הדף או מתחתיו. תודה.

    • 3 תגובות
    • 742 צפיות
  18. Started by Yehudaa,

    שלום לכולם ושבבבבת שלום יש לי התלבטות , אני סטודנט טרי של האוניברסיטה הפתוחה , ואני מתלבט בין תואר ראשון במדעי המחשב לעומת תואר ראשון במדעי במתמטיקה הרקע שלי במתמטיקה : עשיתי שנה שעברה קורס מכינה ל 4 יחידות תיכוניות והשנה עשיתי קורס באו"פ אשנב למתמטיקה שהוא מעין הכנה למתמטיקה האקדמאית על קצה המזלג הרקע שלי במדעי המחשב : עשיתי השנה קורס מבוא למדעי המחשב ושפת ג'אווה אמנם רק מבוא אבל נגענו בנושאים כמו תיכנות מובנה עצמים , סינקטס בסיסי , שיטות חיפוש מיון , יעילות וסיבוכיות , וכמובן כל מיני אלגוריתם . ולמדתי עצמאית קצת C ואני מתלבט לאיזה כיוון ללכת ??? למען האמת יותר בא לי ללמוד מתמטיקה , אבל השאלה מה אני אעשה עם זה אחר כך :s05: אבל קורץ לי קצת ההילה…

    • 22 תגובות
    • 15.3k צפיות
  19. אני עובר לדירה חדשה - חדר חדש. אני ישבתי עם המעצבת של הבית והיא עצבה לי חדר ביחד איתי. הבעיה היא שהחדר יצא מאוד קר... אני לא יודע מה לעשות אני חשבתי על עיצוב שאנטי אבל מצד שני זה כבר יהיה ילדותי.. טוב אני אסביר מה יש ותראו אם אתם יכולים לסייע. רצפת פרקט. שולחן מזכוכית שקופה לבנה, מיטה וחצי, פסנתר חשמלי, ארון פסים שחורים למטה ומלמעלה [מזכוכית שחורה כאילופ ובאמצע מראה. מעל הפסנתר יש מדף זכוכית גם קצת לבן ומעליו lcd. מתחת לשולחן בין המיטה לשולחן יש שני מדפים שחצי מתחת לשולחן וחצי ברווח בין השולחן למיטה. הארון בולט קצת בכוונה אחרי הקיר בצד אחד אז שם שמים גם מדפים לפינה אולי של באר ובשמים או משהו... גם הם שקופים\לבנים שקופים או משהו נראה כבר. יש שני חלונות גדולים [תראו כבר בתמ…

    • 17 תגובות
    • 1.8k צפיות
  20. Started by ofirr,

    חיפשתי אפשרות כזו שתאפשר לי לראות את כל הנושאים שפתחתי עד עכשיו ולא מצאתי. השאלה היא האם בכלל קיימת כזו אפשרות? ואם לא - לבעלי האתר - לא חשבתם על אופציה כזו?

    • 3 תגובות
    • 495 צפיות
  21. כמו שהכותרת אומרת , מה הייתם מעדיפים , פינת מחשב עם שולחן מחשב ומסך סטנדרתי 19',22' ומערכת 5.1 או טלוויזיה lcd 32 עם מערכת 5.1 ולשחק\לגלוש כשאתה יושב על הספה והמקלדת ועכבר האלחוטיים על השולחן של הסלון מה אתם הייתם מעדיפים את הסלון גיימרים או את הפינת מחשב הסטנדרטית ?

    • 11 תגובות
    • 825 צפיות
  22. Started by IG,

    אהלן. אני צריך TV חדשה, לא צריך יותר מ25'', לפי דעתי גם עדיף CRT, עד 2K ש"ח וגם אני מעדיף כזו שאפשר לקנות במחסני חשמל או בטרקלין חשמל... דרישות: איכות תמונה, איכות סאונד (סטריאו וכו'...), אמינות ובעיקרון זהו... לא חייב חיבורים דיגיטאליים. תודה

  23. אני מחפש תוכנה שאני מכניס את השעה שניכנסתי והשעה שיצאתי והתשלום שלי לשעה ושתחשב לי כמה אני אמור לקבל בחודש הזה יש חיה כזאת?

    • 14 תגובות
    • 1.6k צפיות
  24. Started by Born2Kill,

    http://www.thegamehomepage.com/play/max-dirt-bike/ הגעתי לסוף השלב. יש גם את זה: http://www.thegamehomepage.com/play/lynx-bike/

    • 1 תגובה
    • 710 צפיות
  25. Started by Shasoosh,

    בדיון הזה מישהו ביקש את המשחק הזה והרימו גבה.. זה לא אמיתי, זה sp well.... guess again! play!

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים