כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
גם הכוכב נולד הבולגרי לא נשאר פראייר: http://www.youtube.com/user/gl0balidol
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הבן אדם הזה מוכשר בטירוף!! פאק!! הוא חתיכת חקיין: זה נשמע כל כך דומה!
-
- 6 תגובות
- 922 צפיות
-
-
-
-
שלום לכולם לא הייתי בטוח איפה לרשום את זה אז רשמתי את זה פה. יש לי כרטיס טלוויזיה [במפרט] ואחרי שעברנו להוט נתקעתי עם העובדה שאין לוח שידורים שמתאים להוט במדיה סנטר... למישהו יש מושג אם הם מתכוונים לעשות לוח שידורים למדיה סנטר? והאם הממיר [החדש חדש של VOD]יש לו חיבור לIR BLASTER כמו לממיר של יס? תודה
-
- 0 תגובות
- 545 צפיות
-
-
נתונה הבעיה הבאה: את הזרם מצאתי. ברגע T=0 כל המתח נמצא על הנגד ולכן זרם = כאמ/התנגדות שקולה = 0.004A או 4mA אבל את הזמן הזה אני לא מצליח למצוא (למי ששכח קבוע הזמן ζ = R*C). נראה לי שיש פה שימוש בלגוריתים ואני לא יודע אותם. אודה מאוד למי שיפתור לי את זה. תודה רבה מראש. עריכה: יש לציין שהגראף הוא לא הכי מדוייק. עריכה 2: פתרתי בצורה לא מדעית. ברגע t=rc I = 0.37Imax או I(rc) = Io * e^-rc/rc בשניה המקרים הזרם פחות או יותר שווה ל 0.00147 ולפי הגראף (הוא מחולק לריבועים במקור) ניתן לראות שזה פחות או יותר בזמן 5s שזה התשובה הנכונה. אם למישהוא יש פתרון מדעי אשמח לדעת
-
- 1 תגובה
- 804 צפיות
-
-
אני רוצה לרכוש מהם מסך מסך מחשב ו906BWוSamsungו אשמח לשמוע תגובות לגביהם...
-
- 3 תגובות
- 887 צפיות
-
-
מאחר וראיתי שאתרי מכירות התחילו לתבוע לקוחות ממורמרים (זה כנראה זול יותר מלשפר את השירות) , אני אספר את הסיפור המפוקפק שהיה לי עם GET-IT באופן עובדתי ואתם תחליטו מה טוב לכם. * התמודדתי על מחשב נייד של דל - עשיתי refresh ונפתח לי מכרז חדש. * כל ההצעות שלי סומנו למיטב זיכרוני בצבע אדום (מתחת למינימום). * הזמנתי את המחשב מאתר אחר. * כעבור שעה התקשרו אלי משירות לקוחות והציעו לי להוסיף כסף ולזכות - סירבתי. * להפתעתי ראיתי במקרה בדוא"ל הודעה על "זכייה" במכרז השני. * שהתקשרתי לבטל - הם גבו ממני 100 ש"ח דמי ביטול, טענו בתוקף שההצעה שלי סומנה כזוכה (סומנה בירוק, אני ד"א לא עיוור צבעים). הם טענו ששירות לקוחות גם התקשר אלי לגבי המכרז הראשון ולא השני (הם לא יכלו לדעת שכבד זכיתי לטענת…
-
- 5 תגובות
- 715 צפיות
-
-
-
טוב אז ככה בעבר מאוד אהבתי את WWE ולפני זה את WWF (החליפו את השם ) היו דמויות מצוינות עלילה נחמדה וקרבות מגניבים אם השנים וההצלחה WWE הפכה למשעממת יותר ואולטרה מסחרית בכל מקרה הפסקתי לצפות מזמן כולל הפסקה לצפות בPFV ורק בדקתי עדכונים ברשת לקוות שמשהו ישתנה בעתיד וסינה זכה ברויל רמבל מה שלא מפתיע בכלל ולא סימן טוב שמשהו הולך להשתנות בקרוב אבל במקום WWE התחלתי לצפות בתכנית של TNA עכשיו אני חייב להגיד שהפרק האחרון של TNA היה מצוין היה בו את הדמות שמחכה את "מצאו מן " (בלק מציזמו ) "ילד כריש" קיבל אישיות של STONE COLD מה שהיה מבדר מאוד קווין נאס אולי לא משתתף הרבה בקרבות אבל הוא מצוין אם המיקרופון אפילו המחלקה של הנשים לא רעה בכלל בכללי TNA לא גדולה כמו שWWE היי…
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
צריך את המילים של השיר הזה
-
- 6 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
שלום, אני פותח עסק חדש ואני רוצה לשים בו 4 מצלמות שיקליטו 24\7 אם יש אפשרות גם שהמצלמות יחוברו לגישה מהאינטרנט מישהו מבין בנושא טוב? יש איזה חברות מומלצות שכדאי לפנות אליהן? מי שמבין יכול לפרט לי קצת על סוגי מצלמות / כרטיסי לכידה ומה ההבדל בינהם כי ראיתי מחירים שמתנדנדים בין 100 שקל לאלפי שקלים למצלמה אחת ובקשר לכרטיס לכידה בכלל ההפרשים ענקיים תודה על העזרה
-
- 2 תגובות
- 580 צפיות
-
-
ברזולוצייה של 1600X1200 לפחות. מישהו יכול לתת כמה אתרים או להעלות לכאן כמה ממש איכותיים? תודה .
-
- 3 תגובות
- 645 צפיות
-
-
תמיד אני שומע על כל מיני מוצרי חשמל חדשים עם פונקציות מוזרות וחדשות - סתם נגיד מקרר שמכין קפה וכל מיני חרטות כאלו - מוצרי הייטק חדשים מישהו יודע איפה אולי אפשר לקנות דברים כאלו בישראל? אני מדבר על כל מוצרי החשמל - מקררים, מכונות כביסה, הכול... תודה מראש
-
- 11 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום אני מחפש סיפורי גבורה על לוחמי שיריון. אני מחפש משהו בסגנון הר הקללה. אם מישהו מכיר את הסיפור הזה. תודה יום טוב.
-
- 0 תגובות
- 740 צפיות
-
-
אני לא יודע כמה ממכם מכירים את http://www.deviantart.com אבל זה בהחלט אתר מומלץ אומנות דיגיטלית ורקעים מדהימים מכל מיני אומנים בעולם שלי מצורף [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 763 צפיות
-
-
-
בעקבות החורף הזה הצטננתי ואני מחפש תרופות טבעיות שיעזרו לי להעביר את הצינון הזה- בלעכ. משהו בסגנון של לאכול פירות הדר,בעיקר תפוזים שיש בזה הרבה ויטמין C (עוזר להצטננות לא?). תודה לעוזרים
-
- 12 תגובות
- 838 צפיות
-
-
מחר יש לי בוחן ואני הולך להיכשל אם אני לא אבין מה צריך לעשות. השאלה הולכת ככה: התאוצה האדיאלית המותרת לטייס במטוס F-16 היא 9g מהו רדיוס הסיבוב האופקי המינימאלי המותר למטוס F-16 הטס במהירות קבועה של 200m/sec W יהיה אומגה ו A יהיה אלפה כי אני לא יודע איך כותבים אותם במחשב :-\ מה שהבנתי זה ש v=200m/sec זה אומר ש Wr=200 התאוצה שלי היא 0 (כי המהירות קבועה). מהנתון של ה A=9g אפשר להוציא את זה ש V^2/R=9g אבל אני לא יודע איך זה עוזר לי. תודה רבה לכל מי שיעזור
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
איזה כיף לגדל אחד כזה ייוו ;D (בנוסף נראה מי יצליח לזהות את שם השיר שבתמונה )
-
- 22 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
תגידו גם לכם יש הפסקות חשמל מעצבנות היום של שנייה אחת כל פעם ? מזל שיש לי אל פסק ככה שהמחשב לא נדפק אבל זה מעצבן לגמרי אם אין להם מספיק הספק להיום אז שיעשו הפסקות חשמל ארוכות יותר ולא שנייה אחת אבל הרבה פעמים כי זה דופק מוצרי חשמל ומעצבן ברמות :pissed:
-
- 24 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אני לא מדבר על דת. בעצם אולי גם. מענין אותי לדעת מה אתם חושבים על WHATEVER / במה אתם מאמינים.. אני לא מדבר על האם ביתר תזכה באליפות,איך יהיה המעבד הבא וכו'... אני מדבר יותר בכיוון של מה אתם חושבים על היקום/מצב העולם/על העבר/על העתיד. לא רוצה יותר מידי לכוון, פחות או יותר מה שבא לכם רק שיהיה עיניני ודברים גדולים. רק להדגיש, אני לא רוצה לפתח תדיון הזה לויכוח בין כל אחד ואמונתו לWHATEVER / או דבר זה או אחר שאתם חושבים עליו.
-
- 19 תגובות
- 2k צפיות
-
-
אבל התמונות האלו עשו לי את היום http://carscoop.blogspot.com/2008/01/err-sorry-i-squashed-your-hyundai.html
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום כבעל מסך דק אני אשמח לדעת איפה לרכוש את הדבר הזה.הלכתי לקופה חולים כללית וראיתי על המסכים שלהם מאחורה מודבק מעין כבל מנעול בשני חורים והמתקן של החורים היה מודבק למסך בנייר דבק דו צדדי.כמו מנעול לאופניים דק שהיה מושחל במיתקן עם שני חורים שהיה צמוד מאד חזק למסך.... אין לי מושג איך להגדיר אותו.
-
- 4 תגובות
- 764 צפיות
-
-
שאני מרים משקולות מה הבדל בין להרים משקולת ב90 מעלות לבין 180 מעלות? זה עובד על שריר אחר?
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-


