עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. אני לא בטוח שזהו הפורום הנכון לשאול בו את השאלה הזו, אז מקסימום תעבירו את זה לפורום אחר. כמה פעמים בחודש יוצא לכם לפתוח את המארז? מאיזה גיל אתם התחלתם לעשות את זה?

  2. סתם מסקרן אותי לדעת על מה שניהם דיברו לפני שאחד הרס לשני את הפרצוף http://nothingtoxic.com/media/1203047871/Russian_Dude_Gets_a_Quick_Beatdown_from_a_Chechen מישהו יכול לתרגם?

    • 4 תגובות
    • 720 צפיות
  3. Started by the king2006,

    שמעתי שיש בעיות משפטיות עם אתרי מכרזים כאלה זה נכון??? http://free1.co.il/ https://www.buyandbye.co.il/?Affiliate=PANETAVIV http://www.kingsale.co.il/ כל האתרים האלה הם אותו אתר כאילו אותו סוג של מכרזים

    • 4 תגובות
    • 715 צפיות
  4. Started by TaZeR,

    שלום לכולם, יש תרגיל שאני מנסה לפתור כבר כמה שעות ולא מצליח (בני גורן הנדסה חלק ב', עמוד 301 תרגיל 18). בגלל שיש לי עכשיו בעיות עם הסורק, אני לא אוכל להעלות לכאן תמונה של התרגיל. למישהו יש את הספר ויכול לעזור לי?! תודה מראש, בן

    • 1 תגובה
    • 694 צפיות
  5. אז ככה...אני לא אפרט את שם החנות... הסיפור... קניתי מארז למחשב מדגם FUSION...במחיר של כ1000 שקל... המוצר הגיע פגום...המארז עצמו לא הספק... החנות אמרה לי שעל המארז אין אחריות...ורק על הספק יש לשנה (נראה לי)... אני החזרתי להם את המוצר לאחר כחודשיים מיום הקנייה...כי זה בעיה בשבילי להגיע לשם...במיוחד שאני חייל... אז הוא אמר שהוא ינסה לממש את האחריות דרך היבואן.... לאחר כשבוע הוא אמר לי שהיבואן לא הסכים להחליף את המוצר.... אתמול לקחתי את המוצר מהחנות..(כחודש לאחר ששמתי אותו בתיקון)... השאלה האם זה חוקי..?... בתקנון של החנות אין שום הזכרה למוצר פגום... ולדעתי פרק זמן של חודשיים זה פרק זמן סביר בהחלט....להחזיר מוצר פגום... יש לציין ששלחתי להם מיילים רבים והם טוענים שלא קיבלו אות…

  6. Started by iib,

    http://www.5min.com/Video/How-to-Negotiate---Tips-for-Yahoo-5794173

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. לא שאני משתמט אני רוצה לדעת (אם עשיתם יותר חשוב לי לדעת מאשר מה עשיתם) תודה

    • 42 תגובות
    • 4.6k צפיות
  8. Started by ChrisBrown,

    פרסומת מצחיקה וגאונית של יס! http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=2281781

    • 8 תגובות
    • 736 צפיות
  9. Started by EzX1,

    ראיתי בתחרות של שוגי שהזוכה יקבל כוכב עם שמו ועם תעודות איך אפשרי לעשות את הפרוצודה באופן פרטי תודה לעונים

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. הזמנתי הזמנה 1 ובגלל טעות שלהם , הם ראו 2 הזמנות. אמרו לי שלא יקחו כסף על ההזמנה השניה ואף פיצו אותי. לאחר 3 שבועות אני רואה חיוב בויזה שלי על 2 הזמנות! האם מותר להם לחייב אותי על משהו שלא קיבלתי.? הרי קיבלתי רק מוצר 1 ולא 2. איך הם יכולים לקחת כסף על 2 מוצרים? עיצות בבקשה ! מה עלי לעשות? תודה לעונים.

    • 20 תגובות
    • 1.8k צפיות
  11. Started by Born2Kill,

    שלום, זה לא חדש לי שאני לא טוב בספרות, ותמיד אני לא מצליח לקבל ציון טוב במקצוע הזה כי אני לא מבין מהם הטעויות שלי ואיך לנסח טוב וכו'.... לאלה שטובים בספרות יכולים להגיד לי איך אני יכול להתגבר על זה, כי פשוט לא מצליח לי. כבר פחות מחודשיים אני מסיים י"ב ואני רוצה לסיים כמו שצריך. http://img184.imageshack.us/img184/8169/scan0003gy1.jpg http://img184.imageshack.us/img184/3020/scan0002se4.jpg

    • 0 תגובות
    • 580 צפיות
  12. Started by Arik.G,

    שיר ישן עם קולות חייזריים (לא ממש שיר אלה מנגינה רק) היה לי אותו לפני המון זמן בקלטת ומאז לא יודע איך קוראים לו וגם של מי. תזרקו שמות אני כבר יבדוק, תודה למי שיכול לעזור.

    • 1 תגובה
    • 613 צפיות
  13. היי חברה, אם מישהו יודע איפה ניתן להשיג חומר או יש לו חומר אני אשמח לעזרה. תודה

  14. Started by Lost Spirit,

    יש דבר כזה? :-X ליתר דיוק, ברצוני לרכוש גיטרה קלאסית. [כמו שניתן להבין, אינני אשקלוני, אך אני מהסביבה ולאשדוד קצת קשה להגיע (אם אני לא טועה יש שם את כלי זמר)]

    • 10 תגובות
    • 1.7k צפיות
  15. Started by Born2Kill,

    http://youtube.com/watch?v=J4w8Ae8Y_3M ;D קוראים לזה BurnOut.

    • 0 תגובות
    • 537 צפיות
  16. בא נראה אם באמת הרוב הם סלקום או כמו שאני חושב... אורנג'.. לדעתי סקר מעניין!

    • 64 תגובות
    • 5.7k צפיות
  17. Started by G.P.S,

    קבלו את הפרסומות של התחתונים מבית היצרן DG בה חשבו על כל פרט לעומק, ואין מה לומר על הפס קול פשוט מדהים אין לי מילים. תסתכלו ותוכחו בעצמכם לגאונות שבפרסומת לתחתונים!!!! :yelclap: http://www.youtube.com/watch?v=cOA5VrktkdE

    • 6 תגובות
    • 750 צפיות
  18. העיקר שתיהיה חנות טובה עם שם טוב ואמינות, אחריות של היבואן ולא ייבוא אפור, וכמובן שתשמור על מחירים סבירים של השוק ולא תפגיז (כמו שקם אלקטריק וטרקלין חשמל). תודה רבה. ואגב, האם מישהו ניסה לברר מחירים ישירות מ-ח.י (היבואן של אל.ג'י) ?, האם שווה לקנות דרכם?

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. אני רוצה להזמין לעצמי אוזניות מחול: Outer Carton Gross weight 17.615 lb GTIN 2 06 09585 12087 1 Height 10.6 inch Length 20.9 inch Nett weight 10.582 lb Number of consumer packagings 12 Tare weight 7.033 lb Width 15.4 inch לפחות נראה לי שאלו המידות: http://www.consumer.philips.com/consumer/en/us/consumer/cc/_productid_SHB6100_27_US_CONSUMER/Bluetooth-Stereo-Headset+SHB6100-27 יש ב SPESIFICATIONS פרוט מלא אם לוחצים על MORE. 18 LBS ולשלוח דרך שרות הדואר של ארהב: http://www.usps.com/ אבל אני לא מצליח לחשב שם ,מישוה מוכן לעזור לי ולהגיד כמה זה יעלה וכמה עולה לשלוח פאונד אחד ? תודה מראש

    • 11 תגובות
    • 2.4k צפיות
  20. Started by ConRoe X Fire,

    • 18 תגובות
    • 7.1k צפיות
  21. היי, תיראו היום הייתי בכמה פורומים ושמתי לב שמלא ילדים לוקחים כתבות מהאתר (למשל מהדף הראשי) ושמים אותם בפורום שלהם (ללא קרדיט). לדעתי אם נסגור את האתר להזמנות אז יהיה לנו שקט מילדים קטנים שעושים ספאם ושאלות דפוקות,לא יעתיקו מאיתנו כתבות וכו'... אבל מצד שני זה פורום לכולם ומי שלמשל יהיה צריך מפרט אז הוא לא יוכל לבקש. פתחתי סקר לראות מה אתם חושבים. אם תסבירו גם למה בחרתם זה יהיה מצויין. מקווה שזה הפורום המתאים. דניאל

    • 6 תגובות
    • 703 צפיות
  22. Started by pringles,

    אך אך איזה הרגשה טובה לחזור לפה!! וואלה תאמינו לי התגעגעתי לפורום לא ידעתי לאן ללכת חחח אבל עכשיו אני שוב פה !!!! שאלה עם קיבלתי באן זה אומר שמתאפס לי החשבון אזהרות עד הבאן הבא?

    • 2 תגובות
    • 720 צפיות
  23. אז ככה.. הרעיון די פשוט, בודק את גבולות המחשב שלכם. נסו ליצור קובץ TXT כמה שיותר גדול, ע"י העתקה והדבקה של המון תווים. כותבים הרבה פעמים מספר מסויים (או לוקחים טקסט ארוך) ופועלים כך: סמן הכל (CTRL A) העתק (CTRL C) END (שזה מקש שמביא לסוף הטקסט והדבק (CTRL V) באיזשהו שלב הראם יתמלא מאוד, ולא תוכלו להמשיך להדביק. אני יצרתי קובץ של 220 מגה בערך, מלא בקבוצות מסודרות של 32 מיליון הספרות הראשונות של פאי (אחרי שימוש בSUPER PI) לוקח למחשב שלי כדקה לפתוח אותו. כשטוענים את הקובץ בכתבן, הוא לוקח בין 750-450 מגה ראם. אם מנסים להעתיק את הטקסט לוורד- וורד נתקע לחלוטין. נסו בעצמכם ופרסמו תוצאות [= *מצורפת תמונה **מקווה שזה לא נחשב ספאם ושזה המקום הנכון... [attachment deleted by admin]

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by stone cold,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3507211,00.html

    • 1 תגובה
    • 556 צפיות

דיונים חדשים בפורומים