כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
חח שמעו יש לי חור שטחי באחד הטוחנות(ככה נראה לי שקוראים להם) ואני צריך סתימה ואני מפחד מהזריקת הרדמה.. אז זה כואב ממש או סתם כמו צביטה כזו? אתם יכולים להשוות את הכאב שלה למשהו אחר נגיד זה כואב כמו שאני יקח ציפרון ויתקע אותה בלסת..
-
- 18 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אילו דברים אני צריך לברר עם המוכר? מה הכרחי לבירורים? אני בא עם מפרט ביד, ורק אומר לו מה להזמין לי. לבקש הנחה אולי? בכל זאת.. זה מחשב מעל 7000 שקל. צריך עצות... עוד חצי שעה אני הולך! תודה
-
- 3 תגובות
- 548 צפיות
-
-
לכל בני הנוער שפה הסובלים מאקנה... מישהו ניסה טיפול לייזר? הבנתי שזה יעיל ב75%! אין לי הרבה פצעים אבל אני רוצה כבר לסיים עם זה... יש למישהו מושג כמה זה עולה?
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שכל אחד ירשום גיל ותוצאה. תעשו מאותו אתר כי אתרים אחרים זה ציון קצת שונה או שזה לפי קבוע אחר. נגיד פה זה עם "סטיה" של 15 לפי מה שהם אומרים ויש מבחנים אחרים שהסטיה היא 16 או 24 זה תלוי של מי המבחן ואיזו מדינה. תוסיפו גם תמונה של הציון שלא יהיו פה מלא חרטטנים[br]פורסם בתאריך: 25.02.2008 בשעה 11:47:08 טוב אני ראשון....גיל: 18 תוצאה: 135 תמונה: http://www.siz.co.il/up/zyunwhymyinn.jpg
-
- 13 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום, בקרוב לידידה טובה שלי יש יום הולדת ואני רוצה לצטט בברכה משפט שהיא אמרה לי פעם רק בתרגום לרוסית, המשפט הוא: "אמרת לי פעם, שכשאנשים שותקים העיניים שלהם מדברות" ... ז"א אני מצטט ואומר שהיא אמרה לי פעם ... הבעייה שידידי מחבר העמים לא שולטים עד כדיי כך בשפה הכתובה כדיי שזה ישמע נכון תחבירית וכמובן שחשוב לי שזה יקבל את המשמעות אליה אני מתכוון בעברית ובאותה רמה, שישמע ספרותי. תודה רבה רבה למי שיוכל לעזור, זה חשוב לי. ולמרות שלדעתי מיותר לציין, אני מבקש לא לרשום חירטוטים עם משמעות גסה מהסיבה הפשוטה שזה מיותר, מתרגמים לי הכל
-
- 17 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
בסוף הסרט מהיר ועצבני אחד יש איזה שהוא שיר אבל אני לא יודע מה השם שלו אולי מישהו יודע ???? אני מחפש אותו בנרות!!!!
-
- 3 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
השתמשתי בסירטונים שצילמתי באמצעות FRAPS ובתוכנה Camtasia Studio 5 לעריכת הסירטונים. האיכות יוצאת גרועה ואני לא מבין למה :-\ אני מבצע המרה ל WMV כדי לכווץ את הגודל העצום של הסירטון. בכל מקרה,זה מה שיצא: זה הקודם שלי למשחק הידוע לשמצה SOF3 גם פה יצאה איכות גרועה :-[
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום. חשוב מאוד רק מקרים שלכם ולא"דוד שלי קנה מחשב" וכו'. אשמח אם תוכלו לציין: שנת קניית המחשב: בעיה(במידה והיתה): כייצד טיפלו בכם: ואיך היה השירות: מחשבים של המשפחה שלי שנקנו באייבורי: שנת קניית המחשב: 2004 בעיה: לא הייתה מבעיה מלבד רעש לאחר שנתיים. כייצד טיפלו בכם: החליפו את המאווררים. איך היה השירות: השירות היה טוב-סביר כי הם טיפלו בבעיה יחסית לאט, שעה-שעה וחצי. שנת הקנייה: 2005 בעיה:לא הייתה כייצד טיפלו בכם: לא היה צורך איך היה השירות: מעולה (אין סיבה שלא) שנת הקנייה: 2005 בעיה: לאחר שנתיים וחצי הארד דיסק התקלקל. כייצד טיפלו בכם: באתי ויחסית מהר החליפו ונתנו לי ארד דיסק 160 במקום 120 כי לא היה להם (ההייתי מרוצה) איך היה השירות: השירות היה טוב ולא מעולה כי הם לא סיד…
-
- 0 תגובות
- 775 צפיות
-
-
אני לא ממש מבין בכל העניין של טיפוח ועיצוב שיער, יש לי כרגע וואקס של לוריאל פריס אבל הוא לא ממש חזק והקוצים לא קוצים. אני צריך וואקס שכמה שפחות הורס תשיער ומעמיד את השיער (סליחה על הביטוי מראש) כמו ז*ן בזיקפה מלאה. תודה לעוזרים.
-
- 21 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
-
- 0 תגובות
- 592 צפיות
-
-
אני יודע שאני מעלה לכאן נושא שבהחלט ימשוך הרבה תשומת לב כי הוא בסופו של דבר נוגע ללא מעט רבים מאיתנו... אז ככה.. מה קורה אם אתה רוצה לעמוד בזכות עצמך, אבל אתה רוצה להמשיך את הלימודים ? אז אתה מחפש דירה ומוצא ב-2000 ש"ח לחודש, ואתה לומד אז אתה צריך להוציא לפחות 1000 ש"ח לחודש. ואתה צריך לשלם חשבונות חשמל מים ארנונה ועד בית... עוד 400 -500 ש"ח בחודש. ולא דיברנו על בגדים ועל אוכל. איך לכל הרוחות סטודנט במשרת סטודנט של 35 ש"ח לשעה יכול לעמוד בכאלו הוצאות ? זה ממש מדכא... כי 35 כפול 20 שעות שבועיות (הדרושות במשרת סטודנט) יוצא 2800 ש"ח לחודש :s05: ז"א אתה לא חוסך שקל אחד, וזה עוד כלום לעומת שאולי לא תוכל לעמוד בכלל בכל ההוצאות.... אם יש מישהו שעמד בפני דילמה כזו ומצ…
-
- 39 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
אני נמצא לפני טסט ואני די מתרגש לקראתו... המליצו לי על הטיפות שהם מרגיעות, ומפחיתות לחץ, אל אין לי מושג מאיפה אני קונה את זה. אשמח לעזרה. תודה!
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, מישהו פה בפורום רואה אמריקן איידול? לכול מי שלא יודע מה זה: זה כוכב נולד של אמריקה על הבסיס של אמריקה כול המדינות בעולם עשו את הכוכב נולד שלהם. יש את זה בערוץ 3 בימי שישי ושבת.
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, עשיתי סרטון מודינג, שאורך 15 ומשהו דקות. הסרטון הזה בגודל כ 75 מגה, בפורמט WMV. כבר 3 פעמים ניסיתי להעלות את הסרטון ליו טיוב. כל פעם זה אומר שזה העלה את הסרטון. והוא נמצא ב MY VIDEOS אבל כשאני בודק זה לא שם. אולי הגודל, הפורמט לא נכון? אולי האורך? כשערכתי עשיתי את אותו ווידאו בפורמט MPG אבל הוא יצא בגודל 156 מגה, והאיכות קצת יותר טובה. אבל אני לא יודע האם אפשר להעלות קבצים כאלה גדולים. נתקלתם כבר בבעיה? מה אפשר לעשות? תודה מראש דני
-
- 3 תגובות
- 761 צפיות
-
-
לאדם שמן שרוצה לעשות דיאטה עדיף לא להרים משקולות/כפיפות בטן/חזה או לא? כי הרי אם מישהו שמן עושה דיאטה ולמשל מרים משקולות עושה כפיפות וכו' ואוכל ארוחה אחת ביום אז הגוף מפרק לו בהתחלה רק את השרירים אז מה זה שווה?
-
- 17 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
היי, אני חושב לקנות דירה בקרית עקרון ומכיוון שאני לא מהאישור אני לא יודע מה החסרונות בקניה של דירה שם. אודה לכל מי שיש בידו מידע למה לא כדאילקנות שם דירה. תרשמו כל מה שבא לכם- תושבים, קרינה, מפגעים, מקומות בילוי.. הכל. תודה
-
- 11 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
ראיתי בדיוק CSI Miami והוצג שם הנשק הזה, אז חקרתי טיפה ועדיין נשארתי עם השאלה: איך לעזאזל זה "עובד"? שמים את הרובה/אקדח בקידמה של הCS, עכשיו ה"תיאוריה" שלי היא שההדק של הCS עצמו פשוט "מושך" את ההדק של האקדח/רובה שיורה עצמאית. העניין אופטי יחסית פשוט, אני חושב וידיאו של הנשק: http://www.youtube.com/watch?v=JQeu9J43jXU *המוזיקה הכי מצחיקה אי פעם, פרסומת זוועתית, רק בגלל הפרסומת... אחד המצחיקים*
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://youtube.com/watch?v=2FpD345SjCo ציטוט של גולש:"כל פעם שאני רואה תסרט טבע הזה,אני נזכר שאנחנו גובלים באפריקה. כמה עולה להיכנס לשמורה?" רק בגלל הפסד בוכים, איפה אנחנו חיים?
-
- 13 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני אחראי מחשוב בחברה מאיזור ר"ג ומחפש טכנאי קבוע לתיקונים ושדרוגים בלפטופים שלנו. בתור התחלה יש לי משהו פשוט: יש לי לפטופ י.ב.מ (Think pad - R52) ויצאו לי 2 מקשים מהמקלדת. אני מחפש מישהו (מאיזור המרכז בלבד) שיודע להרכיב את המקשים האלו בחזרה. ziv770@gmail.com
-
- 3 תגובות
- 666 צפיות
-
-
-
אני מצטער, אני יודע שזה לא המקום אבל חיפשתי בכל מקום ולא הבנתי איך שולחים הודעה פרטית?
-
- 3 תגובות
- 650 צפיות
-
-
זה פורום עזרה או מה? אני בא פה מבקש עזרה בפעם הראשונה אני מבקש עזרה בקניית וינדוס חוקי ומביאים לי אזהרה על תוכן לא חוקי.. :pissed: בפעה השנייה שאלו אותי איזה סוג של סרט ראיתי אז אמרתי כמה הוא שקל והבאתי לינק מאיפה שהורדתי אותו כדי שאנשים יראו את הפרטים של הפרק וממתי פרק של סדרה בטליויזיה אינו חוקי להורדה??? בחיים לא שמעתי שסדרות להורדה הם לא חוקיות נדמה לי צריך להעיף את הניחיליתי הזה שמביא אזהרות על ימין ועל שמאל חושב שהוא אלוהים
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
אהלן אני מחפש את התמונה שצירפתי ברזולוציה גבוהה לצורך הדפסה בגדול מאוד. הרזולוציה המקסימלית שמצאתי היא כ 1000x400 וזה לא הכי מספיק לצרכים שלי. אם תוכלו לעזור לי במציאת התמונה בגודל גדול יותר אני אודה לכם מאוד. תודה מראש! [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 548 צפיות
-
-
שלום לכולם העניין הוא כזה . ועד הבית שיש ברשותו את מפתחות הבית לגג (שאכן נימצה ברחושתי) פתח את אותה הדלת אל פי בקשת השכנים מלמטה למטרת התקנת אנטנות לויין אשר הותקנו על הגג שלי ולא על הגג המשותף שמחסה את המדרגות. מכאן השאלות 1.עם חייב להיות מפתח לגג לועד בית? כשהוא לא בעל המקום 2.עם השכנים היו רשאים להתקין את האנטנות על גגי?
-
- 8 תגובות
- 865 צפיות
-


