כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
ערב טוב. אז ככה,אני צריך לעשות עבודת הגשה בביולוגיה על ''זיהום מי ים וחופים'', ואני לקראת סיום,אבל משום מה נתקעתי!, כבר חצי יום שאני מחפש בגוגל דרכים לפתירת בעיית הזיהום בחופים ובימים,ולא מצאתי דבר. אשמח אם חלקכם תוכלו לעזור לי למצוא את מבוקשי .
-
- 1 תגובה
- 576 צפיות
-
-
-
מה זה בכדורסל "פסק זמן טלויזיה" פעם ראשונה היום אני שומע את זה.מה זה?
-
- 2 תגובות
- 6k צפיות
-
-
יש טעם להשקיע 1000 ש"ח בגיטרה למתחיל? אפשר דגמים ספציפיים? חנות? תודה רבה!
-
- 25 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
בעקבות ריב עם אמא, על זה שאני שוכח לכבות את הדוד ואת המפזר חום הקטנטן (בעצם שחרור דיפרסיות ולחצים מהחיים האישיים שלה בצורה נוחה שאינה צורכת הדחקות - עלי), רציתי לדעת כמה כסף עולה להחזיק כל אחד מהמכשירים לשעה, מכיוון שבוחדשיים האחרונים שכחתי את הדוד דולק לבסיבות ה7-9 שעות וכנ"ל המפזר חום. צריך לדעת בדיוק כמה עולה להחזיק אותם לשעה כדי להחזיר לה את הכסף. המפזר חום, הוא מכשיר קטנטן בגודל של כדור-רגל (קטן, גודל 4), אבל בצורת אליפסה שמשמש בעצם כמפזר חום עם מאוורר - שנקנה השנה (2008), שום טכנולוגיות מיושנות. הדוד מים, הוא דוד רגיל של בית פרטי שנבנה בשנת 2002-2003. תודה. 3>
-
- 4 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
-
-
מכירים? צריך להעביר 3 לצד השני ואת השלוש השניים לצד הראשון. יש כזה באינטרנט. יש לינק? אני מחפש את החידה הזאת.. תודה לעונים.
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
http://www.click-a.com/product_info.php?products_id=129&osCsid=4c050c648a726abeda43ef9f6aa62950 חבילת באנדל לטכנאי
-
- 2 תגובות
- 708 צפיות
-
-
מכל ה-20GB שיש לי במחשב, רק שיר אחד לא נוטה לכיוון המטאל :-\. חשבתי לרענן את האוסף ולהוסיף עוד כמה סגנונות. אני מחפש שירים בכיוון של Rob Zombie- dragula נותן אנדרנלין מסויים... למישהו יש המלצות? לשיר אתם יכולים להקשיב דרך "radio blog" (חיפוש בגוגל).
-
- 30 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
מעניין אותי לדעת כמה לא עוברים תקצד בערך ואותו דבר בקשר לקורס שכבר בתוך הצבא..
-
- 0 תגובות
- 591 צפיות
-
-
היה לי קצת משעמם היום :] אז זה מה שיצא מחר אני יקנה עוד גפרורים למה ניגמרו לי וישדרג את זה יותר חח http://www.youtube.com/watch?v=pxCddovTxI4
-
- 0 תגובות
- 803 צפיות
-
-
צפיתי בPFV הזה היום של TNA ואני חייב להגיד TNA ישתפרו מאוד וכרגע הם הטובים ביותר בהאבקות בידורית לדעתי וזה מה שהיה -המון בידור ובלי יותר מידי מסחור כמו בWWE לדוגמה של השנים האחרונות ממש שואו טוב ואם אתם אוהבים לצפות בדברים די דבילים כאלו אני ממליץ בחום מזמן לא היה לי כל כך כיף לצפות בPFV
-
- 0 תגובות
- 549 צפיות
-
-
קודם תראו את זה: (זה קליפ של השיר By the Way של Red Hot Chili Peppers) http://www.youtube.com/watch?v=dNlzfHkQ8JM&feature=related ואחר כך תראו את זה: ולדעתי זה פשוט יגרום לכם לחשוב 2 דברים: 1. חחחחחחחח ענק 2. למה יש אנשים כל כך משועממים בעולם... נ.ב: אתם לא חייבים לראות את כל הראשון כי מספיק שתראו את הדקה הראשונה ואז את הקדה הראשונה בשני ותבינו על מה אני מדבר...
-
- 8 תגובות
- 828 צפיות
-
-
אני מחפש טלפון של איזה שהוא טכנאי מחשבים אמין באיזור ירושלים שאני אוכל לדבר איתו בטלפון, שנרכיב מפרט ביחד, שהוא יהיה אחראי על השוואת מחירים ואחראויות ובעיקרון יסדר לי מחשב איכותי ואמין. נמאס לי לחזור למיליון פורומים שכל אחד ממליץ שם על משהו אחר, אני מעדיף אדם אחד אמין שאני יכול לדבר איתו ולסמוך עליו. אני מירושלים, אז טבעית אני מעדיף מישהו ירושלמי, יש לכם המלצות? תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 762 צפיות
-
-
חצי מההודעות באתר הזה ננעלות כי משעמם למנהל פורום. תפסיקו להיות חנונים ולשוטט כאן 24 שעות ולנעול כל מה שלא מתאים לכם, יש פה אחד למטה שדיבר על לימודים ועבודות ונעלו לו את זה כי המנהל חשב שזה חסר תכלית.. באף פורום בעולם לא ראיתי שעמום של מנהלים כמו שיש כאן.. מספיק עם הסתימת פיות, פה זה לא איראן... אלא אם כן מישהו ביקש הורדה לWINDOWS אין שום סיבה לנעול שום דבר, תעירו תזהירו אבל מספיק עם הנעילות שעמום שלכם... לכו חפשו עבודה או משהו שיהיה לכם מה לעשות לפחות
-
- 5 תגובות
- 847 צפיות
-
-
-
יש לי את המפרט הבא: מארז: NZXT Lexa Blckline ספק כח:קרוסאייר 520hx לוח:ds3l של גיגה-בייט זיכרונות: OCZ VALUE PACK GOLD 2GB 800Mhz מעבד: q6600 @ 3.2Ghz קירור למעבד: Tt V1 כרטיס מסך: 8800 gtx כל זה על מסך 17 חיחי...... חשבתי להחליף את המאוררים של המארז לשים קירור לכרטיס מסך ולעשות oc ואולי לזרוק עוד 2gb זיכרונות(אני משתמש בויסטה)(תקציב לא קבוע) כניראה שצריך מסך...(תקציב 2000) רמקולים כניראה 5.1 של לוג'יטק לקנות איזה סט מקלדת ועכבר(יש לי g5) מה אתם הייתם ממליצים? אני רוצה חווית סרטים ומשחקים יותר טובה ויותר FPS!!!
-
- 6 תגובות
- 885 צפיות
-
-
שבת שלום. אני מחפש אתר\פורום שמתעסק באתריפ פרטיים של ביטורנט (הזמנות).
-
- 1 תגובה
- 863 צפיות
-
-
אני לא מתעניין ו/או מתחבר לתחומים שניתן להרוויח בהם כסף, אבל לכל החרא הלא פרקטי אני מתחבר מצויין. למה נולדתי עם שילוב כישורים כל כך חסרי תועלת?! למה?! לאנשים רבים יש ראש ריאלי. הם הולכים ללמוד הנדסות/כלכלה/רפואה/ניהול. אחרי הלימודים משתלבים במקומות עבודה מכובדים בשכר נאה. ואני הומני. זה אולי בסדר בשביל בחורה, כי היא גם ככה חייה על חשבון בעלה, אבל אני גבר. גבר ומקצועות הומניים לא הולכים יחד. כמה כבר ארוויח אחרי הלימודים? שלוש אלף? ארבע? לעזאזל, לא שווה אפילו ללכת ללמוד. אני מרוויח אותו דבר ללא שום השכלה. זאת אומרת שאני אמשיך לגור בעיר מסריחה, מוקף באנשים מסריחים. אולי עדיף שאזרוק את עצמי מתחת לגלגלים של משאית ואסיים עם זה. לפחות המוות יהיה מהיר.
-
- 107 תגובות
- 9.3k צפיות
-
-
אני עם פרופיל 82 וקב"א של מעל 54 (לא יודע בדיוק כמה אבל כל הקורס שלנו עם 54 ומעלה). אותרתי בקד"צ לקורס קצינים יעודי של חיל החימוש. החלטתי שלא מתאים לי עכשיו לקראת סוף הקורס (בעצם הוא נגמר ואנחנו לפני סיפוחים) ואני הולך לחתום ויתור ולהגיע חזרה למז"י (מפקדת זרועות יבשה מי שלא יודע). אני לא רוצה משהו קרבי וגם לא ממש מתלהב מהתומכי לחימה (כמו הקורס שבו אני נמצא עכשיו) ועשיתי קצת מחקר וראיתי שקודם כל חיל המודיעין (לא מודיעין שדה) הוא ת"פ (תחת פיקוד,שוב למי שלא יודע) של מז"י גם כן..ובחיל המודיעין ראיתי את התפקיד "עובד חקר מודיעין" שמאוד מצא חן בעיני. רציתי לדעת עוד פרטים אם למישהו יש וכל עצה או דרך איך אני מגיע לשם,מה אני אומר לקצין המיון במז"י שאני מגיע למיון מחדש וכל פיסת מידע…
-
- 32 תגובות
- 6.1k צפיות
-
-
בקיצור זה הסיפור אחרי איבחון פסיכודקקטי יצא שאני זכאי למבחן מותאם בלשון. אז היום באתי שאלתי את המורה שלי איזה חומר יורד אחרי שאתה מקבל מקבל מותאם והיא אמרה שאך ורק תורת ההגה יורד כאילו גזרות ותופעות לא אמורות לרדת גם<? גם בגלל שיש בהם ניקוד וזה כול המטרה של מבחן מותאם וגם כי קשה לדעת את הגזרות ללא תורת ההגה.. בקיצור השאלה היא איזה חומר צריך לדעת למבחן מותאם
-
- 9 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום [= אני זוכר פעם היו מפרסמים מכשיר ומדביקים ליד בטן או כל איזור אחר המכשיר נותן פולסים חשמליים לשריר וזה אמור להגדיל את השריר כאילו שהוא עשה אימון אמיתי רציתי לדעת אם מישהו פה יודע במה מדובר ואם זה באמת עוזר... וכן בטח שאני יודע שאימון אמיתי בחדר כושר זה הכי טוב... [= תודה מראש.
-
- 10 תגובות
- 5.7k צפיות
-
-
אני מחפש את הסרטון שצילמו עם הפלאפון באוקראינה שנערה שוכבת על הרצפה ומסביבה אנשים שזורקים עליה אבנים ומכים אותה עד שהיא מתה. למישהו יש את הסרטון הזה?
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מעוניין להזמין נופש בטורקיה (לרגל יום הולדתי), מכיוון שיש הרבה בעיות עם הדרך שבה מציגים לנו מלונות בסוכנויות הנסיעות, אני מעוניין למצוא חוות דעת או ביקורות של אנשים שביקרו במלונות שם, בחיפוש בגוגל כמעט ולא מצאתי כלום, מישהו מכיר אתר עם ביקורות או לחלופין יכול להמליץ על מלונות עם תנאים טובים. בתודה מראש לכל העוזרים.
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-


