עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by avivlyaviv,

    אני יודע שביום ראשון שני הייתה שביתה במכס ( http://news.walla.co.il/?w=//1249825 ) השביתה הספיקה? או שהיא ממשיכה? הזמנתי משהו מחול והוא תקוע שם!

    • 1 תגובה
    • 729 צפיות
  2. Started by FeedMe,

    קרע אותי. שתפו בעוד סרטים של הודים.

    • 18 תגובות
    • 1.9k צפיות
  3. Started by uzi_sch,

    • 1 תגובה
    • 545 צפיות
  4. Started by iem,

    אני אמור לבנות מעגל אשר מקבל כקלט 8 סיביות ומוציא את גודל התבנית המחזורית המינימלית. למשל...: 00000000 נותן לנו 1 01010101 נותן לנו 2 11011101 נותן לנו 4 11111110 נותן לנו 8 לבנות את המעגל אין לי בעיה אחרי שאני אמלא את טבלאת האמת, אבל אין לי מושג איך צריכות להיראות שאר השורות בטבלאת האמת ?! אני יכול אולי לשער נניח ש01010101 מורכב מ-2 סיביות מחזוריות ולכן התוצאה 2. וגם 11011101 מורכב מ-1101 מחזורי שגודלו 4 סיביות ולכן התוצאה היא 4.. אבל למה 00000000 הוא 1? בגלל שיש את 0 שהוא בגודל סיבית אחת ? עכשיו.. נניח שהתיאוריה שלי נכונה... איך ייראה המוצא ? 4 סיביות ? כי יש מקסימום עד 1000 שזה 8? או שהם רוצים ייצוג אחר ? ובמוצא אני מממש פונקציה לכל סיבית מה-4 סיביות ואח"כ…

    • 0 תגובות
    • 675 צפיות
  5. Started by solidus,

    למישו יש אחד? בלי פרסומות, ספייוור, וירוסים וכ'ו. THNX!!!!!

    • 1 תגובה
    • 975 צפיות
  6. Started by uzi_sch,

    המטרד החדש של RAPIDSHARE - CAPCHAS עם חיות. לפעמים אני לא מצליח לזהות את האותיות. מי לעזעזל הגה את השילוב הזה - CAPCHA עם חתולים. מצורפת תמונה: [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 885 צפיות
  7. Started by u_o,

    אני רוצה לקנות ממישהו משתמש כי אין לי כרטיס בינלאומי ושמעתי שיש דרכים לקנות דרך PAYPAL יש הצעות ?

    • 7 תגובות
    • 939 צפיות
  8. Started by [NOS],

    אני צריך לקנות עכשיו מזגן עילי חדש לחדר ואני מתלבט בין הטכנולוגיות והחברות יש לתדיראן טכנולוגיה חדשה בשם INVERTER שמונעת את כיבוי המדחס או משהו כזה מישהו שמע על זה ? , זה מיקר את המזגן ב50% אבל אמור להוזיל משמעותית את צריכת החשמל... :-\

    • 3 תגובות
    • 806 צפיות
  9. Started by oren99,

    מעניין לדעת בני כמה האנשים פה בפורום

    • 61 תגובות
    • 3.9k צפיות
  10. שלום לכולם. הקלטתי שיר בבית בסטודיו הפרטי שלי ,השיר הוא בסגנון soft rock ,מילים לחן ועיבוד שלי. זוהי סקיצה ראשונית בהחלט ויש עוד בית שאמור לבוא באמצע לפני הסיום ,(חבר שלי שר חחחח הוא לא משהו) מה אתם אומרים ? איך הסאונד ? הנגינה ? וכו' ד"א : אני מנגן בכל הכלים בהקלטה מלבד התופים שהם דגימות סאונד שהרכבתי מהן מקצבים. יום טוב קישור http://www.sendspace.com/file/bv7mh0

    • 33 תגובות
    • 2.3k צפיות
  11. שלום לכל חברי הפורום... לא מצאתי פורום שעוסק בנושא ולכן פרסמתי בפורום OT. כבר זמן רב שאני רוצה לקעקע על גופי איזשהו סמל או רעיון שאני אוכל להזדהות איתו ושארצה שיהיה קבוע על גופי לכמה שנים טובות ולאחרונה נתקלתי בציטוט מאוד יפה שיכול להיות מתאים ואני חושב אולי לתרגם אותו ללטינית או שפה אסייתית כלשהי על מנת שיתאים. ניתן לציין שטרם החלטתי היכן למקם את הקעקוע על גופי אך זה לא יהיה מקום בולט, לפחות משהו שאני אצטרך להוריד או את החולצה או המכנס כדי שיראו אותו ורצוי שגודלו לא יהיה מעל גודלו של אגרוף. תאלצו לסלוח לי על כך שהרעיון הוא מאוד מופשט (למעשה "בחיתולים") ואני מקווה שהיצירתיות שלכם תוכל איכשהו לפצות על כך. בתוך הקעקוע עצמו אני רוצה לשלב את הכיתוב "לעולם לא תקבל רצון ללא היכ…

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. שלום לכולם אני מעוניין לרכוש מחשב ב-5K רציתי לדעת מה הולך להיות מוזל ,בכמה בערך? וכמובן מתי ? אני יודע שיש מעבדים חדשים שנכנסים וגם כרטיס מסך חדש. מה כדאי לרכוש מהציוד החדש שיוצא ? ומה לא?

    • 6 תגובות
    • 877 צפיות
  13. http://www.click-a.com/product_info.php?products_id=129&osCsid=4c050c648a726abeda43ef9f6aa62950 חבילת באנדל לטכנאי

    • 4 תגובות
    • 890 צפיות
  14. חבר שלח לי את הסרטון במסנג'ר, הצלחתי לראות 5 שניות לפי שכמעט והקאתי על המקלדת (עד להקטע של "הגלידה"). לא יודע למה אני מפרסם את זה פה, קצת משעמם לי... אזהרה: לא לצפות בזמן שאתם אוכלים או אם יש לכם קיבה ממש ממש רגישה וגם לא ליד האמא http://www.vewgle.com/showthread.php?t=6457&page=1 זה ממשיך לקשר לעמוד השני, תחזרו לעמוד הראשון.

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. ערב טוב. אז שאלתי היא ''קצת'' מגוכחת,אבל היא ממש מעניינת אותי. אם אני מחדיר פלדת אל חלד ליד,היא יכולה לגרום לי לצרות כלשהם? (אל תדאגו חברי הפורום,אני הולך להישאר עמכם זמן רב ) [לצערם של רבים מחברי הפורום]

    • 21 תגובות
    • 2.1k צפיות
  16. Started by david32,

    לא מזמן נאבד לי הפלאפון וחשבתי לעצמי שמכיוון שאני משלם עליו (ואני בעצמי קצר בכסף) אולי כדי לקנות מארה"ב. חנויות טובות אני לא מכיר אז הלכתי לE-BAY הבעיה היא שאני מחפש עם משלוח לארץ (למרות שבתכלס אני יכול לתחמן ולשלוח לחבר שלי בקולורדו שישלח לי משם את החבילה אבל זה כבר נראה לי מסובך מדי) ולפי מה שהבנתי אתם - כול אלה שעושים קניות בE-BAY - לוקחים מוצרים ששולחים לישראל, נכון? הבעיה היא שלמצוא כאלה זה לא הכי פשוט ואני אישית לא מצליח למצוא. מישהו מוכן לעזור ולהסביר לי מה לעשות במקרה הזה? חוץ מהאפשרות להשתמש בחבר. ואם אני משתמש בחבר אז איך הוא ישלח לי? זאת אומרת בעזרת איזו חברה.

    • 5 תגובות
    • 802 צפיות
  17. Started by ac1240,

    רציתי לדעת איזה יום גיוס זה ב 18 למאי

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. Hi All, יש לי עבודה בביולוגיה ואני צריך להעתיק מידע (די גדול) לוורד, הבעיה היא שאני מעתיק הוא מעתיק לי אותו הפוך. למה,ואיך לפתור זאת? (מי שלא הבין אותי,שינסה להעתיק מידע מסויים מפה - http://ichut.macam.ac.il/yamhuf.html#5 )

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. Started by oDot,

    אתם מחזיקים אותו או מניחים עליו את היד? מעניין. עריכה: ציינו גם באיזה סוג משחק אתם משחקים D: איך יכולתי לשכוח?! לציין גם איזה עכבר יש לכם

    • 35 תגובות
    • 2.9k צפיות
  20. מי היבואן הרשמי של Corsair ושל SKILL

    • 17 תגובות
    • 18.1k צפיות
  21. Started by ezelnik,

    קראתי בפורום שלא להתקרב לגיבור, KSP, IVORY אבל לא הצלחתי למצוא המלצה על חנות טובה באיזור. האם יש כזו בכלל? המחיר חשוב לי, אבל חשוב לי יותר שאם יש תקלה לא צריך להתכונן למלחמה. אשמח להמלצות

    • 4 תגובות
    • 948 צפיות
  22. יש כאן מנהלים, שלפי דעתי, לא עושים את העבודה שלהם כמו שהעבודה צריכה להתבצע. למשל בפורום משחקים: רציתי לפתוח דיון ראשי על משחק חדש ולא כל כך פופלארי (ולכן לא היה לו פוסט) קראתי את החוקים לפתיחת דיון ראשי וויתרתי על הרעיון. פשוט חבל שצריך לעשות כל כך הרבה בשביל בסך בכל לפתוח דיון על משחק שמרוכז בפוסט אחד. אבל מילא, לי אין זמן להשקיע כל כך בפוסט. העצוב הוא שיש אנשים שמוכנים להשקיע ומתרגמים את הביקורות, שמים תמונות, לינקים, סרטונים וכו' וכו'. אבל, אז בא המנהל וסוגר את הפוסט בגלל שהם לא התייחסו לאיזה סעיף בחוקים. או, בגלל שהם לא נצמדו לפורום 24 שעות וענו לשאלות שהיו לקוראי הפוסט. שוב, חבל. חבל שבהנהלה פשוט מדכאים את הרצון של חברי הפורום (תהיה דרגתם אשר תהיה) להוסיף ולהרחיב את …

    • 2 תגובות
    • 661 צפיות
  23. Started by uzi_sch,

    סתם לידע כללי, יש פה אנשים שאוהבים Melodic Uplifting Trance? שמות כמו ABOVE & BEYOND SEAN TYAS John O'Callaghan AIRBASE ALY & FILA DJ SHAH & PEDRO DEL MAR SUPER8 מוכרים פה למישהו? אם כן אז ספרו קצת מה אתם שומעים לאחרונה. אני בטוח ששם כמו ARMIN VAN BUUREN יהיה מוכר יותר, למרות שהיום הוא מנגן מגוון עצום של סגנונות מעבר לטראנס.

    • 13 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. למה ג'ורג' קלוני מתחפש בפורים?

    • 8 תגובות
    • 922 צפיות
  25. לגבי פיזיקה - אני צריך ספר מקיף מסביר ומעמיק כולל תרגילים וכמה דוגמאות לפתרון תרגילים בנושאים מכניקה וחשמל, ספרים שיהיו ברמה שלומדים באוניברסיטה ושעם הספרים האלה אוכל גם ללמוד ולתרגל לבגרות בפיסיקה. מחשבים - אני צריך ספר מקיף ומעמיק מאוד בכל מה שקשור לתכנון בשפת C\C++ או JAVA ושיהיה כולל תרגלים ודוגמאות. מצאתי את הספר הזה http://www.booknetshop.co.il/prodtxt.asp?id=22347&perur=4 מה דעתכם? ואם אפשר לינקים ולא רק שמות אשמח. תודה מראש לכולם.

    • 6 תגובות
    • 741 צפיות

דיונים חדשים בפורומים