כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
אחותי מחפשת עמותה שהבסיס שלה (ביסל"ח) יוכל לתרום לו מזון וכד' לקראת חג הפסח. מישהו מכיר ויכול לעזור? באופן מפתיע חיפוש גוגל לא ממש עזר בנושא
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום אני מנסה לשלוח אימייל לכמה חברים דרך האאוטלוק 2007 (למרות שזה לא נראה לי משנה) אני שולח תמונה יחסית קטנה בגודל 64K וכשמגיע לחשבון שלהם הוואלה הוא לא ניפתח בהודעה רק בקובץ המצורף למטה. הקובץ הוא JPG והחשבון הוא מGMAIL דרך האאוטלוק הבעיה היא הוואלה או בהודעה כי אחרי זה שאני פותח את ההודעה שנשלחה באאוטלוק אני שם לב שהוא רושם לי שגיאה! מתחת לתמונה. אשמח לעזרה אולי יש סוג קובץ אחר שגדי להמיר אליו או משהו אחר ? תודה מראש אלעד.
-
- 1 תגובה
- 574 צפיות
-
-
אני טס לארגנטינה-בואנוס איירס עוד 10 ימים. חשבתי אולי מישהו פה יוכל להגיד לי איך המחירים של ציוד היקפי למחשבים שם.. יותר זול/יקר מפה? אם זה יותר זול אז כמה בערך הפרש? חשבתי לקנות שם איזה הגה למחשב אולי Logitech Momo שפה בארץ הוא עולה קרוב ל-700 ש"ח ואולי עוד כמה דברים קטנים...למישהו יש מושג כמה הוא עולה שם? חשבתי גם לקנות שם דיי הרבה בגדים(אני במחסור חחח) מהמותגים המובילים..(לדוגמא: Rip curl,billabong,Op וכו'..).. אז מישהו יודע איך המחירים של זה לעומת פה? האם יש שם הרבה זיופים שכדי להיזהר? אשמח לקבל אתרים ושמות של חנויות מומלצות בבואנוס איירס.. תודה.
-
- 0 תגובות
- 588 צפיות
-
-
יש לי שאלה בנוגע לדיסק, אשמח אם מישהו שיש לו את הדיסק (פיזית או לא פיזית לא משנה לי, העיקר השירים), יעזור לי. תודה.
-
- 0 תגובות
- 762 צפיות
-
-
אנשים מחר אחד באפריל מה יש רעיון למתיחה ??
-
- 15 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
היה לי פה פעם שם משתמש לפני המון זמן........ למה הוא נמחק מהמערכת ? אם כל אחד יודע את התשובה חוץ מהמנהלים אז, אשמח לתשובה
-
- 1 תגובה
- 681 צפיות
-
-
שלום, אני רוצה להזמין מוצר כלשהו מ-eBay אבל אני חושש מהסיכונים שכרוכים בכל הדרך הזאת. שווה או לא שווה?
-
- 3 תגובות
- 761 צפיות
-
-
היי. לאחרונה גיליתי את הדבר הגאוני הזה שנקרא last.fm יש לי איתו בעיה אחת קטנה. אני רואה באתר שיש אמנים ישראלים והעיברית נראית באותו מצב של האנגלית (בכל דף אמן יש אמנים דומים וכמה משתמשים שמעו שירים ובלה בלה), כלומר זה עובד לאנשים. אצלי, כשאני שומע שיר בעברית, הוא אומר שהוא לא מצא את האמן בlast.fm והוא שם שיר ראנדומלי מהספרייה שלי. יש לי המון שירים בעברית אז חבל לי. למישהו יש פתרון?
-
- 0 תגובות
- 450 צפיות
-
-
זה נותן ייתרון כלשהוא? העדפות מסויימת? איך אני יכול להתקבל למשהו ממש טוב בגיבוש? 9/4 זה התאריך
-
- 6 תגובות
- 982 צפיות
-
-
שלום! מחר אני צריך ליסוע להרצאה בסיס צריפין בתלאביב ולשמוע אודות חיל החימוש,לפי מה ששמעתי מחברים חיל חימוש זה זבל של דבר אבל אני מעדיף לקחת צ'אנס ולראות איך זה ולא להחליט מיד. אז מה דעתכם? והאם יש פה עוד מישהו שמחר נוסע לזה? תודה.
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי אנשים, אז קודם כל אני כרגע נמצא בהודו (כמה שהפרצוף הזה מתאים חח) , בסופו של טיול במזרח בימים הקרובים אני מגיע לתאילנד לחודש אחרון ומשם הביתה. הת'רד הזה נוגע קצת בכל נושא אז החלטתי לשים את זה בכללי פשוט. בכל מקרה, רציתי לדעת מספר דברים למי מכם שכבר נסע\שמע\יודע : חשבתי לקנות חלקי מחשב עיקריים בתאילנד ולהביא אותם לארץ כמו מעבד\כרטיס מסך\אולי לוח אם. מישהו ממכם יודע עד כמה יותר זול שם? באילו הפרשים? שאני מביא את זה לארץ, כמה אני אמור לשלם עליהם? לפי מה בשדה יודעים כמה הם שווים? זה בכל זאת משתלם להביא אותם גם אם אני צריך לשלם את המכס? (אין אחריות) אם אני עובר במסלול הירוק (כמו כל ישראלי טוב) אחד לכמה אנשים הם עוצרים לבדיקה? אם זה אחד לעשרים אולי שווה, אם זה אח…
-
- 1 תגובה
- 712 צפיות
-
-
האמת אני עובד על פורטל חדש שייצא בקרוב כך שאני ביום יום עוסק בפיתוח ודיבוג של אתר אינטרנט כבד. זה מייד קפץ לי מול העניים, מאז שYNET שידרגו את האתר שלהם הוא מקריס לי דפדפנים, אני אומר דפדפנים כי הוא הקריס לי גם IE וגם FF בלי הבדלי דת צבע ומין. עוד מישו שם לב לזה ? האמת... עם כל המצב המזוויע של הפורטל שאני חלק מצוות ההקמה שלו (והמצב נכון לעכשיו אכן מזוויע) לפחות הוא לא מקריס ת'דפדפן. חחח לא הייתי רוצה להיות מנהל צוות הפיתוח ששידרג את YNET עכשיו :-P אני מתאר לעצמי שיושב עכשיו מישו כמוני אי שם ומזיע מול מסך המחשב בשעה ה14 בעבודה מתוסכל מול עוד התרסקות דפדפנית על הפיתוח שלו
-
- 15 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
-
- 2 תגובות
- 833 צפיות
-
-
איך אפשר להגיד לחברה שלך שהיא צריכה לעשות דיאטה?? חחחחחח אני יודע שזה שאלה מוזרה אבל יש לי בעיה יש איזו אחת שאני רוצה היא נחמד יפה והכל אבל צריכה טיפה להרזות לא משהו רציני... איך אפשר להגיד לה את זה? כי בנות רגישות טילים בעניין הזה... למישהו יש רעיון יצירתי?
-
- 6 תגובות
- 868 צפיות
-
-
בשבוע הבא אני טס לחברה שלי בליטא , היא ביקשה שאני יביא איתי גולדסטאר , אתם חושבים שיש עם זה איזה בעיה? אני רוצה להביא שני חצאים.. זה הכל..
-
- 3 תגובות
- 920 צפיות
-
-
יש שיר שמידי פעם מושמע בגלגל"צ שמישהי שרה על מישהו בשם שדומה למשהו כמו: sandri או אולי sandy או sendry או כל דבר שנשמע ככה. זה שיר די ישן ואני פשוט לא מצליח למצוא את השם של השיר הזה. אז בבקשה בבקשה, אני מתחנן, תשקיעו 2 דקות מחשבה ותנסו לעזור לי לזהות את השיר הזה. אני ממש חייב את זה. זה מאד חשוב לי.
-
- 1 תגובה
- 561 צפיות
-
-
אז ככה, אלו הם תוצאות של מיפוי עצמות שעשיתי היום ואני מעוניין שמישהו שמבין את השפה הרפואית (אני מקווה שיש פה) יתרגם לי את זה לעברית פשוטה... דרך-אגב, הבדיקה הייתה בכדי לבדוק סיבה לכאבים בין ירך ימין לאגן אם זה יעזור... ממצאים »עמ"ש לאורכו , גפיים תחתונות וברכיים-עקמת גבית ומותנית קלה. הדגשה קלושה בפמור דיסטאלי מדיאלי מימין, ייתכן NOF או ממצא אחר, לקורלציה קלינית ורנטגנית. קליטה מוגברת בקונדיל טיביאלי מדיאלי בברך שמאל, ייתכן חבלה אן פגיעה מניסקיאלית. הדגשה קלה בקונדיל טיביאלי מדיאלי בברך ימין, ייתכן תגובת מאמץ. הדגשה קלה בקרסוליים, בטרזוסים וב-MPT1 דו"צ שיכולה לנבוע מתגובת מאמץ.« מילה במילה ואני לא מבין עזרו לי אם אתם יכולים בתודה מראש, קובי.
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום! לאמא שלי של אתר אינטרנט, הוא עוד לא עלה, אבל עוד מעט עולה, דרך דפי זהב. רציתי לשאול האם זה אפשרי לעלות את האתר לדף הראשון של GOOGLE? שאם נגיד מחפשים מעצבי פנים, או עיצוב פנים, אז מופיע האתר שלה? תודה!
-
- 5 תגובות
- 757 צפיות
-
-
איזה צחוקים! כל מה שרציתם לדעת על פלוצים ולא העזתם לשאול: http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleID=116174&
-
- 0 תגובות
- 609 צפיות
-
-
-
לאלה שעובדים מדיי פעם (נוער וסטודנטים וכד'..) באיזה עבודות עבדתם? איזה עבודות יצירתיות קיימות , כמו לעבוד עם כלבים? יש מישהו שמגיל צעיר הצליח למצוא עבודה בתחום התוכנה? בקיצור אנשים תפציצו ברעיונות הזויים לעבודה?
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני רוצה להעלות אתר. דומיין ושרת בדרך. (בקרוב קונה) אבל מה, שם אין לי. כמובן שזה מונע ממני לקנות דומיין, בגלל זה ה- בקרוב קונה... אני צריך עזרה מכם במציאת שם לאתר. זה יהיה אתר כללי עם מדריכים שונים, בלוג ועוד דברים.. (מקום לשמור פרוייקטים שונים - מידע עליהם, גלריית תמונות..) תודה למי שיעזור (ואם תרצו, אני אפילו אזכיר את שמכם באתר...)
-
- 23 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
לדעתי כדאי לפתוח פורום צרכנות שיעסוק בנושאים האלו: המלצות/תלונות על חנויות עזרה ביבוא אישי מחו"ל ובשימוש ב-eBay וב-Paypal פרסום מבצעים מעניינים מי שמעוניין שיגיב, בתקווה שהצעה זו תתקבל ע"י האחראיים.
-
- 1 תגובה
- 716 צפיות
-
-
שלום .. מה קורה?? תגידו לבישת תחתוני בוקסר צמודים משפיעים על האשכים?? פוגעים בהם ?? כי פעם שמעתי שזה נכוןן ..
-
- 27 תגובות
- 4.2k צפיות
-
-


