עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. חללית חיזרים פרצופים מטוס קרב בחניה של משרד ועוד המון דברים מוזרים http://www.metacafe.co.il/watch/1199655/from_google_earth/

    • 4 תגובות
    • 956 צפיות
  2. היי, מישהו מכיר תוכנה שאני יכול בעזרתה (בקלות יחסית) לבדוק איך יראו תספורות שונות על הפנים שלי? יש לי שיער ארוך כבר יותר מ-5 שנים ואני חושב על להסתפר אבל מצב שני אני סבבה עם איך שאני נראה עכשיו וזה דיי מפחיד לעשות משהו כל כך לא הפיך... ברור לי שחייבת להיות תוכנה שאתה מעלה תמונה שלך והיא מדביקה לך כל מיני סוגי תספורות ואתה רואה איך זה יוצא, השאלה היא אם אתם מכירים אחת כזאת..? תודה מראש, אור.

    • 0 תגובות
    • 871 צפיות
  3. Started by -LosNir-,

    חזק!

    • 3 תגובות
    • 922 צפיות
  4. Started by SciFi7,

    שלום , פורום Hwzone אתמול חזרתי מפולין (מסע בעקבות השואה ) ורציתי להגיד שאני ממליץ מאוד לנסוע לשם, וללמוד. רציתי לשמוע את דעתכם על המסע הזה ומה חשיבותו בעינייכם. לי זה היה מדהים, ואני ממליץ בטירוף אולי אני יעלה תמונות יותר מאוחר (צילמתי 1000 תמונות..)

    • 15 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. Started by eladh16,

    היי יש לי אתר בשרת האיכסון החינמי free host. האתר שלי קרס, וראיתי שגם האתר free host קרס. מישהו יודע מה קרה להם? והאם יש סיכוי שהאתר שלי יחזור לקדמותו?

    • 0 תגובות
    • 568 צפיות
  6. היו פה בעבר כמה ת'רדים עם מתכונים, אבל אני אעשה נסיון נוסף לת'רד כזה. בתור בשלן חובבן (מאוד...) אני מחפש מתכונים טעימים אבל פשוטים יחסית (חצי שעה עבודה, בלי כל מיני מרכיבים אקזוטיים...). וכמובן, לא פשוטים מדי (כן, אני יודע איך עושים פיתה עם חומוס) אז יאללה, בואו נשמע מתכונים! אני אתחיל עם מתכון פנקייקים פשוט (וריאציה על מתכון מאיזשהו ספר), ממצרכים שכמעט תמיד יש בבית. רכיבים: 2 ביצים כוס וחצי חלב כוס ושליש קמח תופח רבע כוס סוכר שתי כפות שמן כפית תמצית וניל הכנה: מערבבים את כל הרכיבים הנ"ל. מומלץ להשתמש במיקסר, כי הוא קצת מקציף את התערובת ועושה אותה יותר אוורירית. מטגנים את הבלילה במחבת טפלון משומנת על אש בינונית, מספר דקות מכל צד. בשביל לדעת מתי להפוך - כשרו…

    • 40 תגובות
    • 7.5k צפיות
  7. שלום יש לי 4 משוואות ,כאשר בכל משוואה יש לי 4 נעלמים ... האם יש דרך קלה לפתירה ? תודה.. (אם יש למישהו מחשבון משוכלל אשמח שיעזור לי) המשוואות הם 3a+15b+3c+7d=37 11a+9b+2c+8d=55 2a+5b+3c+7d=1235 3a+15b+2c+5d=40

    • 8 תגובות
    • 33.2k צפיות
  8. Started by אמיר יצחקי,

    שלום ידידים!,הרבה אנשים מצוננים עכשיו לצערי הרב והנה זה הגיע גם אלי,הצינון שלי מלווה בגרון חולה ובנזלת טורדנית,רציתי לדעת כמה זמן עד שצינון סטנדרטי חולף? תודה.

    • 4 תגובות
    • 713 צפיות
  9. Started by MeTaLhAmMeR,

    לפני כשלושה שבועות קניתי נעליים של נייק והם לא היו נוחות וכשניסיתי להבין למה נאמר לי ע"י אורטופד (לא קשור לחנות) שיש לי פלטפוס. חזרתי לאחר מכן למקום שממנו קניתי את הנעליים והחליפו לי את הנעל לנעל של החברה החדשה הזאת סקוני שהם קצת יותר רחבות (לפי טענת החנות) ונתנו לי מידה קצת יותר גדולה מכיוון שהם אמרו שהם יוסיפו לי מדרסים לנעל (בתשלום כמובן) על מנת שתהיה תמיכה לרגל ולמנוע לחץ. את המדרסים שעשיתי בחנות עצמה שהגיעו אחרי שבועיים אלי. אני עם המדרסים עלי כבר מיום ראשון הזה והם לא נוחים בכלל, אני לא מסוגל לעמוד עליהם יותר משעה וכל הרגל שלי לחוצה מכל הכיוונים בגלל שהמדרס הקטין את הגודל של הנעל. התקשרתי לחנות שממנה קניתי את הנעל ועשיתי את המדרס ואמרו לי שאני צריך ללכת עם המדרס 10 …

    • 6 תגובות
    • 3.8k צפיות
  10. Started by Os.Master,

    http://www.techtree.com/India/News/HOT_NEWS_Intel_Guns_for_a_Five_Core_Chip/551-88107-581.html חחח אהבתי. הצתה מאוחרת אבל הייתי בעבודה עד עכשיו.

    • 0 תגובות
    • 704 צפיות
  11. Started by SpLiNtEr,

    היי. טוב. אז עבר זמן רב מאז הפגישה האחרונה שאירגן חבר הפורום Aviko,ום אני לא טועה זה גם היה בפסח. וזמן רב שאני מחכה שאולי אחד יציע ;D, (כמובן שהמפגש של חברי הפורום אודיו לא נחשב),אני מדבר פה על מפגש מלא של הפורום. האם אני זוכה להיענות רבה? אם כן,אז אפשר לקבוע מקום על-פי הרוב באתר,ולעשות משהוא ממש נחמד בחופש. מישהוא מעוניין? MuTaTiOn.

    • 2 תגובות
    • 760 צפיות
  12. Started by x-boy_24,

    שלום אני תמיד רואה בטלויזיה פרסומות למסכים עכשיו אני רוצה לדעת איך אומרים נכון את המילה תקראו את המילה איך שאני כותב אותה 1.מסקים 2.מסחים אם אומרים אותה נכון ? אני יודע שזאת שאלה טיפשית אבל היא מציקה לי כבר המון זמן

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by iem,

    אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי לפתור את השאלה המצ"ב בקובץ כי ממש שברתי עליה את הראש ולא הגעתי לפתרון... :'( תודה [attachment deleted by admin]

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. לא ענתיקות בבקשה. תודה (:

    • 0 תגובות
    • 589 צפיות
  15. חפשתי בגוגל הוכחות ומצאתי הרבה. לדאבוני האנגלית שלי לא משהו ואני לא מכיר את התרגום המלולי למושגים שאני מכיר בהנדסת המישור. לכן אני לא מצליח להבין כמעט כלום מההוכחות.... ניסיתי לחפש הוכחה בעברית ולא מצאתי =\ ולכן אשמח אם משהו יתרגם\יסביר לי אחת מן ההוכחות. אני צריך הוכחה ללא שימוש בטריגונומטריה כי את זה עדיין לא למדתי.... מצאתי כאן הוכחה מפורטת ולא הבנתי אותה כ"כ http://www.cut-the-knot.org/triangle/Morley/MorleyZsolt.shtml אם לא את זאת אז אשמח אם משהו יעזור לי עם זאת http://www.cut-the-knot.org/triangle/Morley/Dergiades.shtml או עם זאת http://www.cut-the-knot.org/triangle/Morley/Naraniengar.shtml תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by solidus,

    היי, לאחרונה רציתי לקנות לפטופ אבל בגלל המחירים המזעזעים בארץ החלטתי לקנות אותו בחו"ל. הבעיה היא - אני לא יודע איך :\ אני אשמח לשמוע עצות מאנשים שכבר עברו את התהליך וקנו מוצרים אלקטרוניים מחו"ל בעבר.

    • 0 תגובות
    • 498 צפיות
  17. Started by approx,

    להיתגייר (ככה רושמים את זה ? ( אני רוצה לדעת איך אני עושה את זה מה הם השלבים ? זה קשה לעשות את זה צריך לדעת איזה משהו מיוחד ? תודה

    • 42 תגובות
    • 4.2k צפיות
  18. Started by dudi190,

    סדרה פצצתית ביותר.. ואם כן איפה ניתן להשיג פרקים או לראות את הסדרה? ד"א אני חדש כאן ..

    • 8 תגובות
    • 764 צפיות
  19. ???

    • 5 תגובות
    • 711 צפיות
  20. החבר המטומטם שלי שלח לי סרטון לאחד באפריל פתחתי והיה שם אדם שחותך לעצמו תבולבול טוב זה על אחריותכם לא כדאי לכם לראות לא כדאי אל תהרסו לעצמכם את החיים אבל אם אתם רוצים להרוס לחברים שלכם: הכניסה מגיל 18+ והסרטון אינו מומלץ לצפייה בכל גיל אנשים הלוקים במחלות לב וכדומה לא לפתוח ברצינות ... BME Pain Olympics <--- לסקרנים חפשו את זה בגוגל זו לא בדיחה של אחד באפריל

    • 11 תגובות
    • 2.3k צפיות
  21. Started by uzi_sch,

    חבל שאי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה! http://lazyme.co.il/site/detail/detail/detailDetail.asp?detail_id=225232

    • 0 תגובות
    • 662 צפיות
  22. בימים האחרונים יצא לי לשמוע לראשונה את שני השירים האלה, וממש אהבתי. אני ממש לא מבין בתחום הזה כי אני בעיקר שומע רוק, פאנק וטראנסים, אז אני צריך המלצות לשירים בסגנון, שירי גיטרה שקטים ו\או "עצובים" ושירי אהבה כאלה...

    • 0 תגובות
    • 553 צפיות
  23. Started by J0n1,

    עשינו היום שיפוצים בבית וראיתי את הדבר הזה, מה התפקיד שלו? זה של התשתית של האינטרנט - הוט, אבל מה זה עושה? אין לי כבלים בבית ד.א.. טנקס אה שכחתי להביא תמונה חח http://img89.imageshack.us/img89/3543/dscf2192qz0.jpg

    • 23 תגובות
    • 1.9k צפיות
  24. נתונים: ABCD ריבוע. מרובע מסויים EFGM יוצר עם הריבוע זוויות שוות בהתאמה [האדומות] הזוויות הללו שהו יוצר שונות מ45 מעלות. הוכח כי המרובע הנ"ל שחסום בריבוע הוא ריבוע. מצאתי הוכחה בלינק הזה http://potrim.co.il/main/view/show_book?book_id=tbbook.2005-10-20.7504732073&page=125&question=17 אך מתברר שהיא לא נכונה והם הסתמכו שם על הציור ובכלל לא השתמשו בנתון שהזווית שונה מ45.... אשמח להוכחה מלאה ותודה מראש...

    • 47 תגובות
    • 5.7k צפיות
  25. שלום לכולם, אני רוצה להוריד למחשב שלי סרט שניתן לצפות בו בקישור הבא: mms://live.espnevent.espn.com.edgestreams.net/mmod2008.download.akamai.com/47931/_!/033008_hou_gm1_500.wmv?auth=daEcud3craIdmavd1budAcScsc.cGbSavap-bh8qZL-c0-LN6xCxqeb9i יש למישהו רעיון איך לעשות את זה ? (לא ידעתי לאיזה פורום זה מתאים אז כתבתי כאן...) תודה רבה

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים