כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
בחדר כושר היה מין מתקן ששמים את שני המרפקים בכל צד ועולים ויורדים.. וזה עבד על שרירים בבטן תחתונה.. לעומת בטן עליונה שזה כפיפות רגילות.. בבית.. איך אפשר לעבוד על בטן תחתונה..? כי הרי אי אפשר אפילו לדמות את המתקן הזה.. יש שיטה אחרת? ואגב.. מתח והרמת משקולות רגיל.. שניהם עובדים על השריר ביד.. אותו שריר כאילו?
-
- 28 תגובות
- 4.1k צפיות
-
-
מזל טוב וברכות על סגירת ה-23 שנות אושר! אם לא יידעתם, הוא אחראי פורום "כרטיסי מסך"! (כבר ממזמן, זה רק לאלה שבכלל לא יודעים על מי אני מדבר ;D). מגיע לך 23 שמנמנים! :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :birthday: :clown:
-
- 17 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
התערוכה מתקרבת והיא תיערך בין התאריכים 21-24/4 בגני התערוכה בתל-אביב(כרגיל) מחיר לכרטיס רגיל השנה יעלה 85ש"ח אני יהיה שם ומה איתכם?! עוד פרטים והזמנת כרטיסים תוכלו למצוא באתר הרשמי: http://www.ravmotor.co.il/ והזמנת כרטיסים אפשר גם מלאן: www.leaan.co.il אני חושב שיש למה לחכות
-
- 22 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
אנא הצביעו כדי שנדע מתי רוב האנשים מתכוונים להגיע, ואם בכלל.
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
האם ניתן למצוא איפשהו גדלי אוכלוסייה בערים שונות בישראל לפי שנה? (בעיקרון אני צריך מ-1948 עד 2008 בדילוגים של 10) או גרפים כלשהם?
-
- 3 תגובות
- 753 צפיות
-
-
שלום .. תגידו להסתדרות המורים יש הנחה על הכרטיסים ?? תודהה
-
- 1 תגובה
- 666 צפיות
-
-
-
- 0 תגובות
- 553 צפיות
-
-
חברס תודה מראש [משהו לנוער... חוץ ממלצרות]
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
בוטל החוק המטומטם של איסור יבואי ציוד ניווט BT וציוד שעובד בתקן של WIFI עכשיו אין יותר דרישה של משרד התקשורת לאישור הכנסה לארץ .! זה כבר התקדמות עכשיו אפםשר ליבא לפטופים ומכשירי ניווט במחירים מאוד תחרותיים לשימוש עצמי ! ;D
-
- 3 תגובות
- 805 צפיות
-
-
מפישפוש בדיסקים הישנים שלי (מלפני 10 שנים...)... מישהו עוד זוכר את פאסטרקר? *למען הסר ספק - היצירה הנ"ל אינה שלי, כל הלחנים שלי היו שמורים בדיסק אחד שהלך לעולמו... :'( [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 738 צפיות
-
-
יבאדהבדבדו בני השרון נצחה עוד הפעם את מכבי ופעם שנייה בנוקיה :beerchug:
-
- 2 תגובות
- 582 צפיות
-
-
אני מחפש כבר כמה ימים ושואל אנשים ואף אחד לא יודע להגיד לי בדיוק אז זה הניסיון האחרון שלי. אני מתעסק במכירה של מצלמות דיגיטליות כבר כמה שנים טובות ואני מאמין שיש לי את כל הידע הנדרש על מנת להתחיל לעבור קורס לתיקון מצלמות דיגיטליות. אני מחפש מכללה או מקום כלשהו בו מעבירים קורס לתיקון מצלמות דיגיטליות (סטילס/וידאו) ולאחר מכן להתחיל לעבוד בזה, (הנושא מאוד מעניין אותי) לא מצאתי מקום כזה אז אם מישהו יודע איפה אפשר להתחיל לחפש אני אודה לו מראש.
-
- 0 תגובות
- 611 צפיות
-
-
משמיעים את המנגינה בפתיחה ובסוף הסדרה, מישהו מכיר?
-
- 1 תגובה
- 545 צפיות
-
-
אני יודע שזה נראה דבילי אבל אני ממש חייב לשאול: 1. איך אני יכול ליצור הודעה פרטית חדשה, כשאני מנסה הפורום/אתר נותן לי הודעת שגיאה- שאין באפשרותי לשלוח הודעות פרטיות 2. איך אני משיב להודעה פרטית...REPLY לא מצאתי קפתור כזה תודה
-
- 1 תגובה
- 513 צפיות
-
-
היי, חבר שלי מחול אמר לי שהוא רוצה שאני יביא לו שירי רוק ישראליים וגם טיפה מחול... אז תנו לי המלצות לשירים הכי טובים של רוק שיש לנו.. תודה מראש.
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
אם אפשר לפתוח תרד לכבוד השחקן האהוב עליי ביותר בכל הזמנים. מגיל קטן הערצתי את השחקן הזה, גבר שבגברים שיחק בתפקידים רבים ומגוונים בקולנוע ואתמול בגיל 84 נפטר. ראיתי המון סרטים שלו, הסרט הראשון שלו שראיתי היה איש האומגה שהיה סרט מעולה. גם שאר סרטיו כמו: עשרת הדיברות ובן חור היו יצירות מופת. השחקן האמריקאי צ'רלטון הסטון מת הבוקר (ראשון) בגיל 84. הסטון הופיע בלמעלה מ-100 סרטים, בהם "כוכב הקופים" ו"אל סיד". בסרט "עשרת הדיברות" גילם את משה רבנו ואף תרם את קולו לדיבוב אלוהים בסרט. ב-1959 זכה בפרס האוסקר על גילום התפקיד הראשי בסרט "בן חור". לפני כחמש שנים הודיע הסטון כי הוא חולה במחלת האלצהיימר. הסטון נולד תחת השם ג'ון צ'רלטון קרטר, אך אימץ את שם משפחתו של אביו החורג. הוא…
-
- 1 תגובה
- 610 צפיות
-
-
שלום. אני צריך להגיש למחר מלא תרגילים ויש כמה דברים שנתקלתי בהם ולא הבנתי איך אני פותר. לדוגמא, יש לי את המשוואה: mx²+(m+2)x+4-m=0 והם מבקשים ממני למצוא שני שורשים ממשים, עשיתי את זה (דלטה > 0) ואז הם מבקשים ממני: מצא לאילו m שני השורשים הממשיים שליליים, איך אני עושה את זה? תודה!
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום יש לי אפשרות להמשיך במסלול העתודה דרך הצבא במדעי המחשב עשיתי חישוב סיכויי קבלה באתר של בר אילן של הטכניון ושל תל אביב ו"התקבלתי" רק בבר אילן.. רציתי לשאול איך האוניברסיטה הזו לעומת תל אביב והטכניון משני בחינות - הלימודים עצמם, ועד כמה יש לאוניברסיטה "שם" טוב בחוץ תודה מראש, לירן.
-
- 7 תגובות
- 5.2k צפיות
-
-
ראיתי אתרים כמו http://www.siz.co.il/ ו http://imageshack.us/ יש אחרים שיותר טובים?
-
- 6 תגובות
- 827 צפיות
-
-
על איזה ספרי מחשב אתם יכולים להמליץ לי בעברית. ספרים בנושא חומרה/MCSE/רשתות/תוכנה - לא בנושא תכנות. זה נושא שאני לא אוהב. תודה!
-
- 0 תגובות
- 831 צפיות
-
-
ככה, המתג של הדוד שמש שלנו הלך (נשברה חתיכת פלסטיק בפנים). בכל מקרה קנינו חדש. יש לנו מתג שכולל את המתג עצמו ועוד נורה מעליו (לא על המתג, מעליו). החיבור של החשמל ממש מוזר שם, חיברתי את המתג החדש כמו שהקודם היה וזה עובד (מין הסתם), אבל מישהו מוכן להסביר לי... צירפתי תמונה של החיבורים. מגיע מלמעלה (מהדוד שמש אני מניח) שני כבלים, אחד אדום ואחד שחור. מלמטה (אני מניח שזה מהארון חשמל) מגיע 2 חיבורים לבנים ואחד אדום. החיבורים הולכים כמו שזה מופיע בציור (אפור = לבן) השאלה שלי זה למה יש כל כך הרבה חיבורים? לא אמור להיות שניים של מתח ואחד של הארקה? עריכה: אני רק אסביר את הציור, הריבוע הכחול התחתון זה המתג (שלו יש ארבע חיבורים) הריבוע הכחול העליון זאת הנורה (שני חיבורים) [attachment…
-
- 2 תגובות
- 644 צפיות
-
-
שלום אני רוצה לעשות עבודת גמר במחשבים (עוד 4 יח' חוץ מ-5 שאני לומד עכשיו ) עשיו אני חושב כבר כמה זמן, על רעיונות, אולי תוכלו לעזור לי... אני צריך משהו שאפשר לעשות עליו עבודת גמר, בתכנות או באינטרנט (עדיפות לאינטרנט ) עכשיו אני ריק מרעיונות ... אני צריך את עזרתכם במציאת רעיון תודה רבה. ד"א חיפשתי קצת באינטרנט ולא מצאתי כלום!
-
- 10 תגובות
- 3.3k צפיות
-
-
הי, מתוך אלפי השירים שיש לי אני מנסה להרכיב רשימה של 200~300 שירים- ההכי טובים שיש! בינתיים עברתי על כל האוסף שלי פעם אחת, וליקטתי כ-260 שירים. הז'אנרים שאני מעוניין בהם הם עמוד השידרה של הרוק: בלוז רוק (סתונז, יארדבירדז...), רוק כבד (לד זאפלין, אירוסמית'...), פסיכודאלי (ביטלז, קרים וכו', אבל לא בסיגנון של פינק פלוייד... זה כבר סתם מעפן חוץ משיר פה שיר שם...), הבי מטאל (בלאק סאבאת', דיפ פרפל, ריינבו...בלי גותי שמותי דאת' ושות'), והבי מטאל אלטרנטיבי (שזה אומר TOOL...) אני מעלה את הרשימה. אם יש למישהו הצעות להוספת שירים או חושב שחלק מאלה שאני שימתי לא ראויים להיות ברשימה- שתפו. :ylsuper: [attachment deleted by admin]
-
- 64 תגובות
- 6.9k צפיות
-
-
שלומות, האם יש אפשרות לעבוד בתמיכה טכנית(של ספקית אינטרנט למשל), בזמן תקופת לימודים תיכוניים? תודה לעוזרים.
-
- 9 תגובות
- 1.5k צפיות
-


