כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
אין פה סובלנות כדי לעזור לבן אדם אני מבין אז אני אסביר את עצמי.. שמעתי שקיימת פרוצדורה של החלפת תאריכי גיוס..אני מתגייס במרץ ואני מאוד רוצה נוב'..$$ אם יש 2 אנשים שמוכנים לזה שידברו איתי בפרטי.. ובשביל הדיון ..שלא ינעל את זה עוד מנהל חסר סובלנות.. מה אתם חושבים על גיוס מרץ? איסיקיו שלי: 238793795 פלא' : 0505578975
-
- 7 תגובות
- 893 צפיות
-
-
שלום לכולם... יש מישהו שעובד או מכיר מישהו שעובד בHOT ו\או בבזק? מעניין אותי לדעת האם יש הפרדה מבנית מלאה בין תמיכת האינטרנט לבין תמיכת הטלפוניה שלהם. האם מדובר על נציגי תמיכה שונים? האם מדובר על מוקדים שונים? באיזה רמה יש איחוד בפעילויות כלומר האם יש מנהל תמיכה אחד? או סמנכ"ל אחד שזה מתחתיו וכו'. אם אתם יודעים להגיד מה שם מנהל התמיכה של האינטרנט ומה שם מנהל התמיכה של השיחות ולמי הם כפופים זה יהיה מעולה. אגב - יש הבדל בין מוקדי תמיכה ללקוחות עסקיים לעומת פרטיים? תודה, רם
-
- 0 תגובות
- 509 צפיות
-
-
אני ועוד 3 חברים הולכים כנראה מחר לחלק פליירים.(פעם ראשונה) האם יעשו לנו בעיות שאנחנו באים בקוצה(4)? כאילו בגלל שנסתובב כולנו באותו מקום? כדאי להיכנס כשתי זגות? ומה השכר מינמום לשעה?
-
- 25 תגובות
- 5.5k צפיות
-
-
איך אפשר לעשות שבמייל של ואללה כל פעם ששולחים דוא"ל תיהיה בחתימה של המייל תמונה הצלחתי לעשות כתב אבל לא תמונה. מישהו יכול לעזור לי?
-
- 0 תגובות
- 566 צפיות
-
-
הוא רק אצלי לא זז או אצל כולם? בערב זה נרגע קצת אבל במהלך היום ממש אי אפשר לקרוא או לכתוב בלי לחכות 5 דקות לכל פוסט.
-
- 3 תגובות
- 758 צפיות
-
-
תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 765 צפיות
-
-
לא נהגים חדשים אלה נהגים צעירים בני 19ומעלה! תודה!
-
- 2 תגובות
- 645 צפיות
-
-
איזה קורס שווה לעשות כדי לעבוד בהייטק? חשבתי לעשות אולי קורס ולנסות להתקדם במשהו. מה אתם אומרים ? אני גם מעוניין ללמוד לתואר בהמשך.
-
- 18 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
-
- 13 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
הייי : ) ידידה שלי רוצה לעשות יום הולדת בפלמחים בשעות הלילה ביום שישי. עכשיו שמעתי שמועה שמסתובבים שם בני מיעוטים שונים שעלולים להיות מסוכנים מאוד [ברמה של גניבה, מכות ולעיתים אף רציחות]. האם הדבר הוא מבוסס או שהוא שקר גס? אני בטוח שאין לאנשים פה מקורות בטוחים, אבל עדיף משהו מאשר כלום, יש למישהו מושג?
-
- 2 תגובות
- 721 צפיות
-
-
בהתחלה רציתי פרונטמן אבל אמרו לי שהוא גרוע. אז יש המלצות למגברים טובים בתקציב? אם אפשר אז מהתרים האלה: www.yad2.co.il www.winwin.co.il www.homeless.co.il
-
- 0 תגובות
- 736 צפיות
-
-
דיברתי עם בזק והם רוצים 80 שקלים לחבילה של 4MB. אין לי יותר מדי מה להתווכח איתם על עניין המחיר, כי אני בהתחייבות לעוד 8 חודשים. לעומת זאת, בבזק בינלאומי אני לא נמצא בהתחייבות, ולפני שאני מתקשר אליהם, אני רוצה לדעת איזה מחיר בכלל לבקש? רוב הסיכויים שהם לא יסכימו להביא לי את המחיר הזה על ההתחלה, אבל כשאגיע לשימור לקוחות כבר יתפשרו איתי. מקסימום אני אתנתק מהם, כי בזמן האחרון האינטרנט בקושי זז. רק לי האינטרנט התחיל לזחול מלפני חצי שעה ??? אז אם מישהו מנוי פה לחבילה של 4MB, תרשמו כמה אתם משלמים רק לספק האינטרנט. *לא עוזר לי כמה אתם משלמים לבזק, הוט או בחבילה שהיא באנדל, לא רלוונטי לשאלה, תודה . עריכה דרך קשרי לקוחות קיבלתי הצעה של 49 ש"ח לחודש, עם התחייבות לשנה לבזק בינל…
-
- 6 תגובות
- 931 צפיות
-
-
קניתי אתמול חולצה של ברצלונה ללא מספר אני מחפש חנות שאפשר להדפיס עליה שם ומספר באיזור רמת גן תל אביב תודה
-
- 0 תגובות
- 625 צפיות
-
-
להחליף את המפצל או שזה יכול להיות בעיה אחרת? (לא יודע אם זה משנה אבל מדובר במפצל רביעייה ארוך מחוץ לטיח. פשוט הוצאתי את השקע שבתוך הטיח ושמתי במקומו מפצל רביעייה. בדקתי את החיבורים והם לא רופפים)
-
- 4 תגובות
- 778 צפיות
-
-
החתולים של פעם: החתולים של ימינו: ומה תגידו על האוגרים של ימינו: והשיא... העכברים של ימינו (וידאו): http://www.kewego.com/video/iLyROoaftIsM.html
-
- 1 תגובה
- 557 צפיות
-
-
אייס קפה מקולקל זה מפחיד אפילו עשיתי אילוסטרציה והנה הסרטון המתעד את הזוועה (הפיצו לחברים!) האימה!
-
- 14 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
קרובים שלי טסים לארה"ב ואני לא יודע מה לבקש שיביאו לי.. אני לא רוצה איזה משהו בומבסטי אבל אני מוכן להשקיע עד 200 שקלים. אני רוצה דברים שאני לא אזדקק לאחריות שלהם - לא כמו פלאפונים מעבדים וכו'... המפרט של המחשב שלי בצד, יש הצעות לדברים למחשב או כל דבר אחר?
-
- 2 תגובות
- 646 צפיות
-
-
-
- 0 תגובות
- 547 צפיות
-
-
בחול המועד פסח למבוגר ולילד מתחת לגיל 18 תודה..
-
- 2 תגובות
- 634 צפיות
-
-
שלום, חבר שלי התחיל עם העיר "פתח-תקוה". המטרה היא ככל שאנשים נכנסים לקישור העיר תגדל. http://petahtiqwa.myminicity.com/ind משהו נחמד, שווה הצצה.
-
- 5 תגובות
- 708 צפיות
-
-
קיצר קניתי מזגן, Tornado Plasma Gold 100 אם זה משנה... קיצר יש לי את המזגן עצמו ואת המנוע, עכשיו לשאלה שלי, כמו שהבנתי יש אפשרות לחבר למנוע נגיד 3 מזגנים... למשל לידידה שלי יש 3 מזגנים ורק מנוע אחד, שהוא אפילו יותר קטן משלי... איך זה עובד? זה באמת אפשרי לחבר 3 מזגנים למנוע אחד? אם כן אז זה לכל המזגנים? או רק למיוחדים? כי אנחנו רוצים לשים 3 מזגנים קטנים, אחד לחדר שלי אחד להורים ואחד לילדים הקטים, וזה יהיה טיפשי לשים 3 מנועים גדולים כאלה ברחבי הבית... תודה רבה מראש!
-
- 3 תגובות
- 542 צפיות
-
-
-
אני מחפש מסעדה בבאר שבע להיום בערב (משהו לכל המשפחה). יש למישהו המלצות? תודה.
-
- 5 תגובות
- 2k צפיות
-
-
רציתי לדעת האם שווה לקנות מהם חלקים של מחשב? כי אני רוצה להשקיע 3500 שח על ציוד הקפי .. אז אני צריך חנות אמינה וזולה במרכז... גיבור נראה אחלה לפי מחירים אבל לא יודע אם הם טובים מבחינות אחרות ... בבקשה להגיב רק אלו שקנו משם !!
-
- 4 תגובות
- 763 צפיות
-
-
בעקבות הת'רד הקודם שהיה פה, שהכיל בעיקר בלאגן וחוסר וודאות, נפתח ת'רד חדש כדי לרכז את כל תגובותיכם ולהגיע להחלטה סופית לגבי התאריך. התאריכים הבולטים ביותר שנראו בת'רד הקודם הם המופיעים בסקר. קיום המפגש לפני התאריך 18/4 לא בא בחשבון, מכיוון שהרבה מחברי הפורום שמתכוונים להגיע (מנסיון) הם בני 14-18, וצריכים להשלים שעות לימודים בבתי הספר עקב השביתה בתחילת השנה. אני חושב שצריך לתת לכולם הזדמנות שווה להגיע ולתרום למפגש. מיקום: טיילת יפו במגדלי עזריאלי, קומה שלישית. שעות: מהבוקר עד הערב, נהיה יותר חכמים כשנקבל תאריך סופי. מוזמנים לתת הצעות, הערות וכו'... Aviko
-
- 19 תגובות
- 1.7k צפיות
-


