עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by J0n1,

    שלום. היום בטקס יום הזיכרון בבצפר, בזמן הקראת החללים בוגרי התיכון, הם השמיעו מנגינה מוכרת שאני מחפש כבר הרבה זמן. אשמח אם מישהו יוכל לזהות אותה, העלתי הקלטה בהודעה. תודה. [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 822 צפיות
  2. שלום כולם! כל שנה אני נתקל באותה בעיה מוסרית, אני בן אדם מאוד ציוני ולקראת כל יום עצמאות כל פעם שאני נוסע ברכב שלי ואני רואה את הדיגלונים האלה שמתחברים לחלונות על הכביש אני פשוט חייב לעצור ולהרים את הדגל, זה פשוט לא נראה לי הגיוני שדורסים אותו שוב ושוב... עכשיו אני תמיד שואל את עצמי, אם לדברי דת (להבדיל אלף הבדלות כן?), יש גניזה מה יש לסמלי מדינה? מה קורה אם נניח יש לי דגל שתליתי והוא התבלה? או בן אדם כמוני שאחרי יום העצמאות התא מטען שלו נראה כמו תא מטען של אנטי ישראלי? לזרוק את הדגלים לזבל פשוט לא נראה לי הגיוני! מה הדרך להתמודד עם סמלי מדינה שנשחקו\התבלו?

    • 35 תגובות
    • 12.1k צפיות
  3. Started by Yehudaa,

    שלום לכם חברים אני צריך אתר שיוריד מ URL אני מכיר את האתר הזה http://keepvid.com/ מישהו מכיר אתר נוסף מוצלח ? תודה

    • 2 תגובות
    • 18.7k צפיות
  4. אהלן אתמול בערב הבאנו הביתה גורה בת חודשיים, בריטית. ממש יפה: הינה תמונות: איך שהבאנו אותה היא התחברה עם הכבל USB (אהבה ממבט ראשון): http://www.upit.ws/picture.php?file=ca878719d9cf0.JPG http://www.upit.ws/picture.php?file=a2042f7913ce7.JPG ופה היא ליד הP180 שלי http://www.upit.ws/picture.php?file=ea5be2b3bd2d8.JPG המארז מוציא אוויר חם אז היא העבירה את זמנה שם בעיקר ומאחורי המקרר. אז אם יש לכם שם טוב לגורה, בבקשה שתופו.

    • 72 תגובות
    • 7.5k צפיות
  5. שלום. הבנתי שאין תוכנה כזאת, אז אולי יש אתר, שמחלק את המוסיקה לפי מצבי רוח/מקצבים... כלומר רגוע,קצבי וכו'.. לפעמים בבוקר בא לי לשמוע מוסיקה רגועה ואני לא רוצה לשמוע רק אומן אחד, ולקטלג את כל המוסיקה שלי זה קשה... מישהו מכיר?

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. אם לא עושים לאוטו טסט שנה שלמה.אחרי שנה בלי טסט צריך לעשות לו על שנתיים? האוטו שלי מושבת וקיבלתי הזמנה לעשות לו טסט

    • 2 תגובות
    • 3.7k צפיות
  7. שלום לכולם אני כרגע בדרום אמריקה יושב באינטרנט קפה אני צריך לינק לשידור החי של ערוץ 2 ניסיתי דרך האתרים של רשת וקשת, באתר של קשת למשהו זה לא עובד לי תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 647 צפיות
  8. שנה שעברה יצא לי לעמוד בכביש ראשי בוויצמן כפ"ס, חייב להגיד שזה היה מדהים. למישהו יש צילום דומה? (הכוונה לא בטקס, במקום רנדומלי הומה אדם)

    • 12 תגובות
    • 1.9k צפיות
  9. Started by approx,

    מה אתם עושים בעצמאות ? אני הולך אם החברה לאכול איזה משהו :] ואתם ?

    • 13 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. האתר ברוסית אבל אני יתן הוראות בעיברית ככה שתוכלו להבין- http://potrebitel.biz/angel/mk.htm 1)תחשבו על מספר דו סיפרתי 10-99. 2)תחסרו מהמספר במספר הספרות שהוא מכיל, לדוגמה המספר 54 מכיל את הספרות 5 ו-4 תחסרו 54-4-5=45 . 3)תחפשו את המספר שיצא בטבלה ותזכרו את הסמל שלו. 4)תדמינו את הסמל. 5)תלחצו על הריבוע השחור הגדול.

    • 2 תגובות
    • 607 צפיות
  11. Started by Component,

    http://aspamaday.blogspot.com/

    • 1 תגובה
    • 819 צפיות
  12. למה האתר הזה בלילה לפעמים תקוע? מה עושים בו בלילה שהגלישה בו הופכת לסיוט? אני מדבר על שעות 2-4 לפנות בוקר

    • 1 תגובה
    • 685 צפיות
  13. Started by SpEcToR,

    אם המורים נתנו לנו שאלה במגן שלא נכללת במיקוד. יש אפשרות לערער או משו? ממה ששמעתי הבחינות מועברות לבדיקה של משרד החינוך לאחר הבדיקה של המורים שלנו. זה נכון?

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. לפני כשנתיים פורסם באתר משרד החינוך מחקר מעניין לפיו אחוזים בודדים מכלל הזכאים לתעודת בגרות בכלל ממשיכים ללימודים גבוהים. (מכללה/אוניברסיטה) לצערי אני לא מצליח למצוא את המחקר. מישהו יכול לתת קישור למחקרים דומים?

    • 2 תגובות
    • 916 צפיות
  15. Started by Koss,

    זה ממש מגניב, הבחור מנגן בחליל צד ועושה ביט-בוקס תוך כדי, יוצא לו משהו ממש קצבי. שיר הסופר מריו - השיר Hard Knock Life - ומנגינת הנושא מפיטר והזאב - לי אישית זה עשה את הלילה...

    • 0 תגובות
    • 641 צפיות
  16. Started by 00000,

    במחיר סביר ומטה, לא צריך שום אופציה נוספת חוץ מחיבור המקלדת למחשב. מישהו יודע איפה וכמה, או איזה?

    • 0 תגובות
    • 536 צפיות
  17. Started by Gohan,

    יש לי חצר עם הרבה עצי פרי מה שגורם לעטלפים לבוא והם מלכלכים לי את הקירות החיצונים של הבית בכמות מטורפת מישהו מכיר פתרון לא יקר להרחיק אותם? תודה מראש.

    • 30 תגובות
    • 11.3k צפיות
  18. שלום לכולם, חשבתי על זה שהדיסק און קיי יכול להחליף את הדיסקים של המשחקים. היתרונות של הדיסק או קיי: יהיה אפשר למכור את המשחק מותקן על דיסק און קיי, ככה שהסרייל כבר בפנים. אני לא חושב שאפשר להעביר באופן יעיל משחק ממחשב למחשב בלי הההתקנה שלו. אני חושב שהדיסק און קיי מהיר יותר מדיסק ישן רגיל אם המשחק באמת יהיה מותקן על הדיסק או קיי, יהיה אפשר פשוט לחבר אותו ולשחק מכול מחשב (שיכול להריץ את המשחק) הדיסק און קיי הוא המצאה ישראלית, למה שלא יעשו את זה לכבוד 60 שנה למדינה? דעתכם? אלון

    • 15 תגובות
    • 1.6k צפיות
  19. Started by avivlyaviv,

    שלום לכולם! אני יודע ששולחים המון מיילים עם בקשות עזרה אבל הפעם זה ילד בן 10, דור כהן חולה סרטן שגר בבנין שלי דרוש להם סכום עצום של 350,000$! יש כתבה מפורטת בynet במדור הבריאות : http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3539122,00.html אפשריות ההתרמה מפורטות באתר של עמותת "להושיט יד": http://leoshityad.com/ לתרומות בכרטיס אשראי(מקבלים קבלה) בטלפון : 03-9090882 או 052-5047555 או העברה לחשבון אישי של הוריו של דור: חשבון:5545 בנק: מרכנתיל דיסקונט(17) סניף: 651 על שם: רינת ואלישע כהן תעבירו בבקשה לכל מי שאתם יכולים, תדברו עם ההורים שלכם זה ממש חשוב. מי שלא יכל לתרום ובכל זאת רוצה לעזור שיעבור את התוכן לאנשים אחרים! תודה רבה אביב לוי (זה הפלאפון של אמא שלי) 050-898916…

    • 8 תגובות
    • 897 צפיות
  20. Started by Pika007,

    ערב טוב כולם מישהו יודע על מקום שאפשר להוריד ממנו חוברות להתחיל ללמוד נגינה על גיטרה? לפני שכולם קופצים שצריך מורה וכו'- אני לא מתכוון להתמקצע בזה, יש לי המון זמן פנוי, אני עושה את זה בשביל הכיף, והכי חשוב- אני גם יודע שזה אפשרי. בן דוד שלי למד תוך שנה וחצי לנגן יפה מאוד בלי אף שיעור, רק עם האינטרנט וכמה חוברות שהוא קיבל מחברים הפעם הבאה שיצא לי לראות אותו זה רק ביוני, והייתי שמח להתחיל לפני זה........ אז, מישהו מכיר? תודה מראש.

    • 5 תגובות
    • 778 צפיות
  21. יש לי צו גיוס בעוד שלושה חודשים, ואני כרגע נמצא בתת משקל, וכדי להגיע לנורמא אני צריך לעלות 10 ק"ג . איך אני יכול לעלות 10 ק"ג בשלושה חודשים?

    • 35 תגובות
    • 10.8k צפיות
  22. Started by eladbu,

    שלום לכולם אני מעוניין לרכוש את הגיטרה בלינק(כן היא שמאלית- מ EBAY.זוהי פנדר טלקסטר http://item.express.ebay.com/Fender-Standard-Telecaster-Left-Handed-Midnight-Wine_W0QQitemZ310045957269QQihZ021QQcmdZExpressItem רציתי לדעת אם היא אכן שווה 400 דולר אני אמנם מנגן כבר 7 שנים אבל יש אמריקאית מקסיקנית פיק כזה ופיק אפ אחר רציתי לדעת אם היא אכן טובה וכמה עולה הדגם הזה בארץ בתודה מראש...

    • 15 תגובות
    • 2.1k צפיות
  23. Started by TermiNal,

    שלום לכולם.. אז ככה אני בן 16 והחופש אני רוצה לשים לעצמי למטרה ממש להתחזק ולהיכנס לכושר רציני אני ישמח אם מישהו יוכל לעזור... אז ככה אני די שחיף אבל בכושר סבבה אני משחק בקבוצת כדורגל ואני ממש רוצה להתחזק לקראת העונה הבאה.. למישהו יש הצעות איזה תוכניות אימונים כדאי לעשות בחופש? אני רוצה להיות בכושר מעולה וגם להתחזק (אני משחק חלוץ) ואם יש גם משהו כזה אני רוצה תרגילים שיעזרו לגדילה אני כרגע בתקופה שאני גובה המון כל חודש כמעט סנטימטר אני כרגע 172 אבל ממש כל הזמן זה משתנה אז אם יש משהו שיכול לעזור אני יודה לכם.. תודה..

    • 11 תגובות
    • 1.5k צפיות
  24. Started by taimor,

    ....

    • 1 תגובה
    • 748 צפיות

דיונים חדשים בפורומים