עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. קראתי את 'חוק הקוסמים הראשון' של טרי גודקינד (בעברית, לצערי), והגעתי למסקנה שזה ספר מצויין. אני רוצה לקנות את השאר (באנגלית, הפעם), אבל המחירים בארץ מטורפים, ודיי קשה להשיג את כל הסדרה. הגעתי למסקנה שהאפשרות הכי טובה שלי היא לקנות מחו"ל את הסטים, של ספרים 1-3 (כי לקנות את ה3, למרות שכבר קראתי את הראשון, יעלה פחות מלקנות את השני והשלישי לבד), 4-6, 7-9, ואת 10 ו11 בנפרד. סה"כ זה יוצא משהו כמו 200 שקל ל11 ספרים (כשבארץ זה יעלה הרבה יותר). סביר להניח שאני לא אזמין את כולם בו זמנית, אבל זה הרעיון הכללי. והנה השאלות שלי: 1. מאיפה כדאי להזמין? אמאזון? מקום אחר? 2. קיימת אפשרות להזמין סט של כל ה11 (או כל ה12, כולל הסיפור הקצר שמתלווה אל הסדרה) במחיר טוב יותר? 3. יש מכס על ספרים? …

    • 17 תגובות
    • 8.7k צפיות
  2. Started by SubX,

    • 14 תגובות
    • 1.5k צפיות
  3. Started by ShayGTi,

    הייתי רוצה לשמוע המלצות על חנויות מומלצות להרכיב בהן מחשב... מה שאני מכיר עד כה זה K.S.P IQPC TMS SKYPC האם הנ"ל מומלצות? איזה עוד חנויות נחשבות לטובות ואמינות?

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  4. Started by CLIPSE,

    בוא נגיד ,שלא התלהבתי מרמה של הטורניר עד אתמול במשחק של הולנד נגד צרפת,כשהיא פירקה אותה 1-4 אחרי שראיתי את רוב המשחקים ,אני חושב שהולנד יקחו ,אחרי 0-3 על איטליה ,וכמובן התצוגה של אתמול,שאפשר לראות דרך אגב,כאן: http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=2644400 היא פייבוריטית שלי לקחת את היורו,ושלכם??

    • 6 תגובות
    • 960 צפיות
  5. Started by shuy,

    . [attachment deleted by admin]

    • 9 תגובות
    • 955 צפיות
  6. יש את pic.co.il אבל משום מה לוקח לו להעלות תמונה של 3 מגה בחצי שעה או יותר יש עוד אתרים שמאפשרים לאחסן תמונות גדולות במיוחד? ------------------------------ טוב מסתבר שכדי להעלות מהר יש להתחבר לאתר, הבעיה נפתרה, אבל בכל זאת, בשביל לדעת להבא, איזה עוד אתרים מאפשרים דבר נחמד זה? אה כן - בחינם כמובן [חוץ מפליקר].

    • 3 תגובות
    • 664 צפיות
  7. Started by AntiVir Guard,

    היי, רציתי לדעת איך אני מעלה תמונה לגוגל??

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. מסתבר שדן מרחסין שיקר לכולכם- תחת תפקיד שליח האתר לטייוואן (איך כותבים אותך, מדינה (?) ארורה?) הוא בעצם נסע להשתתף בניסוי סודי באירופה. מצד אחד של מאיץ החלקיקים עמד יוסי בניון, בצד השני דן מרחסין. הם נתקעו אחד בשני במהירות מדהימה ויצרו את שחקן נבחרת קרואטיה, לוקה מודריץ' התוצאה, לפניכם- (זה לא עובר משהו בתמונות, האמת, תשתדלו לראות יותר כדורגל =)) עוד תמונות גילוי נאות, לא פגשתי את ד.מ, שליח האתר לטאייוואן ומתת האל לאנושות כמה שנים טובות. מצד שני, גם את יוסי בניון לא.

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Started by Gohan,

    מישהו יכול להסביר לי איך בדיוק אני עושה את זה? יש לי מזגן ריצפתי מפוצל את החשמל ניתקני מהיחידה החיצונית , הכשיו יש את 2 הברזים שהצינורות נחושת מתחברים אליהם , אני פשוט פותח אותם? תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. יש לנו רכז שכבה כזה מטומטם. והוא כל הזמן נטפל אלי. למשל אם יש לכיתה שלי שיעור חופשי הוא רוצה שנישב בחוץ לא משנה גשם שמש או כל דבר אחר. אני רק דורך בשכבה הוא מתקשר לאבא שלי... לא קשור שזה שאבא שלי כבר נמאס לו מתחיל לקלל אותו בטלפון , רק חבל עליו אם הוא מזמין את אבא שלי על השטויות האלה לבית ספר אבא שלי מחלע אותו. למשל היום לא היה אף אחד בקומה השניה של השכבה (לכל שכבה יש ביניין וכולו חלונות ממילא) אז לחצתי על הכפור של הכיבוי אור...בכל מקרה זה לא הפריע וכמעט לא שמים לב לשינוי בתאורה משום שיש מלא אור רוב השכבה חלונות... אני ממשיך לרדת במדרגות כזה הוא קורא לי אומר לי אתה נשאר ליד זה כל היום דואג שאף אחד לא יגע אז אמרתי לו שאין מצב שאני נשאר ליד זה על זה שכיביתי את האור והלכ…

    • 25 תגובות
    • 4.5k צפיות
  11. Started by Component,

    אהלן, מישהו יכול להמליץ על אתר טוב? לספר על אתרים לא טובים? תודה, עדי.

    • 3 תגובות
    • 842 צפיות
  12. Started by MODI,

    אני מכיר באזור, אבסולוט 53 ש"ח http://www.b144.co.il/products/%d7%9e%d7%a9%d7%a7%d7%90%d7%95%d7%aa_%d7%90%d7%9c%d7%9b%d7%95%d7%94%d7%95%d7%9c%d7%99%d7%99%d7%9d.aspx?_business_name=&_area_code=&_city=%d7%90%d7%96%d7%95%d7%a8&_street=&_p=&_m=&stn= איזה חנויות זולות אתם מכירים?

    • 28 תגובות
    • 4.5k צפיות
  13. Started by the crazy boy,

    חבר שלי הולך מחר כנראה ויש לו שאלה. המתכונת החדשה נכנסה כבר לתוקף לפי מה שהבנתי אבל מה השתנה? כל אחר אומר לי משהו אחר.. . אני לא ידעתי לענות לו... תודה לעונים

    • 0 תגובות
    • 568 צפיות
  14. מה היא חושבת לעצמה :s05: [attachment deleted by admin]

    • 38 תגובות
    • 3.8k צפיות
  15. היי יש לי מתכונת מחר ואני לא מצליח לפתור את התרגיל הזה : נתונים 4 מספרים, המהווים סדרה עולה. סכום האיברים הראשון, השני והרביעי הוא 39 והם מהווים סדרה הנדסית. סכום האיברים הראשון, השלישי והרביעי הוא 45 והם מהווים סדרה חשבונית. מצא את איברי הסדרה. תשובה - 3,9,15,27 לפי מה שאני חושב מדובר פה על טכניקה והתעסקות עם חזקות עם 3 משוואות ... , אבל אולי יש פה איזה טריק תודה

    • 3 תגובות
    • 787 צפיות
  16. ידוע שהוא עבד על אטארי וזהו בערך... אשמח לעזרה אם תצליחו [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 667 צפיות
  17. לפני כחודשיים רכשתי אופני Trek ברשת CTC בסניף גן שמואל מאחר וזה הסניף היחיד שעובד בשבת. במעמד הקנייה המוכר אמר שמגיע לי שנה תחזוקה בחינם, שאני יכול לממש בכל סניף של הרשת עם הצגת קבלה. סבבה. חלפו חודשיים והחלטתי לקחת את האופניים לתחזוקה. נסעתי לסניף הראשי, בתל אביב, מאחר ואני גר באשדוד. אחרי יחס מאד לא אדיב מצד אחד המוכרים קיבלתי הכוונה לסדנא. הגעתי לסדנא והכנסתי את האופניים לטיפול. פתאום, מגיע אחד המנהלים, והתחיל לצעוק על אחד הטכנאים לפני לקוחות על זה שהוא העז להכניס את האופניים שלי לטיפול, שעלו "רק" 3,000 ש"ח לפני אופניים שעולים 16,000, אפילו שהגעתי לפני אותו אחד עם האופניים היקרות. אני אומר לכם בחיים לא הרגשתי כל כך מושפל. התייחסו אלי כמו לזבל. אם הייתי יודע שזה היחס …

    • 36 תגובות
    • 2.8k צפיות
  18. שלום... אני מחפש משחק רשת שהביאו פה פעם. ניסיתי לערוך חיפוש אבל לא מצאתי כלום... במחשק היית רציך להשמיד חייזרים כאלה עם מלא תותחים שהייתה מציב במקום קבוע (היום חלזונות כאלה שהתפצלו למלא חלקים אחרים, עכבישים מוזרים, מעין פרופלורים כאלה). אם אני זוכר נכון AMERICUM הביא אותו או מילפורד... אחד הראשיים

    • 16 תגובות
    • 1.6k צפיות
  19. חשבתי שכל אחד יביא תרד 1-2 הכי הזויים שהיו אי פעם פה בפורום ככה שהאנשים שלא ראו אותם , גם יזכו לזאת הזויים , מצחיקים , אדירים , איך שלא תקראו לזה הנה שלי: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=210367.0 נ.ב. אני מקווה שלמנהלים אין שום בעיה עם זה כי אני לא ראיתי שזה עומד בניגוד לחוקים

    • 1 תגובה
    • 742 צפיות
  20. Started by Pika007,

    לחבר הכי 1337 ב HWZ יש יומולדת, תאחלו לו את כל הפשערשע שבעולם באופן פלילי, יא בני זונות! מזל טוב פידמיח, עד 120 Hyd0r :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: ואחד לשנה הבאה מצטער, אין אותם בצבע שחור פלילי

    • 41 תגובות
    • 2.6k צפיות
  21. אני לא אפרט הרבה,פשוט תכנסו. http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=2641192

    • 41 תגובות
    • 4.3k צפיות
  22. Started by Svensk.il,

    כשמזמינים דרך האינטרנט ובוחרים באופציית המשלוח - מה לעזאזל אני אמור לבחור?! נגיד ואני מעוניין לשלם במזומן לשליח... אני יכול לבחור במשלוח עם שליח שעולה 39 ש"ח ואז בהמשך ההזמנה לסמן תשלום במזומן לשליח יש אופציה שעולה 49 ש"ח שזה משלוח עם שליח ותשלום מזומן לשליח (מה הקטע? זה אותו דבר כמו המשלוח עם 10 שקל פחות) ויש אופציה של 69 ש"ח שזה משלוח עם שליח רק אחרי הרכבת המחשב... לא הבנתי - אם אני ממילא משלם 79 ש"ח על הרכבה ובדיקת מאמץ, אז למה אני צריך גם לשלם יותר על משלוח?? או שזה בכלל לא לזה? Somebody help :s05:

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by bezangeloo,

    צריך המלצה לאופניים עד 3000₪ לנסיעה בעיקר בכביש ובשטח. או, המלצה איפה לשאול את זה...

    • 10 תגובות
    • 1.6k צפיות