עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by tascam,

    http://www.themarker.com/tmc/article.jhtml?log=tag&ElementId=os20071116_2929920

    • 1 תגובה
    • 727 צפיות
  2. Started by R3gM4n,

    שאלה בכותרת. אני מתכוון לשעה כמובן. תודה לעונים.

    • 2 תגובות
    • 742 צפיות
  3. Started by tdknight,

    היי אני מחפש בנקים שיש להם בחיפה סניפים קרובים לטכניון. בגלל שאני לא ממש מתמצא בגיאוגרפיה של חיפה רק כתובת של הסניף לא תעזור לי, אז אני מבקש עזרה מכם. תודה

    • 4 תגובות
    • 785 צפיות
  4. שלום, אני מתכנן לקנות מחשב אז חשבתי איפה כדאי לקנות... איזה חנויות מחשבים מומלצות בשירות טוב, מחירים וחלקים טובים? ואם כבר דודה שלי טסה- אולי עדיף לקנות בדיוטי פרי חלקי מחשב או בכלל בחו"ל... ובקשר לדיוטי פרי, מי שיודע: 1. אם קונים ציוד בדיוטי פרי,הוא נשאר בשדה התעופה ואז לוקחים- מקבלים את זה לפני בדיקת המכס? 2. בדיקת המכס זה כשעוברים בקו האדום או הירוק? 3. לוקחים מכס רק על מוצרים שהם סגורים הרמטית? 4. אם מישהו פה עובד בדיוטי פרי, אפשר לקבל עזרה בקשר לדגמים שיש שם? 5. מה שווה לקנות בדיוטי פרי? תודה ויום טוב

    • 8 תגובות
    • 3.5k צפיות
  5. כמו שרשום ^^^ הבגרות ב 14:00 אז בהצלחה!!! אני רק בכיתה י"א אבל רוב בתי הספר מגישים ב-י"ב

    • 1 תגובה
    • 618 צפיות
  6. Started by yigael_o,

    היי, אני מתחתן היום. סתם התחשק לי ליידע אותכם. אני אעדכן מחר איך היתה החתונה. ביי

    • 53 תגובות
    • 4.4k צפיות
  7. קניתי 2 דברים מאיביי. האחד לפני חודשיים והשני לפני שבוע. פתאום אני רואה בחשבון PAYPAL שיש לי 1.9$ המופיעים כבונוס. יש למישהו מושג על מה הבונוס? תודה לעונים.

    • 3 תגובות
    • 909 צפיות
  8. רציתי לדעת איך כולם אוכלים חומוס ופיתה... ישנם כאלו שאוכלים פיתה שמרוח בתוכו חומוס.. וישנם אנשים שאוכלים ע"י קריעת הפיתה לחתיכות קטנות וניגוב הפיתה בחומוס... סקר ! הצביעו והגיבו!

    • 54 תגובות
    • 6.4k צפיות
  9. אני מחפש להוריד את הקטע הנ"ל.. חשבתי אולי על הקטע עם מאיר איינשטיין עם השערררררררררררררררר שערררררררררררררררררררר במשחק ישראל צרפת אבל בעיקרון זה לא ממש משנה כל עוד לא אומרים בקרירות "שער 1-0" שתהיה צעקה ושיהיה אפשרי להוריד את זה למחשב בשביל צריבה .. תודה רבה מראש ! (זה די דחוף לי להלילה )

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. Started by [NOS],

    נמאס לי כבר להוציא המון כסף על בשמים ודאודורנטים יקרים, מישהו מכיר מקום זול לקנות בושם בת"א ? איזה מבצע 1+1 מפנק גם יהיה טוב ;D תודה, דור

    • 24 תגובות
    • 3k צפיות
  11. המטקבקים דיברו על התמונה הנ"ל: וזה למה לא כדאי לטקבק על מצעד הגאווה במיוחד ואם מדובר על סקס: [attachment deleted by admin]

    • 9 תגובות
    • 844 צפיות
  12. תסתכלו פה http://anthemprodisrael.bigcartel.com/product/anthem-metal-fest-14-08-08 ויש גם קישור בFACEBOOK http://www.facebook.com/event.php?eid=11316262199 אז מי בא? או רוצה לבוא? אני ממש ממליץ בחום לכולם לבוא (גם מי שלא מת על מטאל), עומדות להגיע להקות סוף הדרך, ברמה עולמית וזה הולך להיות יום שלם (מצהרי יום חמישי ועד הבוקר של שישי). בהחלט אירוע של פעם בהרבה שנים.

    • 48 תגובות
    • 4.2k צפיות
  13. זה פשוט מוזר הבן אדם דפוק וסימו לב גם לכתוביות :screwy: :screwy: http://www.youtube.com/watch?v=DpASGmMTZe8&watch_response

    • 2 תגובות
    • 644 צפיות
  14. היי, רציתי לדעת כל כמה זמן אתם מכבים את המחשב שלכם? ואם כל כל כמה זמן? ועוד שאלה.. אמרו לי שכל פעם שמכבים את המחשב (גם בצורה מסודרת דרך הווינדוס...) זה מקצר את חיי המחשב.. זה נכון? תודה.

    • 52 תגובות
    • 4.3k צפיות
  15. http://147.237.72.184/tahbura/ > מצד אחד זה נכון, מצד שני אנו מצטיירים פה כעברייני תנועה.

    • 17 תגובות
    • 1.4k צפיות
  16. Started by א אוהל,

    אני מחפש שיר מסויים שיש בו את הקטע " אל אל אלי אלי" זה לא באנגלית לא יודע מה זה סוג השיר הוא באזור הדאנס

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. Started by ChrisBrown,

    אני עושה רישיון לקטנוע והתחלתי ללמוד תאוריה דרך האתר הזה http://www.interlect.co.il/TheoryDriving/TheoryDriving.aspx ובערך סיימתי ,רציתי לדעת אם אני לומד את כל מה שהאתר הזה מציע,אז אני מוכן לגשת לתאוריה? ובאילו ימים אני יכול להבחן לתאוריה ,ובאיזה ערים[אני מאשקלון] תודה רבה.

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. שלום. אני מעוניין בקניית דיסק קשיח לנייד שלי. המחיר הוא הרבה יותר זול מהמחיר בארץ, המשלוח הוא זול, והמוכר נאה אמין. הוא מוכן לרשום על החבילה GIFT או USED. האם אני אשלם מכס על החומרה, או לא? האם בכלל ניתן לעשות זאת, או שזה יעצר במכס?? תודה

  19. שלום אנשים טובים, אני רוצה להזמין line 6 ux2 ואני לא יודע כמה מיסים יקחו לי על היחידה הנ"ל,מישהו יודע מה יקרה עם זה כאשר זה יגיע למכס?

    • 2 תגובות
    • 862 צפיות
  20. מישהו יודע באיזה שעה מתחילה הבגרות באזרחות מחר?

    • 24 תגובות
    • 1.9k צפיות
  21. שלום, ראיתי שבארץ המארז Antec P190 עולה באזור ה2,000 ש"ח, ובחו"ל (חנות performance-pcs) הוא עולה 390$ (שהם באזור ה1,300 ש"ח) ולכן שקלתי להזמין אותו מחו"ל, השאלה היחידה שנותרה פתוחה היא : איך אני מברר כמה עולה מכס על המוצר הזה? האם יש מס נוסף כלשהו? וכמה עולה משלוח UPS לארץ? (ניסיתי באינטרנט לחפש ונכנסתי לאתרים והכל.. ולא מצאתי דרך לברר לפחות על המכס אפילו.)

    • 3 תגובות
    • 3.9k צפיות
  22. Started by ItayBm,

    הי יש לי תאריך גיוס בנובמבר הקרוב,וכמו הרבה אנשים לא השקעתי בתיכון ואין לי תעודת בגרות מלאה.. האם אפשר להשלים בגרויות לפני הצבא?(וכן,אני יודע שאפשר תוך כדי ואחרי,אבל השאלה היא האם לפני) ואם כן,היכן אפשר? תודה!

    • 3 תגובות
    • 708 צפיות
  23. Started by wooper,

    שלום אני מתכון להתחיל קורס mcse עוד חודשיים האם הקורס דורש הרבה השקעה? תודה לעונים

    • 3 תגובות
    • 709 צפיות
  24. Started by x-boy_24,

    שלום לכולם יש לי EMAIL בוואלה ואני צריך שלוח למישהו הודעה ויש לו HOTMAIL . עכשיו כשאני לוחץ על "שלח" אז זה מראה לי למעלה פס אדום וזה לא שולח. מישהו יודע לה זה ככה ? ואיך אני יכול לסדר את זה? תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 586 צפיות
  25. מה כדאי להביא מהדיוטי נכון להיום? מוצרי חשמל? בשמים? אלכוהול(כבר יש רשימה) אשמח לקבל הצעות עבור כל דבר..

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים