כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
אני שומע די הרבה סוגים של מוזיקה והייתי שמח להמלצות על עוד הרכבים/אלבומים/להקות/ זמרים וכו' אז אני שומע את chris brown, G-UNIT,DMX,SIMPLE PLAN,SUM41,BREAKING BENJAMIN,THREE DAYS GRACE ועוד אבל אלה הסגנונות בעיקר תודה
-
- 0 תגובות
- 508 צפיות
-
-
לחברה שלי יש חשבון בשני האתרים הנ"ל. פתאום היום בלי שום שינוי מצידה,הסיסמא השתנתה (ומן הסתם אנחנו לא יודעים אותה) ואי אפשר להכנס לא לאתר הזה ולא לאתר הזה. ניסיתי להכנס ל"שכחתי את הסיסמא שלי" אבל ה-facebook שולח לאימייל שלה ב-gmail אבל כאמור גם אליו אי אפשר להכנס בגלל שהסיסמא פתאום השתנתה בלי התערבות מצידנו. בקיצור,אין לי ממש מושג מה עושים. ראוי לציין ששתי הסיסמאות היו שונות לגמרי ככה שאפשר לשלול פריצה או משהו כזה. מעבר לזה,ניסינו בכמה מחשבים ככה שגם אפשר לשלול וירוס או משהו בסגנון. Help!
-
- 18 תגובות
- 4.7k צפיות
-
-
משהו שקנה מהם בזמן האחרון מסכים או רכיבים אחרים? מבחינת שירות ואחריות ועמידה בהבטחות? יבגני
-
- 16 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
-
את התמונה של הבדואית (?) עם העיניים הבוהקות. http://img75.imageshack.us/img75/7055/dscf1329kh1.jpg נקווה שמישהו ידע, תודה רבה.
-
- 24 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
קניתי לפני איזה שנה בחנות ביג PC באשדוד, ועכשיו אני לא מצליח יותר למצוא אותה(לא את הטלפון והאתר לא מתחבר). מישהו יודע מה קרה לה? אם היא שינתה את השם או האתר או פשטה ת'רגל?
-
- 15 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
של Brian W. Kernighan ו-Dennis M. Ritchie יש חנות בארץ שמוכרת אותו? או לחילופין יש למישהו פה את הספר יד שנייה ורוצה למכור?
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני רוצה ליצור הרבה פקודות מאקרו שימלאו לי טבלה בהתאם למה שאני רוצה. ואני לא רוצה לעשות אותם בקיצור דרך או אובייקט ואז "הקצאת מאקרו" (כי אז זה ימלא לי את כל הדף בלחצנים או לזכור הרבה קיצורים). יש אפשרות לעשות תפריט נפתח (כמו הזה של הסינון או משהו דומה) ולהקצות שם את הלחצנים? או שיש למישהו רעיון אחר? אשמח לעזרה תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 802 צפיות
-
-
עד עכשיו אני הייתי קונה עם השירות Isracard.web וזה ממש לא נוח כל פעם להטעין כרטיס שונה בכסף ולוקחים עמלות כל פעם אני מחכה לתגובות תודה!
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
איש אחד נכנס לבר, ושואל את הברמן : " זה לא בוש וקונדוליזה שיושבים שם ?" הברמן אומר : " כן, בכבודם ובעצמם ..." האיש ניגש אל שניהם ואומר : " זה כבוד גדול לפגוש אתכם. תגידו, על מה אתם מדברים, אם אפשר לשאול ?" בוש אומר : " אנחנו מתכננים את מלחמת העולם השלישית ." האיש בתמיהה : " באמת? ומה עומד לקרות בה ?" בוש אומר : " ובכן, אנחנו הולכים להרוג 140 מיליון ערבים, ובלונדינית עם שדיים גדולים ". האיש שואל בתמיהה גוברת והולכת : " בלונדינית עם שדיים גדולים? למה להרוג אותה ?" ואז בוש פונה לקונדוליזה, טופח לה על הכתף, ואומר : " את רואה, אמרתי לך שלאף אחד לא יהיה איכפת מה-140 מיליון ערבים ! חחחחחחח :lol: :lol:
-
- 3 תגובות
- 697 צפיות
-
-
מחר אני אמור לטוס לטורקיה וקוראים לי טל אז בכרטיס טיסה רשום לי MS במקום MR. זה משנה משהו? כי היום רק קיבלתי את הכרטיסים וראיתי את זה אחרי שהם סגרו כבר את המשרד שלהם. מחר בבוקר אני יתקשר אליהם כמובן , אבל האם מישהו פעם נתקל בזה והייתה איזושהיא בעיה? שאני יהיה רגוע \ ידע מה לעשות? תודה טל.
-
- 15 תגובות
- 15.2k צפיות
-
-
הלכתי היום לחפש נעליים בכל ירושלים.. הייתי ב20 חנויות ספורט בערך................... באף אחת מהחנויות לא הייתה מידה 47.5 שזה גדול אבל לא איזה שאקיל אוניל, יש לי 500 חברים עם המידה הזאת... כל מי שמעל 188 נועל 47. בקיצור אני מוצא את עצמי פשוט הולך עם חתיכת גומי ואזיקון שמתחבר לרגל.. בדיוק כמו באפגניסטן.. כי פשוט אין נעליים .. אין להשיג. מרוב הקמצנות והחמדנות הם מביאים נעליים במידה 43 ו44 וכל השאר אין לא מביאים.. אפילו ענקי ספורט שאני לא אציין את שמם. אין מה לעשות, גם נעליים צריך להזמין מהאינטרנט.. בקרוב גם את החלב והלחם והביצים נזמין מאיביי, גם משחות שיניים אולי בקרוב... מה שמצחיק זה שפשוט אין להשיג כלום בארץ, אז אתה מזמין מחו"ל ולוקחים לך מיסים כי "לא קנית בארץ" ... תסלחו…
-
- 3 תגובות
- 766 צפיות
-
-
זה הופך להיות אחד החיפושים היותר מתישים אחרי קובץ ! בכול מקרה אני מחפש את השיר הנ"ל בגירסה (לא משנה איזה) שילדים שרים אותה. You Are My Sunshine My only sunshine. You make me happy When skies are grey. You'll never know, dear, How much I love you. Please don't take my sunshine away
-
- 2 תגובות
- 769 צפיות
-
-
תגידו זה שווה ?? מחר \ מחרותיים אני הולך לחלק פליירים לכל שכונת ננוה נוי בבאר שבע ועל זה אני יקבל 90 שקל מה אתם אומרים זה שווה ???
-
- 15 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
המעבד: "וואיי אינטל וצוות HWzone מזה התחשבו בנו... גם 45nm וגם גוף קירור שמקרר אותי חבל הזמן, תענוג." הכרטיס מסך: "חםםםםםםם חםםםםם תחליפו לי גוף קירור יא חראות!" זיכרון מס' 1: "וואווו מזה הגוף קירור האימתני הזה, רק שלא ייפול עלינו!" זיכרון מס' 2: "זה ה-Thermalright Ultra 120 eXtreme, אומרים שהוא אחד החזקים, לא כדאי להתעסק איתו, רק שלא ייפול עלינו". הלוח אם: "שתקו ארבעתכם, לי הכי חם פה ובנוסף אני מחזיק את ארבעתכם אז דיר בלאק לא לחפור". תמשיכו אותי...
-
- 5 תגובות
- 873 צפיות
-
-
מה שכתוב בכותרת + כמה עולים משלוחים לארץ באתרים שאתם ממליצים? האם אפשר עם כרטיס ישראכרט שאינו בינלאומי להעביר כסף לחשבון PAYPAL? כי אחרת בשביל מה צריך PAYPAL אם גם ככה פייפאל דורש כרטיס בינלאומי?
-
- 1 תגובה
- 707 צפיות
-
-
שלום. ראיתי באחד האשכולות שאין מכס על מוצרי מחשבים, כגון כרטיסי מסך,מעבדים וכו'. הרעיון קסם לי, משום שבקרוב אני אהיה בארצות הברית, ואני גם צריך מחשב, אז חשבתי להרכיב לי מפרט בחו"ל ולהביא אותו ארצה. חשבתי לקנות הכל בחו"ל, חוץ ממארז, שיהיה קצת קשה להביא. הכנתי כמה שאלות, אשמח אם תוכלו לעזור לי: 1. האם אכן אין שום מכס ו/או מע"מ על חומרה מחו"ל? 2. כדאי להביא חומרה משם? קצת קשה יהיה לנצל אחריות 3. מה כדאי להביא מחו"ל? איך המחירים של Newegg לעומת הארץ? (אני יודע שיותר זולים, אבל האם הם מספיק כדאיים כדי לרכוש משם) 4. כדאי להביא HDDים במטוס? זה לא ינזק מכל הדרך? 5. הספק שם מותאם לארצות הברית? או שכל הספקים אותו הדבר? תודה רבה, דורון
-
- 8 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
הכיסא שלי גוסס ואשמח להצעות לכיסא חדש. ד"א לא חייב שזה יהיה כיסא מנהלים או משהו שנראה יוקרתי, הכי חשוב שיהיה כמה שיותר נוח במסגרת התקציב. תודה.
-
- 3 תגובות
- 859 צפיות
-
-
-
להלן רשימת השירים בפלא שלי (Nokia 6233): שירים ישראליים איה כורם - קיץ איה כורם - שיר אהבה פשוט אייל גולן - אוהב אותך לנצח אייל גולן - בלעדייך אייל גולן - יפה שלי אייל גולן - צאי אל החלון אפרת גוש - בלי לומר מילה אפרת גוש - כמו שזה היה אפרת גוש - לראות את האור גבי שושן - אני פשוט אוהב אותך דניאל סלומון - הייתכן החלונות הגבוהים - התשמע קולי הישראלים - תזיזי ת'ישבן, תנענעי ת'תחת הראל מויאל - את באה אליי זוהר ארגוב - הפרח בגני זוהר ארגוב - מה לך ילדה חובבות ציון - רוצה בנים חובבי ציון - רוצה בנות חיים משה - נשבע חיים משה - תן לזמן ללכת יהודה לוי - רציתי ירדנה ארזי - עוד נגיע ליאור נרקיס - אוהב אותך מיכל אמדורסקי - חייל שלי מירי מסיקה - עכשיו אתה חוזר בחזרה מעיין רודיך - מסיב…
-
- 9 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום, מחר בסביבות 8 בבוקר אני אתייצב לצו ראשון, רק שיש לי בעיה, עברתי דירה לפני כמה שבועות ותוך כדי שהעברנו את הדברים נעלמו לי טפסים חשובים כמו הצו ראשון + הטופס הרפואי שצריך לתת לרופא למלא וכו' אז מה אני צריך לעשות? ללכת לשם בלי זה? בכלל יקבלו אותי בלי זה? יעשו לי בעיות? מה להגיד להם? כדאי לדחות את זה? תודה רבה לעוזרים! זה ממש ד-ח-ו-ף
-
- 22 תגובות
- 17.4k צפיות
-
-
לפני כמה שעות חזרתי מאילת, היה סבבה אעש!! איימקס היה מסריח, סתם סרטים לילדים, אבל המסיבות, החוף והקניות היו כיף חבל רק שלא יצא ללכת למקום הזה שמתחת למים, עם הדגים... (חוף האלמוגים משו כזה?) מה שכן, המלון היה ממש חרא. מלון דליה - הכי עלוב שהייתי בחיים. זו פעם ראשונה שאני נוסע לחופשה על חשבוני, אז מחיר היווה פקטור חשוב, והמלון הזה זול, מכל הבחינות. אוכל מסריח, צריך לצאת מהמלון ולעשות סיבוב כדי להגיע בכלל למסעדה, ועוד אין שם מקום וצריך לחכות לאנשים שייצאו. בריכה מטר על מטר עם כסאות מאובקים. חדרים עם אמבטיה מתפרקת, אין מעלית, צריך לחכות בלובי שעות לשירות. אבל זה עוד כלום בהשווה לצעקות שהיו שם בגלל שכולה השארתי את הכרטיסים של המגבות של הבריכה אצל המציל בטעות. רצו לחייב אות…
-
- 26 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
אני מחפש את הפרסומת הישנה של ג'טיקס אם מישו זוכר.. אני זוכר משו עם X עם ילדים שרוקדים ברייקדנס אם אני לא טועה היא ישנה מאוד בערך .. ואני מחפש אותה דחוף כי מישהי שאני מכיר אמרה לי שהיא בפרסומת ואני חייב לראות אם היא שמה : P
-
- 0 תגובות
- 618 צפיות
-
-
היי, אני מחפש שירים שקטים של OPETH, כמו A Fair Judgment או Hope Leaves. תודה =]
-
- 6 תגובות
- 883 צפיות
-


