כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
המוצר שאני רוצה לקנות הוא: http://aluf.co.il/view_prod_he.aspx?ProdID=2137429236 מפחיד לקנות משם, כי האסוציאציה שעולה לי היא "גיבור מחשבים", או לפחות איזה חיקוי זול שלהם.. חוות דעת?
-
- 9 תגובות
- 992 צפיות
-
-
מישהו הבין מה הם רוצים? http://server3.uploadit.org/files/huber69-downloadincreasebrightness.jpg
-
- 14 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
כאחד שלא מחזיק בביתו מקלט טלוויזיה, אני קצת בבעיה. אבל בשביל מה יש אינטרנט? האם יש אתר כלשהו ( עדיף ישראלי כדי שהסטרימינג יהיה מהיר) המאפשר צפייה ישירה במשחקי האולימפידה, ובטקס הפתיחה בפרט. תודה.
-
- 6 תגובות
- 807 צפיות
-
-
שלום! יש שיר שהתוכן שלו הולך כך: dj he takes me to the party...... משהו כזה,וזה מן סוג של טראנס כזה. למישהו יש מושג על מה מדובר?
-
- 2 תגובות
- 554 צפיות
-
-
שלום חבר'ה, שאלה לי אליכם: כידוע, אם עורכים בדיקת שתן, ניתן לאתר סמים כגון אמפטמינים, קתינון ומתקטינון עד יומיים-שלושה... מה לגבי בדיקת דם?
-
- 8 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
-
חיפוש של stock wallpapers brands wallpapers ועוד כמה שילובים דומים לא מביא אותי למציאת רקעים שמגיעים עם ניידים או בכלל רקעים שכוללים לוגואים וססמאות סטייל regza- image is everything style.like.no.other וכל מיני כאלה תהיתי אולי למישהו יש אתר או קובץ שבו יש דברים כאלו?
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מחפש אתר שיש בו דוגמאות של קעקועים בעיקר של אריה
-
- 5 תגובות
- 3.3k צפיות
-
-
יש מישהו שיודע על קניית חומרה או קנה חומרה בדיוטי פרי בארץ/בבודפשט ? אני טס בקרוב וחשבתי שאם כבר אני קונה מחשב חדש למה לא להוזיל רכיב או שניים בכמה מאות שקלים...
-
- 3 תגובות
- 954 צפיות
-
-
שמעו אני לא רוצה להרחיב פה יותר מדי אבל הגעתי למצב קצת בעייתי בחיים יש לי שתי אפשרויות: האחת לברוח ממישהו (וזה ממש מתיש) השנייה ללכת למשטרה הבעיה שאם אני הולך למשטרה נגד מישהו הוא ילך נגדי, ולא שאני עבריין אלה תחשבו מה היה קורה אם הייתם צריכים ללכת נגד מישהו קרוב אליכם למשטרה.. שחיים ביחד הרבה זמן אז כל אחד עושה את הקיצורים שלו, גם אם אלה דברים קטנים (אני כמובן לא מדבר על שודים/דקירות, גג השגת גבול/עבירות מחשב) רק שהוא דאג לתעד מה שקרה ואני לא לכלא אני בטוח לא יגיע על עבירות כאלה, רק אני מפחד שזה יפגע לי בסיכויים להתקבל לחברת היי טק (אני לומד מדעי המחשב שנה ראשונה) היתי כבר במשטרה וביטלתי את התלונה מהחשש הזה, אולי עדיף לי לברוח קצת ולהבטיח לעצמי עבודה בתחום שאני אוהב ב-50…
-
- 14 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם, לאחרונה התחלתי להתעניין בקניית פנסים של מותג inova מחו"ל (ההפרשים בין המחירים בארץ ובחו"ל של המוצרים שאני רוצה להזמין הם פשוט אדירים) אז חיפשתי מקום לקנות ממנו, והגעתי לאתר שקרואים לו cfrlights.com שבו יש את המוצרים ההלו (שתי פנסים inova, מטען ושש בטריות נטענות תואמות) מישהו מכיר את האתר? קנה ממנו? חוות דעת? כל פיסת מידע על האתר תעזור לי (במחיוד אם הוא אמין) הנה הדברים שאני רוצה להזמין:
-
- 0 תגובות
- 484 צפיות
-
-
ובכן רכשתי מוצר דיי מעניין http://www.usbid.co.il/product748.aspx אבל קיימים שני דגמים עם PATA ועם SATA אני רציתי עם ה SATA ושלחו לי עם ה PATA. עד פה הקטע הטכני....שלחתי חזרה את המוצר לחברת האם USBID אבל האתר (החנות הוירטואלית) שופלייס לא זיכה לי את הכרטיס אשראי. שימו לב שאתם קונים שם איפה אתם מקבלים שירות לקוחות כי יש שם רק אבל רק מענה קולי ותו לא. וגם "הם מתחייבים לחזור אחרי 2 ימי עבודה" עבר חודש מאז שהחזרתי את המוצר והם עדין מחייבים לי את הכרטיס ממש חוצפה.ביקשתי מחברת USBID (שאגב עזרה לי פה מעל ומעבר ועם הרבה סבלנות - להם יש שירות לקוחות מדהים !!!!) שידברו עם הסוכן המפוקפק שלהם שיזכה אותי באותו יום שהם קיבלו את המוצר חזרה ועבר חודש ועדיין לא ידוע אם זיכו אות…
-
- 1 תגובה
- 580 צפיות
-
-
שלום אני רוצה ללכת ללמוד בג'ון בריס ומתלבט בין כמה קורסים דבר ראשון אני לא אוהב דברים משעממים ולא ממש מבין את תוכן הקורסים יש כמה קורסים כמו:יוניקס לינוקס או SAP או QA או אבטחת מידע וכאלה ולמה יש יותר ביקוש לא משהו שידרוש ממני רקע נוסף יש לציין שאני מבין קצת במחשבים פרוטוטקולים תקשורת מבנה המחשב אינטרנט וכו' אני לומד לתואר אבל עשיתי הפסקה אחרי שנה וחצי בשביל הקורס ועוד כמה דברים
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
גוגל השיקו כלי חדש בשם GOOGLE INSIGHTS. http://www.google.com/insights/search/# תשוו חיפושים בין מתחרות כמו אינטל ו-AMD, לא תופתעו בכלל.
-
- 1 תגובה
- 598 צפיות
-
-
^^^ כמו שהכותרת אומרת...אפשר קצת מידע לגבי מסלול זה והאם כדאי ללכת לשם? תודה
-
- 10 תגובות
- 5.7k צפיות
-
-
טוב קודם כל ערכתי חיפוש אז על תתנפלו עלי! עכשיו ככה אני מחפש חנויות מחשבים בתל אביב אשר ניתן לקנות בהם ציוד היקפי(כל מה שלא קשור לחומרה שנמצאת בתוך המארז, רמקולים,עכברים, מקלדות) ונכון לעכשיו ראוטר. עכשיו יש לידי את אייבורי אבל לפי מה שהבנתי פה לא אוהבים אותם.. האם זה מתייחס גם לציוד היקפי? או שאין בעיה לקנות אצלהם? תודה רבה מראש, ושוב ערכתי חיפוש ולא מצאתי תרד דומה, יש מצב שפספתי תרד דומה.
-
- 2 תגובות
- 741 צפיות
-
-
איזה חבר שלח הודעה פרטית: http://vinozlomekvavra.cz/system/fb/?a=F0F2EFE6E9ECE5AEE1EBAEE6E1E3E5E2EFEFEBAEE3EFEDAFF6B2B2B8AFB1B0B8AFB6B0AFF1B1B3B2B9B5B8B8B1B6B7DFB3B2B0B2AEEAF0E7&b=D4E1ECA0CEE5F4E1EEE5EC&v=07&s=fb מה אתם אומרים?
-
- 15 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
הי, ממ.. אני כותבת מהמשתמש של אח שלי. בקיצור, אני מקימה להקה ואני צריכה סולן רוק מטאל, עדיף עם יכולות גרואולינג, מאזור המרכז( ת"א, פ"ת) בסביבות גילאי 16-20.. לעוד פרטים פנו לחן ב: מייל:chen_cat@walla.com אייסי:205004930 פלאפון:0526405248
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני צריך אתר של השוואת מחירים של מחשבים בארה"ב... יש הצעות?
-
- 4 תגובות
- 10k צפיות
-
-
אני רוצה לקנות עכבר (בנתיים אני נוטה לכיוון הDA) , ואולי קצת ציוד לOC. אבל בעיקר בשביל העכבר. תודה רבה לכולם! (אם זה לא בפורום הנכון אשמח אם תוכלו להעביר)
-
- 0 תגובות
- 816 צפיות
-
-
יש למישהו המלצות על חנות מחשבים בארה"ב ששולחת לארץ? אני רוצה לקנות את הZ-5500, וראיתי שבארה"ב הוא עולה כ-300$, הרבה פחות מבארץ. תודה.
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://nz.youtube.com/watch?v=339ixMtHrVk סתם משהו משעשע שנתקלתי בו
-
- 3 תגובות
- 835 צפיות
-
-
אני משתחרר מחר ורק רציתי לוודא שלא שכחתי לשים משהו משהו בקיטבג. שמתי 3 זוגות מדים, חגורה, נעליים, מגבת, מנעול, תחבושת אישית ומעיל. שכחתי משהו? וסתם עוד שאלה, אם אני משתחרר בבסיס ולא בבקו"ם, זוהי אנדקציה כלשהי לגבי שירות מילואים או שאין קשר?
-
- 17 תגובות
- 4.2k צפיות
-
-
יש פה מישהו עם ניסיון מכירה בebay ? אני לא מתכוון למוצר אחד או שניים, אלא משהו ממש בצורה רצינית... אני אשמח לקבל המלצות לספרים/מקורות מידע טובים אחרים תודה!
-
- 2 תגובות
- 817 צפיות
-
-
אני לא רוצה שיראו את רשימת החברים שלי. יש דרך לעשות את זה?
-
- 1 תגובה
- 853 צפיות
-


