כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
שלום לכם, ראשית, אני מקווה שאני שואלת בפורום הנכון (אם לא-אנא, הפנו אותי למדור הנכון שבו שואלים שאלות מסוג זה). שנית- אני זקוקה להמלצה על חנות מחשבים אמינה וטובה (לא IVORY ולא KSP) - רצוי בפ"ת...ואם לא- אז בר"ג או ראש העין). כמובן- רק חנות שאתם מכירים מניסיון אישי! תודה מראש
-
- 14 תגובות
- 3.3k צפיות
-
-
רבותיי, אשמח אם 'תשפכו' לי קצת אור על התעלומה: מה זה לעזאזל?! תודה.
-
- 19 תגובות
- 5.1k צפיות
-
-
האם אפשר להעביר כסף מהחשבון AlertPay לחשבון בנק? אני עובד כרגע בתור מתכנת ומקבל את השכר שלי דרך AlertPay, פתחתי חשבון Pro. צריך לאשר אותו או משהו?
-
- 0 תגובות
- 537 צפיות
-
-
מה אני צריך לשלם כשיש לי קמפוסקארד, ישראכארט צעיר, ישראכרט חייל? שמעתי שבקמפוסקארד אין בכלל עמלות! כלום! זה באמת כך??? ומה עם שאר הכרטיסים?
-
- 5 תגובות
- 820 צפיות
-
-
נמלים הצליחו להשתחל לקופסת הקורנפלקס שרכשתי... אני רואה אותן צפות בקערה..ותוהה. האם להשליך את האוכל לאסלה, או להמשיך לאכול? מצד אחד מדובר בנמלים זעירות..לא משהו שיפריע לטעם..מצד שני, אולי הן יכולות להעביר מחלות? תשובה מהירה, לפני שהקורנפלקס יהפוך לעיסה ( גם ככה המקרר שלי ריק מאוכל, וזה הדבר היחיד שייחשב אצלי כארוחת ערב ).
-
- 28 תגובות
- 3.7k צפיות
-
-
שלום. מרוב שעמום החופש . ומרוב סקרנות וגם מרוב ששום דבר לא מסתדר לי בראש על כול הענין של המחשבים. זאת אומרת. בתור אחד שלומד מגמת מחשבים עולה לכתה י"א ובמגמה לומד שפת תיכנות{C++}שנה הבאה גם אסמבלר . וגם למד בבית שפות איטרנט{HTML-XHTML,CSS שזה מה שאני יודע לעכשיו}. פלוס לומד מטוטריאלים ברשת תיכנות 3די{מקס 2009}. אז מאיפה להתחיל :-\. אז בתור תלמיד מגמת אלקטרוניקה ומחשבים . בחשמל אנחנו לומדים על חישוב זרמים ואוהמים דרך נוסחאות . אבל גם המורה הסביר בחלק מן השיעורים שלו על החומר הלימוד שנלמד "בשנים הבאים" . והוא הראה על דיודות וכו' בקיצור על הדברים שיש על לוחות והסביר ממש מהר שאף אחד לא הבין. במיתוג למדנו על שערים לוגיים ובקיצר בנית מערכות צירופיות שלמות ולפשט אותם…
-
- 29 תגובות
- 4.3k צפיות
-
-
משאית של אייבורי חונה לי מול הבית והנהג הלך לאן שהוא,שווה לי לשים לו מסמרים מתחת לגלגלים?(אני רציני איתכם אחושילינג)
-
- 3 תגובות
- 903 צפיות
-
-
אני מניח שזה סתם חתיכת מתכת, איפה יש את זה זול ?
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
תפרסמו תמונות שלכם שנראה אחד את השני אני פירסמתי את שלי כאן: http://www.fxp.co.il/showthread.php?t=1938219 מה אתם אומרים ?
-
- 1 תגובה
- 671 צפיות
-
-
-
אני עובר בקרוב דירה מהרצליה לכפ"ס ורציתי לדעת אם למישהו כאן יש ניסיון כמה בערך יעלה הסיפור של הובלה אם אני לוקח משאית כזאת שיש לה מנוף.. בערך טווח מחירים יהיה נחמד לדעת לפני שאני מתחיל לעשות טלפונים ומשתגע.. תודה
-
- 12 תגובות
- 819 צפיות
-
-
אהלן חברה... את השאלה שלי אני מפנה לגיטריסטים בינינו... יש לי FENDER STRAT HIGH WAY 1 ואני פשוט לא יכול כבר... אני מחליף מיתרים פעמיים בחודש כי יש לי ידיים שמזיעות כמו לא יודע מה... אני מסנה לנקות אותם אפילו עם נייר לטש עדין אבל לא עוזר... לא מזמן שמעתי שיש מיתרים מחברת ELIXIR עם ציפוי סיליקון... רציתי לדעת האם הם יותר עמידים בלכלוך וחלודה ואיך הצליל שלהם? כי אולי אני ארכיב אותם גם על הסטראט האמריקאי שלי.... תודה מראש.
-
- 46 תגובות
- 3.4k צפיות
-
-
שלום לכולם. אני וחברים שלי נוסעים שבוע הבא לכנרת ואני מחפש חוף שיתאים לנו. אז ככה, אנחנו נישן באוהלים (בערך 6-7 חבר'ה), נעשה על האש נעשן נרגילות וכנראה גם נבשל ביום שאחרי. אז צריך חוף שאפשר לעשות בו את כל הדברים האלה, בנוסף אם תהיה תאורה וגישה לחשמל זה יהיה מצויין, העדפה לחוף עם דשא. הציעו לי את חוף לבנון, אבל הבנתי שאי אפשר להדליק שם מנגל...אשמח להמלצות. תודה רבה, דוד.
-
- 10 תגובות
- 3.7k צפיות
-
-
ביקורת על Foxpc יש אבל מעולם לא ראיתי על סניף מגדל העמק באופן ספציפי. אשמח לביקורת רעות/טובות אבל בבקשה - לספר את כלל הסיפור בין אם זה טוב או רע ולהיות רציניים ואמיתיים. מעבר לזה,מיבחינתי הם צצו משום מקום כי מעולם לא שמעתי עליהם עד לפני שנה או משהו כזה. כמה זמן הם קיימים מישהו יודע?
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
תקשיבו מצאתי קהילה ממש טובה של כל מיני משחקים כמו gta samp,warrock,cs 1.6 ובכלל מה שאתם רוצים פותחים לכם שם חדר. ואני לא יודע אם מותר לפרסם פה,יש לציין שהקהילה ל שלי! אם מותר לפרסם פה תגידו
-
- 1 תגובה
- 522 צפיות
-
-
נכון לעכשיו (12.8.08 שעה 00:55) אני לא מצליח להכנס לGmail זאת הבעיה: רק שלא קרה לתיבה משהו,(יש לי שם דברים מאוד חשובים) או שפרצו, כן אני יודע שכתוב שם שהכל מוגן ובלה בלה, אבל זה מלחיץ . גם אצלכם?
-
- 9 תגובות
- 967 צפיות
-
-
סתכלו מה גיליתי, אני לא מבין איך זה. http://zap.co.il/ratestore.aspx?siteid=2456 יש פה דעות לגבי החנות, של הגולשים כל הגולשים נתנו 5 כוכבים מתוך 5, אבל זאפ כותבים שדירוג החנות הוא 3 ואותו דבר עם TMS: http://zap.co.il/ratestore.aspx?siteid=1344 הגולשים נותנים 5 מתוך 5 והם כותבים שהדירוג חנות הוא 2.5! תחשבו אנשים שלא רואים את התגובות, הם ישר חושבים שהחנות לא טובה! זה ממש לא בסדר!
-
- 18 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
קחו כל מילה שבא לכם, תחסירו בין הגימטריה הגדולה לגימטריה הקטנה ותצמצמו את התוצאה - יוצא 9. "גרביים" 600+10+10+2+200+3 = 825 (גימטריה גדולה) 6+1+1+2+2+3 = 15 (גימטריה קטנה) 825-15=810 8+1+0 =9 "עט" 70+9 = 79 7+9 = 16 79-16 = 63 6+3 = 9 גיליתי את זה בעקבות ויכוח ביני לבין אדם דתי בעבודה. הוא הביא את ה"ידיעה" הזאת לפניי באומרו שזאת הוכחה לקיומו של האל . הגימטריה של האמת הוא קרא לזה. חייב להיות הסבר מתמטי לזה.. למישהו יש מושג ? http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%92%D7%99%D7%9E%D7%98%D7%A8%D7%99%D7%94
-
- 17 תגובות
- 5.1k צפיות
-
-
לא משנה כרגע מה קרה לה.. הוטרינר אמר שהיא בסדר, אבל מצד שני הרגליים שלה לא נראים לי בסדר איזה סוג היא ולאן ניתן לקחת אותה אני מנתניה אבל יש לי רכב זה לא בעיה וגם מה להביא לה לאכול פיצחתי והבאתי לה גרעינים שחורים הבאתי לה חלה יבשה פיררתי את זה הבאתי לה מים.. היא לא זזה לא ממש אכפת לה הוטרינר אמר שהיא בהלם ממה שקרה אז צריך לחכות שהיא תרגע ותתחיל לזוז אני לא בטוח שזה נכון כי היא נראית מוזר למרות שמקודם היא פתאום עפה.. וזה קרה כמה פעמים ועכשיו היא שמעה איזה צליל והיא הסתכלה שמאלה.. המקור שלה כל הזמן פתוח היא לא סוגרת אותו.. בדקתי והוא כן נסגר ואז היא הסתכלה עליי אחרי שנגעתי בה מה עושיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם תמונות [attachment deleted by admin]
-
- 34 תגובות
- 4.1k צפיות
-
-
היי, לפני כמה זמן ישבתי עם חברים ועישנתי קצת חשיש, שלפי מה שהבנתי מוגדר שסם קל. הסבירו לי שזה יוצא מהמערכת תוך שבועיים-שלוש. זה נכון? כמה זמן לדחות את הצו הראשון? (הוא היה אמור להיות ב20.8 ) אם משהו יכול קצת להסביר לי על התהליך שעובר בצו הראשון בבדיקת שתן... תודה, יובל.
-
- 1 תגובה
- 717 צפיות
-
-
שלום ... אני רוצה לעשות מנוי ל rapidshare עכשיו יש שני אתרים : http://rapidshare.com/ http://rapidshare.de/ האם המנוי תקף לשניהם??? ואם לאא אז באיזה אתר כדאי לעשות מנוי ?? תודהה
-
- 21 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
אני צריך חומר בעברית לכל הנוגע לחומר הנלמד שקשור לתקשורת נתונים Cisco אם יש מדריך ללימוד CCNA בעברית אז זה עוד יותר טוב תודה רבה לעוזרים !!
-
- 12 תגובות
- 8k צפיות
-
-
חבר שלי סיפר לי שהוא כבר שנים טוען סוללות רגילות וזה עובד "סבבה"... לא יתפוצץ לי המטען או משהו?
-
- 19 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
קיבלתי זימון למיונים, בלי שום הסבר על מה ולמה, וישנו רק הכיתוב למעה - "מבחני התאמה למקצועות המחשב". מה זה, האם כדאי ללכת? תודה
-
- 6 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
איך אני מגיע באמצעות רכבת לאוניברסיטת ת"א? אני יודע שיש תחנה קרובה יחסית, מה שמה? וכשאני מגיע לתחנה, איך אני מגיע לאוניברסיטה ברגל? (או שעדיף אוטובוס, ואם כבר אז לקחת אוטובוס לת"מ ומשם לאוניברסיטה?) תודה נ.ב. אני נוסע כדי להתראיין לפסגות או משהו כזה, מישהו כבר היה שם ויודע לתת הכוונות מדוייקות יותר בתוך האוניברסיטה? (צריך איזה "בניין כיתות", כאילו זה הבניין היחיד שיש בו כיתות שם)
-
- 16 תגובות
- 22.4k צפיות
-


