עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. טוב עד עכשיו השתמשתי ב: https://www.cal-online.co.il/he-IL/Cal/prepaid/Pages/welcome.aspx אבל זה נורא מעצבן לללכת כל פעם שנגמר לדואר למלא אותו מישהו יודע מה הכי משתלם למישהו שמקבל 352.5 שקל בחודש?

    • 5 תגובות
    • 841 צפיות
  2. יש לי מלא נקודות אדומות, בעיקר במקום איפה שמזריקים בד"כ ובכתף (ובינהם יש עוד קצת נקודות אדומות) יש לי את זה רק ביד אחת, וזה מטריד אותי- מה זה יכול להיות? (גולדברג מתבקש לא להגיב פה)

  3. קיצר דוד שלי נוסע לארה"ב ושאל אותי מה אני רוצה.. אז אני רוצה משהו קטן יחסית בממדים (בגודל של פלאפון אולי קצת יותר) ושלא יעלה יותר מ1000 ש"ח.. עדיף שיהיה משהו שאין בארץ ולא פלאפון או MP3\4, סתם משהו מגניב שאין בארץ

    • 3 תגובות
    • 844 צפיות
  4. Started by jeyjey,

    ב18 לספטמבר אני מתחיל קד"צ. ב7 לספטמבר אני טס לחו"ל, וחוזר ב14. האם יעשו לי בעיות עם זה? יתנו לי לצאת מהארץ? תודה לעוזרים.

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. Started by משועממת17,

    תגידו יש לכם מושג מה הם דורשים כדי להתקבל? ניראה לי שאין לי הרבה סיכויים להצליח במבחני התאמה לפרוייקט.. אני למדתי עד עכשיו java וקצת אסמלבר, ולא סיימתי את החמש יחידות עדיין (אני עולה ליב') אף פעם לא בניתי אתר או למדתי שפה שקשורה לבניית אתרים. כדאי לנסות להרחיב את הידע עד המבחנים בתיכנות?

  6. וכתוצאה מכך "נשברים" שיאי עולם. החוצפה והיהירות של הסינים פשוט פתטיים! הילדה בטקס שלא באמת שרה, הזיקוקים שלא באמת היו ועכשיו מתברר שגם הבריכה עמוקה ורחבה כדי שיהיו פחות גלים. אף אחד לא שם לב לזה לפני שהמשחקים התחילו?

    • 20 תגובות
    • 1.7k צפיות
  7. Started by Os.Master,

    מישהו יודע לעזעאל מזה ? הביאו לדוד שלי יום מיונים לצבא ואין לו מושג מזה

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by My_Name,

    יש לי הרבה ניסיון עח מחשבים, חומרה, תוכנה, התקנת רשתות ביתיות וכל מני דברים קטנים כאלה. אבל לא יצא לי עדיין לצאת עם זה לשוק, אלא בעיקר לשכנים, חברים, חברים של חברים וחברים של דודים של שכנים של חברים, ודברים כאלה אבל בגדול, יצא לי להתעסק עם המון מחשבים ונתקלתי בהמון תקלות חומרה / תוכנה ואני די בטוח שאני יכול להתמודד עם כל מה שאני יתקל בו. אז חשבתי (אני ועוד חבר) להוציא פלאיירים של טכנאי מחשבים ולהתחיל לצאת לשוק הרחב |: אני לא מצפה להרויח מליונים, אבל סתם כהכנסה צדדית (לא יכול להזיק). אז יש לי כמה שאלות לאלה שכבר עשו את הפריצה שלהם. 1. קודם כל, מה כדי לעשות, לפאיירים שירוצו בדואר, בתוספת של מדבקות שיהיה אפשר להדביק בכניסות וכאלה. או שאולי עדיף להוציא מגנטים ולפזר על …

    • 30 תגובות
    • 4.8k צפיות
  9. שירים בסגנון של השיר Stuck In The Middle With You : http://www.youtube.com/watch?v=xMrm7ZQ0aMA שמעתי את השיר ודיי אהבתי את הסגנון, אז בגלל שאני חדש בתחום הזה, יש מצב ללהקות ושירים בסגנון ?

  10. בבקשה על תנעלו תשמידו את הנושא הזה חח אז ככה שנה שעברה כיתה י' קיבלתי לעשות שתי עובודות על ספרי קריאה בספרות ולא עשיתי אותם אז המורה שלי אמרה לי לעשות אותן בחופש ואני עצלן / לא קורא ספרים לא מתחבר לזה.. בקיצור אני צריך להגיש לה את זה תחילת שנה ולא קראתי עוד שום ספר ובבקשה מישהו יכולל בבקשה אני מתחנן לשלוח לי שתי עבודות בספרות על ספר קריאה לא משנה מה הציון העיקר לעבור מצידי 55 60 חח תודה מראש לעוזרים בבקשה על תנעלו את הנושא הזה

    • 2 תגובות
    • 844 צפיות
  11. איפה אפשר לקנות טובלרון (חוץ מהדיוטי פרי)??

    • 21 תגובות
    • 9.9k צפיות
  12. אני מחפשת לקנות מחשב מהקצה הנמוך, בתקציב של עד 1,500 ש"ח. איפה יש חנות אמינה באזור גבעתיים - מזרח תל אביב?

    • 2 תגובות
    • 1.8k צפיות
  13. Started by huber,

    http://enthusiast.hardocp.com/news.html?news=MzQyNzcsLCxoZW50aHVzaWFzdCwsLDE=

    • 2 תגובות
    • 854 צפיות
  14. Started by Dark Respect,

    יש לי שולחן מחשב עם הגבהה כזאת לפני המקלדת - הציפוי השחור על העץ שם מתקלף וזה מכוער, תופס לכלוך במהירות שיא, ולא נעים למגע. אני רוצה להעיף את כל הציפוי ולמרוח צבע חדש על העץ כך שזה יהיה יפה ונח אין לי שום ידע לגבי חומרים פוטנציאלים ואיך לעבוד איתם, אשמח לעצה! תמונה מצורפות כדי להמחיש את המצב [attachment deleted by admin]

    • 11 תגובות
    • 960 צפיות
  15. Started by quepasa,

    אני מקווה שזה המקום הנכון לשאול האם יש לסוג הכבל (לא איזה מחבר יש לו בסוף אלה מיאזה חברה הוא יוצר איזה חומרים וכו' )יש השפעה על ביצועי המחשב צריכת חשמל וכו' והאם יש חברה או סוגי כבלים ממלצים יותר בתודה מראש לכל העונים

    • 2 תגובות
    • 599 צפיות
  16. אני רוצה לקנות נרגילה ואני רוצה משהו שיחזיק הרבה זמן... שתיהיה חזקה ועמידה... תקציב בשבילה 200 שקל... למישהו יש הצעה? שימושים עיקריים - ישיבה עם חבר\ה\'ה... לא למשחקים.... רק שתהיה חזקה ושיהיה אפשר לעשות לה OC...

    • 26 תגובות
    • 4.3k צפיות
  17. אני רוצה לעשות תאוריה באזור חיפה ,ולפי מה שהבנתי זה נמצא ליד לב המפרץ ,באיזה בניין שם ,השאלה היא האם יש משהו שאני צריך לשלם לפני ?תודה

    • 9 תגובות
    • 1.5k צפיות
  18. Started by Ben N,

    היי.. אחרי הרבה זמן ותירוצים שאין לי כוח ללכת לחדר כושר... התחלתי. חחח. המצב משתפר לאט לאט.. כבר הייתי איזה 3 פעמים ואני ממשיך להתאמן בחדר גם (בצבא/בבית כשאני חוזר). עכשיו יש לי כמה שאלות: 1) אני קטן.. שוקל 54 קילו (אחרי שהעלתי, לפני קצת פחות מחודש הייתי על גבול ה50). אני רוצה להעלות משקל.. איך אני עושה את זה בצורה מבוקרת עם האימונים שלי? יעני, שהמשקל שאני אעלה, לא יהיה סתם אוכל שאני מכניס לבטן שהופך לשומן.. (שאגב, הבטן זה האיזור שאני עובד עליו הכי חזק..) 2) הבנתי שיש 2 או יותר סוגים של אימונים, סוג אחד לניפוח, וסוג אחד לעיצוב. הבנתי שכל אחד מתמקד במספר סטים שונה ומספר חזרות שונה בסטים.. מה זה מה? אני כרגע רוצה בעיקרון את שניהם, עיצוב - לבטן, דחוף. יש לי כרס שאני לא מסוגל…

  19. אז כמה אייפונים יש בארץ? כנסו להצביע! http://isrtv.blogspot.com

    • 2 תגובות
    • 975 צפיות
  20. -כותרת- תודה!!

    • 0 תגובות
    • 1.6k צפיות
  21. תודה

    • 0 תגובות
    • 2.5k צפיות
  22. Started by FresH-MeaT,

    • 25 תגובות
    • 2.6k צפיות
  23. Started by intel suck,

    השנה אני אמור ללמוד את שאלון 005 (כיתה יא) אני צריך עצות להאם יש קורסים טובים שיכולים להכין אותי לבגרות או שבכלל עדיף מורה פרטי תודה יום טוב

    • 3 תגובות
    • 639 צפיות
  24. אז כמו שרשום בכותרת, האם לדעתכם אסגור שבת ראשונה? ובלי קשר, לקחתי איתי (בהנחה שאכן אסגור) 4 חולצות, 3 זוגות גרביים ו4 זוגות תחתונים, כך שיווצר מצב שאשלים זאת, עם הציוד שאקבל בבקו"ם, ציוד לשבוע (ניתנים 3 חולצות, 3 זוגות תחתונים ו4 זוגות גרביים. האם לדעתכם צריך לקחת יותר בגדים?

    • 11 תגובות
    • 5.8k צפיות

דיונים חדשים בפורומים