עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by davidreznic,

    מחר אני אמור להיות בגן העיר ב9:00. אני יודע שביומיום המצב קטסטרופלי. בחופש זה יותר טוב?

    • 0 תגובות
    • 542 צפיות
  2. Started by sir f,

    זה נתן לי רעיון, למה שלא נעלה את הת'רדים ההזויים ביותר שהיו פה?

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  3. מי שמשחק ממש טוב במשחק טניס יהיה טוב גם במשחק פינג פונג או שאין קשר? אני מדבר על רמות גבוהות כמו אנדי ויוני ושחר פאר

    • 16 תגובות
    • 1.6k צפיות
  4. Started by iem,

    אני מפליג באוקטובר לקוס וללימסול (יהיו לי 5-6 שעות בכל אחד). האם יש שם מקום לקנות WII והאם המחיר כדאי בהשוואה לדיוטי בארץ או לרכישה בארץ ? מה ההמלצות ? תודה !

    • 0 תגובות
    • 569 צפיות
  5. שלום לכולם זוהי לא פרסומת של אתרי מכירות וכד'.. יש לי שאלה: אתמול נכנסתי לאחד מאתרי הקניות אונליין הישראלים, אתר מפורסם וידוע לכל. וגיליתי שיש אפשרות שנקראת "תן מחיר" לפי מה שאני הבנתי יש לך 5 או 6 אפשרויות להצעת המחיר שלך, אתה מתחיל להציע פעם ראשונה ואחרי שנייה בדיוק המערכת אומרת לך אם זכית או לא, אחר כך פעם שנייה וכו'.. אתה יכול להציע כל סכום! מ-1 שקל ועד אין סוף. העניין הוא כזה, פעם ראשונה שניסיתי את זה הצעתי של מכשיר מסוים מחיר מסוים והעלתי אותו ב-50 שקלים כל פעם, תוך כדי התבוננות בהשוואת מכירים של אותו מוצר באתר ZAP בכל מקרה איך שהו הצלחתי לזכות בהצעה על המוצר (אני לא אעשה פרסום בכמה הפרש ממכירו בZAP קיבלתי) ופשוט נשלחו אלי פרטי ההזמנה לאימייל והמוצר אמור להגיע אלי ב…

    • 12 תגובות
    • 2.8k צפיות
  6. Started by NDickler,

    שלום לכולם... אני הולך בצבא לקורס נתמ"ם (ניהול תשתיות מערכות מידע) ורציתי לדעת קצת פרטים מאנשים שבטח מכירים לגבי המקומות שמשרתים בהם ובעיקר איפה יוצאים הכי טוב... כל פרט שיש לכם לספר על הקורס ובעיקר על הסדיר ספרו לי....

    • 0 תגובות
    • 657 צפיות
  7. Started by galedri,

    שלשום מצאתי שטר של שקל משנת 78 עכשיו אני רוצה לדעת בכמה אני יוכל למכור אותו תודה לעוזרים..

    • 4 תגובות
    • 823 צפיות
  8. Started by djelectric,

    מה אתם חושבים על הבדיחה שלהם היום? עכשיו בשידור ב7800 שקל מחשב שעולה 2000 שקל... מעבד כפול הליבה המתקדם! E2160 וואו כן כן, 1024KB קאש... תאמינו או לא!

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. יש איזה טריק\קסם כזה שאני זוכר שהייתי עושה אותו בייסודי.. ואני מנסה להיזכר בו, אשמח את עזרתכם, הוא הולך ככה: אני אומר לאותו בן אדם לחשוב על מספר מ1-9.. להכפיל אותו ב9 נירא לי ועוד איזה משהו ואז יוצא לו ספרה כמו בוא נגיד 42 ואני אומר לו לחבר את שתי הספרות שיצאו לו (במקרה הזה 4+2=6) וזה הספרה שיצאתה לו.(לא הספרה שהוא בחר כמו שכתבתי קודם.) מישהו יודע איך הולך באמת הקסם\טריק הזה?

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by xTz,

    היי, לכל מי שמכיר את פרויקט תגלית מהצבא..יש כזה דבר (או משהו בסגנון) גם לאזרחים רגילים?

    • 8 תגובות
    • 3.3k צפיות
  11. Started by sir f,

    אני פשוט עצלן, אני אביא דוגמא:יש לי על המחשב כבר כמעט שנה ספר שאני צריך לקרוא בתכנות. עד עכשיו קראתי 15 עמודים כשחבר שלי כבר גמר את אותו ספר. יש טיפים? עזרה? משהו!?

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. Started by pain_killer12,

    ובכן חברים, חבר שלי יצא אתמול לדייט, ואנחנו מנסים להפיק לקחים. הבעיה שאחרי יותר מדי שתייה, כואב הראש מכדי להפיק כמו שצריך, פה אני צריך את העזרה שלכם. הוא אסף אותה אתמול, הלכו לסרט. חיכו איזה שעה בחוץ עד שיתחיל הסרט, וסתם דיברו לפי מה שהבנתי. נכנסו לסרט (אמר שהיה סרט טוב), היה לה קר באיזהשהו שלב אז הוא חיבק אותה אליו. אחרי הסרט סתם הסתובבו, ישבו באיזה מקום והתהלכו להם, עד שהחזיר אותה הביתה. בכל השלבים השיחה זרמה והיה טוב, רק שהבחור לא לקח את זה צעד קדימה- לא החזיק לה את היד, הוא חיבק אותה אליו כשהם ישבו או הלכו, או התקרב אליה יותר מדי, בגלל שהוא לפלף ביישן חחח. האם אפשר להציל את הספינה הטובעת? תודה מראש.

    • 151 תגובות
    • 15.9k צפיות
  13. אז ככה 3 חבר'ה בני 18 יש עוד יעדיים חוץ מכל האיים הסובבים את אזור יוון טורקיה?

    • 16 תגובות
    • 1.7k צפיות
  14. שלום מישהו יודע מה מצבם של צ'יפ מחשבים - קניון ערי החוף ראשון לציון לפני 3 שנים רכשתי מהם מחשב האם הם עדיין קימיים האם מצבם יציב ? האתר שלהם נראה לא מעודכן / חלקי www.chip.co.il מישהו יודע ?

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. Started by Darting,

    מישהו יודע איפה יש פח כזה? עדיף כמה שיותר קרוב ליציאה לביל"ו. תודה מראש :]

    • 6 תגובות
    • 965 צפיות
  16. Started by aleXtazi,

    התגייסתי יום ראשון והגעתי לבטר ניצנים (טירונות 02). יום שישי יצאנו לבית ועשו לנו תדריך יציא ואמרו לנו איפה יש נקודות איסוף לבסיס אבל ברח לי מהראש. בעיקרון אני מקרית שמונה והייתי מועניין לדעת איפה יש נקודות איסוף לבסיס תודה לעוזרים!

    • 10 תגובות
    • 11.9k צפיות
  17. ax+4y=2a+4 4x+ay=-a מצאתי את ה-Y והוא נכון, אבל אני לא מצליח להציב כמו שצריך כדי למצוא את ה X.... בני גורן-ארור תהיה!!!

    • 4 תגובות
    • 1.7k צפיות
  18. מישהו יודע? ;D תודה על העזרה.

    • 1 תגובה
    • 756 צפיות
  19. Started by SweeT_EviL,

    אני עובד בפני בחירה האם להמשיך את הקו המקצועי שלי בתור מתכנת , DBA או איש SYSTEM(ERP, SAP וכו') כאשר אני באמת לא מבין מה זה SYSTEM אחרי כל מה שהסבירו לי, רק הבנתי שזה מאוד מאוד מעניין ואתה לא נוגע בקוד... אה וגם מרווחים ברמת DBA

    • 0 תגובות
    • 808 צפיות
  20. Started by liiight,

    הבאג: ההוכחה שזה פיצ'ר: יצאו תותחים EA, אין מילים בכלל!!!

    • 22 תגובות
    • 2.9k צפיות
  21. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3585919,00.html אף פעם לא חשבתי על זה

    • 1 תגובה
    • 735 צפיות
  22. שלום לכולם!! לא יודעת אם ניתן להשיג בארץ כאלה, אבל אני מחפשת מדחס אוויר קומפקטי וזול לניקוי המחשב עד היום אני קונה את הספריי לחץ אוויר שנגמר מאוד מהר והוא לא יעיל כי יש לי 3 מחשבים בבית וזה לא ממש נשאר להרבה זמן בגלל זה חשבתי לקנות מיני קומפרסור שיעשה את העבודה. האם מישהו מכיר דבר כזה ואם כן איפה ניתן למצוא או לחילופין האם מישהו מכיר דרך אחרת ויעילה לניקוי המחשב. תודה!! מורן

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  23. Started by harel72,

    אהלן כולם... אני חדש פה! דרך אגב, קוראים לי הראל.

    • 5 תגובות
    • 714 צפיות
  24. Started by yonir,

    ההורים שלי קנו פקס - Brother FAX-1360. כרגע במצב של Tel/Fax מה שקורה זה שאחרי שני צלצולים הפקס "עונה", כלומר כל שאר הטלפונים מפסיקים לצלצל ורק הוא ממשיך, ואם מישהו עונה בטלפון אחר בזמן הזה - הוא עדיין ממשיך עדיין לצלצל ועושה רעשי רקע בשיחה. וכמו כן אם מי שמתקשר מנתק את השיחה בלי שענו, הפקס ממשיך לצלצל עוד כמה וכמה צלצולים עד שהוא "קולט" שכבר ניתקו. האם יש משהו לעשות בנושא הזה? (חוץ מלעבור למצב Manual שבו אלא אם כן אני לוחץ ידנית על start כששולחים לנו פקס הוא לא מקבל פקסים) איך זה ברוב הפקסים?

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. אם מישהו היה אשמח לשמוע פרטים על המלון, איך איכות האוכל, האם הכל באמת "כלול"? אנחנו מתכוונים להיות במלון כל הזמן.(זוג) תודה רבה!!!

    • 4 תגובות
    • 1.9k צפיות

דיונים חדשים בפורומים