עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. לכבוד הוידאו הראשון שהעלתי ל-YT החלטתי לשתף אותכם במאורע. מדובר בידידה שלי (שכפי שאפשר לראות הכותרת עונה לשם אלונה) שהחליט לשיר את גברת פילפלת באמצע הרכבת וביקשה שאני אצלם אותה. *מומלץ להגביר,מאחר ושומעים את השיר ברקע חלש יחסית* http://www.youtube.com/watch?v=eTyLiXf6ltk

    • 19 תגובות
    • 1.9k צפיות
  2. Started by itay390,

    שלום. בגלל שחלקי מחשב בארץ עולים הרבה כסף, ומהחולשה של הדולר - אני מעוניין להרכיב מחשב חדש, ולהזמין את החלקים למחשב מחו"ל. הבנתי גם שאין מכס על חלקים. אלא רק על מחשב שלם. האם יש איזו חנות (בינלאומית) בחו"ל שיכולים להמליץ לי עליה, שתשלח לי את החלקים שאני קונה לארץ? אילו הוצאות כרוכות בהזמנת חלקים מחו"ל לארץ? (האם המשלוח צפוי לעלות לי הרבה כסף?) תודה על התשובות.

  3. Started by hellyeahmofo,

    לא בשבילי, אלא בשביל השותף שלי, לכל אחד מאתנו יש קו טלפון נפרד. הוא אמר לי שהוא התעניין והם אמרו לו שהם זקוקים לתשתית ADSL, ומכיוון שלו יש רק קו של בזק ולי יש גם קו וגם חיבור לתשתית ADSL, הם יצטרכו את ההסכמה שלי להקצות להם 30K מרוחב הפס שלי עבור הטלפון הקווי שלו. נשמע לי תמוה לחלוטין.

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. אני גולש במהירות 2.5 מגה משלם לבזק תשתית 86 (אבל התשתית היא גם על 5 מגה, אני יסביר בהמשך) לבזק בינלאומי אני משלם 69.90 על 2.5 מגה שזה מחיר גבוהה מאוד! עכשיו מין הסתם שאני מחוייב לבזק בינלאומי השאלה אם אני יכול עדיין לחדש את המצבע וההתחייבות עם דיל טוב יותר! אני רואה בזאפ שיש בבזק בינלאומי מהירות כפולה של 5 מגה באותו סכום להיתחייבות לשנה!!! זה בידיוק מה זה אני משלם רק עם מהירות קטנה פי 2! לגבי בזק שם אני משלם 86 וזה גם על 2.5 וגם על 5. לפני חצי שעה בערך היתקשרו אלי מבזק ואמרו לי שמגיע לי שידרוג מ 2.5 ל 5 באותו מחיר בהיתחייבות! אמרו לי שאני צריך לשדרג גם את המהירות אצל הספקית רק ששם דרשו תוספת תשלום גדולה אז וויתרתי ואמרתי לבזק להשאיר את זה ובבוא היום אני ישדרג ל 5 מגה אצל …

    • 22 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. Started by miaoo673,

    כל מה שמצחיק במשחקי מחשב/קונסולות, לכאן. נתחיל מקצת נוסטלגיה. Deus Ex הוא כותר אקשן-התגנבות שזכה בתואר משחק השנה לשנת 2000. JC Denton, המגולם בידי השחקן, התפרסם באדישותו כלפי הסביבה והפך למקור בלתי נדלה של פארודיות באינטרנט: המשחק נודע בעלילתו הסבוכה, אשר עברה "טיפול" מסיבי הודות למודים שונים שיצאו במהלך השנים: http://www.youtube.com/watch?v=ioiOAdFJKYE סדרת Hitman גם היא לא יצאה נקייה, וזכתה לפרויקט ענק בן 16 חלקים שהדריך את כולנו "איך לא לשחק בהיטמן". במיוחד עבור חסרי הסבלנות שביניכם, תקצירי עלילה למשחקים HL2 ו-Max Payne 2 תורכם

    • 3 תגובות
    • 845 צפיות
  6. Started by Nosh,

    http://translate.google.com/ הם הוסיפו את עברית, עכשיו ניתן לפרש טקסטים/דפים שלמים משפה X לעברית וההפך. כמובן שזה לא מושלם ואני אישית מעדיף לפרש לאנגלית, גם זה לא מושלם, אבל קצת יותר מפותח.

    • 17 תגובות
    • 5k צפיות
  7. חח אז הכל התחיל בלפני שבוע שנגמרה לנו תקופת ההתחיבות של האינטרנט אני בשיא התמימות מתקשר אליהם אומר להם אנחנו רוצים לדש את האינטרנט שלנו כאילו את תקופת ההתחיבות לשוב שנה ושתתנו לנו הטבות הוא אומר אין בעיה ניתן לכם חודש מתנה של אינטרנט+40 שקל תשלום לכל חודש בהתחייבות לשנה אמרתי טוב אתה יכול להתקשר אליי עוד 10 דקות? הוא אמר אין בעיה אחרי זה אמרתי לעצמי בא נגיד לו שבנויז'ן הציעו לי להתחבר אליהם ושיתנו לי 4 חודשים של אינטרנט מתנה בסדר אחרי 15 דקות הוא מתקשר אליי אומר לי נו החלטתה? אז אמרתי לו אני רוצה להתנתק ממכם הוא כמובן מנסה לשכנע אותי למה וזה אז אמרתי ש014 מציעים לנו להתחבר אליהם ויתנו לנו 4 חודשים מתנה של אינטרנט והתייחבות של שנה טוב הוא אומר לי הנציג אני יתקשר אליך …

    • 48 תגובות
    • 4.1k צפיות
  8. אנשים חושבים שאני מסטלבת עליהם

    • 0 תגובות
    • 488 צפיות
  9. Started by MalGano,

    ...אפשר לנחש את נושא הדיון... *לא רלוונטי יותר*

    • 22 תגובות
    • 2.9k צפיות
  10. Started by Cereal Killer,

    אהלן חברים, אני מחפש את הספר פיקניק בשולי הדרך מאת ארקדי ובוריס סטרוגאצקי (Roadside Picnic ) אם למישהו יש והוא מוכן להשאיל/להעביר או למכור, בבקשה שיצור איתי קשר.

  11. Started by TermiNal,

    אז ככה, יש לי מורה שכבר תפס כמה תלמידים שהביאו לו בוקריפוט מהאינטרנט והוא מכיר את כל האתרים שאפשר להוריד דרכם בוקריפורטים.. הבעיה היא שעד סוף סוכות אני חייב להגיש 5 בוקריפורט או שירדו לי 3 נקודות על כל אחד במגן של G מישהו פה שסיים יב' ב5 יח'ל או אפילו מישהו בי'\יא' ברמה של 5 ויכול להעלות לפה את מה שהוא הכין אני ממש ממש אודה לו... תודה לכם!

    • 5 תגובות
    • 4.7k צפיות
  12. Started by ktbnus,

    • 0 תגובות
    • 672 צפיות
  13. Started by eran256,

    שבוע הבא אני רונה מחשב חדש, כמה שאלות על החנות: חיפשתי חו''ד דעת עליהם אבל מצאתי רק מלפני שנה, האם חנות מומלצת? המחירים שלהם מאוד זולים ולכן יש לי שאלה נוספת: האחריות היא של היבואן הרישמי או שלהם? תודה מראש ערן.

    • 7 תגובות
    • 719 צפיות
  14. Started by asafgolan,

    בשנים האחרונות אני סובל מהזעת יתר בעיקר באיזור בית השחי. ניסיתי כל דאודורנט אפשרי כולל דאודורנטים "רפואיים" כמו חלבלין ואניהדרול פורטה, ובכולם התוצאה היתה אותו דבר - עיגולי זיעה בעלי קוטרים מפלצתיים בבית השחי. מה אפשר לעשות? שמעתי גם שיש ניתוח שמבטל לחלוטין את ההזעה בבית השחי. אפשר קצת פרטים עליו?

    • 43 תגובות
    • 5.9k צפיות
  15. Started by NIRAN,

    מישהו יודע איפה אפשר להוריד את הרמיקסים לשירים במזרחית של חברת no limit? שבהתחלה שומעים את דידי הררי אומר "בשביל אירוע של פעם בחיים צריך ללכת עד הסוף בלי התחכמויות בלי שטויות בלי גבולות!" ???

    • 3 תגובות
    • 851 צפיות
  16. Started by J0n1,

    אני זוכר שהיו עם האתר בעיות והוא ירד, אבל עכשיו שחיפשתי סוללות נטענות מצאתי אותו כדאי לרכוש משם? מישהו קנה מהם בזמן האחרון? ולמה לא כתוב לי כמה עולה משלוח?

    • 2 תגובות
    • 623 צפיות
  17. Started by GWeizman,

    אמור ליהיות תרגיל קל יחסית, לא הולך לי. מצאתי את KB לדעתי (5 ס"מ?), אבל לא מצליח להתקדם הלאה. מישהו יכול לעזור? (ואם אפשר, ב20 דקות הקרובות?) תודה.

    • 7 תגובות
    • 943 צפיות
  18. קבעו לי ראיון ב-012 שבוע הבא, למוקד התמיכה הטכנית הרגילה. לפי מה שהבנתי מהמראיינת, שכר+בונוסים בממוצע הוא 24 לשעה, וזה נראה לי קצת מופרך לפי מה ששמעתי עד עכשיו. אז מישהו יכול לשפוך קצת אור לגביהם? תכלס, אם אני עובד שישי+שבת ועוד 4 ימים בשבוע, מה המשכורת הממוצעת שאני אקבל? היום אני עובד ב-HD עם 4500 שקל ברוטו (א-ה) והסעות הלוך חזור לבית. לא בטוח אם כדאי לוותר על המשרה לטובת 012 או לא...

    • 58 תגובות
    • 9.8k צפיות
  19. טוב... אז ככה... משני סיבות: הראשונה היא הגיע הזמן להתחדשות והשנייה היא שואוטוטו אני יוצא לקורסים של חיל האוויר ואני צריך מכונה למשך השהייה שלי בקורסים. ובכלל אני צריך מכונת גילוח לעצמי ולא להשתמש בזו של אחי, ולכן אני צריך מכונת גילוח. נכון לרגע זה אני משתמש בפיליפס הקלאסית מסדרת הcoolshave הכחולה (נראה לי דגם 6707) מכונה סבבה לחלוטין. אבל כפי שאמרתי קודם אני צריך המלצה למכונת גילוח בתקציב שציינתי. אני מתגורר בדימונה, ואין לי בעיה להגיע לב"ש. ככה ש"על הדרך" אם אפשר לראות המלצה לחנות או רשת כלשהי (אלמ/מחסני חשמל/אחר-אני לא יודע איזה רשתות וחנויות יש) בדימונה/ב"ש זה יהיה מצויין.

    • 17 תגובות
    • 3.9k צפיות
  20. כמו התוכנה שנמצאת בחלק מהסוני אריקסון החדשים, אני מחפש אתר שיהיה ניתן לעלות אליו קטע קצר מתוך שיר ושייתן את השם המלא של השיר. תודה.

    • 3 תגובות
    • 707 צפיות
  21. Started by achiya1,

    סימנטוב ו מזלטוב קודם כל אני מקווה שזה בסדר שפתחתי אשכול ,פשוט יש פה רק זיהוי שירים ואין המלצות וכאלה..אם זה לא טוב שפתחתי תעבירו ת'הודעה בבקשה למקום המתאים. אז ככה אני מחפש שיר מרגש מכל סוג שהוא ואפילו שיהיה מרגש ברמה הקיטשית .. השיר מיועד לסוף של סרט בת מצווה . אין לי מושג מה זה מרגש בשירים מבחינתי זה או שיש שיר יפה או שיר לא יפה בגלל זה אני מפיל תג'וב הזה עליכם בתקווה שתעזרו לי עם זה אל תתביישו לתת הצעות אפילו אם זה לא הכי הכי שווה לנסות לא ? תודה רבה וניפגש בשמחות ;D

    • 23 תגובות
    • 7.3k צפיות
  22. Started by nineball,

    טוב, לדעתי הגיע הזמן לעוד ת'רד כזה, כי איכות אף פעם לא נמאס לראות קטע מדהים, 17 דקות, פסנתר- http://www.youtube.com/watch?v=pJ5A_hpVPUc http://www.youtube.com/watch?v=lAWqpVxeifo&feature=related 2 חלקים, זה פשוט ארוך מדי. מוזיקה מתוך משחק מסוים (אין טעם להזכיר, זה לא משהו שמישהו פה יכיר....) שאורגנה מחדש לנגינה בפסנתר (עשו פה מין מחרוזת כזו...) חוץ מהעובדה שהמוזיקה מדהימה, היכולת הטכנית של הבנאדם השאירה את הלסת שלי למטה לכמה שניות תוסיפו עוד

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  23. Started by genia,

    האם עוד מישהו נקתל בבעיות של לקבל smsים בפרטנר? דוגמא מהיום- הודעה שנשלחה ב22:36 התקבלה אצלי רק ב22:43 -ואת זה ניתן לראות בפרטי הודעה שהמכשיר מראה. (מדובר בk800i שנקנה באופן פרטי עם כרטיס sim דור 3 של אורנג' בלי הפעלה של הדור ה3 ) השיא היה שלפני חודש הודעה ששלחו לי ב8 בבוקר הגיעה אלי ב8 בערב עוד מישהו נתקל בזה? יש פתרון?

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by J S Bach,

    יש לי 3500 ש"ח לאחר עבודה קצרה בקיץ ואני מתלבט מה לקנות איתו..האפשרויות שלי הן: -האייפון החדש -אוזניות UE-11 מה עדיף???

    • 26 תגובות
    • 2.8k צפיות
  25. המורה לאנגלית שלי ביקש להביא שם של שיר העוסק בקשר בין הורים וילדים (כמובן באנגלית). אודה לכם אם תעזרו לי. כל שיר שעוסק בנושא הנ"ל וחוץ מ Cat's in the Cradle

    • 8 תגובות
    • 861 צפיות

דיונים חדשים בפורומים