כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
אחרי הדיון הקודם שלי הבנתי שלא כדאי לקנות בKSP בשום אופן... אז איפה כן כדאי? הבנתי ש"נעה מחשבים" חנות טובה והיא גם לא כ"כ רחוקה מהבית שלי. מה אתם חושבים על "מרדנית"? ואם אתם מכירים עוד חנויות טובות באיזור עפולה/עמקים/חיפה/קריות. תודה רבה.
-
- 5 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
כמובן, מדובר באייקון הבא: עריכה: נמקו תשובותיכם, ואימרו לאיזה סיוטאציות הייתם או הייתן משתמשים או משתמשות בו.
-
- 30 תגובות
- 5.8k צפיות
-
-
היי, אני יודע שזה לא בדיוק המקום לבקש עצות מסוג שכזה, אבל חשבתי שמאחר שיש פה כמה אנשים בגיל נכבד, אולי הם יוכלו לייעץ לי. אני כעת בכיתה י', אני במגמות מדעי המחשב ופיזיקה, 5\5 ביחידות מתמטיקה אנגלית. אבל בקושי התחלנו את השנה ופיזיקה ממש קשה לי. אני לא יודע אם כדאי לי להשאר ולסבול ולשבור את הראש כל הזמן או לעבור.. לביולוגיה נגיד. השאלה כמה זה ישפיע לי לטובה בזמן תיכון וכמה זה ישפיע לרעה אחריו.
-
- 43 תגובות
- 4.6k צפיות
-
-
חשוב לציין שאני לא מדבר על יבוא אפור (שנפוץ מאוד בארץ) אלה על יבוא רישמי מיבאון המוכר על ידי היצרן. ראיתי בארץ הרבה מוצרים בחנויות מחשבים שהאחריות עליהם קצרה יותר מהאחריות הנהוגה בחו"ל. למשל המוצרים של NEXUS ש SKYPC מיבאים (יבוא רישמי) מגיעים עם אחריות לשנה, אחריות קצרה מאוד לגוף קירור ובאתר היצרן כתוב שיש על המוצר 3 שנות אחריות. דוגמה נוספת היא הזכרונות של A DATA שנמכרים בחו"ל עם אחריות לכל החיים אבל בארץ בכל מקום שמוכרים אותם האחריות היא רק ל 3 שנים. השאלה היא האם האחריות נקבעת על פי היבואן או היצרן? אני מצפה שאם מוצר נקנה מיבואן רישמי האחריות תיהיה כמו שמצויין באתר היצרן אבל יכול להיות שזה עובד אחרת
-
- 1 תגובה
- 796 צפיות
-
-
מצד אחד שמעתי אנשים שאומרים שהם נדפקו עם חלקים משומשים או חלקים שלא עובדים... אבל מצד שני יש לי חנות ממש קרוב לבית וגם יש אחריות על הכל וגם זאת רשת גדולה אז אני מאמין שאם יהיו לי בעיות זה יסתדר. ובנוסף וזה הכי חשוב הכי זול שמה, יש דברים שאפילו בהפרש די גדול. מה אתם אומרים?
-
- 12 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
היום נשלחה לי בצ'אט ב STEAM ההודעה הזו: V.A.C-Security -.S.Administartor: Dear Steam user, This Is An Automated Message Generated By Steam Account Administration To Help You To Protect And Save Your Steam Account. Your Account Is In Danger Because He Pass The Rule Number 3 (In Steampowered.com) To Protect And Save Your Account Please Enter The PASSWORD and USERNAME Of Ur SteamID The V.A.C Security Will Save Him From DANGER And Please Be Careful NEXT Time Thank You ,The Steam Administrator -V.A.C Security The Steam Support Team To Contact Us After You Give The Password And The…
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום אשמח אם אקבל שמות של חברות שם אפשר לקנות מחשב לפי המפרט המומלץ שלכם (לגיימר מתחיל) שנה טובה מיקי
-
- 2 תגובות
- 889 צפיות
-
-
כרגע אני בכיתה יא' ומתכנן לגשת למבחן הפסיכומטרי. אני מחפש המלצות לקורס הכי טוב. כרגע ההתלבטות שלי נעה בין יואל גבע ובין Smart!. אשמח לעזרה, ואם למישהו יש חוויה אישית שיוכל לחלוק - אבקש לכלול גם את הציון שהוא קיבל.
-
- 27 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
במסגרת שיטוטים חסרי מעש באינטרנט, הגעתי לשאלות שהוצגו בגמר של "אליפות החיפוש באינטרנט" שנערכה במכללת אפקה. אז החלטתי לבחון את עצמי ולנסות לענות על משהו, אז בחרתי משהו שנראה לי יחסית מאתגר. שאלה 2, שבה ביקשו למצוא את השנה שבה נבנה המיצג הבא: http://bp1.blogger.com/__8pWjna3Ug8/RgiMzVQeccI/AAAAAAAAAB4/OomR2bw597Q/s1600-h/28082769.jpg נתחיל בזה, שלא היה לי מושג מה זה, איפה זה, או למה . . . אבל לא התיאשתי, ומצאתי פיתרון, אני לא רוצה להרוס למי שגם ירצה לבדוק את עצמו, אז צירפתי את התשובה כקובץ ומי שלא הצליח מוזמן להציץ ולראות. ומי שהתקדם ופתר דברים אחרים, שיצרף את התשובה כקובץ [ אם בא לו לפרסם ] כדי לא להרוס לכולם *- מצורף השאלון -* תהנו ! השאלון: http://tinyurl.com/…
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
בשידורים של ליגת האלופות (בכדורגל כמובן), כשיש חילופים בדר"כ, מראים כמה אותו שחקן שמתחלף רץ. עכשיו השאלה המתבקשת... איך בדיוק מודדים את זה?
-
- 5 תגובות
- 3.6k צפיות
-
-
בכל המפרטים שאתם בונים באתרים כמו SKYPC או NOAPC ועוד כמה, שראיתי, מופיע סעיף של בדיקות מאמץ של 24 שעות. אילו בדיקות נהוג לבצע?
-
- 15 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
עוד מספר ימים אני אבלה שבוע בטורקייה באזור אנטליה ואני מעוניין לשמוע המלצות של חברה שהיו שם לגבי מה כדאי לקנות ומה הם האטרציות שאסור לפספס. ברור שאני אקנה מעילי עור וחגורות עור ואעשה חריש (תרתי משמע ) של אותם מקומות שבהם שוהות נערות "עובדות" :ylsuper: מטורקייה ומאוקראינה .... המלצות נוספות יתקבלו בברכה.
-
- 10 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
נרשמתי לאיזה אתר ומאז הוא שולח לי הודעות שאני לא מעוניין בהן. יש דרך לחסום את האתר?
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
למי שעדיין לא מכיר זו סדרת אנימציה מעולה מהיוצרים של family guy, יש בה הומור גס ופארודיות מטורפות, הם פשוט יורדים על כולם בלי חשבון, אין להם גבולות אפילו על רשימת שינדלר הם עשו פארודיה. משדרים את הסדרה בארה"ב רק מאוחר בלילה כי היא מיודעת למבוגרים www.freerobotchicken.com
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
על רוב הדברים ההנחה לא רצינית, אבל יש 4870 של GIGABYTE ב 1280... הייתי קונה את ה CM690 אבל אין $$$ :'(
-
- 11 תגובות
- 9.6k צפיות
-
-
-
נשמע לי כפרויקט מעניין שיכול למשוך קהל איכותי. כרגע אני לא מצליח למצוא פורום כזה, מישהו מכיר פורום בסגנון או מעוניין בפורום כזה?
-
- 1 תגובה
- 882 צפיות
-
-
מתברר שאני בקושי מכיר את הרשת הישראלית. מה, יש אתרים בעברית? למה לא מספרים לי כלום? עזרו ילדים לאיסתרא לגלות אתרים נחמדים בשפת הקודש. אה, ושנה טובה!
-
- 12 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום. אני בן 14, ולא מצליח ממש למצוא עבודה, אז חשבתי להתחיל לעבוד כטכנאי בשכונה שלי... מה אני צריך לדעת\לקרוא\ לקחת איתי? אני די מבין במחשבים יחסית לבעיות שיש לרוב האנשים...(להתקין אימיול\NERO\OFFICE\לפתוח פורטים וכדומה, לחבר מחשבים אם התנתקו, לנקות אותם ולבדוק בעיות ועוד המון דברים.) מה לקחת עליי: כרגע מה שאני יודע: לקחת דיסק נייד(יש לי, 30GB) עם התקנות של כל מני דרייברים, תוכנות וכו'.. תיק עם דיסקים של מערכות הפעלה (אני מניח שאקח ויסטה מכל הסוגים, XP PRO , XP HOME, XUBUNTU ואובונטו) , OFFICE (איזה עוד דיסקים אני צריך?) DOK לגיבוי מידע והעברה ממחשב למחשב. מה עוד אני צריך לקחת איתי? כמה כסף אני צריך לקחת? חשבתי על כאלו מחירים בערך: 75 ש"ח על שעה של עבודה על מחשב.(כולל התק…
-
- 2 תגובות
- 853 צפיות
-
-
מעכשיו המהירות תוגבל רק עלידי העומס על השרת
-
- 14 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
בחור נחמד וסימפטי שירצה להעניק שירותים על בסיס קבוע לחברה שהולכת וגדלה. אם יש מישהו עם נסיון בCisco Call Manager וטלפוניית IP בכלל, אנחנו נשלם כסף טוב. העבודה על בסיס מזדמן, תשלום לפי שעה.
-
- 0 תגובות
- 745 צפיות
-
-
אני, החתום לעיל, מתחייב לדברים הבאים לכבוד ראש השנה הבא עלינו לטובה: א. לא לשלוח SMS המוני עם ברכת "שנה טוב". ב. לא לכתוב "שנה טוב לכולםםםם!" בכותרת של המסנג'ר. ג. לא לכתוב "שנה נהדרת לכולם!" בכותרת של הפייסבוק. ד. לא להגיד שנה טובה 90 פעמים לכל בן אדם שאני רואה. על החתום: _______ [br]פורסם בתאריך: 28.09.2008 בשעה 23:45:04 *חתמתי*
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היום נודע לי ששיבצו אותי בחיל ההנדסה, כמובן שדירגתי במנילה את חיל ההנדסה בעדיפות נמוכה מאוד ויחידות חי"ר אחרות בעדיפות הרבה יותר גבוה אבל כמו שרובכם כבר יודעים הצבא עושה מה שהוא רוצה בלי להתחשב במה שאתה רוצה. יש לי פרופיל 97 וקב"א 55+ (אני לא יודע אם זה 55 או 56 בגלל שאין לי קשרים בלשכת גיוס, אני יודע את הקב"א רק על פי זימונים שקיבלתי), הציוני דפ"ר שלי גם גבוהים אבל אני לא יודע כמה הם בדיוק, בכל מקרה הנתונים שלי מספיק טובים בשביל להתקבל ליחידות אחרות שדירגתי גבוה יותר. התחלתי לברר פרטים על חיל ההנדסה וגליתי שיש להם פלוגת רובוטים שנקראת "פלוגת הבזק" , השאלה שלי היא איך אפשר להגיע ליחידה הזאת? (דרך אגב הייתי במגמת מכטרוניקה אם זה משנה)
-
- 8 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
http://www.devtopics.com/wordpress/wp-content/uploads/2008/05/comic.jpg בבקשה אל תתחילו לרדת עלי אם זה ישן/לא מצחיק/ טיפשי. אותי זה מצחיק :iamstupid:
-
- 6 תגובות
- 814 צפיות
-


