עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. למישהו יש מושג מה מחיר המחירון עכשיו של הונדה סיויק 2001 1.6 אוטומט בלי סאן רוף 4 דלתות אני פשוט רוצה לקנות ביום רביעי אבל לא יודע מה מחירון מדויק

  2. נתונים שלושה מספרים שונים מאפס. אם כופלים את המספר השלישי פי 5 מתקבלת סדרה הנדסית. אם מוסיפים לריבועו של המספר הראשון 6 מתקבלת גם כן סדרה הנדסית. מצא את המספר הראשון. ... תודה

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. רכשתי לצורכי אבטחה מכשיר PV 800 במיטב כספי (3,000 ש"ח - כל הכסף שהיה לי) המכשיר התקלקל, איבדתי את החשבונית מס החברה שמכרה לי את זה מוכנה לתקן בתנאי הבא: הם צריכים לשלוח את זה למעבדה ולא יודעים כמה יעלה התיקון, אם אני יסכים הם יחייבו אותי בכמה שב אני לא מצליח להגיע ליצרן של זה והם מיבאים את זה באופן פרטי (כמה שהבנתי כרגע). כרגע המכשיר מושבט = הלכו 3,000 ש"ח. לטענתם הם לא מוצאים במחשב שלהם חשבונית שרכשתי את זה.. אבל לצערי גיליתי בדרך הקשה שכל עוד האנשים שם חיים הם יחפשו את מי לרמות אין לי כסף לעורך דין יש לכם רעיון איך אפשר לתקן את זה? הלכתי לשתי אלקטרונאים פרטיים אחד אמר לי תחכה שבוע אני מזמין חלקים חיכיתי חודש ולא הגיעו שום חלקים השני אמר לי זה כנראה יחידה אחת ואי אפשר לה…

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. Started by אנדי,

    שלום וחג שמח, אני לא יודע האם זהו המקום לשאול את השאלה הזו, אנסה בכ"ז. אני מעוניין לקבל הצעות מחיר לטיפול במחשב. הצעה אחת - ניקוי פיזי ו'טיהור' הדיסק הקשיח של המחשב, ללא פירמוט והתקנת מערכת ההפעלה מחדש. אך יתכן שתדרש הסרה והתקנה של תוכנות ומנהלי התקנים. הצעה שנייה - ניקוי פיזי, פירמוט והתקנה מחדש של מערכת ההפעלה, מנהלי התקנים, חבילת הגנה וכו'..בקיצור - התקנה של כל האפליקציות מחדש. אילו מחירים מקובל לגבות היום עבור טיפולים כאלה? תודה וחג שמח!

    • 2 תגובות
    • 805 צפיות
  5. Started by pain_killer12,

    חבר'ה יש לי אופציה לעשות עתודה אקדמאית וללמוד מדעי המחשב. השאלה שלי האם זה שווה, מה הדעות? ויש לי עוד כמה שאלות, מה ההבדל בין מדעי המחשב להנדסת תוכנה? מה נחשב יותר? ושאלה אחרונה, מה ההבדל בין מהנדס לבין הנדסאי? ואיזה מהם אני הולך להיות אחרי כל התהליך? תודה מראש לכל העונים.

    • 66 תגובות
    • 12.7k צפיות
  6. שלום לכולם... קרה לי עכשיו משהו ממש מוזר בפייסבוק נכנסתי וראיתי ברשימת מחוברים מישי שאני לא ממש מכיר אז נכנסתי לפרופיל שלה וגליתי שאני באמת מכיר אותה אבל הכרתי אותה רק לפני יומיים ואני בטוח שלא הוספתי אותה או אישרתי אותה ביומיים האחרונים. (אני לא מוסיף סתם אנשים ואני לא מאשר סתם אנשים) קיצר יש דרך לבדוק ממתי אנחנו רשומים כחברים? תודה

    • 6 תגובות
    • 12.7k צפיות
  7. Started by ConRoe X Fire,

    חלק ראשון: חלק שני: http://www.youtube.com/watch?v=gQKm-qyLIlE

  8. נירא לי זה מדע בדיוני היו כמה אנשים שיכלו להשתנות לחיות..אני זוכר לנשר ולנמר נירא לי היה שם משהוא עם חייזרים אם משהוא יודע אני אשמח :}

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by shaithebest,

    שלום חברים איפה נמצאת האופציה שאני מוסיף לפרופיל שלי כדי להראות את מפרט המחשב שלי?? חיפשתי חיפשתי לא מצאתי

    • 4 תגובות
    • 779 צפיות
  10. Started by drorhazan,

    כמה שנים אתם מרכיבים מפרטים? כמה זמן זה לוקח לכם? מאיזה גיל התחלתם? כמה זמן לקח לכם להרכיב את המפרט הראשון שלכם ובאיזה גיל זה היה?

    • 3 תגובות
    • 704 צפיות
  11. Started by OuTsIDe,

    היה דווקא כיף...הבעייה היחידה שלא היה כיסאות ושבת והלכו לי כל הרגליים... אני יודע ש מור היה מנהל האתר פה(אם זה הוא),DJ YANIV היה,היה מייסד האתר והצוות שלו...היה איזה 2 אחים דתיים...היה איזה כתב עם כיפה שחכתי מה השם שלו(ניראה לי WIZMASTER), היה את CASCO(עם אני לא טועה בכינוי)... היו קירורי גז נוזלי גז כמו קוביית קרח והיה איזה חומר נוזלי כזה בטמפרטורת -195(בערך)...בקיצור היה סבבה...נישארתי כימעט עד הסוף...לא ראיתי איך מחלקים את הפרסים... עוד מעט אני אעלה קצת תמונות אולי גם וידיאו... אז מי היה?

    • 15 תגובות
    • 1.7k צפיות
  12. Started by yadaaa,

    למישהו יש Inside Information? פעם הם היו נחמדים וזולים, לפחות כמו המתחרים. פתאם כל המחירים שלהם קפצו בטירוף - כ-15% יותר מבעלי אתרים אחרים ברשת. מי? למה? מדוע? הכיצד?

    • 15 תגובות
    • 2.3k צפיות
  13. Started by sir f,

    סתם פתחתי דיון כדי שאנשים יחלקו easter eggs בתוכנות שונות. עריכה: סתם, שיקרתי. זה לא בשבילכם זה בשבילי. אני פשוט די מחבב easter eggs ורציתי לגלות כמה. לא אכפת לי מכם ואם אתם גם רוצים או לא.

    • 2 תגובות
    • 854 צפיות
  14. הציעו לי עבודה בכלנית כרמון שהיא חברה שתומכת בלקוחות ווינדוס. העבודה היא לענות לטלפונים ולעזור לאנשים בתקלות האם מישהו עבד שם פעם? או יכול להגיד לי איך התנאים והאם כדאי לעבוד שם?

  15. Started by marlboro,

    • 39 תגובות
    • 6.1k צפיות
  16. Started by huber,

    http://www.gametrailers.com/player/25342.html http://www.gametrailers.com/player/25764.html http://www.gametrailers.com/player/26082.html מישהי חסרה שם לדעתכם? לי חסרה המרגלת מ NO ONE LIVES FOREVER ובת ראש השבט מ HEAVENLY SWORD

    • 23 תגובות
    • 2.7k צפיות
  17. Started by Tanya,

    נראה לי הכי מתאים לשאול פה. מגיל צעיר אהבתי כל מה שקשור למחשבים, אבל אף פעם לא היה לידי מישהו שמבין שממנו יכולתי ללמוד\לפתח את הידע. תמיד קינאתי באלה שתמיד ידעו את הפיתרון לכל בעיה במחשב, שידעו להכנס במחשב למקומות שה' יודע איך הם נכנסו אליהם... [כל מה שקשור למושגים שונים, איך המחשב בנוי, וכל מה שמסביב]. אני מתכננת ללמוד מחשבים, ורציתי לדעת אם יש למישהו מושג מהם הדרישות? המלצות? כמובן יש גם רצון לעבוד בעבודה שכוללת התעסקות עם תוכנות מחשב וכ'ו... האם יש לזה דרישה כיום? אילו עבודות יש הקשורים למחשבים? [כדי שאוכל לבחור לאיזה כיוון ללכת]. אני באמת רוצה להצליח בזה ואני מקווה שלא מאוחר בשבילי...[בת 19 ]. אשמח לשמוע דעות.

    • 0 תגובות
    • 618 צפיות
  18. Started by EasyPooper,

    שלום! ברשותי המדפסת HP DESKJET 695C ויש לה יציאה רחבה כזאת איתה אני אמור לחבר את המדפסת למחשב (לא ידוע לי שמה) עכשיו הבעייה היא שיש לי מחשב חדש ואין בו כניסה כזאת!!! רק כניסות USB..... רציתי לדעת אם יש מתאם או כבל כלשהוא שאוכל לחבר איתו את המדפסת למחשב.... (מקווה שפניתי לממקום המתאים אם לא אנא השיבו אותי לדרך הנכונה ) תודה מראש על העזרה!

    • 4 תגובות
    • 715 צפיות
  19. אז כמו שהכותרת אומרת,אחרי מבחנים ראשוניים,מבחני התנהגות,4 ראיונות אישיים וטקס חתימת קבע שבו אמרו "עברתם את כל המייונים האפשריים,מה שאנחנו מחכים לו זה תוצאות התחקיר הבטחוני" קיבלתי היום מכתב שבו הם מודיעים לי על הסרת מועמדתי מהפרוייקט בלי שום נימוקים או סיבות. שלחתי פקס שבו אני מבקש לערר ולשקול מחדש אך אני בספק אם זה ישנה משהו. מה עוד אני יכול לעשות בנושא?

    • 15 תגובות
    • 2.3k צפיות
  20. אני חושב שהשעון באתר מצביע על שעה אחרת מהשעה בארץ כרגע בבקשה תבדקו את זה עריכה כן אני צודק הוא רשם 5 ומשהו וכתבתי את זה ב7:45

  21. Started by tamiravigan,

    • 4 תגובות
    • 742 צפיות
  22. Started by Mesatla,

    http://www.bug.co.il/dutyfree/ just

    • 12 תגובות
    • 1.8k צפיות
  23. Started by enzo,

    לאחר הרישום נשלח אליי מייל עם כתובת.כדי להזמין דרך אמזון אני צריך להירשם גם. להלן כתובת לדוגמה (לא שלי): Daddy Cool -שם UK56789-מספר ייחודי (ADRESS 2?) 11 C GREAT MEADOW LANE EAST HANOVER NJ 07936 כתובת+עיר (בירוק) 973-740-0095 הכל טוב ויפה חוץ מפרט אחד-המספרים האלו, האם אני צריך להכניס אותם כמספר טלפון או כ-ZIP/Postal Code? ורק את הפרטים האלו למלא וזהו?

    • 4 תגובות
    • 2.5k צפיות
  24. אני נוסע לפולין בקרוב, ועדיין אין לי מושג איזה כסף להביא לשם. מישהו היה שם לאחרונה ויודע?

    • 33 תגובות
    • 7.3k צפיות
  25. Started by Guarding angel,

    היי רכשתי K800I יד שניה דרך EBAY מאדם פרטי שמכר את המכשיר שלו. זכיתי בהצעה ושלמתי דרך PP כ377ש"ח כולל משלוח. הבנתי שקיים מס על מכשירים סלולרים? ואם כן איך מתבצע כול התהליך לאחר הרכישה? זו הרכישה הראשונה שלי דרך EBAY ואינני יודע דבר לגבי מכס ושאר ירקות... מי שרכש אי פעם דרך EBAY או מחו"ל אשמח לתגובות בנושא. זה המכשיר http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&item=220295301933

    • 10 תגובות
    • 6.9k צפיות

דיונים חדשים בפורומים