עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by asafpizza,

    יש לי מנוי פרימיום ומאתמול אני לא יכול להוריד ואפילו להכנס לאתר של רייפידשאר למישהו עוד יש בעיה עם זה? אני אפילו לא יכול להכנס לאתר לשלוח להם איימל לבירור

    • 6 תגובות
    • 757 צפיות
  2. Started by aviz,

    הבנתי שממאי הם כבר חייבים לספק את השירות הזה רציתי לדעת אם זה באמת ככה ואם כן מה המחירים של ה ADSL שלהם אחרי שמתנתקים מהקו טלפון ? זה המקור שקראתי : http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3515355,00.html

    • 4 תגובות
    • 894 צפיות
  3. Started by 1qaz2wsx,

    בננות בטקטוניק! ואיך אפשר יומולדת בלי שמנמנים ;D יאללה תזרוק את הקופה!

    • 20 תגובות
    • 1.6k צפיות
  4. Started by doker,

    חח יורד גשם!!! וואי רק פתחתי את הפה והנה הפסקת חשמל ראשונה

    • 41 תגובות
    • 2.7k צפיות
  5. Started by DarkMoh,

    אני מחפש כרגע אומנות לחימה שימושית שאוכל לעסוק בה. הייתי כבר בהאבקות ולא אהבתי את זה. מה שאני מחפש חייב להיות משהו עמוק (מבחינת טכניקות והיבטים, כמו נינג'יטסו שברמות הגבוהות שלה מתמקדת על nerve strikes) ומשהו פרקטי (כמו קרב מגע). כמובן שאין דבר כזה "האומנות האולטימטיבית" אבל אשמח לקבל הצעות... נ.ב: היא צריכה להיות בדרום

    • 11 תגובות
    • 2.1k צפיות
  6. Started by motogt,

    טוב אז נמאס לי מנדין,זוליס ושאר ירקות! כל יום שישי לאותם מקומות...נמאס! לאיפה אפשר לצאת ביום שישי או בכל יום אחר בירושלים? נ.ב יש לנו 18, ויש מכוניות.

    • 24 תגובות
    • 4.5k צפיות
  7. Started by enzo,

    הכנסתי את הכתובת למשלוח,את פרטי כרטיס האשראי ואז מגיע השלב למלא את ה-BILLING ADDRESS. אין לי מושג מה זה ומה אני אמור למלא שם(הכנסתי את כתובת הסניף בנק שלי בארץ ובפעם השניה את הכתובת מגורים שלי בארץ וזה שלל את שניהם) אנשים שהזמינו בעבר מאמאזון תעזרו לי בבקשה,אילו פרטים אני צריך להכניס שם? :s05:

    • 11 תגובות
    • 14.2k צפיות
  8. אנשים תעזרו לי אני חייב חתימה אני המון זמן בפורום ואין לי חתימה אפילו חח אני מודה מאוד לאנשים שיעזרו

  9. Started by arche,

    שלום לכולם. מי היבואן של כוננים קשחים של היטאצ'י? יש לי אחריות ואני רוצה לנצל את זה. תודה

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by 125,

    לנעול

    • 16 תגובות
    • 1.7k צפיות
  11. Started by Shasoosh,

    קצת נוסטלגיה לא תזיק

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by 125,

    שמעי שבבנק מסויים אם פותחים חשבון בנק אז מקבלים 400 שקל כמין הלוואה כזאת ,זה נכון ? תרחיבו על זה ... ובאיזה בנק זה קיים ?

    • 6 תגובות
    • 945 צפיות
  13. Started by אבשה,

    אז ככה אני רציתי לדעת מה אתם מעדיפים שיהיה לכם על הרגל ותכתבו גם למה? ועל סתם תספימו ותגידו שזה שטויות וכל מיני כי זה נושא מעניין מאוד :jump1: :iamstupid:

    • 30 תגובות
    • 2.3k צפיות
  14. כותרת, ואם אפשר את השם (או מינוח של המכונות האלו) בעברית ובאנגלית.

    • 12 תגובות
    • 2k צפיות
  15. Started by Your-AsSaSsiN,

    היי, הציעו לי לעבוד בבחירות לרשויות המקומיות ואני ככל הנראה אתחיל כבר את לימודיי באוניברסיטה. אני יודע שבתיכון/חטיבה/יסודי יש חופש והשאלה שלי האם גם באוניברסיטה יש חופש מלימודים ביום זה? תודה מראש ;D

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by Jules Winnfield,

    אהלן, היום החלטתי לפנות קצת את המדפים שלי מדיסקים ויש לי כ100 דיסקים לזרוק לפח, יש לכם איזה רעיון מקורי מה אפשר לעשות איתם? חשבתי לקחת קרטון ענקי ולהדביק את כולם עליו ולתלות על הקיר, נשמע עלוב ויראה עוד יותר עלוב סוף שבוע נעים

    • 21 תגובות
    • 2.3k צפיות
  17. Started by Cryptonite,

    שלום,אני יודע שעכשיו העולם נמצא במצב קשה מבחינת כלכלה אבל באיזה בנק הכי טוב עכשיו לפתוח חשבון? אני יודע שצריך לקחת בחשבון תורים,שירות,ועמלות...... תודה ויום טוב

    • 3 תגובות
    • 777 צפיות
  18. Started by Born2Kill,

    שלום, אני כרגע סטודנט במכללה, וכמעט כל יום שאני לומד קשה לי להתרכז. לפעמים אני ממצמץ (קצת רדום) וכו'..... סביר להניח שגם קשה לי לישון ואני לא יושן מיד. ואני פשוט דופק למורה מבט כזה שאומר:"באמש'ך עזוב אותי ותן לי לישון....". קיצר, מה אתם אומרים על שכל יום אני אשתה אקסל לפני שמתחיל השיעור? פעם שעשיתי טיול זה עזר לי מאוד לפני נהיגה.

    • 45 תגובות
    • 7.2k צפיות
  19. Started by roie07,

    .

    • 2 תגובות
    • 813 צפיות
  20. יש ברשותי זכרון עם אחריות שנקנה מבית עסק שפשוט עבר דירה למקום רחוק מידי

    • 2 תגובות
    • 640 צפיות
  21. Started by drorhazan,

    שווה לעבוד בנועה מחשבים? פרסמו שם מודעת דרושים לפי הם מחפשים טכנאי מחשבים עם נסיון. אם אני פותר בעיות טכניות למשפחה/חברים באופן ספונטני, זה נחשב? מה אתם אומרים? מה הידע הדרוש ע"מ להתקבל לשם? מה בדיוק הולך שם?

    • 7 תגובות
    • 974 צפיות
  22. הי. יש למישהו אתר טוב שממנו ניתן לקנות דיסקים של להקות? עוד יותר טוב אם למישהו יש אתר שהוא כבר התנסה וקנה ממנו ויכול לספר אם הוא טוב. אני מחפשת של להקות כמו Disturbed breaking benjamin avenged sevenfold וכ'ו. תודה.

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. מאחר והטלויזיות האלו תומכות ב FAT32 ולא ב NTFS לצערי האם הן מסוגלות לקרוא DVD? ז"א שאני לוקח DVD מקורי שיש לי "קורע" אותו ושם אותו על DOK כמו שצורבים, תיקיית Video_ts... מבחינת נפח הקבצים אני יודע שאין שום בעיה משום שקובץ מקסימלי על DVD הוא 0.99GB אבל מבחינת ה- file structure של DVD. תודה. וסתם לידע כללי, טלוזיית HD עם כניסת USB שלא יכולה לקרוא קבצי HD ושלא מסוגלת לקרוא סרטים עם רזולוצייה של יותר מ DVD זה עבודה בעיניים.

    • 0 תגובות
    • 651 צפיות
  24. האם כל כרטיס אשראי טוב, או שצריך כרטיס בינ"ל? כמו כן, מה האפשרות הכי מומלצת? PayPal? כל העולם הזה של קניה דרך האינטרנט זר לי עדיין.. תודה

    • 17 תגובות
    • 2.3k צפיות
  25. Started by eladh16,

    שלום בקישור הזה יש משחק מטוסים און ליין, ורציתי לדעת מה שם המנגינה שמתנגנת ברקע. היא מנגינה מאוד מוכרת, אני אשמח אם תעזרו לי. תודה

    • 1 תגובה
    • 555 צפיות

דיונים חדשים בפורומים