כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
אני צריך למצוא איבר n שהחל ממנו (כלומר לכל n1>n) מתקיים n/(2^n) < 0.1
-
- 4 תגובות
- 746 צפיות
-
-
התקלקלו לי האופני כושר שלי, אז עכשיו אני צריך לקנות חדשות אז אם למישהו יש המלצות בבקשה לעזור... מדובר על אופני כושר ולא אופני ספינינג, ואם מישהו יודע מה ההבדל גלגל תנופה של 9 ק"ג ו 5ק"ג?
-
- 0 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום, אני ממש מקווה שאני במקום הנכון לשאלתי אני מנסה להבין מה המפרט של המחשב שברשותי (2 מחשבים) על מנת שאוכל לשדרג אותם או לפחות 1 מהם - איך אני יודעת מה יש בהם??
-
- 5 תגובות
- 755 צפיות
-
-
שלום. אני באמצע דצמבר טס לארה''ב. נאמר לי שאם יש לי דרכון צרפתי איני צריך לפנות לקונסולה לקבוע ראיון ולשלם אגרה של 500 ש''ח. התהליך מתבצע בעצם בנתב''ג ששם אני ממלא טופס. האם זה נכון? יש לי דרכון צרפתי חדש + דרכון ישראלי מחודש. האם כל מה שאני צריך לעשות זה רק לנוח ורק בנתב''ג למלא טפסים או שהטעו אותי? תודה לעונים
-
- 1 תגובה
- 662 צפיות
-
-
ה'מבצעים' שברשתות הנ"ל עד יום שני. ממליץ בחום להתארגן בזוגות ולקנות מוצרים של 1+1 (המחירים באמת זולים, ולא לשכוח שמדובר באחריות מלאה ומקורית[יבואן רישמי]) אני למשל בהתלבטות אם לקנות את הMX Revolution (יוצא 250/260 ש"ח בקנייה משותפת), כי כרגע יש לי את הWave יחד עם הG5. ד"א מאיזור ב"ש. מי שמעוניין לקנות מוצר כלשהו, שיציין זאת ויציין מאיפה הוא. אם נצליח לחסוך לנו כסף לפי דעתי זה מבורך .
-
- 36 תגובות
- 4k צפיות
-
-
" עד 200 שקל = 50 אחוז " "עד 500 שקל = 25 אחוז " " מעל 500 שקל = 15 אחוז " http://www.midrag.co.il/tips/tip5.asp אחד שיש לו טמבוריה - כלי עבודה קונה בורג בשקל ומוכר ב 20 כמה רווח זה ? מאות אחוזים נכון ? אחד שיש לו שווארמה מוציא חומרים 5 שקל ומוכר ב 20 כמה רווח זה ? מאות אחוזים נכון ? ===== בלי אחריות ובלי כלום !!!! רווח נקי !!!! ===== טכנאי מחשבים שקונה חלק ב 500 מרוויח רק 75 ? וזה במקרה הטוב .. שאלתי עשרות אנשים הם צוחקים עלי " 15 אחוז " אף אחד לא היה מוכן להרוויח כל כך קצת ולתת אחריות 3 שנים!!! שלא נדבר על השירות שירד לזנות . פירמוט + מערכת הפעלה 300 - 350 ? מי ישלם ? רק בצפון ת"א או קיסריה . מזעזעים את החשבון ב " 500 שקל " בשביל 75 ? ועוד הם רוצים תשלומים והנחה ... אול…
-
- 2 תגובות
- 725 צפיות
-
-
עקב עודף זמן פנוי ושעמום קל ביום קריר וסגרירי, ביצעתי את המוד הבא - הכנסתי מחשב למארז של רמקול, ושמתי אותו בחדר, ויצרתי פינת מחשב נוספת בחדר. כמו שאפשר לראות בתמונות, את המקלדת תליתי על הקיר באמצעות מגנטים (יצא נחמד מאוד) והיא נשלפת בקלות, לעכבר עוד לא מצאתי פיתרון, והמסך השמן פונה כרגע למיטה שלי. ובקרוב אתלה את הרמקול (/מחשב) על הקיר, שיהיה יותר נגיש ואסטתי (גם הגומי ירד, והכבלים יוסתרו) ישנה רק בעיה אחת: מה לעשות עם המחשב? זה מחשב ישן, פנטיום 3, כמה מאות מגה של זיכרון, וגם אין הרבה מקום אכסון (זאת לא בעיה, אפשר תמיד להוסיף) יותקן עליו XP והוא גם יחובר לרשת. פתחו את ראשכם ועזרו לי למצוא לו יעוד, כי זה לא נעים לראות מחשב בצד. בין הזוכים יוגרל פרס מפתיע
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
טוב אז יש לי משפט מהשיר הזה :Whoever appeals to the law against his fellow man is either a fool or a coward. Whoever cannot take care of themself without that law is both. For a wounded man shall say to his assailant, "If I Live, I will kill you, If I Die, You are forgiven." Such is the Rule of Honor אז אם משהו הבין את המשפט ויכול לפרש לי אותו הזה אני הודה לו מאוד. תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 727 צפיות
-
-
מה קורה חבר'ה ?! אני מחפש צלצול לפלאפון שהוא נשמע בעצם כמו צלצול רגיל "רינג רינג" אבל הרינג השני הוא בהילוך איטי. אמרו לי שזה מאיזה סרט. בקיצור אם אתם יודעים על מה אני מדבר ויש לכם את הצלצול ותוכלו לעלות לי אותו אני יודה לכם מאוד. תודה ואחלה שבת שתיהיה
-
- 2 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום. הייתי שמח לשוחח עם מהנדס/סטודנט שעובד בתחום החומרה, לעזור ולהיעזר בדברים החדשים שלומדים מידי יום, וסתם בבעיות שמנסים לפתור. המסנג'ר שלי הוא 86shahar@walla.com תודה.
-
- 1 תגובה
- 682 צפיות
-
-
שלום! ניתקלתי באתר הבא: www.free1.co.il מה אתם חושבים עליו לשדרוג פלאפון? זה מכרז..המחירים שם ממש זולים,אתם חושבים שיש משהו חשוד פה?או סתם מכרז רגיל?
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
זה ראשי תיבות של משהו? HARDWARE שקר כלשהו?
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
הזמנתי בערך לפני 3 שבועות סרט DVD מחו"ל מהאתר YESASIA ולפיהם הוא הגיע לארץ כעבור בערך שבוע... עכישו הבעיה שלי היא שלא הייתי בבית מה-2.11.08 בגלל שסגרתי שבת בבסיס ואחר כך ביליתי במעצר צבאי היום חזרתי ושאלתי את המשפחה אם הגיע משהו.... הם אמרו שלא.. התקשרתי לסניף הקרוב לבית שלי והם אמרו שאין משהו על שמי.. הבחורה שהייתה שם שאלה אותי אם אני יודע את מספר החבילה.. אבל אין לי מושג... חשבתי שמשאירים פתק או משהו אם אף אחד לא בבית לא? מה אני עושה במצב כזה?
-
- 0 תגובות
- 746 צפיות
-
-
אני רוצה לרכוש כמה שישיות בירה, אבל הבעיה שבירה נורא יקרה בהשוואה לוודקה לדוגמא. במכולת השכונתית, שישית היינקן עולה כ40 ש"ח, זה בערך חצי ליטר וודקה. מאיפה אפשר לקנות בירות רגילות (היינקן, טובורג) בזול? והאם שווה לרכוש את החבית שמוכרים בסופרים?
-
- 13 תגובות
- 7.9k צפיות
-
-
ראיתי בKSP מחיר מפוצץ לדיו למדפסת שלי (מס' 56) רק 66 ש"ח לשחור, HP מקורי. יש לי מס' מחסניות דיו בבית, לKSP אין מה לעשות איתם. האם יש מקום שמקבל את המחסניות תמורת זיכוי/החזר ?
-
- 3 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
ערב טוב. כתבתי לא מזמן בפורום משחקים שקניתי מהאתר pcgames, את המשחק red alert 3... המשחק הגיע אלי ללא ה-CD KEY. שלחתי אליהם אימייל והם טענו שזה באמת מוזר שהגיע בלי ונתנו לי מספר טלפון של הד-ארצי על מנת שיתנו לי אחד חדש... יום למחרת צלצלתי... וכמובן עם השירות המדהים בארץ, אמרו לי שיחזרו אלי ולא חזרו. צלצלתי שוב-פעם לאחר כמה ימים, ואמרו לי שיחזרו אלי שוב...[כן, אתם מנחשים נכון, שמו עלי זי*]. אחרי יום-יומיים צלצלתי אליהם שוב ואמרו שזה קשור לאטארי ושהם בחופשה עכשיו [כמה צפוי], והם יחזרו רק אחרי יום-יומיים [לא זוכרת כמה ימים בדיוק הוא אמר לי]. בקיצור, צלצלתי לאטארי והם אמרו לי שהם יעבירו את המידע לאיזה אנשים במחסנים ואז יתנו לי קוד חדש... ושוב, אף אחד לא חזר אלי. צלצלתי אליהם …
-
- 25 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
-
איזה אתרים? איפה? אני מדבר על תוכניות מהארץ ומחול
-
- 0 תגובות
- 897 צפיות
-
-
היי בקשר לשירות בצבא,יש כאן מישהו שחושב שאם הקבא של מישהו אחר היא קבא נמוכה זה הופך אותו לבן אדם "טיפש" כביכול כי הוא לא קיבל זימונים? כאילו הצבא מחשבים את כל מי שלא מקבל זימונים לבן אדם "טיפש" שלא יוכל לתרום כלום לצבא? מה הם בעצם עושים בכך? כאילו הם מנסים את כל הטובים להוציא למשהו טוב וכל הגרועים אז יאללה הם ידחפו את כל הגרועים למשהו ממש לא טוב רק בגלל שהקבא שלהם נמוכה? יעני נותנים לכל הגאונים עם הקבא הגבוה דברים טובים,וכל אלה שיש להם קבא נמוכה יותר מקבלים דברים פשוטים כמו נהג,פקיד וכו' חוץ מזה שירות בצבא משפיע לי אחרי זה על האזרחות?זאת אומרת אם אני אבוא לכל מקום עבודה\מוסדר השכלה גבוהה ישאלו אותי איפה הייתי בצבא? המקום שהייתי בו בצבא ישפיע לי איכשהו על מה שאני אלמד באונ…
-
- 290 תגובות
- 33.1k צפיות
-
-
היי מי בפורום הזה נוהג על משהו(הכוונה יש לו רישיון)?הרישיון הוא לאוטו או לאופנוע? אם לאוטו,כמה שיעורים עשיתם עד לטסט ואיזה טסט עברתם? כמה זמן יש לכם רישיון? טוב אותן שאלות יהיו גם לאופנוע רלוונטיות על איזו מכונית נוהגים? אם אני אתחיל ממני אז ככה: נוהג על אוטו עשיתי בכללי 100 שיעורים(בבקשה אל תצחקו),ועברתי טסט 5 יש לי רישיון 8 חודשים נוהג על מאזדה 3,ועל פיאט פונטו ספייס(אחלה אוטו) ועכשיו הכדור עובר אליכם
-
- 164 תגובות
- 13.1k צפיות
-
-
אני צריך למצוא מידע על קבורה הודית והמאפיינים שלה תודה
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מעניין אם הוא גם עושה ספונג'ה: http://www.gametrailers.com/player/usermovies/292485.html
-
- 3 תגובות
- 716 צפיות
-
-
מישהו הצליח לקלוט את האירוניה? http://enthusiast.hardocp.com/news.html?news=MzYzOTUsLCxoZW50aHVzaWFzdCwsLDE=
-
- 1 תגובה
- 793 צפיות
-
-
אחד האתרים היותר מעניינים לטעמי ברשת בתחום החומרה/גדג'טים פירסם את נבחריו לשנת 2008: http://www.trustedreviews.com/notebooks/review/2008/11/25/TrustedReviews-Awards-2008/p1
-
- 0 תגובות
- 797 צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3629068,00.html
-
- 2 תגובות
- 775 צפיות
-


