כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם . לחנות KSP , יש איזה קשר ל IVORY ? או שהם גם מוכרים חלקים משומשים / מתקלקלים אחרי כמה זמן ? תודה לעוזרים .
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני לא בטוח שהBS Player יודע לעבוד בDTS. למישהו יש קובץ וידיאו קל או אדיו שיכול לעזור לי בבדיקה?
-
- 1 תגובה
- 625 צפיות
-
-
הי. ההורים שלי מתכוונים לנסוע ללפלנד בפרברואר-מרץ. הכוונה היא לטיול מאורגן. יש למישהו נסיון עם חברה מסוימת?
-
- 13 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
יש לי רכב אין לי מושג איך להגיע למיקום של החנות "שדרות ההסתדרות 240, חיפה (צומת קרית אתא)." אני גר בעתלית.. נגיד אני נכנס לכביש האוטרוסטדה ממשיך יוצא לכיוון מרכזית חוף הכרמל איפה שקניון חיפה לאן ממשיכים משם
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ראיתי דיל נחמד באתר, באתי להרשם וכמו שלימדו אותי, הייתי ילד טוב ובדקתי את האישור אבטחה של האתר. מצד אחד כתוב אבטחת ssl. מצד שני באישור אבטחה אין ssl, אלא thawte. מה הולך פה???? האתר הזה נחשב אמין? מומלץ לקנות בו?
-
- 1 תגובה
- 799 צפיות
-
-
אהלן, קיבלתי לאחרונה מחבר אוסף עצבני של אלבומים של Pearl jam האוסף כ"כ גדול [אלבומים מאז שנת 1990 בערך ], שאני אפילו לא יודע מאיפה להתחיל להכנס לזה. יש לכם אולי שירים מומלצים ו\או אלבומים מומלצים שלהם כדי שאני אוכל למצוא את מה שמתאים לי יותר מהר מבלי לבזבז ימים על שירים סבירים מינוס? תודה.
-
- 6 תגובות
- 712 צפיות
-
-
שלום, יש ברשותי ציוד מחשבים ישן - מסך 17" ומדפסת ישנה וכו'. האם מישהו כאן מכיר מקום בו זקוקים לציוד מחשבים ישן שאפשר לתרום אותו לקהילה או לנזקקים או דברים בסגנון? תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 4.7k צפיות
-
-
שלום לכל חברי הפורום, יש לי שאלה, אני רוצה לאתר כתובת מייל של אנשים מפורסמים, בואו נקרא להם סלבריטי, מה הדרכים הטובות ביותר לכך? יש למישהו רעיון?
-
- 8 תגובות
- 6k צפיות
-
-
היי אני לא משחק כמעט במשחקים,הבעיה שכל הזמן זה בראש שלי, ולכן במקום לשחק אני גולש וקורא ביקורות על משחקים אני עד גיל 20 הייתי מכור למשחקי מחשב,והפסקתי כמעט לגמרי בגלל שהגעתי למסקנה שזה בזבוז זמן כמובן שאני עדיין מאוד נהנה לשחק במשחקים יותר משאר הדברים,אבל אין לי זמן לזה יש פה אנשים אחרי גיל 20 שעדיין משחקים הרבה במשחקים או נגמלו מהתמכרות לזה?
-
- 48 תגובות
- 5.5k צפיות
-
-
למי שמזהה את הכינוי ולמי שלא, אני הבחורצ'יק האומלל מהאשכול הזה http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=374042.120 האמת? לא ממש התקדמתי מאז..אני די מוגבל מבחינת הכרויות בעולם האמיתי, חשבתי..אולי אפשר להכיר וירטואלית? אבל לא רק פייסבוק וכאלה..אלא אתרים שיכולים לקרב בין אנשים ע"י אותם תחומי עניין או אפילו פעילות משותפת וכו'..מקווה שהבנתם אותי, ותודה לעוזרים.. אחחח החיים בזבל
-
- 26 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
ערב טוב. ניסיתי לחפש באינטרנט מעמד לדיסקים... אבל לא מצאתי שום-דבר. מצאתי רק ספריות... אני מתכוונת לדיסקים שבאים באריזות הגדולות [של משחקים] ולא דיסקים באריזות הדקות החצי שקופות. מין מעמד כזה שניתן לשים שם את הדיסקים בשורה וכל פעם לשלוף אחד... כבר מתחיל להאסף לי ואין לי איפה לשים אותם. מישהו מכיר או ראה היכן ניתן להשיג? תודה
-
- 3 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
כמו שהכותרת אומרת, אני מעוניין להוריד פרופיל, ואני לא ממש יודע איך העניין מתבצע. מישהו יכול להסביר לי על התהליך? תודה...
-
- 53 תגובות
- 13.4k צפיות
-
-
שלום, קניתי ב4.12 טלוויזיה של סמסונג A550 ולאחר שקניתי הובטח שתגיע אחרי 10 ימים עם טכנאי שישים לי אותה על הקיר כי אחרת אני לא יכול לפתוח אותה לבד כי תרד האחראיות.. היום ה24.12 קיבלתי אותה סוף סוף אבל רק הגיע השליח שמביא את הטלוויזיה בלי איזכור לטכנאי והוא לא ידע על זה דבר. התקשרתי למספר השרות של חברת הטכנאים ובהתחלה ענו לי פעם אחת ואמרו להתקשר למספר אחר ומאז לא עונים ואין עם מי לדבר. מה ניתן לעשות? אולי לדבר עם סמליין? תודה רבה. אלון.
-
- 0 תגובות
- 780 צפיות
-
-
איפה הכי משתלם לקנות מוזיקה באינטרנט? מדובר במוזיקה לועזית, עברית אני יודע איפה לקנות.
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי חבר'ה, כאמור אני צריך המלצות לסרטי איימה טובים אבל לא מהמגעילים סטייל בית קברות לחיות וכו' תודה
-
- 9 תגובות
- 933 צפיות
-
-
אז מה זה קשור לפורום הזה בטח תשאלו? או - זהו, שהחומרה ששימשה לפיתרון הבעייה הייתה שרת המורכב מ 16 יחידות של PS3: http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=34739
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
צריך לקחת בחשבון מכס אני מניח... מחשב נייד אני מביא בטוח (עם שנה אחריות בינלאומית שאפשר לממש בישראל). אני גם מתכנן קנית גיטרה חשמלית לאחרונה,כדאי להביא משם ?
-
- 18 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
קורה לי כמעט בכל האתרים.... לא רק בHWZONE
-
- 11 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
היי האם יש מכס כולשהו על סרטי DVD מיובאים? אני מעוניין לרכוש את הסידרה "אחים לנשק" ואנני יודע אם יש מכס על סרטים :\ http://buy.ebay.co.il/buying/il/display/180315271105_Band-of-Brothers-DVD-Tin-Box-6-DVD-Box-Set-Sealed-HBO
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
וגם מי מאלו שלא חברים שלי ? (אני מתכוון ממש לדעת מתי וכמה פעמים לא רק אם כן או לא) תודה.
-
- 15 תגובות
- 8.2k צפיות
-
-
וכל השירים של הלהקה הזאת.מאוד אהבתי את הסגנון ואני מחפש עוד להקות בסגנון. חשוב מאוד שזה לא ילווה בגראולים\סקרימים, יש לי כבר מספיק מוסיקת דת' ובלאק.. אני מחפש דום כדי להרגע. (נא לא לתת סגנונות מרגיעים אחרים, בינתיים זה מה שאני מחפש) תודה מראש, עמרי.
-
- 17 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
מישהו פה שמע על השיטה המדוברת? לשפר את האנגלית בלייב דרך האינטרנט... ביררתי כבר את כל הפרטים זה נשמע לי דיי טוב אבל לא שמעתי מישהו שעשה את זה זה באמת עובד טוב?...
-
- 6 תגובות
- 850 צפיות
-
-
אהלן, אספר מקרה שקרה לי היום אתמול עם "הדקה ה-90". לכל מי שנוהג להזמין באתר כרטיסים בדרך קבע אולי זה נשמע מוכר (מי שאין לו שום עניין בצרכנות והדברים למטה נשמעים כמו חפירות מוזמן לעבור הלאה). מצאתי אצלהם באתר כרטיסים במחיר טוב ובצעתי הזמנה. הנציג שחזר אליי הודיע לי שהכרטיסים האלה כבר לא קיימים. בתשובה לשאלה "אם הם לא קיימים אז מדוע הם מפורסמים באתר?" הסביר כי היו ואזלו (מה שאמור לגרום להסרתם מהאתר או עדכון המחיר). אבל, למרבה הפלא, הסביר שיש לו כרטיסים *לאותם תאריכים ואותם שעות המראה ונחיתה* (כלומר אותה טיסה) אבל במחיר יקר יותר. אמרתי תודה ושאחשוב על זה, וכעבור שעה הזמנתי כרטיסים דומים במחיר דומה למחיר הראשוני באתר מתחרה. היום התקשר נציג אחר (שנשמע כמו אחראי על משהו) מהדקה …
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
מצאתי את החשבונית כשאז בזמנו קניתי את המחשב... אשמח אם תרשמו לי את כל הפרטים כאילו שאתם בונים את המפרט הזה... אני רוצה לרשום לעצמי מסודר במחשב מה יש לי בתוך המארז כשאם ביום מין הימים ארצה להחליף, אדע מה יש לי בדיוק, ואני לא כל כך מזהה מה זה מה... :-X אז אודה לכם מאוד. ובנוסף אשמח לדעת מה אתם חושבים... המחשב הוא למשחקים. [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 818 צפיות
-


