עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by EasyPooper,

    הנה זה בא... עוד שעה ו20 דקות אז בזמן האמיתי אני כניראה אהיה מסטול תחת או פשוט לא זמין לכן ארצה לברך את כל חברי הפורום, גם את אלו אשר לא ממש מתעניינים בסילבסטר... אז אני רוצה לאחל לכם שנה פורייה ודלת חסרונות. אני מאחל לכם אהבה בריאות ואושר, ולבחור ששאל בקשר להליכונים אאחל הרבה כושר (מי שצריך שיקח זה לכולם). אני מאחל לעם ישראל חיי שלום או ניצחון קל ללא אבדות. לכל העובדים אני מאחל העלאה במשכורת, לכל המתחתנים אני מאחל משפחה הדוקה וחמה, לכל הגיימרים שבינינו (בני מיני ;D) אני רוצה לאחל הרבה ניצחונות ויותר הנאה, לכל האוברקלוקרים שבינינו אני מאחל תדרים גבוהים וטמפרותות נמוכות. ולכל תושב פורום אחר אני מאחל שסנטה קלאוס ישים לו מתחת למיטה מחשב עם COREI7 וGF295GTX QUAD SLI ואחרי…

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. אני צריך לראות פשוט דו"ח של חברה מסויימת לגבי גובה המכירות שלה אבל אני לא מוצא...

    • 0 תגובות
    • 570 צפיות
  3. רק רציתי להזכיר לכם שהשנה (שנת 2008) מתארכת בשנייה אחת!!! אז על תתנשקו מוקדם מידי....LOL אה כן וסעו בזהירות!

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by elior021,

    אהלן כולם אני צריך קצת מידע על עבודה מועדפת כמה שעות צריך לעשות או כמה ימים כדי לקבל את המענק?

    • 1 תגובה
    • 644 צפיות
  5. הגיוני ששפטו מ"כ מהמחלקה שלי ל21 יום מחבוש על שימוש בחשיש\מריחואנה שלא במסגרת הצבא? אא"לט ספרו לי משהו על 6 חודש מחבוש תיק פלילי אזרחי ועוד...

    • 27 תגובות
    • 2.1k צפיות
  6. Started by Nosh,

    שנה חדשה טובה לכולם :ylsuper: אני מאחל לכולם שב2009 יגמרו במלחמות/ירי טילים על ישראל וסוף למשבר הכלכלי העולמי והרבה הצלחה

    • 9 תגובות
    • 996 צפיות
  7. קרר בירושלים.. ובגלל שאנחנו רק 15, אין ממש מה לעשות.. קצת מסתובבים ואז בבית. צריך המלצות לסרט טוב, רומנטי משהו אם אפשר P: תודה לכם!

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  8. Started by שלוםםולש,

    אני נורא צריך את זה לחודש חודשיים אבל אני מפחד בגלל מה שאומרים (בעיקר הנושא של הזיות/התקפים פסיכוזים.. ) נזק לעתידי לאחר הפסקת השימוש. מישהו שתמש בזה? לכמה זמן? איזה מינונים? דבר שני האם זה עושה איזה שהוא נזק שאני ירצה להתגייס

    • 6 תגובות
    • 935 צפיות
  9. אני וחברה שליי בקטע של סרט וגלידה. יש לכם המלצות? לי נראה מתאים איזה קומדיה טוב, אבל שמתאים גם לבחורה. שישי הפוף ברוס הגדול מכולם משהו בסגנון. אבל אם יש לכם סרט מתח/פעולה קל מתאים אז בכיף! תנקס! :xyxthumbs:

  10. ביום ראשון אני חוזר מוגאס ואני רוצה לקנות אייפון אני חיפשתי די הרבה ולא מצאתי בלי אקטביציה.. מישהו פעם קנה אייפון בוגאס ? או יודע איפה לקנות? זה ממש דחוף :s05: -אני החלטתי לשים את זה בכללי ולא בגאדג'טים כי זה בכל זאת איפה לקנות ולא מה, אם היה אמור להיות בגאדג'טים אז סליחה ותעבירו..-

    • 6 תגובות
    • 989 צפיות
  11. שמעתי שבקרוב צריך לרדת המחירים של כול החלקים בצוורה משמעותית בגלל היציאה של המעבדים וכרטיסי מסך החדשים האם תוכלו להגיד לי מתי זה יקרה הירידת מחרים הזאת???

  12. נמאס לי מהצליל הישן שלי (מייל מאדרפאקר) והחלטתי לשנות, אבל עד עכשו לא שמעתי משהו מעניין יותר מדיי באנשים שמקבלים SMS מסביבי. שתפו במה אתם משתמשים!

    • 39 תגובות
    • 3.9k צפיות
  13. היי. העליתי מספר קליפים שלי שברקע יש שירים של להקה מוכרת. משום מה ביוטיוב לא נוכנים לאפשר לי לפרסם את הקליפ באתר שלהם מהסיבה של "זכויות יוצרים". לא מקובלת עלי הסיבה כי יש מאות סירטונים ביוטיוב עם השיר הנ"ל שדווקא כן מפורסמים אז למה הם כן מפורסמים ואני לא? מה הסיבה? מישהו יכול לעזור לי? לא מצאתי מייל באתר שניתן לפנות אליו... תודה על כל עזרה.

    • 4 תגובות
    • 845 צפיות
  14. מה אומרים ?????????????????????????????????????? :hat:

    • 8 תגובות
    • 811 צפיות
  15. Started by KrustyTheKlown,

    הדבר היחיד שאני זוכר שקרה בפרק זה שג'ורג החליט שהוא מעכשיו כל הזמן "פורש בשיא", אז אחרי שהוא מספר איזה בדיחה או משהו מצחיק הוא יוצא מהחדר....קצת מעורפל אבל אולי מישהו בכל זאת זוכר ?

    • 4 תגובות
    • 720 צפיות
  16. Started by neogod,

    האם מישהו יודע את שם השיר (הראשון) או מי מבצע בקטע הבא : http://www.youtube.com/watch?v=Q450mXF7yrM&feature=related

    • 6 תגובות
    • 773 צפיות
  17. הסיפור (אני מקצר) הוא כזה אחותי הוכשרה לתקופה ליהיות סמבצ"ית (סמלת מבצעית) מפה לשם מתוך 100 שהוכשרו שלחו אותה ועוד 3 חברותיה ליהיות תצפיתניות מכאן ואילך מכריכים אותן בתוקף לתצפת ללא הכשרה מוקדמת+ ענישות על לא עוול בכפן שום דבר לא עוזר, דיבורים עם המג"ד , כולם שם מצפצפים על ההורים שלי שמנסים לעזור שום דבר לא עוזר בקיצור צריך עזרה פה של מישהו שיכול להזיז משהו אני אשמח אם תרשמו פה משהו תורם

    • 15 תגובות
    • 3.8k צפיות
  18. שלום רב, אני מתעתד לרכוש משהו ב EBAY ולשלוח אותו לארץ, ולכן רציתי לדעת האם בשנה האחרונה(או האם החל מה 1.1.2009) צריך לשלם לדואר ישראל איזשהו תשלום(בין אם זה EMS או דואר רגיל). תודה לעונים.

    • 35 תגובות
    • 3k צפיות
  19. כפי שהובטח, עקב הצפיות הרבות ומספר התגובות אני מפרסם לכם את החלקים הבאים מתוך הסיפור מי שהחמיץ את החלקים הקודמים, או שסתם מעוניין לקרוא שוב, מוזמן להכנס ללינק הבא http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=377123.0 החלקים החדשים: [glow=red,2,300]חלק 5 - 'שובה של השושלת'[/glow] http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=267550&catcode=&year=2008&month=11&day=0&pagenum=7&ca [glow=red,2,300]חלק 6 - 'עד שהגברת הזקנה שרה'[/glow] http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=267550&catcode=&year=2008&month=11&day=0&pagenum=6&ca מצפה לכמות גדולה בהרבה של תגובות מהטופיק הקודם, ומקווה שתהנו

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. שללוום, יש לי קיר ענקי בחדר והחלטתי לשים פוסטרים (כבר יש אחד של מטאליקה ) וחשבתי לשים עוד אחד\שניים של סטיב ואי וסטריאני. חיפוש ברשת לא העלה דבר חוץ מתמונות בגוגל ברזולוציה של 350X750 שלא מממש עוזרים לי (וזה עוד במקרה הטוב..) חיפשתי כל מילה אפשרית בגוגל כדי למצוא תמונת HD אחת ולא מצאתי דבר. אוליי פה למישהו יש תמונה של ואי\סאטריאני ? ואוליי למישהו יש מושג איפה אפשר למצוא פוסטרים שלהם בהרצליה\תל אביב אשמח לשמוע ! תודה רבה!

    • 3 תגובות
    • 674 צפיות
  21. צה"ל הפסיד לנאסרללה בשתי מלחמות ברח ונס על נפשו ממש נוק אוואט כמו שאינטל מביאה שנים ל AMD ...תודות לשמאל הפוליטי הקיצוני החילוני. אז מה צה"ל עושה ? מנסה לחזק את האגו על חשבון " החמאס" ליד חיזבאללה הם כוסיות עם חוטיני ... שוב תודות לשמאל הפוליטי הקיצוני החילוני. אבל מה ? אין עוררין את היכולת של חסן נאסרללה בתוך מנהיג , איש צבא , טקטיקן כריזמטי וחכם , ואחרי שיחה בדלתיים סגורות עם מנהיגי החמאס החבורה הירוקה של צבי הנינגה הפכו ללוחמי סיירת עם מוטיבציה ורעל והם בדרך לכבוש את מצרים " מובארק תחזיק את הכסא טוב ". צה"ל ומדינת ישראל ( שמאל ) משחקים את המשחק הצבוע שנקרא " דמוקרטיה חילונית שאין בה אלוקים " מלחמה בלי דרך בלי כיוון שאין מטרה ... חיסול ממוקד המצאה של השמאל הקיצוני זה בע…

    • 7 תגובות
    • 752 צפיות
  22. Started by stone cold,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3647044,00.html אני מקווה שלא יעלו מחירים בגלל זה לקח לי הרבה זמן עד שקניתי משחק מחשב (GTA 4 )

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. Started by zam,

    אני אשמח אם מישהו יזכיר לי.

    • 5 תגובות
    • 769 צפיות
  24. תודה מראש ^^ 1. -6ln(ex-2)+ex+3x=0 אין לי מושג איך לפתור. [מיושר לשמאל אם לא רואים] 2. בסדרה מתקיים כלל הנסיגה: an+1=3n+1-an א. הוכח שלכל n מתקיים: an+2=an+3 (הצלחתי לבד) ב. נתון a1=4. חשב את a2 (הצלחתי) והעזר בסעיף א' כדי לחשב את סכום 100 האיברים הראשונים. הבעיה שלי פה היא עם החלק השני של סעיף ב'. עזרה בבקשה? תודה, גיא.

    • 8 תגובות
    • 901 צפיות
  25. Started by 1qaz2wsx,

    חבר שלי רצה להרגיש גיבור ליד בנות, ונתן אגרוף לבקבוק בירה... מה שקרה, זה שיש לו כרגע פצע ענקי ביד, בקוטר של משהו כמו 7 ס"מ , וזה נראה כאילו מישהו העביר לו סכין על העור וחצה אותו לשניים. אותו החבר מתעקש לא ללכת למיון לאחר שהפצע עוד לא נסגר במשך 5 ימים, ואני חושש לבריאותו. לי לפחות, זה נראה כמו פצע שהפתרון היחיד הוא לתפור אותו. מה יש לעשות לגבי זה? האם יש טעם להשאר בבית בציפיה שהפצע יסגר פשוט?

    • 38 תגובות
    • 3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים