כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
אז ככה, במהלך החודש האחרון חשבתי לקנות מחשב נייד שאמור לשמש אותי ללימודים. אני הולך למכינת בגרות (לשפר ממוצע וכו..) בכמה מיקצועות ואני פורס את זה לשנה (זה הסיבה העיקרית שאני חושב על מחשב נייד) עכשיו מבדיקה מול כמה אנשים אני חלוק בדעתי... מחשב נייד ללימודים מבחינתי זה שבזמן השיעורים אני יקליד הכל למחשב במקום לכתוב על דף... עד כמה זה פרקטי לדעתכם? (אני מקליד מספיק מהר כדי ש"יכתיבו" לי בעת הצורך) מה שגם יעזור לי מאוד בזמן למידת החומר לקרת מבחנים, במקום לחפש במאות הדפים שהצתברו, אני פשוט יבצע חיפוש בכל מסמכי הטקסט. האם יש עוד אנשים שעושים את זה וכמה זה נוח\יותר נוח מהשיטה הישנה והטובה? הבעיה היחידה שאני רואה עם זה, זה זמן סוללה... מה שדיי יחייב אותי למצוא מקום ישיבה עם שקע (ו…
-
- 1 תגובה
- 766 צפיות
-
-
קודם כל זה לא דיון שמתבכין על משהו לאפך עומרי אם אתה קורא את זה אז באמת כל הכבוד על החלק הזה באתר :yelclap: בכל מקרה קוראים אחרים זה לא דיון על מכירות פה אז בלי אני מוכר את זה קונה את זה בכל מקרה רציתי להמליץ פה על משהו וזה לפתוח בTradeZone חלק שמוקדש למכירת קונסולות כולל אביזרים ומשחקים וכולל משחקי מחשב אני חושב שיש באתר הזה הרבה אנשים שמתעצבנים על פירטיות ודברים בסגנון ודווקא חלק כזה יכול מאוד לעזור כי יהיה נוח יותר לקנות\למכור משומש לי יש מחשבות שלי על דברים שאני רוצה לקנות בתחום הקונסולות אבל לא רוצה לשלם את הסכומים הגבוהים למוצר חדש בארץ ואני בטוח שיש רבים אחרים שרוצים לקנות ולמכור משומש בכל מקרה זה ההמלצה שלי ואני מקווה שזה יתקבל
-
- 2 תגובות
- 582 צפיות
-
-
היי חברים .. רציתי לדעת אם מבחינה חוקית אני יכול לשים מסך LCD קטן שישמש לבחירת מוזיקה וכדומה על הדשבורד ברכבי ..
-
- 18 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אני רוצה לקנות מחשב בגג עוד חודש.. לחכות(תהיה הורדת מחירים?)לסוף חודש ינואר? אם כן תהיה הורדת מחירים, זה יהיה לאיזה חומרה?
-
- 6 תגובות
- 774 צפיות
-
-
אחרי שיוני, ונסה, שחר ועוד משתתפים מהאח הגדול זכו לככב בפרסומת של חברת בזק, שפרה, הזוכה הגדולה לא נשארה חייבת. EA חתמו איתה על חוזה למשחק מחשב חדש בכיכובה שיצא בקרוב. עד עכשיו יצאה תמונה של הדמות שלה במשחק - ;D המשחק החדש יכיל אתגרי סריגה, מבוכים וכמובן קרב נגד הבוס הגדול מכולם - ה"אח הגדול"
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני יודע לפתור את סעיף א' שבתמונה בדרך שלי, שהיא די מסורבלת וקרוב לוודאי שתוריד לי ניקוד. הדרך שמפורטת בתמונה נראית לי הרבה יותר כדאית, רק שלא הבנתי ב-100% איך הם עשו את כל ההצבות בטבלה! מישהו יכול בבקשה להסביר? :-) עריכה: אני רק רוצה לחדד שהבנתי כבר שבעמודה השלישית הציבו פשוט את הנקודות שהתקבלו. הבעיה שלי היא עם העמודה של נקודות הציון, שהבנתי רק מאיפה הנקודה הראשונה (שבה הציבו תמיד X=0 כי מדובר בנקודת חיתוך עם ציר Y), אבל מאיפה הפליצו את הנקודה השנייה? סתם המציאו X ומצאו דרכו את Y? [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 957 צפיות
-
-
שידרו היום קטע של כתב חדשות ערבי שמנסה לשדר מתוך נהריה לאחר ירי הקטיושות כאשר ברקע עומדים מלא ישראלים ש"מפריעים" לו תוך כדי שהם מנופפים בדגלים וצועקים שנסראלה פחדן, השיא היה כאשר הכתב ראיין קשיש זקן במיוחד (מזכיר את שתי הזקנים בשבוע סוף) שאמר לו "שנסראלה יצא מהבונקר, אין לו בייצים!!!" כשראיתי את הקטע הזה נשפכתי לריצפה מרוב צחוק :lol: :lol: ואני חייב להשיג תיעוד שלו. למישהו יש לינק לזה? נ.ב שודר מספר פעמים בחדשות ערוץ 10
-
- 16 תגובות
- 2k צפיות
-
-
http://motobike.co.il [attachment deleted by admin]
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אהלן, כן אני יודע שהשאלה הזויה, אבל בואו אני אסביר: פיניתי בחדר קיר בשביל להדביק אליו תחתיות בירה.. אחרי שנה בה אספתי מעל 100 תחתיות בירה שונות, החלטתי שהגיע הזמן לעשות את ה"קולאז'" שלי בכל אופן, אני מתכוון להדביק את התחתיות על הקיר וליצור ריבוע גדול שמורכב מתחתיות שונות. תהיתי באיזה דבק הכי כדאי להשתמש ע"מ לא להסב נזק לקיר עם הסרת התחתיות? באיזו צורה מומלץ להדביק את התחתיות? אודה לכל מי שיעזור...
-
- 29 תגובות
- 8.5k צפיות
-
-
היי חברים תוך כדי שאני גולש פה.. נזכרתי בשיר ישן ישן ומאוד מאוד נושן ועם זאת מאוד יפה לשיר קוראים life או לפחות ככה ניראה לי כי המילה לייף נאמרת שמה הרבה מאוד פעמיים זה הולך משהו כמו '' לייף , אוו לייף , אוו לייף , אוווווווווו לייף , טו טו טו טו'' מישהו מכיר ? זה ממש מציק לי ..
-
- 5 תגובות
- 823 צפיות
-
-
-
בימים אלה, דעתי היא שצריך להציג מעט אנרכיה, לערער את הסדר הקיים- והכל הופך לכאוס. אני סוכן של הכאוס, אולמרט. ואתה יודע מה הענין עם כאוס? הוא הוגן.
-
- 3 תגובות
- 750 צפיות
-
-
יש תופעה שמאוד מפריעה לי בHW וזה אזהרות\הרחקות גורפות מצד המנהלים על מה שלטענתם מוגדר כספאם (ולא, עדיין לא הורחקתי מהפורום בשלב זה). דעתי בעניין היא שספאם\ספאמר מוגדר כמי שנרשם לפורום רק בשביל לפרסם את העסק שלו או סתם להיות טרול. זה מפריע מאוד שיש מנהלים (שאני לא יודע אם יש להם 18 אפילו) שחושבים שהתפקיד שלהם הוא לחלק אזהרות לכל הודעה ולכל משתמש שטיפה גולש מנושא הדיון. הרי זהו פורום , וטבעם של דיונים לגלוש מהנושא וככה פורומים מתנהלים בכל מקום (לי יש נסיון מתפוז ואני מאמין שגם בIOP ובעוד מקומות), שהרי זה מה שהופך את הדיונים למעניינים. לא כל הודעה בת'ראד על הארדיסק WD שלא עולה בפנטיום 4 עם windows 98SE ובקר RAID של אדפטק צריכה להיות עם הנתונים הספציפיים האלה. אני לא אנקוב בש…
-
- 12 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
מישהו מכיר משהו טוב ואמין? תודה
-
- 4 תגובות
- 971 צפיות
-
-
אהלן חברה,יש לי מחר זימון לראיון אישי בלשכת הגיוס,למישהו יש טיפים בשבילי? אני לא רוצה לשרת בקרבי,והכיוון שלי הוא משהו שקשור למחשבים כמו פרויקט גאמא וכאלה,עכשיו השאלה שלי היא מה צריך להגיד להם ואייך צריך להתנהג בראיון אישי? אמרו לי שמה שאני יגיד להם הם יעשו דווקא ההפך,ושמי שלא רוצה קרבי דווקא נותנים לו קרבי.. בתודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, אני מחפש כבר הרבה זמן טכנאי ו/או מעבדת מחשבים באיזור המרכז שמתעסקים ומבינים במערכי רייד (תיקונים ותפעול תקלות) קינפוג של בקרי רייד, ניצול ביצועים מקסימלי וכו' מישהו מכיר משהו אמין וטוב?
-
- 0 תגובות
- 563 צפיות
-
-
שלום, אני מחפש כבר הרבה זמן טכנאי ו/או מעבדת מחשבים באיזור המרכז שמתעסקים ומבינים במערכי רייד (תיקונים ותפעול תקלות) קינפוג של בקרי רייד, ניצול ביצועים מקסימלי וכו' מישהו מכיר משהו אמין וטוב?
-
- 1 תגובה
- 706 צפיות
-
-
-
הנה השאלה איך אפשר לדעת את התנאים+הפתרון? http://www.siz.co.il/my.php?i=lmjzzi2tzmy5.bmp
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מישהו יודע אם זה חינם לגמריי ? או שהפסקית יכולה פתאום לחייב על זה? כלומר מי משלם על הדף שאנחנו שולחים ? איך זה חינם ? האתר הזה http://www.freefax.co.il/ חינמי לגמריי ?
-
- 6 תגובות
- 792 צפיות
-
-
כן אני יודע שזה מצטרף לרשימת הפוסטים ההזויים והלא קשורים אבל יש בפורום הזה מלא אנשים ובטוח שחלק קטן פה מבין... אז ככה: תקציב עד 600ש"ח(עדיף שתיהיה כמה שיותר זולה אבל זה התקציב) צריך שיהיו לה דרגות חיתוך וגם דרגה שהחיתוך שלה הוא טוטאלי...נגיד אם אני רוצה להוריד תמערבולות שיער האלה בעורף או להוריד זקן...וחוץ מזה שיהיה לה כמה שיותר דרגות חיתוך.. בטריה או חיבור לחשמל לא משנה לי... שתדרוש כמה שפחות"טיפול" ושתחזיק לאורך זמן..
-
- 4 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
טוב אני צריך למצוא אלגוריתם למשחק הזה (אין צורך שהוא יהיה יעיל\חכם במיוחד) כחלק מש"ב אני צריך לבנות את המשחק בC. עם זה אין בעיה יש בונוס אם עושים גם אופציה לאסטרטגיה של המחשב, ולצערי אין לי זמן\שכל לעלות על העיניין. שימו לב לחוקי המשחק! (יש כמה גרסאות, אז צריך ללכת לפי החוקי הנל בלבד): רקע. המשחק הינו משחק לשני שחקנים. המשחק מורכב מלוח בעל שתי שורות של 6 תאים כל אחת, תאים אלו נקראים בתים. בנוסף קיים תא נוסף בכל אחד מצידי הלוח, שנקרא מאגר (סה"כ 14 תאים.) לכל שחקן משוייכת שורת בתים אחת, ומאגר אחת. בתחילת המשחק המאגר הינו .(S) ריק, ובכל אחד מהבתים יש מספר זהה של אבנים מספר האבנים נקבע בין 3 ל6 ע"י המשתמש לויזואליזציה יש את ויקיפיה, ויש שם לינקים לגרסאות פלאש של המשחק http:/…
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
ניסיתי להשתמש בפיירפוקס פורטאבל אבל זה עובד ממש לאט ביחס לדפדפן שמותקן על המחשב. אמנם כל הסיסמאות שמורות עליו אבל קשה לגלוש כך. יש אפשרות לשמור סיסמאות באופן אחר ופשוט לשלוח אותם לאתר הספציפי (למשל חשבון מייל, יוזרים באתרים שונים...)?
-
- 4 תגובות
- 778 צפיות
-
-
שלום לכולם, ברשותי מאמר מוקלד בן כ1500 עמ', ממש לא בא לי לשבת ולקורא אותו על מסך המחשב במיוחד כיוון שאין לי זמן (יש לי 4.5 חודשים לסייים אותו והוא באנגלית) לבהות מול המחשב. רציתי לדעת אם מישהו מכיר מקום בו אוכל להדפיס אותו פלוס כריכה של 6 חלקים (לא ממש יש לי כוח להסחב איתו בתיק כל יום) בעלות סבירה. רצוי באזור הקריות והסביבה. מישהו יודע מה המחיר של הדבר הזה?
-
- 3 תגובות
- 784 צפיות
-
-
הייתה לי מדפסת ישנה שהייתה מחבורת עם כבל USB ועכשיו קניתי מדפסת חדשה שמין הסתם תומכת בUSB2 .. הכבל הישן אמור להתאים או שצריך לקנות כבל חדש שתומך בUSB2 ?
-
- 3 תגובות
- 772 צפיות
-


