עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by Yehudaa,

    לא ברור לי באיזה דרך לפתור את זה , האם לעשות עץ ? או שפשוט לכפול 0.8 ב 0.75 ? תודה לעונים

    • 18 תגובות
    • 2k צפיות
  2. Started by 125,

    עוד מעט אני וחברה שלי שנה ביחד רציתי לדעת מה אני יכול לעשות/לקנות לה ב1000 שקל ? למישהו יש הצעות מה אפשר לעשות?

    • 23 תגובות
    • 3.2k צפיות
  3. יצא לי לצאת עם איזה מישי לאחרונה ו....גיליתי שאין לה שיערות בידיים ושאלתי למה? אז היא אמרה מממה אתה לא יודע שמורידים שיערות בידיים.? ניתקלתם בזה?

    • 21 תגובות
    • 3.2k צפיות
  4. היי התחלתי לאחרונה ללמוד גיטרה קלאסית ;D אני לומד עם מורה פרטי (אחלה מורה וגם גר ממש קרוב אליי, מרחק הליכה ממש). והוא מורה רציני שמלמד תווים, שיטות וכו' וכו'. יש לי כמה שאלות רק, קודם כל, זה תמיד כזה קשה בהתחלה?! ??? כלומר, אני מרגיש שהאצבעות שלי (יד שמאל) ממש נקרעות (לא נורא, אבל קצת כואבות אחרי הרבה נגינה). נוסף לכך, מרגיש שלא מצליח לפרוט כמו שצריך, כלומר שצריך ללחוץ E ואז A ואז D נניח, שאצבע אחת עולה על המיתר האחר וכו', לכולם זה ככה בהתחלה? ואיך משתפרים? איך מגיעים למצב שאני מוציא ממש טוב כל צליל מבלי לעלות על המיתרים שליד ועם ללחוץ כמו שצריך עד הסוף? (הרבה פעמים לא לוחץ מספיק ואז גם יוצא צליל לא נקי כזה). גם האחיזה עצמה קצת קשה לי עדיין (כלומר יד שמאל, ולאחוז…

    • 11 תגובות
    • 971 צפיות
  5. Started by splspl,

    אהלן צריך המלצה לחנות באזור נתניה. בנתניה יש את אייבורי ואת KSP (של כ"כ ממליצים עליהם) אם אני מדרים קצת יש את (IQPC ואת SKYPC שמככבים כאן) האם אפשר לקבל המלצה לחנות טובה ואמינה?

    • 0 תגובות
    • 581 צפיות
  6. Started by dj shay 30010,

    אני מעונין להעלות שרת WEB מה ההמלצות איזה מערכת הפעלה איזה קוו זה אמור להיות אתר רגיל אני חושב ביום היה לו 30 אלף כניסות מה ההמלצות מה עדיף שזה ישב במקום אחר ולא בבית שלי בשלבים הראשונים ? אני רוצה לקנות דומין ישראלי מאיפה אני קונה

    • 2 תגובות
    • 963 צפיות
  7. שלום לכלום. יש לי שאלה דיי בסיסית נראה לי בחיים שלנו. אמון בין חברים.. או חברים מרוחקים. נניח ו... מתקשרים אליך באמצע הלילה ומבקשים שתעשו להם טובה ענקית! שתגידו את מספר האשראי שלכם מכיוון שהחבר המדובר איבד את האשראי שלו והחבר שהיה איתו כבר לא יכל לגהץ יותר כסף. ועכשיו מדובר על סכום לא קטן (450 ש"ח) עכשיו תחשבו שהעירו אתכם באמצע הלילה ואתם לא מבדילים בין ימין לשמאל. בכל מקרה... המצב הוא שאתם אומרים את מספר האשראי לברמן (כן מדובר על סכום שהבנאדם שילם על שתייה חריפה) ות.ז ו.. מספר פלאפון בשביל לאמת פרטים. עכשיו... אותו חבר שביקש ממכם את הטובה אומר שיחזיר את הכסף יום למחרת... מה הייתם עושים במצב הזה? אגב זה אם לא הבנתם... זה משקרה לי הלילה.. :s05:

  8. Started by J0n1,

    יש לי איזה אתר, ואני רוצה לגרום לחשיפה (זה לא אתר מכירות או משהו) קהל היעד הוא אנשים מחו"ל (וזה גם לא פוליטי), איפה לדעתכם אפשר לפרסם? (בחינם)

    • 0 תגובות
    • 737 צפיות
  9. Started by HaEsrimVeArba,

    החברה רוצה ללמוד את זה בתיכון. מישהו יודע מה זה? מה הקטע של בחינת הקבלה? איך עוברים אותה?

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  10. יש לי פרטים עליו שם שם משפחה אפשר לראות אפילו שזה אותו אחד כמו שיש לי כאן בשם בפורום בבקשה אם מישהו יכול לעזור לי תפנו אלי בפרטי או פה

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  11. Started by mz155,

    אני בכיתה יא' והחלטתי לעשות פסיכומטרי.. הגעתי למסקנה הזאת אחרי חשיבה והבנה שהבית ספר כבר לא מאתגר אותי בכלל (סיימתי בגרות במתמטיקה בכיתה י' כבר). עכשיו השאלה היא איזה קורס הוא הכי טוב? של איזה חברה? רק קורסים שנמצאים באזור רחובות (עדיף בתוך רחובות אם יש). ועוד שאלה קצת כללית.. נראה לכם שזה מוקדם מדי לעשות פסיכומטרי? או שאין אם זה בעיה?

    • 29 תגובות
    • 2.5k צפיות
  12. אני לא מאמין בתאוריית הקונספירציה הזאת. יש קונספירציה שאומרת שקיים ארגון שקוראים לו NEW WORLD ORDER והוא בעצם שולט בארה"ב ובכל מני מדינות. הוא מורכב מקבוצת אליטה קטנה והיא שולטת בהכל, כולל הבחירות, והנשיאים הם סה"כ בובות שלהם או מהופנטים על ידם. שוב, אני לא מאמין בזה. אבל ראיתי סרטון ביוטיוב ש"מוכיח" את זה, ולמרות שלא ראיתי משהו מרגש (כמו בהתחלה, כשזה ברור ששמים לביל קלינטון מייקאפ), אבל מה לעזאזל הולך עם העיניים של אמא של בושה ב-3:00?! כשראיתי את זה פשוט קפאתי במקום ולא יכלתי לזוז. אני ממש בבהלה פה מה לעזאזל?! מה זה?! :o :'( :'(

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. Started by exquisite,

    http://www.tapuz.co.il/tapuzForum/main/Viewmsg.asp?forum=212&msgid=126020685 חחח תראו איזה השפלה

    • 0 תגובות
    • 569 צפיות
  14. Started by sh2006,

    חברה שלי חטפה חיידק בקיבה סלמונלה לצערי ולצערה ה' ישמור אותה. רציתי לדעת , למבינים שבניכם : האם החיידק מדבק? האם הוא עובר ברוק? שורה תחתונה- האם אני יכול להתנשק איתה??

    • 7 תגובות
    • 3.3k צפיות
  15. Started by zorgi,

    http://il.youtube.com/watch?v=3NjabZ2tnhQ ירי של חמאס על כוחותינו עם טוויסט קטן בסוף ;D

    • 3 תגובות
    • 954 צפיות
  16. ברשותי מדפסת מדבקות ממספר דגמים. אין לי מושג מה המחירים שלהם בארץ ואני מעוניין למכור אותם. איך אפשר לדעת מה ערכם? הדגמים הם : Brother P-Touch One Brother P-Touch 1250 Brother P-Touch 210-E DYMO Label Manager 100 DYMO Label Manager 200 DYMO LETRA LAG XM למישהו יש מושג? זה פשוט חדש לחלוטין בקופסא ואין לי שימוש בזה והסיבה היחידה שאני לא מוכר היא כי אני לא יודע ת'מחירון... תודה רבה! נ.ב אם זה יותר מתאים לפורום אחר תעבירו בבקשה...

    • 0 תגובות
    • 727 צפיות
  17. יש לי 2 חבילות מארה"ב שלא הגיעו וכבר עבר חודש... פעם זה היה לוקח שבוע.. מה קורה פה ? האם יש אישזהי החמרה במכס שאני לא יודע עליה או קושי מסויים בזמן האחרון? אני מדבר על חבילות בגודל בינוני מעל 50 דולר. תודה

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by avivlyaviv,

    יש משחק מוכר שבו אתה נקודה/ריבוע ואתה פשוט צריך לברוח מריבועים ונק' שמסתובבים. משחק דו מימד עם רק לבן... פשוט ביותר אבל אני צריך אותו...

    • 3 תגובות
    • 909 צפיות
  19. כידוע, לא כל המוכרים באיביי שולחים לארץ, אני קונה מוצר מאוד מסויים ואני צריך לשלוח אותו לחברה שתשלח אותו לארץ. יש חברות מוכרות/מומלצות/אמינות וכו' שאתם מכירים? בבקשה לענות לי כמה שיותר מהר. תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 1.8k צפיות
  20. Started by BiG_BuG,

    שלום לכולם, השבוע יהיה לי יותר מדי זמן פנוי, ואני מחפש איזהו ספר עם הקשר ומשמעות לחיים לקרוא, דוגמת (אבא עשיר, אבא עני \ תורת המשחקים) עדיפות לספרים באנגלית.. ו.. *אהם*.. שיהיו .. "קלים להשגה", אלקטרונית.. *אהם* מה אתם ממליצים ?

    • 7 תגובות
    • 915 צפיות
  21. Started by OutRaGe,

    שלום אני צריך שולחן מחשב..היה דגם ספציפי באתר של Office Depot שאהבתי..מהגבוהים האלה קראו לו Pavilion אני רואה שהורידו אותו מהאתר ואני לא מוצא דגמים אחרים שמוצאים חן בעיניי באופיס דיפו. איזה עוד חנויות ואתרים שווה לבדוק? התקציב הוא סביב ה-400 והשולחן צריך להיות דיי רחב(מסך 22 אינץ', 2 רמקולים לצידי המסך ומעדיף שיישאר עוד טיפה מקום) עריכה: הנוכחי שלי 122 ס"מ רוחב סתם בשביל הרקורד תודה

    • 1 תגובה
    • 806 צפיות
  22. אהלן, צילצלתי לשאול מדוע עדיין לא קיבלתי מנילה (בן 18), ואמרו לי שאני נמצא בסטטוס של בוגר מקצועי אלקטרוניקה וכל עוד שאני נמצא בסטטוס הזה אני לא אקבל את המנילה. מה זה אומר? זה מאפשר תפקידים טובים או ההפך הגמור? כדאי להישאר בסטטוס הזה או לבטל? תודה

    • 17 תגובות
    • 5.3k צפיות
  23. שלום לכם, אני קורא כבר כמה שנים בפורום ורק לאחרונה נרשמתי. אני מרגיש די אבוד ומבולבל בשלב הזה של חיי, שהוא כ"כ חשוב: ההיגיון אמר לי שכדי לקבל משרה טובה- צריך תואר. התחלתי ללמוד מדעי המחשב, לאחר שנה של התקשות וחוסר אהבה לחומר, שיניתי מסלול לתואר בניהול. לאחרונה שוב החלו תהיות האם אני עושה את הבחירה הנכונה. אני מעריך את תחום הגרפולוגיה, משום שהוא מקושר במציאות לדעתי, לעומת אסטרולוגים למשל שמתימרים לייעץ לפי תאריך לידה, שנשמע לי תלוש. קיבלתי הצעת מחיר מהמכון גרפולוגיה הבא: www.annakoren.co.il 1,200 שקל לייעוץ אישי+זוגיות+עיסוק. יש לי את הכסף, אבל זה לא סכום קטן ואני נרתע.

    • 13 תגובות
    • 2.1k צפיות
  24. Started by Alexkmr,

    המחירים אצלהם הרבה יותר נמוכים מאשר בסופר פארם,אפריל וכו'... למה זה? הסחורה שלהם בכלל אורגינלית?

    • 10 תגובות
    • 1.7k צפיות
  25. Started by Lupin,

    ???

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים