כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
בקיץ האחרון רכשתי מזגן אלקטרה קלאסיק, ויש לי איתו איזו בעיה, אז רציתי לברר האם זאת באמת בעיה או שככה זה במזגנים. כאשר אני מדליק אותו על חום, לוקח לו איזה 10-15 דקות עד שהוא מתחיל להוציא אוויר חם, ואז הוא מוציא ל5 דקות, מפסיק לאיזה רבע שעה, ואז מוציא עוד 5 דקות, ואז שוב הפסקה, וכך הלאה. כל פעם האוויר חם יותר, וככה בעצם רק אחרי שעה הוא מגיע לטמפ' הרצויה. מישהו נתקל בתופעה?
-
- 37 תגובות
- 33.3k צפיות
-
-
כותרת... (דווקא כשיש לי מנוי פרמיום) :'(
-
- 19 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
-
-
-
- 10 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שלום לכולם, ראיתי את האתר הזה :http://www.leadinglightdesign.com/projects_fable.php ומאו התלהבתי מהתמונות היפות שיש שם. רציתי לדעת אם יש עוד אתרים או אפילו חוברות שאפשר לקנות עם תמונות מסוג כזה. אני אשמח ללינקים או למקומות שאפשר לקנות דברים כאלה.
-
- 1 תגובה
- 814 צפיות
-
-
שלום! נגמר לי החוזה עם בזק (תשתית) ועם נטוויזן (אבל עכשיו יש לי נטוייזן חינם עוד חודשיים). אני רוצה לחדש מנוי עם תשתית, בבזק מציעים לי הכי נמוך 47 ש"ח לחודש ל 1.5 מגה. זה מחיר הגיוני או שכדאי להתווכח איתם עוד? מה אתם חושבים?
-
- 6 תגובות
- 935 צפיות
-
-
קיץ שעבר ניגשתי לשאלון E באנגלית על 96 ופשוט התפקשש לי בבגרות.. :-\ הבנתי שניתן לגשת שוב לאותו שאלון עם אותו ציון הגשה - אז מחר המועד חורף באנגלית. איכשהו הצלחתי לפספס את ההרשמה - האם אני עדיין יכול להירשם איכשהו? ואם לא, האם אני יכול בקיץ לגשת לE? האם אין התנגשות בין שאר השאלונים F ו-G כי גם אותם אני עושה בכל מקרה בקיץ (מבחינת הזמן - אם הם באותה שעה או לא.) תודה לעוזרים
-
- 7 תגובות
- 830 צפיות
-
-
שאלה לי אליכם - האם לתופעה בה במעבר מיחיד לרבים, האות האחרונה במילים שנגמרות בת' לא נמחקת? למשל חנית => חניתות אבל תווית => תוויות או שאלו סתם מילים מיוחדות?
-
- 6 תגובות
- 895 צפיות
-
-
יש לי פרופיל 97 וקיבלתי מנילה של יחידות שדה. אני נמצא כרגע במיונים למסלול גאמא בחיל המודיעין ואני עדיין מועמד לאחד מהמסלולים (שאני לא יודע איך קוראים לו). עברתי כמה ראיונות וגם תחקיר ביטחוני. רציתי לדעת אם יש לי סיכוי בכלל להתקבל לגאמא עם פרופיל 97. כל פעם אומרים לנו שפרופיל לא משפיע על הקבלה, אבל לי נראה שזה דווקא כן משפיע ופשוט לא אומרים לנו (שמעתי על מישהו שהעיפו מגאמא בגלל "שיקולי יחידה"). יש לי סיכוי? אתם מכירים כאלה שהתקבלו עם פרופיל 97?
-
- 8 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
שלום רב איזה מורה אחד נתן לי הצעת מחיר כמה עולה שיעור נהיגה על אופנוע כבד עד 500 הילוכים?? במגרש של חולון??
-
- 10 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
לאחר שציפיתי בו הייתי חייב לשתף משהו... פשוט אדיר! http://www.youtube.com/watch?v=q4hXTrBwbbk אגב אם משהו מבין את מה שהם אומרים אשמח לתרגום קל...
-
- 11 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
אני אוהב מאוד את הסגנון והתביישתי לגלות שאין לי אלבום של ממש באוסף הפרטי שלי. אשמח להמלצות. תודה!
-
- 0 תגובות
- 606 צפיות
-
-
בעיקר הופעות רוק מטאל לא יודע מה שיש תודה
-
- 3 תגובות
- 635 צפיות
-
-
שלום לכל המנהלים, בתקופות מסויימות (במיוחד לפני בגרויות ולפני סוף סמסטר האוניברסיטאות) יש בפורום שאלות שלאנשים לגבי תרגילים שונים. במקרה של בעיות בתיכנות לכולם יש כתובת, אבל במידה ומישהו צריך פיזיקה או מתמטיקה למשל אין לו ברירה אלא לפרסם בכללי וכך יכול להיות שמישהו שהיה יכול לענות לו לא ענה לו, כי הוא פשוט לא ראה את השאלה. מה עם האפשרות לפתוח פורום "לימודים" ואני מניח שאם תהיה מספיק דרישה לפצל עוד תתי פורומים למקצועות שונים? אם מערכת ניהול הפורומים שלכם היא של צד שלישי וקשיחה מידי כדי לאפשר זאת תשכחו ששאלתי. יגאל
-
- 8 תגובות
- 830 צפיות
-
-
מישהו יכול לעזור לי להבין איך אני מתחיל את התרגיל בכלל? תודה
-
- 2 תגובות
- 740 צפיות
-
-
יצא חמוד ביותר לסרט בהפקה עצמאית - זה בHD
-
- 4 תגובות
- 696 צפיות
-
-
המשימה היא "השלם ואזן את המשוואות הבאות:" 1. K + S8 אני יודע שהמטען של K הוא +1 כי הוא בטור הראשון והמטען של S הוא -6 כי הוא אל מתכת בטור ה6 (תקנו אותי אם אני טועה). ככה שאני מקבל משהו כזה: 6- 1+ K + S8 עכשיו מה אני כופל במה כדי לאזן ? אני צריך להעביר את האינדקס שיהיה מקדם של הS ?
-
- 3 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3671836,00.html האמת, מעצבן שעכשיו במצב הראשוני זה מהסוף להתחלה (ולמה זה לא זוכר אם סימנתי הפוך לדפים אחרים...)
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אהלן, אני בדר"כ לא עושה את זה פה.. אני מתלבט בין כמה שילובי צבעים לחדר שלי שהולך לעבור "שיפוץ" רציני.. אשמח לשמוע את דעתכם! תודה, תומר.[br]פורסם בתאריך: 15.02.2009 בשעה 21:43:28 ויש את אלה, תמונות שאספתי מהאינטרנט של חדרים שאנשים עושים..[attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 644 צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין להתחיל ללמוד בחדר כושר.. כרגע מה שאני מעוניין בו זה החדר כושר תכלס בלי כל המועדונים שמציעים עוד דברים בנוסף.. לגבי המחיר שיהיה משתלם. לא אכפת לי יקר אם זה שווה את זה, אבל בתכלס אני לא רואה כל כך במה מכון אחד יכול להיות עדיף על האחר מלבד המכשירים עצמם ששם והאווירה במקום. עדיף באיזור יהוד, פתח תקווה וכו' למרות שאם זה ממש שווה את זה אני אסע לאיזור תל אביב. גם אם יש לכם טיפים בתכלס לכל מיני דברים שם (כמו איך לדעת שהתכנית שנותנים מתאימה, איך לדעת שהמחיר בסדר וכל זה) זה יהיה נחמד. תודה לכם
-
- 3 תגובות
- 804 צפיות
-
-
-
ישנו אתר שנקרא 'סודות' (http://www.sodot.tv/Site/index.asp אם מישהו מעוניין). רשמית האתר הינו בנושאי "יהדות וקבלה", ואני לא ארחיב כאן על מטרותיו בפועל כפי שאני רואה אותן. בכל מקרה, לאתר הזה יש רשימת תפוצה. כתובת המייל שלי צורפה לרשימה זו ללא הסכמתי וללא שביקרתי בכלל באתר האמור. זה קרה עוד לפני התיקון לחוק - אבל גם לפי הנוסח הישן מדובר בהתנהלות לא חוקית. זו עבירה מס' (1). כאשר החוק נכנס לתוקף, כל אתר בעל רשימת תפוצה חוייב לבקש הסכמה 'פעילה' מצד הגולשים להמשיך ולקבל מיילים מהאתר. האתר הנ"ל נמנע מלעשות זאת, ובמקום זה נשאר הכיתוב הישן והטוב "אם דואר זה פגע בפרטיותך אנו מתנצלים. להסרה לחץ כאן". זו עבירה מס' (2). העניין הוא שגם ה"לחץ כאן" הזה לא עובד. לא מדובר לינק אוטומאטי המת…
-
- 3 תגובות
- 719 צפיות
-
-
חתול מטומטם שתפסתי מתחת לבית שלי. פשוט עומד חצי מטר מיונה ובוהה בה בלי לעשות כלום. אחרי איזה שתי דקות החלטתי לצלם אותו. אם לא הייתי עושה לו רעש, אני חושב שהוא היה ממשיך לעמוד שם עד היום. אותי זה הצחיק, תנו בתגובות - אפשר גם ב YOUTUBE.. ביי
-
- 30 תגובות
- 4.2k צפיות
-


