כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
על ידי חיפוש בגוגל הגעתי לאלפי תוצאות של פרוקסי ורובם איטיים בטרוף ומעצבנים מה גם שקופצים כל רגע פירסומות ושאר מרעין בישין ..... אשמח להמלצה לפרוקסי מומלץ תודה
-
- 6 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
הצטברו אצלי 2 מסכי CRT בגודל 17'' במצב טוב. לוחצים עליי להעיף אותם מהבית כבר חודש אז בהתחלה הייתי שאפתני - שמתי מודעה ב-Yad2 / WinWin / ושות', ותיכננתי למכור כל מסך ב-50 ש"ח. אחרי מאות שיחות שלא קיבלתי, החלטתי לפרסם בפרויקט אגורה, אויל מישהו ירצה חינם. מסתבר שלא אז אם יש פה מישהו מבאר שבע, שיש לו מה לעשות עם איזה מסך CRT מיושן, שיצור איתי קשר. כי כואב לי לזרוק את זה :-X [בדקתי במעגל החברתי /משפחתי - אף אחד לא צריך מסך ]. מסך אחד - בצבע שחור של IBM מסך שני - בצבע לבן של LG כל הקודם זוכה. לא כל יום יש מסך חינם. --------- לחילופין: אם יש משהו מעניין לעשות עם 2 מסכי CRT (חוץ מלשבור עם מחבט) אני אשמח לשמוע הצעות : *לא מעוניין בחיבור מסך נוסף למחשב. ערב טוב . . .
-
- 27 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
אז ככה, אני ואמא של חברה שלי מסתדרים מצויין, היחסים שלנו מעולים ואנחנו תמיד מדברים עד עכשיו, היא ראתה אותי ואת חברה שלי מתנשקים אנחנו בגיל 17,16 עכשיו היא לא מוכנה שאני אבוא אליהם יותר, היא רבה עם הבת שלה על זה ואמרה שהיא לא רוצה לשמוע יותר את השם שלי, חברה שלי שאלה אותה מה הביג דיל ואמא שלה אומרת שהיא רוצה לשמור עליה . עכשיו מה אני יכול לעשות כדי לתקן את המצב הזה ולחזור לקדמותו ?
-
- 15 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
-
לעוד מישהו פה יש בעיות עם ה-Gmail ? או שאני היחיד ?
-
- 2 תגובות
- 977 צפיות
-
-
-
בהנחה שאני נרשם בתור דילר אצל אחד היבואנים בארץ לדוגמא http://www.cd-log.co.il/become_h.asp למה אני נכנס ? האם עליי להתחייב להזמנות או שאפשרי להזמין הזמנה חד פעמים של כעשרה מעבדים כמו I7 920 וכעשרה כ.מ כמו 4870 למטרת מכירה באתר יד2 ובפורומים למכירה כמו פה באתר,ובכמה אחוזים בערך המחיר יהיה זול מהמחיר שבחנויות שבזאפ ? רק מי שיודע שיגיב ותודה מראש על המידע.
-
- 22 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
טוב יש את ה8 במרץ שזה יום האשה (כי שאר הימים זה של הגבר ). חברה שלי רוסיה מבית טוב D: עכשיו אני אמור להביא לה באיזה מזל טוב? להביא לה איזה משו? לעשות ת'עצמי לא זוכר ולקוות לטוב? אולי לעשות לה משו קטן חמוד כזה? להביא לה משו רציני כמו CORE i7?
-
- 17 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום לכם אני כבר מעל שנה שלא נחשף לשמש בכלל אני מתעורר ב6-7 בערב והולך לישון ב 7 בבוקר בערך בגלל שאני עובד בלילה הרבה אנשים אמרו לי שזה לא בריא אבל לא אמרו למה וחיפוש בגוגל לא ממש עזר אז מישהו שמבין שיסביר לי בבקשה כדי שאוכל להמשיך בחיי הערפד נטולי השמש שלי לנצח נצחים תודה רבה
-
- 21 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
היי חברים אני רוצה להבהיר קודםכל שאני לא מבקש עזרה בהסברה איך מחברים וכדומה אלא אני מבקשר עזרה וחוות דעת על העיצוב שאני מתכנן.. טוב אז זאת הסקאלה ומה שחשבתי לעשות זה כך: מחוגים-אדום סמל של הטנק דלק , RPM X1000 , מה שמעליו בקטן , הסמל במחור של החום מנוע , והKM/H - ירוק כל שאר המספרים והחצאי עיגולים שמסביביהם יהיו כחול! ואיפה שיש חלק אדום יהיה כמובן אדום.. הקונסולה המרכזית ניראת ככה נכון לעכשיו .. (לא מזמן סיימתי ואולי אני ישלב שמה למטה שני כפתורים ירוקים , חדי העיין ישימו לב איפה זה ) מה אתם חושבים על העיצוב ? יהיה נכון ויפה? (לפני זה הכל הייה ירוק של בית חולים . )
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום חבר'ה. יש לי 14 בקבוקים של אלכוהול בחדר, ועוד כמה בבית, מוודקות, וויסקים, ליקרים וכו'. אני רוצה להתחיל ללמוד לעשות שילובים (בלי קורס ברמנים), סתם שבאים חברים או לשתות לבד איזה שילוב טעים ונחמד ולא לדפוק סתם שוטים. יש איזה אתר, מדריך משהו בסגנון שיכול לעזור לי? נגיד אני שם באתר את רשימת הבקבוקים שלי והוא אומר לי איך ניתן לשלב ? תודה
-
- 0 תגובות
- 663 צפיות
-
-
מצא לאילו ערכי M קטנים ערכי הפונקציה y=(4m-12) x^2 +(2m-6)x מ-1 לכל X שאלה נוספת *הראה שלכל ערך של M יש למשוואה X^2-3X-M^2+5M-4=0 לפחות שורש ממשי אחד *מצא לאילו ערכי M שני שורשי המשוואה גדולים מ-1 מישהו יכול להנחות אותי בקצרה מה עושים.. תודה
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום אנשים, אני טס בתחילת אפריל לחופשה קצרה יחסית בארה"ב - שבועיים וחצי. כמעט שבוע ביוסטון (שבוע רסלמניה 25 אם זה מעניין מישהו) + 9 ימים בניו יורק. התכנון הוא לקנות את החלקים הבאים: - Core I7 920 (בתקווה את הD0, אם יהיה זמין כבר) - CORSAIR DOMINATOR 6GB (3 x 2GB) DDR3 CL8 - יש אופציה לשני קיטים, לא סגור. - EVGA GeForce GTX 295, כנראה גם את ה Backplate. - Asus P6T Deluxe עכשיו לשאלה הגדולה, חשבתי לעשות הזמנת אקספרס מNew Egg אבל אמרו לי שאפשר רק עם כרטיס אשראי אמריקאי... זה נכון? יש לי בינלאומי, זה לא מספיק? במידה וזה נכון, יש לכם המלצות לחנויות אחרות? חנויות אמיתיות יהיה תכלס עדיף על אתרים, אבל אם זה אתר טוב ואמין אני אשמח גם. תודה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 629 צפיות
-
-
מי שמכיר את הנושא,יודע שזה ציוד לא זול ולכן אני מחפש מקום אמין (מדובר בציוד בטיחות,כך שאמינות היא מעל הכול) לרכוש בזול ציוד סנפלינג (גלישת צוקים) כמו ריתמות,אמצעי חיכוך,טבעות אבטחה,חבלים וכיוצא בזה ... תודה
-
- 0 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
למי שיש ניסיון באי ביי ויכול בבקשה להסביר לי בשלבים פשוטים איך נרשמים ואיך עושים פיי פל ואיך זה עובד זה יעזור לי מאוד. כמו כן האם נלקח מס על קניות?
-
- 3 תגובות
- 834 צפיות
-
-
בבקשה תרשמו כמה שירים שאתם אוהבים... **(ולא לרשום --אין הם תותחים תשמע הכל...זה לא עוזר...)** נ.ב- אוהבי הרוק שלא מכיר את הלהקה הזו אז כדי לו להכיר אחלה להקה!!
-
- 17 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, סיפורון: אני כרגע נמצא בבנק לאומי, בעבר הלא רחוק, עשיתי קצת שטויות עם הויזה (זה מה שקורה שיש לך ויזה) וביזבזתי כסף. כיסיתי לפני זמן מה חוב גדול ונשאר לי חוב קטנטן בסה"כ. אחרי שכיסיתי את החוב הגדול והכנסתי סכום מרשים הבנק בכל זאת חסם לי את החשבון והויזה (סבבה עד כאן). הקטע הוא שלפני כמה ימים קיבלתי מכתב אזהרה של הבנק שהם רוצים לתבוע אותי על הסכום הזה ולבצע לי עיקול אם אני לא משלם תוך 10 ימים את שאר הסכום. במכתב רשום סכום שהוא לא זכור לי, הם אמרו לי שאני חייב סה"כ 1800 ש"ח +- לפני חודשיים ואני מקבל מכתב עם הסכום 2300 ש"ח. הם קפצו בערך ב-500 ש"ח. אין לי מושג למה זה ככה, עוד לא הלכתי לברר ונמאס לי כבר מהבנק הזה, התורות שם ארוכים והם גובים ריבית בקצב מסחרר... שמ…
-
- 40 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
למי שיודע ומי שלא,ברוב בתי הספר מי שאין לו פטור לומד או ערבית או צרפתית עד כיתה י באופן חובתי,אחר כך רק הטובים ביותר מרחיבים את המקצוע ל3\5 יחידות לימוד אני עד כיתה ח לא ממש היית טוב בערבית,מאז שלקחתי מורה פרטית שלימדה אותי ניהיתי ספץ,ועכשי ואני מגיע למצב שבלי לפתוח את הספר אני מוציא 100 בקלות. אני ממש טוב בשפה הזו,ולכן החלטתי שאני עושה בזה בגרות מורחבת,לכן עשיתי בכיתה י' יחידה אחת שבה הוצאתי 84,שנה שעברה(יא) עשיתי עוד 2 יחידות שבהן הוצאתי 94,והשנה אני עושה את ה2 יחידות האחרונות,שבהן אני שואף להוציא ציון גבוה מאוד,בנוסף יש בחינה בע"פ שמעלה באופן משמעותי את הציון. בעיקרון הבחינה השנה קלה מאוד,החלק הכי "קשה" אם נקרא לזה ככה הוא התחביר שדורש לדעת את כל התופעות התחביריות והמר…
-
- 41 תגובות
- 4.3k צפיות
-
-
אהלן! יש לי שאלה: אני צריך להוציא אישור עבודה כדי לעבוד באיזה פורימון. איך אני עושה את זה? האתר של המדינה כל כך מסורבל וכבד (כך גם המדינה עצמה), ולא מצאתי כלום. עוד משהו: אני חייב ללכת למשרד שלהם? או שאני יכול גם טלפונית/אינטרנטית (צריך להמציא מילה כזאת )? תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 549 צפיות
-
-
יש לי 1000 נקות ואני לוחץ על redeem בשביל להמשיך את החשבון לעד 30 יום.. וזה לא עושה כלום! מה עושים?
-
- 3 תגובות
- 692 צפיות
-
-
לוקחים תמונות כאלה לאחרונה ופשוט עושים להם תיוג. למישהו יש עוד תמונות מגניבות? [attachment deleted by admin]
-
- 15 תגובות
- 3.7k צפיות
-
-
התחלתי רישום לתוכנית השותפים של גוגל AdSense לחיפוש, מילאתי את כל הנתונים והגעתי לסוף התהליך של "הענק שם למנוע החיפוש שלך" "שלח וקבל קוד"לא מקבל - מופיע חלון - "אנא נסה שנית מאוחר יותר שגיאה במהלך הניסיון לשמור את הגדרות החיפוש של AdSense שלך." מישהו עם ניסיון ברישום לתוכנית השותפים של גוגל AdSense לחיפוש יודע למה מופיע החלון הזה? מה לא בסדר? :'(
-
- 0 תגובות
- 600 צפיות
-
-
קישור לכתבה: http://www.news-israel.net/Article.asp?Code=14860 עכשיו הליקוים תוקנו (לפחות זה מה שאמרו) אבל עד עכשיו כן אכלנו את המזון הזה
-
- 1 תגובה
- 628 צפיות
-
-
עבר לי רעיון לחיות כמה שנים בחו"ל, מקסימום אפשר לחזור, לא? דווקא המדינות ה"שוות" לא באיחוד. שוויץ - מושלמת מכל בחינה. אפילו שקשה לי להאמין לפוזה שלהם. בסופו של יום מדובר בצרפתים וגרמנים בעיקר. והכי גרוע - הרבה בנקאים. מה שגרוע יותר מכל אירגון טרור מבחינתי. נורווגיה - חוץ מזה שקר וחשוך, זה מקום מושלם. והמיסים הגבוהים לא משפיע בגלל שיש כל כך הרבה יתרונות למדינה הזאת. מה שלדעתי חשוב במדינה- 1) רמת פשע נמוכה, גם מדווחת וגם לא מדווחת. 2) מיסים - יש מדינות שבעלי המשכורות הגבוהות משלמים 25% מהמשכורת. כמו כן רמת מחייה גבוה ומשכורות גבוהות מאפשרות לחסוך כסף (אם זה מה שרוצים). 3) אנטישמיות - יש כמה מדינות שנראה לי יורדות מהפרק בגלל הנושא הזה.. אבל צריך להשאר ראליים. כל עוד אין פשיע…
-
- 97 תגובות
- 10.2k צפיות
-
-
היי חברים, בדרך כלל כשמתקשרים אליי ואני לא עונה, לוקח כ30 שניות למתקשר להגיע לתא הקולי שלי. הייתי רוצה לבטל את המשיבון הקולי, ויש לי כמה שאלות: א- האם ביטול המשיבון יביא יותר זמן למתקשר אליי? זאת אומרת,האם השיחה לא תנותק אחרי 30 שניות? ב- כיצד ניתן לעשות זאת? תודה ולילה טוב חבר'ה ((: עריכה מהירה: אני ברשת סלקום.
-
- 7 תגובות
- 40.7k צפיות
-


