עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. טוב אז ככה אחרי ששיפרתי את הכתיבה בעברית שלי לרמה ניסבלת על חשבון יתעללות נפשית בחברי הפורום שהיו צריכים לצפות בכתיבה הגרועה שלי הגיעה הזמן לחצות גבול לעבר האנגלית אני מבין אנגלית מצוין רואה סדרות בלי תרגום וכו יודע לקרוא טוב מאוד אבל שזה מדובר על כתיבה -אם ראיתם את העברית שלי לפני חצי שנה ויותר -אתם באמת לא רוצים לראות את האנגלית שלי היום בקיצור יש מחשב ויש מקלדת השאלה מאיזה מקום להתחיל ? אני כל כך גרוע שאפילו מילה כמו THE לפעמים אני שוכח שמתחילה בT

    • 108 תגובות
    • 14.3k צפיות
  2. Started by crowbar87,

    מישהו שמע על החנות הזאת? http://www.topmarket.co.il/ וקנה בה באינטרנט? אמינים? תודה רבה לעוזרים..

    • 1 תגובה
    • 641 צפיות
  3. Started by p11ma,

    קניתי מIQPC את ה4 גיגה של G SKILL. אחריות לכל החיים, עלה רק 245 ש"ח. עכשיו אני בויסטא על 5 גיגה מהירות של ה4 גיגה היא 800MHZ, אבל הגיגה הנוסף הוא 667MHZ... אבל בכל אופן בגלל האוברקלוק של המעבד, הDRAM FREQ על 418MHZ

    • 9 תגובות
    • 901 צפיות
  4. Started by drorhazan,

    אני רואה שהחזירו לי את ה- account המקורי שלי, אז אני מבטיח לא להספים ולא לעשות שטויות. בינתיים אני רוצה לראות שהת'רד מתפרסם ואתם מגיבים והכל עובד.

    • 9 תגובות
    • 936 צפיות
  5. שלום לכולם, צריך עזרתכם במציאת אפליקציית רשת לעשות עליה עבודת הגשה למכללה. הקורס הוא ממשק מחשב, ואני צריך לנתח את האפליקציה שאבחר מבחינת שימושיות (עיצוב, קלות שימוש, הבנה ולמידה וכו'...). דוגמאות לאפליקציות (שאותם לא אוכל לבחור, אך הן דוגמא מצויינת): facebook, gmail, hotmail וכו'. אשמח להכיר אפליקציות פחות מוכרות וטרוויאליות, אך שיתנו מענה טוב "ובשר" לעבודה. תודה, ג'קי

    • 5 תגובות
    • 655 צפיות
  6. מישהו פה נציג תמיכה טכנית של בזק בינלאומי או לפחות יודע מה הולך ביום שבו יש את הבחינה הטכנית בפתח תקווה למעומדים לתפקיד ?

    • 4 תגובות
    • 1.9k צפיות
  7. אז אני מתגייס עוד שבוע וקצת לטירונות קרבית. ככל הנראה אני אהיה בשבטה-השאלה היא מה לקחת איתי? יש המון רשימות באינטרנט כל אחד שבצבא אומר לי משהו אחר..אפשר לרכז הכול לרשימה אחת?

    • 50 תגובות
    • 5.2k צפיות
  8. Started by guyk,

    ראיתי בחיפוש בפורום שכאן רשמו הודעות כאלו אז אני מקווה שזה המקום המתאים. מפרט המחשב: CPU- intel pentium ® D CPU 2.81GHz Memory- DDR2 OCZ 1024Mb 400Mhz+ PDP 512Mb 333Mhz Mother Bord- Gigabyte GA-945P-S3 Hard Drive- Western Digital 160Gb wd1600aajs Display card- ASUS Nvidia GeForce 7300LE Display- Proview 17" אני מוכר גם את המסך...

    • 1 תגובה
    • 644 צפיות
  9. אני רוצה לשלוח סרטון למישהו אבל אני לא רוצה שהוא יהיה נגיש לכולם. יש אפשרות ביוטיוב להעלאת סרטון פרטי אבל צריך שהצד השני יהיה חבר באתר. למי שאני שולח אין את זה והוא לא ממש מתעניין במחשבים לכן חשוב לי שזה יהיה כמה שיותר פשוט

    • 1 תגובה
    • 972 צפיות
  10. ההופעה בתל אביב במבנה האוזן השלישית (מול דיזנגוף סנטר) לשמיעת מוזיקה של מונסון ראו חתימה שלי

    • 35 תגובות
    • 2.3k צפיות
  11. שלום לכולם, שמי אורי ואני עוקב אחרי הת'רדים באתר מזה זמן רב כבר, וראשית רציתי לברך על הקהילה הזו ועל העזרה שהיא מספקת לכל מיני newbis בתחום. טוב, אז ככה, אני בן 26 ולומד שנה א' מדעי המחשב בבן גוריון, כשהתחלתי ללמוד לא עיניין אותי מה ולמה אלה כמה, מהסיבה הפשוטה.. ששום דבר לא נראה מעניין בעיני, אין לי משיכה טבעית או העדפה לתחום זה או אחר (מה גם שאין לי מושג בתכנות ולא מבין כל כך בתחומים השונים בהיי-טק), ככה שהמחשבה הייתה אם כבר ללמוד, אז משהו שישתלם בטווח הרחוק. בעצלנותי (אני מודה - הדוניסט ) לא טרחתי לברר ומסתבר ששנה א'......75% מת-פאקינג-מטיקה! עכשיו את לימודי המת' השארתי מאחורי בכיתה יב' לפני יותר משמונה שנים (5יח' 97) אבל לא זכרתי כלום חוץ מהעובדה שאני שונא מת'... נכון …

    • 19 תגובות
    • 2.1k צפיות
  12. אני מנסה לצאת ממטאל כבר כמה חודשים, אבל לא הצלחתי להתחבר לשום ג'אנר כמעט. הדבר היחידי שאהבתי הוא השירים של Enigma... אני לא יודע בדיוק לאיזה ז'אנר הם נכנסים, אבל אפשר המלצות על להקות/שירים שדומים להם ובאותו סגנון? תודה

    • 10 תגובות
    • 1.6k צפיות
  13. Started by drorhazan1,

    הייתי רוצה שלא תחסמו גם את הפרופיל הזה ושתסבירו לי יפה למה חסמתם את הקודם והאם אי פעם תסכימו להחזיר אותו לשימוש. בכל זאת, פרסמתי שם 65 הודעות ו-20 הודעות פרטיות, ועכשיו אני מתחיל מחדש. תעשו לי טובה ואל תחסמו גם את הפרופיל הזה, ותתיחסו יפה להודעה שלי. אני רוצה להיות חבר מן המניין בפורום הזה, כי אני קורא פה חומר כבר הרבה שנים וחבר בפורום כבר שנה וקצת, וזה יכול להוסיף לי על מה שלמדנו בקורס טכנאים. אני אוהב את האתר הזה, ואף פעם לא קיללתי, העלבתי או פגעתי באנשים סתם כך.

    • 50 תגובות
    • 3.3k צפיות
  14. ?? מישהו ניסה ?

    • 4 תגובות
    • 650 צפיות
  15. Started by orelzion,

    משתמשים לטלפון הביתי ב018, 012, 013? איך הם, מה איכות הקו? איך השירות?

    • 0 תגובות
    • 529 צפיות
  16. שלום לכולם. במסגרת עבודתי כסטודנט עלי לבצע כמה בדיקות של שיחות וידאו (MSM,YAHOO ו-AOL),הייתי שמח לכמה רעיונות חדשים לגבי בדיקות של זה. כמו סוגי שיחות מסויימים,מצבים מיוחדים וכו'. תודה רבה !

    • 0 תגובות
    • 566 צפיות
  17. Started by X-BLADE,

    אני יודע שהיא לא קשה אבל אני פשוט לא מצליח ! צריך להוכיח [ע"פ הגדרת הערך המוחלט, ואי שוויונות המשולש] כי לכל שני מספרים המקסימום והמינימום שלהם נתונים ע"י: max(x,y)=(x+y+|y-x|)/2 min(x,y)=(x+y-|y-x|)/2 ניסיתי להפריד מקרים [לגבי מקסימום] והצלחתי להוכיח זאת רק עבור x,y שווי סימן,ע"י שימוש באי שיוויון המשולש ההפוך. במקרים האחרים אני פשוט לא מצליח... אשמח לערזה, ותודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 605 צפיות
  18. מכיוון שהפלאפון לא נושא מערכת הפעלה כמו windows mobile ודומותיה, אני צריך תוכנה שהפלאפון יוכל להשתמש בה לקריאת קבצי PDF, אם יש כזאת. אני בעצמי לא הצלחתי למצוא משהו שמיש. תודה בכל מקרה. (סליחה אם הת'רד לא מיועד לכללי. התלבטתי איפה לשים אותו והנחתי שתעבירו לפורום המתאים אם לא מתאים)

    • 0 תגובות
    • 664 צפיות
  19. שלום מישהו ניסה את המוצר שמסיר רעלים ומתכות כבדות מגוף ועוזר בעצם לפעילות מוח יותר טובה ?

    • 42 תגובות
    • 2.3k צפיות
  20. Started by Domovoi,

    :-X אני לא מבין מאיפה יש לו את הכוח הדרוש הוא נראה קטן ביחס לאחרים . + עוד אחד

    • 46 תגובות
    • 2.7k צפיות
  21. Started by אביהרץ,

    איפה אפשר להתייעץ בנושא בניית תוכנית לקריירה? הכוונה מה צריך שירות צבאי מה לא מה דורש עבר נקי מה לא (או כמה נקי) מה יסתכלו על בגרות, מה צריך תואר וכמה התואר משנה (אם זה ממוסד כזה או אחר) כמה יציב השוק וכדומה אני משער שרוב האנשים פה פשוט מתקבלים לאיזה יחידה מובחרת של מודיעין, בחיים לא תופסים אותכם על עבירות האקינג ובטח יש פה מלא מהטכניון (זה לפחות הרושם שיצא על רוב האנשים פה) אני רוצה לדעת בדיוק לאיפה אני הולך (לבנות תוכנית מ-0, אם אני בכלל רוצה להישאר בארץ או לעבור לחו"ל, עצמאי או שכיר) ואני חייב בעל מקצוע שיוכל לעזור לי, יש המלצות? או לפחות איך למצוא אחד כזה?

    • 13 תגובות
    • 833 צפיות
  22. עכשיו פתחתי את העיתון וראיתי LCD של טושיבה באולסייל ב2190. עכשיו המחיר הזה נמוך מאוד לעומת שאר הדגמים של טושיבה. המחיר הגיוני? או שיש פה קאצ רציני?

    • 4 תגובות
    • 760 צפיות
  23. בקיצור רוצה להביא את האוטו הזה.. יש אנשים אמרו לי אוטו טוב ויש כאלה אמרו לי יש לו בעיה די שכיחה עם הראש מנוע. עכשיו אני שואל אתכם אולי לכם היה או יש את הרכב הנל. מה אתם אומרים. תודה לעוזרים.

    • 0 תגובות
    • 663 צפיות
  24. Started by Tomerb1,

    שלום לכולם רציתי לשאול אותכם כמה שאלות. איזה מכונית עדיף לקנות? אוטומטית או ידנית? אמרו לי שטיפולים של אוטומטית הרבה יותר יקרים, והם צורכות הרבה יותר דלק. לדעתי זה לא רלוונטי לגבי המכוניות החדשות. [לדוגמה: מאזדה 3, הונדה סיוויק, וכו'] האם הטענות האלו נכונות? איך נגיד האוטו מאזדה 3 של 2006? תודה

    • 244 תגובות
    • 29.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים