עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. אהלן חברה! אז ככה הגעתי למצב בלמידה שלי לנגן על חשמלית שאני זקוק לתווים וטיפים ואין לי מקום אמין לקבל אותם (בחינם כמובן, רוב התקציב שלי הולך על לימוד גיטרה קלאסית).... אשמח לשמוע על איזה פורום טוב, רצוי בעיברית.... אגב אם למישהו יש להציע לי איזה קטע סולו לחשמלית אשמח לקבל (רצוי תווים+טאבים... אבל גם תווים/טאבים לחוד יתקבלו בשמחה)..... הרמה שלי בחשמלית היא בינונית אבל מכיוון שיש לי רקע נגינה רחב עם גיטרה אני קולט מהר.... תודה על העזרה!

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  2. Started by nadavtwtw,

    אני מכור לדבר הזה, יש סכנה בכמויות גדולות?

    • 21 תגובות
    • 2.8k צפיות
  3. http://www.kolbotex.co.il/product.php?id=25482 http://www.scorpioalarms.com/products/motorcycle/sr-i500_trs6/ תודה רבה

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  4. Started by nadavtwtw,

    יש לי בעיה בזמן האחרון (כמה חודשים) ששום מיטה לא נוחה לי ואני מוצא את עצמי כל הזמן ישן במקום אחר נגיד גרתי אצל אמא שלי ישנתי על המיטה שלי המיטה הנפתחת הספה המיטה של אחי והריצפה עברתי דירה ואני גם כן כל הזמן מחליף מיטות שלרוב אני מוצא את עצמי ישן על הריצפה בלי שמיכה מה לעשות? ברור שיש מיטות נוחות בטירוף אבל הן יקרות באותה מידה. יש איזה שהוא רעיון? אולי מזרון יד 2? יבוא אישי? באמת אין לי מושג אבל הריצפה (בלי שמיכה בלי סדין רק עם בגדים) זה לא הכי נוח בעולם, אבל זה כרגע הכי נוח בשבילי

    • 2 תגובות
    • 952 צפיות
  5. ואחת כזו שתהיה נקייה מהשחקנים/תפאורה. תודה לעוזרים.

    • 0 תגובות
    • 741 צפיות
  6. שלום לכולם, ברצוני לשתף אתכם בנושא מימוש אחריות ב FOX PC. כידוע לכולם חנות נמדדת בשרות והחלק החשוב ביותר הוא איזה סוג שירות ניתן בשעת הצורך לאחר הקנייה. להלן רצף האירועים עד כה: בתאריך 31.12.2008 נירכש כרטיס מסך CONNECT 3D HD4850. (זו לא הקניה הראשונה מ FOX PC) לאחר כחודש וחצי הלך הכרטיס לעולמו והוחזר ל FOX PC בתאריך ה 23.02.2009. מהחנות נמסר שאין להם כרגע במלאי כרטיסים מהסוג הנ"ל ושאצטרך להמתין כשבועיים עד קבלת משלוח חדש. באותו המעמד נאמר לי שניתן לבדוק אם אוכל לקבל כרטיס חליפי. סירבתי להצעה הנדיבה מכיוון שברשותי כרטיס מסך נוסף מימלא. עברו כשבועיים ולא שמעתי מ FOX PC, הרמתי טלפון שוב לראות מה קורה ונאמר ע"י אסף שתוך שבוע הכרטיס אצלי. הסיפור הזה חוזר על עצמו כל שבו…

    • 30 תגובות
    • 2.5k צפיות
  7. אחרי משחק כפות הרגליים שלי קרועות(בעיקר כריות כף הרגל..)...האם יש תחבושות שעוזרות למנוע את זה.....?? ואם יש איפה אפשר להשיג ??

    • 2 תגובות
    • 927 צפיות
  8. Started by the red dragon,

    מישהו מכיר משחק כזה שאתה ראש המששלה של הדינה כול שהיא ואתה צריך לנהל אותה. למשל אתה בוחר מדינה ומנהל אותה וזה... מישהו מכיר כזה דבר?

    • 2 תגובות
    • 621 צפיות
  9. Started by Marton,

    היי חברה. אני קונה מגבר חדש FENDER 212R FRONTMAN המגבר הוא 100 וואט. אני בעיקר מנגן GUNS N ROSES ומצאתי שם צליל ממש אלוהי (לדעתי) רציתי לדעת מה דעתכם על המגבר... אגב אני מנגן עם GIBSON LES PAUL STUDIO. הנה תמונה של המגבר- http://cachepe.samedaymusic.com/media/quality,85/brand,sameday/2316500010v2_hi-7eef6a488baaa5b33492f45f385f3f5d.jpg

    • 8 תגובות
    • 705 צפיות
  10. שודר בארץ בשנות ה-90 המאוחרות (96 עד 99 לדעתי), מבית ה-BBC למיטב זכרוני. הרקע הוא פרבר אנגלי של המעמד הנמוך בו גרים שני חברים די כלומניקים שכל פעם נקלעים לסיטואציות הזויות. אחד רזה והיסטרי והשני שמנמן ואדיש אם אני זוכר נכון. גם היה מעורב איזה טנדר אנגלי מדגם ישן, אולי משהו עם הובלות אבל אני ממש לא זוכר. מעט מאוד פרטים, אבל אם מישהו נזכר במשהו אני אשמח... זו היתה סדרה פשוט קורעת והזויה לחלוטין, ממיטב ההומור הבריטי. משהו בסגנון של Coupling המצויינת אבל הרבה יותר "מעמד פועלים/מובטלים" והרבה פחות פאבים ודייטינג. תודה מראש!

    • 6 תגובות
    • 959 צפיות
  11. Started by QQQ,

    כל פעם שאני מחבר את האייפוד האייטניוסאייטיונס מפציר בי להירשם אז החלטתי לעשות זאת. באמצע ההרשמה הוא מבקש פרטים של כרטיס אשראי (ללא הכוונה מצדי שאני באמת רוצה לקנות משהו) אבא שלי אומר שזה תרמית ושזה בניגוד לחוק/לא בטוח -- אפשר הסבר?

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. תודה לעוזרים....

    • 3 תגובות
    • 2.2k צפיות
  13. תודה מראש!

    • 8 תגובות
    • 2k צפיות
  14. Started by motogt,

    כבר הרבה זמן רציתי ללמוד לנגן על גיטרה, לא יצא לי( כי אני סתם עצלן) קיצר עכשיו אני בצבא ואין לי זמן למורה, ולחברים בצבא אין תמיד את הזמן ללמד אותי. אני צריך סרטים שילמדו אותי החל מהבסיס לנגן בגיטרה. נ.ב כן כן אני מחפש בגוגל, הכוונה לסרטים שאתם ממליצים או מכירים.

  15. Started by TaMiRn2,

    אני מדבר על הסידרה השניה... א. אתם חושבים שהוא יכול להתגבר על תופים? כאילו... אם אני מנגן וביחד איתי תופים? ב. יש לו AUX IN אפשר לחבר מיקרופון לזה וגיטרה באותו הזמן? ג. הfootswitch יכול לשלוט גם על דיסטורשן או רק על ריברב?

    • 20 תגובות
    • 2k צפיות
  16. השאלה דיי פשוטה, העלמת שריטות קלות מזכוכית שקופה, יש למישהו ניסיון או עצה איך ?

    • 14 תגובות
    • 18.4k צפיות
  17. מי יודע מה השם של זה? איפה אפשר לקנות? ואם זה נכון שיש צבעים שונים לפלסטיק לפי רמת קושי ? [attachment deleted by admin]

    • 24 תגובות
    • 2.5k צפיות
  18. Started by shaycool,

    אני רוצה עצה קטנה בנוגע ללימוד בס. אני אוהב מוזיקה ואני ממש רוצה לנגן על כלי כלשהו.. ניגנתי על תופים 4 חודשים וממש אהבתי את זה אבל מטעמי מקום רעש וכסף אני לא יכול לקנות לי מערכת ולהמשיך להתפתח עם התופים אז עזבתי אותם. אך עדיין אני רוצה לנגן על כלי כלשהו ואני גם די אוהב גיטרת בס אז חשבתי ללמוד עליה מה גם שזה יוצא יותר זול ממערכת תופים נורמלית. עכשיו יש לי כמה שאלות אם במקרה יש כמה נגני בס בפורום. א. אני קודם יצטרך ללמוד על גיטרה קלאסית? כי יש לי כמה חברים שמנגינים על חשמלית והם למדו קודם על קלאסית משום מה. ב.יש אפשרות שאני אצליח ללמוד לבד לנגן על בס? זאת אומרת בעזרת יוטיוב וספרים שאני יקנה, כמובן שאני יקח כמה שיעורי תאוריה לדעת איך מחזיקים וכו' (יש לי ניסיון קודם עם התופי…

    • 0 תגובות
    • 725 צפיות
  19. Started by approx,

    אני מתכנן ללכת ליראות מהיר ועצבני בקולנוע איזה הכי מומלץ באיזור צפון ? (חיפה,קריות)

    • 2 תגובות
    • 604 צפיות
  20. Started by DarkMoh,

    ניסיתי להזמין ספרים ב-Amazon אתמול וזה לא קיבל את פרטי כרטיס האשראי שלי בטענה שיש משהו לא נכון שם (מספר כרטיס \ שם המחזיק \ תאריך תפוגה). זה היה לי דיי מוזר כי כל הפרטים היו בהחלט נכונים, אז ניסיתי אתר אחר שמספק גם משלוח חינם (http://www.bookdepository.co.uk/) וגם זה לא עבד - אותה הודעה. התעצבנתי ופשוט רשמתי את המספר מהסוף להתחלה.... זה קיבל אותו ואישר לי את ההזמנה. הגיוני? מה לעזאזל קרה פה? :s05:

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by E-R-P,

    ל"ת

    • 1 תגובה
    • 812 צפיות
  22. Started by אביהרץ,

    איך זה שמחברים עוד מכשיר דרך מפצל לתקע הוא גם עובד?

    • 24 תגובות
    • 1.6k צפיות
  23. Started by Born2Kill,

    מצאתי את זה באחד הפורומים:

    • 5 תגובות
    • 909 צפיות
  24. Started by davidreznic,

    בהתחלה זה נשמע כמו מתיחה, אבל היה אירוע של מכבי אש לחילוץ ילדה שהיד שלה נתקעה בחור של סאבוופר... לא ידענו אם לצחוק או לבכות...

    • 71 תגובות
    • 4.1k צפיות
  25. Started by heya,

    http://img258.imageshack.us/my.php?image=abcd.jpg זה בספר של בני גורן שאלון 002 עמ' 205 שאלה 4 למי שתוהה. התשובה עד כמה שזכור לי היא 75.11 תודה עריכה: אוקיי מצאתי פיתרון

    • 0 תגובות
    • 659 צפיות

דיונים חדשים בפורומים