כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
חברה תקשיבו, יש לי שלושה מחשבים בבית שקניתי מהם עכשיו כל בעייה קטנה או משהו שאני מבקש מהם ישר מחלייפים בלי בעיות הארדיסקים או מעבדים.. או שפעם אחת נגיד, הייתה לי תקלה במשחקים ישר פתרו לי אותה היום הבאתי אליהם 2 מחשבים לתיקון אחד להחליף הארדיסק שהרעיש ולהעתיק את כל החומר עם המערכת הפעלה... ואחד להחליף מעבד במעבד אחר.... אני חייב לציין שפחות משעה 2 המחשבים היו מוכנים! לא האמנתי .... 2 טכנאים מעולים שיש שם גם את זה אני חייב לציין .. יניב טכנאי מעולה ששמחתי להכיר. ממליץ על החנות ! מעכשיו והלאה רק מסקייפיסי אני קונה. !
-
- 11 תגובות
- 2k צפיות
-
-
לא ידעתי איפה עוד אפשר לשאול שאלה כזאת :-X אני מחפש מחפש "מנוף" או מתקן שמדמה מנוף שאפשר להתקין בתוך דירה פרטית או מחוץ לחלון שיוכל להרים דברים לבית אם מישהו מכיר מוצר כזה אני אשמח, אני בגוגל לא מצאתי. ;D תודה
-
- 8 תגובות
- 6.6k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מנסה להעתיק משהו מהמחשב שלי לדיסק הקשיח וזה מראה שגיאה,תמונה: http://img403.imageshack.us/img403/1429/32205436.png יש למישהו רעיון?.
-
- 12 תגובות
- 877 צפיות
-
-
שלום לכולם , אני מחפש מתכנת של המערכת JOOMLA - מי שמכיר או שבעצמו מתעסק עם זה שיצור קשר בבקשה.
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
חיפשתי בגוגל כל מה שמצאתי שנרשמתי לא שלח לי ל EMAIL כלום מישהו מכיר איחסון אתרים אתר שבאמת מאחסן בחינם ועובד טוב אגב שאפשר לפנות לאתר ב FTP
-
- 5 תגובות
- 883 צפיות
-
-
-
שלום לכולם קניתי מחשב חדש וגם תוכנת וינדואס ואופיס חוקית ואני צריך מישהו שמבין עניין מאזור חיפה שיבוא לעזור בהתקנות של התוכנות והדרייברים. בכל המקרה העבודה עצמה תיקח לא הרבה זמן והשכר עליה הוא 200 שח למי שמאזור חיפה ומעוניין יכול לשלוח לי הודעה פרטית
-
- 2 תגובות
- 937 צפיות
-
-
ב-19 במרץ שילמתי למוכר מהונג-קונג (בעסקה מחוץ לאייבי לאחר שהיה לי איתו נסיון טוב של 4 פעמים בתוך אייבי ועוד 3 מחוץ לו) בעבור 4 מוצרים (וכך מצויין גם בקבלה ובפירוט העסקה) אך קיבלתי רק 2 מהם (וגם חלקים שהיו צריכים להכלל לא נכללו). כל נסיונות ההתקשרות (כל כ-4\5 ימים שלחתי לו מייל בקשר לבעייה הזאת) עם המוכר לא העלו דבר, לא הגיב להודעות. לכן ב-22/4 פתחתי דספיוט בעבור מוצר שלא כמתואר (שכן העסקה בוצעה רק באופן חלקי) ואף הוספתי הוכחה, של תמונת האריזה שעליה היה רשום בפירוש ע"י המוכר את שם המוצר 2X יח' וחיכיתי לתגובה מצד המוכר שלא הגיעה לכן, לא נותרה לי ברירה אלא להחמיר לקליים וכך עשיתי,אתמול, אולם ישר לאחר פתיחת הקליים קיבלתי הודעה למייל שהם סימו את ה"חקירה" בנושא והם החליטו לסגור…
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
אמיתי טויטו, מכר שלי פתח לא מזמן את אתר "כפשוטו" - פירושים קהילתייים לתנ"ך. חשבתי שזה יעניין חלק מכם- האתר: http://www.kipshuto.co.il הפוסט לגבי האתר החדש הבבלוג של אמיתי (בלוג העוסק בממשקי משתמש) http://www.seo-site.co.il/amitay/?p=75 דיון בפורום "פלאשו": http://www.flashoo.co.il/community/index.php?act=ST&f=4&t=27174
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
מישהו יכול להסביר לי מה איך עובד מגבר שרת? http://en.wikipedia.org/wiki/Operational_amplifier
-
- 7 תגובות
- 8.6k צפיות
-
-
יש שתי שאלות שאני פשוט לא מצליח. 1) נתונים שני גבולות: הגבול של f של x כאשר x שואף לאינסוף הגבול של f של אחד חלקי x כאשר x שואף לאפס מימין הוכיחו כי אחד מהם קיים אז גם השני קיים והם שווים. 2) תהי f: (An)X^n+...+(A0) ________________ (Bm)X^m+...(B0) כאשר An וBm שונים מאפס. הוכיחו שהגבול של f באיינסוף קיים אמ"מ n<=m. מהו הגבול כאשר m=n?? אין לי מושג איך להתחיל... תודה מראש.
-
- 14 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום באווירת יום העצמאות חשבתי שיהיה נכון לפתוח איזה אשכול עצות למנגליסט המתחיל....אני למשל היום הדלקתי עם "לבנים" בלבד וקצת הסבכתי בהתחלה כי אני לא מומחה בתחום אבל הסתדרתי בסוף...שמעתי כבר עצות בנושא אז איך אתם מדליקים תמנגל שלכם?
-
- 24 תגובות
- 3.4k צפיות
-
-
כל המפרטים האלה שאנשים קונים (אני קניתי מחשב והוא בדרך אלי) מה עושים בקשר למערכת ההפעלה?? אני צריך לקנות? להתקין? מה מתאים למחשב שלי? מה אני לעזעל עושה עם זה? תודה רבה זה ממש חשוב
-
- 3 תגובות
- 646 צפיות
-
-
זה אפשרי? בתור התחלה אני אסביר שאני מדבר על הרמקולים הפשוטים של מחשבים. רציתי לשאול אם אפשר לחבר להם במקום את הספק חשמל הרגיל: לחבר להם לכניסה את היציאה המתכתית העגולה הרגילה ובמקום לחבר לחשמל לשים (במקום המתאים לפי התמונה) בטריית מלבן (9V): זה יעבוד? תודה מראש
-
- 7 תגובות
- 973 צפיות
-
-
חג עצמות שמח לכולם! ספרו מה עשיתם אתמול בערב .. אני עשיתי על האש עם חברים .. קנינו בשר ב400 שקל ל10 אנשים בערך .. לבבות, כבדים, פרגיות המבוגרים, בשר כבש ובקיצור היה הכל !\
-
- 4 תגובות
- 743 צפיות
-
-
שלום לכם חברים... יש לי רוחב פס של 1.5/512 MBIT שזה אומר: מהירות הורדה: 187 KB/s מהירות העלאה: 70 KB/s (אני יותר משתמש בהעלאה) בהתחשב בכמות הסיביות( 8 סיביות ) אני רוצה להריץ שרת רדיו על המחשב שלי רציתי לדעת כמה מאזינים אני אוכל להכניס ועל איזה איכות? כדי שתבינו מזה 70 KB העלאה אני אתן לכם דוגמא.. עם 70 KB העלאה אני מריץ שרת משחק בייתי של CZ עם 16 שחקנים ועם הרבה מודים ללא לאגים(זה הרבה).. תודה רבה לעוזרים, מני חן.
-
- 12 תגובות
- 998 צפיות
-
-
הייתי בצבא טכנאי מחשבים ואני לא בדיוק איש לימודים יש לי בגרות חלקית ו 12 שנות לימוד . בצבא הם החליטו שאני מתאים לשרת בתור טכנאי מחשבים ומאז אני עם התעודה של הצבא אבל אין בזה עבודה ואם יש 4000 ברוטו בלחץ יש כל כך הרבה טכנאים שאי אפשר למצוא עבודה . אני בצבא תיקנתי מחשבים נייחים וניידים אני יודע באופן חלקי לא התעסקתי עם זה הרבה למרות שזה דומה חוץ מהחלפה של לוח אם או לפתוח את הפלסטיקה ( החלפה של מעבד , גוף קירור וכו' ) אני מחפש לשדרג את עצמי בתחום המיחשוב אבל אני לא מוצא מה ... חשבתי ללמוד " מהנדס רשתות " אבל גם שם יש עומס והרוב לא מוצאים עבודה וחוזרים להיות טכנאים PC . יש לי אפשרות לקבל דרך לשכת התעסוקה קורס " תוכניתן " ללמוד שפת C וכו' יש בגון ברייס אבטחת מידע " סיסקו " …
-
- 12 תגובות
- 4.4k צפיות
-
-
נלקח מרוזנפלד ה**** נתונה הפונקציה א. כמה אסימפטוטות מקבילות לצירים יכולות להיות לפונקציה הנתונה? ב. כמה נקודות חיתוך עם ציר ה-X יכולות להיות לפונקציה fx במקרה שיש לה נקודת אי רציפות סליקה אחת ? ג. נתון כי גרף הפונ' FX מקיים את התנאים הבאים: 1. חותך את ציר הX בשתי נקודות שונות 2. אינו חותך את הישר y=a 3. יש לפונ' בדיוק אסימפטוטה אחת המקבילה לציר ה-Y 1.חשב את C 2.מצא את התחום בו נמצאים הערכים של a (פה נתקעתי .. איך עושים את זה?!) ד. המשיק לגרף הפונ' בנקודת החיתוך של עם ציר ה-y יותר עם הקרן החיובית של כל אחד מן הצירים משולש ששתחו 2.25 יח"ר. מצא את a ו b ה. מצא את האסימפטוטות של הפונקציה המקיבלות לצירים , את נקודות החיתוך של גרף הפונ' עם הצירים ואת תחו…
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
במידה והגישו אותי על ציון הגשה נמוך ואני רוצה לשפר אותו האם אני יכול לגשת לאיזשהוא קורס במסגרת פרטית כמו לחמן אנקורי וכו' בזמן התיכון? כי לשפר ציון הגשה במסגרת התיכון אני לא יכול
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכל חברי הפורום, אני צריך לקבל בשבוע הבא ממיר HD של YES, הממיר מגיע עם חיבור HDMI, בטלוויזיה שלי יש חיבור HDMI בודד שכרגע תפוס על ידי יציאת HDMI מהמחשב לטלוויזיה, השאלה שלי היא האם יש ממתג HDMI, אם כן איפה כדאי לי לקנות, וכמובן האם זה פוגם באיכות? בתודה מראש ובברכת חג עצמאות שמח.
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
זה אמור להיות מקצוע שקשור איכשהו לחשמל/אלקטרוניקה . ראיתי מודעה "דרוש מזווד" , ופעם ראשונה שאני שומע את המילה הזאת , מזה ?
-
- 8 תגובות
- 4.6k צפיות
-
-
אני כרגע בתהליכי השלמת בגרויות ותהיתי אם ניתן לבטל את ציוני המגן לבגרויות שעשיתי בתיכון. יש לי בתעודה בסה"כ שני מקצועות עם ציוני מגן: לשון, שם המגן והציון הסופי היו זהים, ומתמטיקה, שם המגן הוריד לי ממוצע של 91 ל79. את שאר המקצועות השלמתי/אשלים כנבחן אקסטרני ללא ציון מגן. אז האם הדבר אפשרי או שמדובר במשהו חריג מדי?
-
- 15 תגובות
- 6.2k צפיות
-
-
אני רוצה להכין הדפסים על חולצות.. איזה מדפסת אני צריך ?איזה מכבש אני צריך? איזה סוג של דפים אני צריך?? איזה כלים וחמרים אני צריך בדיוק? ומאיפה אני משיג אותם? ומאיפה כדי?? תודה רבה לעוזרים!!
-
- 0 תגובות
- 738 צפיות
-
-
מישהו יודע אם מחר עובדים במשרד רישוי ??? כי באתר לא כתוב כן או לא .. ובטלפון הם לא עונים ..
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-


