כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
היי, אני מחפש המלצות למוזיקת רקע טובה לפעולות שונות. לדוגמה, הכנת ש"ב, שהיה בחדר בלי רצון למוזיקה שתפריע לדיבר, סקס ועוד. אפשר גם שירים רוק שקטים טובים, אבל אני מחפש יותר המלצות לדברים אחרים. כאמור, מוזיקה "רגועה" ומרגיעה. תודה מראש
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי על המחשב כמה EBOOKS בפורמט pdf כמובן ספרים של איזה 400-600 עמודים ורציתי להדפיס אותם כמה שאלות כמה בערך הדפסה אמורה לעלות בוא נגיד עם דפים לא הכי איכותיים וכריכה רכה דבר שני, מישהו מכיר מקום זול? תודה
-
- 15 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
-
http://www.radio-electric.co.il/ תודה
-
- 4 תגובות
- 810 צפיות
-
-
אשמח לדעות בעיקר של כאלו אשר למדו/לומדים פיזיקה. האם ניתן למצוא עבודה שאינה בהוראה עם תואר ראשון? האם כדאי ללכת למסלול של תואר כפול עם הנדסת חשמל? האם יש אוניברסיטה מומלצת, או שכולן פחות או יותר אותו הדבר? (מתלבט בין בן-גוריון לאת"א, גר בבאר שבע) האם יש למישהו תובנות נוספות בנושא באופן כללי? תודה.
-
- 12 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
ושאלת בונוס: האם הייתם מוותרים על האפשרות להקליד אותיות גדולות אנגליות במהלך כתיבה בעברית (באמצעות החזקת Shift או לחיצה על Caps Lock) עבור אפשרות קלה יותר להקלדת ניקוד עברי?
-
- 20 תגובות
- 4.4k צפיות
-
-
ישבתי לי... טוב, נו, הלכתי לשרותי ובדרך חשבתי על הדוסים שבגללם שוב סוגרים היום את העיר, והגעתי למסקנה: תחזיקו טוב... wait for it... ... wait for it... ... דוסים הם wait for it... .... הומואים! הסבר: 1. הם נוהגים יותר גרוע מנשים ומתלוננים על אחרים (אשכרה האשים אותי אחד שאני נוסע בכיוון הפוך לתנועה- כשהוא נסע בנתיב שלי. יצא לי לראות כנראה עשרות שמבחינתם תמרור "עצור" זה בגדר המלצה לא רלוונטית בעליל. שלא לדבר על מעברי חציה וילדים שכבר נמצאים עליהם...) 2. הם מתוסבכים יותר מנשים (לעשות חגיגה על קבר של איזה "צדיק" בועל קטינות נראה להם הגיוני יותר מלעמוד דקה בצפירה או.. נגיד... למצוא עבודה) 3. הם מתרועעים בעיקר עם בני מינם ונגעלים כשרואים פיסת עור גדולה יותר מ10X10 ס"מ ששייכת לב…
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכם היום בערב יש לי בבית הספר ערב כיתה. אני צריך המלצה לסרט טוב(אנחנו בני 15) שיהיה משהו מתאים לכיתה(מתח,אקשן,קומדיה) אין לי רעיונות.. הבית ספר הוא בית ספר דתי,(לא ישיבה, אבל דתי) אז שלא יהיה דברים גסים כ"כ. איך הסרט "מארלי ואני"?? ואיך הסרט "מלאכים ושדים"? ראיתי שעוד לא יצא וזה? http://www.imdb.com/title/tt1082601/ אריאל
-
- 0 תגובות
- 708 צפיות
-
-
מי הייתם מעדיפים לגיימינג: E5200 2.5GHZ 3GB RAM 9500GT 512MB DDR2 או E6400 2.1GHZ 2GB RAM 9600GSO 512MB DDR2 מה עדיף לגיימינג?
-
- 5 תגובות
- 694 צפיות
-
-
אז זה הסיפור: יש לי תקלה במחשב ואני התקשרתי היום לתמיכה הטכנית של מייקרוסופט. נתחיל בזה שמי שלא יודע, הנהלים לגבי עזרה טלפונית הם כדלהלן: אפשר להתקשר אליהם פעם אחת לגבי תקלה טכנית, ומאותה פעם אפשר עד 90 יום להתקשר כמה שרוצים ויעזרו לך טלפונית. אחרי 90 יום אין עזרה טלפונית רק נציג טכני דרך הצ'אט . זה מעצבן שאתה קונה מחברה גדולה כמו מייקרוסופט ואתה מצפה לקבל שירות תמיכה טלפוני רגיל כמו כל חברה נורמלית. מה דעתכם?
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
האם אני צריך כ.אשראי בין לאומי כדי לפתוח חשבון ב PAYPALL או כדי לקנות דברים באינט' למשל ב GODADDY?
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי, שלום לכולם. אתמול עלה לאוויר The Sketch. פרוייקט קטן שתיכננתי לעשות כבר זמן מה. אתם מוזמנים להציץ. תכלס, מה אכפת לכם? http://mrsegev.blogspot.com יום טוב. יוסי. נ.ב: The Sketch איננו למטרות רווח ולכן הרשתי לעצמי לחלוק אותו עימכם. במידה והפרתי חוק כלשהו קבלו את התנצלותי הכנה.
-
- 6 תגובות
- 632 צפיות
-
-
האם משתלם כלכלית להביא מארהב חלקים למרות שאין אחריות בארץ על המוצרים? איזה חלקים כדאי להבאים? ההזמנה תהייה מהאתר NEWEGG אולי EBAY
-
- 0 תגובות
- 740 צפיות
-
-
מה אני רושם פה בפורום בשביל להוסיף לטקסט כלשהוא קישור ? כלומר במקום שיופיעה http://hwzone.co.il/community/index.php יופיע קישור שיקשר לכתובת ההיא ?
-
- 3 תגובות
- 668 צפיות
-
-
נתקלת בזה לא מזמן בגרסת פלאש, ועכשיו גם מצאתי את המקור http://www.youtube.com/watch?v=UTlz3FA-Rjg הדבר הזה רץ אצלי בלופים כבר חצי יום ואני לא מפסיק לצחוק. שתפו אם יש לכם עוד משהו איכותי
-
- 17 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
היי לכולם מישהו מכיר אתר שבוחן אונליין את המבחן תיאוריה של 2009?
-
- 1 תגובה
- 644 צפיות
-
-
היי, אני יודע שנורות ליבון הן נורות שפוגעות בעיניים בגלל שיש להם אור שלא מזוהה עם אור יום, גוון יותר זרחני. לעומת נורת פלורסנט שזה לבן הכי אבעי שיש והוא יותר חסכוני ולבן יותר. מה כדאי לעשות? הקטע הוא שהתרגלתי כבר לגוון הצהצהב של הנורות הליבון, והפלורסנט נראה יותר מתאים לחדר מאשר בסלון. כמובן שהתקציב מוגבל לעד 20 שקל לנורה, אז כדאי להחליף לפלורסנט?
-
- 37 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
אז כמו שאתם בטח יודעים יום שני הוא לג בעומר. תכננו חברים ללכת לים ככה לעשות על האש. השאלה שלי היא כל עווד אנחנו לא עושים מדורות וכו' לא יכולים לעשות לנו בעיות וכאלה נכון? אז מה אתם עושים בל"ג בעומר? שתפו אותנו
-
- 7 תגובות
- 871 צפיות
-
-
-
מה זה Industrial Society and its future? האם יש אנשים שמשוייכים לזה גם היום? מה עומד מאחוריי זה? מה הקטע של Theodore Kaczynski? (אפשר לומר שהוא היה קצת טרוריסט?) הוא התחיל את הIndustrial Society and its future? מה זה אומר אם אני מכיר מישי שאוהבת את Theodore Kaczynski וכנראה משייכת את עצמה לIndustrial Society and its future?
-
- 5 תגובות
- 776 צפיות
-
-
משהו רומנטי לחברה שלי לדחוף לברכה. רלוונטי למחר עד אחר הצהוריים-ערב, מקווה שמישהו מכיר תודה, תקבלו שוקו, או שירותי מין
-
- 15 תגובות
- 5k צפיות
-
-
שלוםם אני גר בניו יורק ואני מעוניין לקנות מחשב חדש יש לי הרבה ידע ואני מחפש מחשב בין 2000 ל 3000 דולר שזה המון כסף וזה יהיה ממש מחשב רציני הבעיה היא שאני לא מוצע חנויות מחשבים טובות פה יש את הרשתות הגדולת אבל הם שם לא מבינים כלום ואין להם את כול הדברים המיוחדים שאני מחפש האם משהוא מכיר בניו יורק איזה חנות רצינית למחשבים או אם לו לפחות על איזה אתר שאני יכול להזמין משם את הכול... תודה רבה.
-
- 1 תגובה
- 519 צפיות
-
-
-
שלום לכולם K + S8 => אני יודע שהמטען של K זה +1 והמטען של S זה -2 רציתי לשאול האם המקדם צריך לשנות לי משהו ? זתומרת, אני צריך לכפול את המטען +1 של K גם במטען -2 של S וגם במקדם ? בנוסף, האם התשובה היא תרכובת כמו בשאלה הראשונה או שהפלוס וההפרדה נשארים ורק אני צריך לשנות מקדמים ? תודה לעוזרים. אגב אם מישהו יודע רק את התשובה שיכתוב ואני אנסה להסיק מסקנה
-
- 0 תגובות
- 715 צפיות
-
-
שלום ... אני מועניין לכרוש מהאתר ebay את החבילה הבאה http://global.ebay.com/9_in_1_FOR_IPOD_TOUCH_iTOUCH_CASESKINCAR_CHARGER/140317655066/item -עכשיו השאלות שלי הם: -זה מגיע עד הארץ בחינם אז זה אומר שזה מגיע עד הבית? -האם יעלה לי עוד כסף במכס וכו? -יש להורים שלי כרטיס אשראי רגיל(לא בין לאומי) אז זה אומר שאפשר לקנות איתו? -אני מילאתי את הפרטים בנתים בהרשמה ל ebay וב Country or region (במהלך הררשמה) סימנתי isreal ואז בצד שמאל שלו יש שני ריבועים State / Province / Region -מה לרשום פה שכונה ? והכם צריך לרשון פה 3 דברים או אחד מהשלושה? Postal code - האם זה מיקוד? -ואם יש מדריך להרשמה ל ebay ול paypal ........... תודה רבה וסליחה על החפירה..
-
- 22 תגובות
- 5.6k צפיות
-


